abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 21:16:52 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92608357
gefeliciteerd dames met jullie baby's O+

ik heb vanmorgen een nieuwe bril uitgezocht, verkoper wees me wel op m'n zwangerschap en de mogelijk vervormde oogmeting daardoor, maar ik heb toch echt dringend een nieuw montuur nodig, aangezien deze nu zó vaak te pakken is genomen door Jan dat hij van ellende bijna uit elkaar valt. Ik ben benieuwd of ik hem nog voor de bevalling krijg, ik zou 'm de 25e na m'n controle op kunnen halen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92608594
djmo dat is inderdaad niet heel handig om nu een nieuwe bril te halen, maar ja, je moet wat. Plakband werkte vast niet meer he...en die glazen, kan je die niet tijdelijk overzetten naar je nieuwe bril?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 21:23:27 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92608776
nee, montuur was te verschillend ;) en ik heb de afspraak om na de bevalling nog een nieuwe meting te doen, al is de verwachting op dit moment dat er niks raar uit komt. Ik zat met de meting van vandaag ook "maar" een kwart af van de waardes van m'n huidige bril (en die is inmiddels bijna zeven jaar oud ofzo)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_92609693
bij mij was de cillinder anders aan het einde van de vorige zwangerschap. Geloof me, dat merk je.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:40:18 #205
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92609992
Vanyel, klinkt misschien heel raar, maar fijn eens iemand te horen die niet linea directa op een verliefde wolk zit! Heerlijk jouw eerlijkheid! Geniet lekker van je appel-honing-bloesem-vanithy-vulvae-mae! Ik zou wel een leuke Nick voor haar bedenken btw ;)

Oh ja en mefke: als het helpt, boeien! Je hoeft nu even niet sexy te zijn, sexy zijn heeft je immers in deze kousen gebracht!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 21:42:28 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92610149
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef mefke79 het volgende:
bij mij was de cillinder anders aan het einde van de vorige zwangerschap. Geloof me, dat merk je.
die kwam precies hetzelfde uit :) (en ik heb sowieso een cylinderafwijking ;) )

pi_92610292
jeetjejom, roze wolk? Hoe moet dat? Nooit op gezeten, niet voor, niet na en niet tijdens de bevalling. Om over sexy maar helemaal niet te spreken. Als ik nu foto's zie van Driekus denk ik echt: wat een plofkop heeft dat kind daar.
pi_92610952
Ow DMJO ik wil ook een nieuwe bril!!!
Maar ik stel het dus wel uit tot na de bevalling. Heb me zelfs laten vertellen dat je als je geen borstvoeding geeft je nog 6 maanden moet wachten na je bevalling en als je wel bv geeft 9 maanden. Moet ik nog bijna ene jaar wachten, misschien ga ik ook stiekem wel eerder, maar mijn ogen zijn zo onstabiel altijd dat het misschien toch verstandiger is te wachten..

En mefke, ach steunkouzen als het helpt is dat toch helemaal niet erg. En gelukkig is het lange broeken weer :) niemand die het ziet toch.

Ik blijf zo nieuwsgierig naar de naam van het kindje van Vanyel :Y
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92613264
Jeetje Mefke dat klinkt echt niet goed. Leuk dat die fysio zegt dat je dan rechts maar meer moet belasten, maar kijk je uit dat je die niet overbelast, want dan ben je nog verder van huis.
Heb dat anderhalf jaar geleden met mijn eigen knieën gedaan en ze daardoor dus allebei permanent aan gort geholpen :')
pi_92613440
Vanyel, herkenbaar dat blij zijn dat je kindje er uit is en vooral eerst daar mee bezig te zijn.

Ik vond mijn jongetje er juist best redelijk uitgekomen wel en helemaal niet zo verfrummeld. Maar hij was er dan ook met 25 minuten persen.

In ieder geval, foto's!

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92613483
O+ DML wat een schatje is jullie prachtige zoon!!! O+
pi_92613522
Voor de zekerheid nog over die naam, die komt ook via de pm niet online. Iets met issues met online anonimiteit enzo... Dat is al lastig genoeg :)

Officieel moet ik hier nu weg he? Komende dagen sowieso te druk om veel te fokken, dus dat helpt niet, maar iig veel succes allemaal met de laatste en wat minder laatste loodjes :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92613525
de grap is eigenlijk dat ik dacht dat ik rechts best goed belast had. Niet dus. En ik kijk uit hoor, heb nog net geen rollator besteld.
O Tienus probeert de dekens van mijn buik te schoppen. Je ziet m'n buik gewoon bewegen.
pi_92613546
Ow lieve foto's DMl wat een mooi kereltje O+ O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92613587
Oehhhhhh DML, wat doe je me aan zo vlak voor t slapen gaan O+ Wat een prachtig fijn gezichtje heeft jullie manneke! O+
Je hebt trouwens precies een goeie profielfoto gemaakt om te kunnen kijken of je m herkent van je echo's ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92613668
o dml wat een prachtig verfijnd koppie! Die heeft niets geleden met persen. Wauw!
pi_92613674
O+ O+ mooi ventje DML! O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92613713
oooohw DML wat is ie mooi O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_92613718
Mefke, doe je rustig aan? :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92613826
wat is ie mooi dml O+
pi_92613853
Ooh DML, wat een poppetje O+

Vanyel, je hoeft van mij niet weg hoor. Ik kan je humor en eerlijk wel waarderen. Jammer maar begrijpelijk dat je de naam niet wil delen. Wil je wel een foto posten of doe je dat ook liever niet?
pi_92614016
Dank :D

Foto op forum ga ik ook niet doen, twijfel nog over pm-linkje. Ze is per slot van rekening de mooiste baby van de wereld ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92614075
ga je de naam ook niet pmmen?? Ik ben veel te nieuwsgierig! :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92614105
Mocht je dat wel willen doen dan hou ik mij aanbevolen, ben dol op babyfoto's O+ O+ O+ O+
pi_92614358
Omg dan wacht ik al weken mee vol spanning en dan geen naam :o
;)

Nee hoor, geniet maar lekker! Blij dat alles goed is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')