abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92614571
Chooselife, hoe gaat het trouwens bij jullie?
Vanaf 37 heb je eigenlijk meldplicht iedere dag hè, maar ik weet niet of die regel ook voor papa's geldt? Wie wel? Want anders: o|O
pi_92614685
Ow ik zit ook al in mijn meldplicht... Was ik me eigenlijk nog niet zo bewust van, als ik nou een dag weg blijf gaan jullie dan denken dat ik bevallen ben?!:P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92614746
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ik zit ook al in mijn meldplicht... Was ik me eigenlijk nog niet zo bewust van, als ik nou een dag weg blijf gaan jullie dan denken dat ik bevallen ben?!:P
Yep :Y
pi_92614754
Meldplicht: vanaf 37 weken, dagelijks VOOR 9.00 uur melden ;)
9.01 uur is te laat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 februari 2011 @ 22:41:43 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92614918
Lol, ik kreeg vanmiddag al een msn dat ze de hele dag een raar gevoel had gehad over mij omdat ik afgelopen week wat oefenweeen gehad heb O+ vond het wel ontzettend lief :Y

Overigens heb ik met één smsje vijf mensen van FOK! tegelijk gesmst, dus één van hen zal echt wel updaten als ik me straks niet laat horen als ik 37 weken ben (geweest) :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92614977
Voor 9 uur zijn wij hier over het algemeen nog niet op, dus maken jullie je maar niet druk als ik er om half 10 nog niet ben :P en een live-verslag zoals we dat van Vanyel hebben gehad ga ik ook niet doen!

Ik heb vermoedelijk wel afgelopen dagen indalingsweeën gehad, mijn buik is echt een cm of 4 gezakt:) erg lekker weer wat meer ruimte onder mijn ribben, maar wel meer last van mijn rug helaas, maar goed voor die eventueel paar weekjes ga ik dat wel uithouden hoor :)
pi_92615039
oke, oke, voor jou geldt voor 10.00 uur dan ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92615187
Waarom geen verslag mamapurk?
Das heel rustgevend hoor :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92615249
omdat ik niet weeh hoe ik dat vanuit het ziekenhuis voor elkaar moet gaan krijgen :P
Kan moeilijk de hele laptop meenemen :P
pi_92615283
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Dank :D

Foto op forum ga ik ook niet doen, twijfel nog over pm-linkje. Ze is per slot van rekening de mooiste baby van de wereld ;)
ah toeeeeee? ik ben zo benieuwd :o :X mn ontzwabberingshormonen wat doe je ;(

:+

DML wat een prachtig menneke heb je gebakken O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92615316
Hahaha Vanyel. Ik geloof best dat het voor wat afleiding kan zorgen, maar ik kan nu alvast vertellen dat er van mij ook geen lifeverslag gaat komen.
Ik zal het ws nog melden hoe het gaat met de weeën en misschien wanneer we naar het ziekenhuis gaan, maar dan houdt het op.
Geen internet op de phone :@ }:|
pi_92615455
Er zijn vast mensen die gesmssed kunnen worden O-)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615515
Nee ik ook geen internet op mijn phone..
Misschien dat PapaPurk nog tijd heeft om tussen de bedrijven door ergens wat te posten, maar dat zien we tegen die tijd wel weer :)
Dus ik denk ook dat mijn laatste melding zal zijn nu naar het ziekenhuis, en dan de volgende "ze is er, haar naam is ..... ,ze weegt ..... en een fotootje :)

met mijn Phone kun je ook niet smsen ;) :P
pi_92615625
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef MamaPurk het volgende:
Nee ik ook geen internet op mijn phone..
Misschien dat PapaPurk nog tijd heeft om tussen de bedrijven door ergens wat te posten, maar dat zien we tegen die tijd wel weer :)
Dus ik denk ook dat mijn laatste melding zal zijn nu naar het ziekenhuis, en dan de volgende "ze is er, haar naam is ..... ,ze weegt ..... en een fotootje :)
Hier idem en vriendlief snapt de hele ophef van het forum niet dus die weigert absoluut om iets te posten, ook niet namens mij. Dus ik hoop dat ik van hem de gelegenheid ga krijgen om jullie te vertellen dat we naar het ziekenhuis gaan. :')
pi_92615686
smoesjes smoesjes smoesjes MamaPurk ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615806
Ben ik zo doorzichtig :P Zou niet weten wie ik zou moeten smsen hoor, eerlijk niet!
pi_92616650
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef MamaPurk het volgende:
Ben ik zo doorzichtig :P Zou niet weten wie ik zou moeten smsen hoor, eerlijk niet!
Je mag mij wel sms-en. Als je iemand zoekt die je op die manier op de hoogte kan houden dan wil ik dat wel voor je doen hoor. Laat maar weten of je mijn nummer via pm wilt.
pi_92617321
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Vicky het volgende:
Meldplicht: vanaf 37 weken, dagelijks VOOR 9.00 uur melden ;)
9.01 uur is te laat!
tegen mij werd 8uur gezegd :(
en ja als je een keer wat later ben wordt gedacht dat je ben bevallen :D althans bij mij toen :P
tot de vraag kwam waar k was en k kon antwoorden in t ziekenhuis MET baby :D

7maanden geleden kon k nu niet slapen en ging k mn plastic op bed leggen :') gaat hard de tijd :D
  vrijdag 11 februari 2011 @ 07:25:43 #244
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92624236
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah toeeeeee? ik ben zo benieuwd :o :X mn ontzwabberingshormonen wat doe je ;(

:+

DML wat een prachtig menneke heb je gebakken O+
Oh ja, dat woord, die hou ik erin :+ Past perfect in mijn woordenboek!
Gisteren kraampakket van Ohra ontvangen, dinsdag gesprek met kraamzorg (Careyn). Man, wat gaat de tijd snel (gelukkig! kan niet wachten totdat mijn meisje er is!)

Mijn vriend werd 's nachts wakker, en toen begon de kat te snurken/kreunen :') .
Dat doet ze wel vaker, haar zusje heeft dezelfde tik :P
Mijn vriend was dat niet gewend, dus die dacht gelijk dat ik ging bevallen, en raakte helemaal in paniek,want de kamer is nog niet klaar :')

Help, mijn vriend is overbezorgd!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 11 februari 2011 @ 07:30:37 #245
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92624261
DML wat een mooierd!!!!! Ik kan niet wachten tot het hier ook zover is!
En ik wil ook wel smsdoorgeefluik zijn hoor!
Ik heb internet op phone dus kan 24/7 de informatie doorgeven (hoewel ik net als danic een man heb die het ook niet snapt dus hoever ik bij mijn eigen bevalling informatie kan doorgeven.....)
Dadelijk naar vk en dan maar meteen door naar de kapper. Vandaag 31 weken!
Vanyel zou je de link met foto's gaan pmmen, ik ben jeetjejom ook voor pm's :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92624369
o wat kan een goede nachtrust een mens goed doen. Heeeeeerlijk, gewoon. Zo maar eens onder de douche en dan werken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:51:30 #247
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92625148
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, herkenbaar dat blij zijn dat je kindje er uit is en vooral eerst daar mee bezig te zijn.

Ik vond mijn jongetje er juist best redelijk uitgekomen wel en helemaal niet zo verfrummeld. Maar hij was er dan ook met 25 minuten persen.

In ieder geval, foto's!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zucht, mooie baby O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:10:30 #248
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92625446
Ik heb nog geen idee of ik thuis ga bevallen tzt of in het ziekenhuis, maar ik heb een iPhone en manlief zit hier ook op Fok!, dus updaten kan ik zelf doen mits het voorspoedig verloopt en anders doet hij het snel genoeg.

Ideaal soms, al die nieuwe mogelijkheden.....

DML, wat een enorm schattig ventje! O+

(Ik zie overal telkens al die kleertjes in maat 56, met omgeslagen mouwtjes, dan kan ik niet wachten totdat ons meisje er is. Zucht, zo'n klein prupke....)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:20:43 #249
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92625663
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh ja en mefke: als het helpt, boeien! Je hoeft nu even niet sexy te zijn, sexy zijn heeft je immers in deze kousen gebracht!
:D _O- Dat denk ik nu voortaan als ik 's ochtends die aantrekkelijke witte kousen tot mijn knieën toe optrek JJ!

DML wat een prachtventje!!

Vanyel ik snap het wel hoor, ik vind het zelf ook altijd een spagaat, 'wat plaats ik wel en wat niet'. Zo kwamen mijn overburen er achter dat ik hier post doordat ze hun katten op een foto herkenden :D. Ach, ik schrijf hier geen schokkende dingen...

Mijn lief heeft me al beloofd om hier een berichtje te plaatsen voor het geval ik daar niet toe in staat ben (waarbij hij al aantekende dat ik waarschijnlijk bij 10cm ontsluiting nog loop te fokken (en nee, geen familie van Vanyel ;)). Hij vind het wel grappig dat Fok!.

Over 4 weken en 2 dagen mag ons meisje gewoon al zomaar geboren worden! :o O+
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 09:26:00 #250
5428 crew  miss_sly
pi_92625785
Mooi mannetje, DML O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')