die kwam precies hetzelfde uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef mefke79 het volgende:
bij mij was de cillinder anders aan het einde van de vorige zwangerschap. Geloof me, dat merk je.

Yepquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ik zit ook al in mijn meldplicht... Was ik me eigenlijk nog niet zo bewust van, als ik nou een dag weg blijf gaan jullie dan denken dat ik bevallen ben?!:P

ah toeeeeee? ik ben zo benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Dank
Foto op forum ga ik ook niet doen, twijfel nog over pm-linkje. Ze is per slot van rekening de mooiste baby van de wereld

Hier idem en vriendlief snapt de hele ophef van het forum niet dus die weigert absoluut om iets te posten, ook niet namens mij. Dus ik hoop dat ik van hem de gelegenheid ga krijgen om jullie te vertellen dat we naar het ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef MamaPurk het volgende:
Nee ik ook geen internet op mijn phone..
Misschien dat PapaPurk nog tijd heeft om tussen de bedrijven door ergens wat te posten, maar dat zien we tegen die tijd wel weer
Dus ik denk ook dat mijn laatste melding zal zijn nu naar het ziekenhuis, en dan de volgende "ze is er, haar naam is ..... ,ze weegt ..... en een fotootje

Je mag mij wel sms-en. Als je iemand zoekt die je op die manier op de hoogte kan houden dan wil ik dat wel voor je doen hoor. Laat maar weten of je mijn nummer via pm wilt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef MamaPurk het volgende:
Ben ik zo doorzichtigZou niet weten wie ik zou moeten smsen hoor, eerlijk niet!

tegen mij werd 8uur gezegdquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Vicky het volgende:
Meldplicht: vanaf 37 weken, dagelijks VOOR 9.00 uur melden
9.01 uur is te laat!

Oh ja, dat woord, die hou ik erinquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah toeeeeee? ik ben zo benieuwd![]()
mn ontzwabberingshormonen wat doe je
![]()
DML wat een prachtig menneke heb je gebakken

Zucht, mooie babyquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, herkenbaar dat blij zijn dat je kindje er uit is en vooral eerst daar mee bezig te zijn.
Ik vond mijn jongetje er juist best redelijk uitgekomen wel en helemaal niet zo verfrummeld. Maar hij was er dan ook met 25 minuten persen.
In ieder geval, foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh ja en mefke: als het helpt, boeien! Je hoeft nu even niet sexy te zijn, sexy zijn heeft je immers in deze kousen gebracht!

Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoihoi
ik heb vanmorgen lekker even mogen kijken naar onze minimuppet 2.0.en alles zag er helemaal prima uit!
zo leuk, mooi aan het bewegen, en echt al vingertjes enzo...
![]()
![]()
![]()
ben zo blij en opgelucht dat we echt een 2e kindje gaan krijgen, en de 1e 12 weken zijn inmiddels achter de rug...
dus het spannendste hebben we gehad

Idd, erg fijn, wij waren er ook een paar dagen helemaal van in de wolken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoor)

De vorige keer heb ik vriend meteen laten bellen want toen was ik echt in paniek. Ze zeiden toen op de HAP dat het niet erg was. Ook de HA waar ik later die week huilend bij zat gaf aan dat dat niet ernstig was. Ik ben niet uitgedroogd dus z-huis is niet nodig. Alleen moet het niet zo door blijven gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef danic het volgende:
F-r: het schiet ook niet op zo hè meis![]()
Moet je niet even aan de bel trekken dat je weer bloed spuugt? Lijkt me toch niet goed. Sterkte!

Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Aventura het volgende:
Zwanger zijn hoort ook wel leuker te zijn dat dit F_R. En dan heb je ook nog eens te maken met zorgverleners die (zo komt het op me over) niet echt meedenken.
Nogmaals sterkte.

quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, herkenbaar dat blij zijn dat je kindje er uit is en vooral eerst daar mee bezig te zijn.
Ik vond mijn jongetje er juist best redelijk uitgekomen wel en helemaal niet zo verfrummeld. Maar hij was er dan ook met 25 minuten persen.
In ieder geval, foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |