Dit wordt het topic van Vanyel!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef Vicky het volgende:
whaha ik wilde je net gaan pmmen
Maarruhh plakken moet hoor throttle!!
Tubbetje of wat secondenlijm erinspuiten..
en nu hopen dat een beetje schot in komt voor jullie!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Oh en vk heeft infuus aangepast
Na vandaag staan we 10dequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, Tally en ik staan dan 11e!!!!!
Vanyel, nog een keer!
dat dus en hopelijk helpt t de ontsluiting!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Jeetjejom het volgende:
Vanyel dat is helemaal geen mietjesoplossing hoor! Je moet nog heel veel werk verrichten, dus even 'rust' is nog niet zo slecht hoor!
Succes!
Noem het maar een mietenoplossing, heb je die naald gezien??!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Oh en vk heeft infuus aangepast
Oooeeeh! Zet hem op! Nog heel even doorzettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
10cm. Nu moet ze alleen nog wat zakken en dan persen.
Paniek!
Met 2 uurtjes hebben we een kind!
Een kind! Baby. Van ons. Voor altijd!
Paniek!
haha doe normaal en ga gewoon ff dat kind op de wereld zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
Paniek!
Paniek!
Jamaar dan gaat t nooooit meer weg!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
haha doe normaal en ga gewoon ff dat kind op de wereld zetten.
Psies!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef miss_sly het volgende:
En straks als je kindje er is, wil je niet anders meer dan voor altijd...en dat is nog te kort
joh de mijne doet t ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar dan gaat t nooooit meer weg!
En die naald was idd niet mals
Hier ga je dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
Paniek!
Paniek!
Daar had je dan eerder over na moeten denken, nu is het te laat...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar dan gaat t nooooit meer weg!
En die naald was idd niet mals
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef grizzlybear het volgende:
Succes met [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Vanyel! Nog even en dan zijn jullie lekker al mama, wij moeten daar nog op wachtenen dus zijn we jaloers... (Ik word natuurlijk nooit mama, maar het gaat om het idee he!)
Ja ruggeprik! Anders kon ik bij 3 al niet meer posten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Sorbootje het volgende:
Met 10cm ontsluiting kon ik niet eens meer denken, laat staan posten op Fok, stoer wijf!!
Zet em op!!!
Had je daar niet 9 maanden eerder aan kunnen denkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
Paniek!
Paniek!
Dat kan heel goed de baby zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Aventura het volgende:
zeg..
Ik voel al een tijdje rechts onderin mijn buik een soort 'prrt'- jes. Het voelt ongeveer zoals een trillend spietje, wat ik nog wel eens heb. Het is bijna altijd op dezelfde plek.
Zou het dan toch onze baby zijn? Ik weet het niet, mijn darmen zijn ook flink van slag geweest.
Maar ik herken het gevoel eigenlijk niet.
Ze zijn in het begin nog klein he baby'squote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik denk het eigenlijk ook! Ik dacht altijd dat het een groots, onmiskenbaar gevoel zou zijn.
Maar het is er al een tijdje...het kan natuurlijk heel goed in wk 18.
Met 18 weken voelde ik mijn meisje al heel goed, veel mensen hadden het over een fladderende vlinder. Maar bij mij was het meer schuiven langs de buikwand, alle floep, bloep, plop en borrel dingen in je buik aan de voorkant en in het midden zijn vaak de baby, je darmen liggen echt achterin. Al heb ik nog steeds wel eens dat ik denk, welke vd twee is het, je kan vrij snel het onderscheid maken. Ondanks mijn voorliggende placenta zie ik nu soms mijn buik op en neer gaan op een plekje door een schop. Je zal wel snel meer herkennen en meer voelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik denk het eigenlijk ook! Ik dacht altijd dat het een groots, onmiskenbaar gevoel zou zijn.
Maar het is er al een tijdje...het kan natuurlijk heel goed in wk 18.
Grin, doen dan, vooral in bed, plat op je rug kan je t goed voelen. En als je duwtjes geeft op die plek, heb je kans op reactie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Aventura het volgende:
Het is hier ook geen vlinder, Juud79! Echt plop, prrft! En heel erg tegen de buikwand aan.
Denk als ik mijn vinger er op dat moment op zou leggen, ik dat dan door de buik heen zou voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |