Jep, ook ABP Klant, zelfs daar nog wat extra gestort (een paar jaar spaarloon). 't Is gewoon trieste zooi Coos, zo'n epistel is ook kansloos, je geld krijg je toch niet onder eigen beheer. Eigenlijk is het wanbeheer van al die pensioenen een heel legitieme reden om met z'n allen Egyptische toestanden te organiseren.quote:
Ik weet dat het helpt want ik heb het 1 lente lang geprobeerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef Laysa het volgende:
Je kan ook kaas halen zonder lactose op basis van soja.....
Mera lichamelijk gedoe is niet zo handig, ik ben gedeeltelijk kunst(stof)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Soury gaat door met solliciteren en we zijn op zoek naar dé oplossing voor hooikoorts.
Pietje zit in Portugal en we wachten met smart op de kick-off van SS voor de nachtelijke rellen
Een beetje führer gaat er zelf bij zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mera lichamelijk gedoe is niet zo handig, ik ben gedeeltelijk kunst(stof)
Als de EU er al iets mee te maken heeft is het dat de munteenheid waaruit jouw pensioen bestaat niet veel meer is gedevalueerd dan zou zijn gebeurd zonder de euroquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, ook ABP Klant, zelfs daar nog wat extra gestort (een paar jaar spaarloon). 't Is gewoon trieste zooi Coos, zo'n epistel is ook kansloos, je geld krijg je toch niet onder eigen beheer. Eigenlijk is het wanbeheer van al die pensioenen een heel legitieme reden om met z'n allen Egyptische toestanden te organiseren.
Afijn, tegen de tijd dat ik pensioen krijg is het sowieso gedevalueerd dat ik er nog net droog brood van kan kopen. Eén en ander mede dankzij die Superstaat in wording
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een beetje führer gaat er zelf bij zitten natuurlijk.
Mijn moeder neemt met name het duitse merk...Minus L.....Zij vind het lekker en het is minder zoet dan alprosojaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet dat het helpt want ik heb het 1 lente lang geprobeerd
Maar dat soja gebeuren is zó vies!
"Jaaa kinders!quote:
Ja gaat op Ian lijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"Jaaa kinders!Ik mag dit want ik heb dit allemaal al gedaan. En nu LAUFEN!!"
0,5 fte, dat is toch 20 uur per week?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammer Muisje, maar er komt wel wat de komende tijd, de economie trekt aan![]()
Ach ja, eindeloze discussie Remlof. Denemarken, Noorwegen, Zwitersland, geen euro, geen centje pijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de EU er al iets mee te maken heeft is het dat de munteenheid waaruit jouw pensioen bestaat niet veel meer is gedevalueerd dan zou zijn gebeurd zonder de euro
Hehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
0,5 fte, dat is toch 20 uur per week?
-edit na de ninja-edit, never mind
Thnx, 't is mijn werkgevert, dacht "Ik plaats het even en pleur het gelijk weer weg"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gouda ??? WTF Ja best leuke facaturen iid. Maar Goudaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammer Muisje, maar er komt wel wat de komende tijd, de economie trekt aan![]()
Hihi, dat is geinig om te wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thnx, 't is mijn werkgevert, dacht "Ik plaats het even en pleur het gelijk weer weg"
Bij het onderwijs is 37,4 uur per week een volle week geloof ik. 0.5 is dan de helft hèquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja hèquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hihi, dat is geinig om te weten
Als het in drie dagen kan (zal vast wel weer niet natuurlijk), dan zijn die zo voorbij hè. Je kunt altijd even bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gouda ??? WTF Ja best leuke facaturen iid. Maar Gouda
0,2 FTE zou ik hebben met 6 uren en dat was nog maar de vraag. 4 uur topsquote:
Anders ga je toch door de week bij Pietje logeren (of bij Leandra)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
0,2 FTE zou ik hebben met 6 uren en dat was nog maar de vraag. 4 uur tops
Ik heb een wrak van een auto ondertussen. Ik vind het buitenland. Plus ik kan absoluut niet tegen drukke wegen/files dan ga ik ook naar een gesticht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het in drie dagen kan (zal vast wel weer niet natuurlijk), dan zijn die zo voorbij hè. Je kunt altijd even bellen
Bontkraagjes bashen lijkt me ook wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gouda ??? WTF Ja best leuke facaturen iid. Maar Gouda
Mijn voorkeur is toch Den Haag als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Bontkraagjes bashen lijkt me ook wel iets voor jou.![]()
Na een jaar Soury zijn die ventjes helemaal tam.
Anders doe je een open sollicitatie. We hebben in A'dam twee vestigingen, Aalsmeer drie, Naarden eentje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een wrak van een auto ondertussen. Ik vind het buitenland. Plus ik kan absoluut niet tegen drukke wegen/files dan ga ik ook naar een gesticht.
Lees dit even Mera. Scroll naar de info voor hooikoortspatienten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet dat het helpt want ik heb het 1 lente lang geprobeerd
Maar dat soja gebeuren is zó vies!
Nee joh tis niet jammer. Het ging ook zo snel .. Verleden week maandag gebeld de woensdag daarop al een gesprek. Sneller heb ik het nog nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Toverheks het volgende:
Jammer Soury, maar er komt straks zo een leuke baan voor je geloof ik gewoon
Maar grappig blijft dat zo'n man in de pen klimt en dat schrijven openbaar maakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, ook ABP Klant, zelfs daar nog wat extra gestort (een paar jaar spaarloon). 't Is gewoon trieste zooi Coos, zo'n epistel is ook kansloos, je geld krijg je toch niet onder eigen beheer. Eigenlijk is het wanbeheer van al die pensioenen een heel legitieme reden om met z'n allen Egyptische toestanden te organiseren.
Afijn, tegen de tijd dat ik pensioen krijg is het sowieso gedevalueerd dat ik er nog net droog brood van kan kopen. Eén en ander mede dankzij die Superstaat in wording
't Is ook groen onderwijs hè, groene vingers heeft ze alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Bontkraagjes bashen lijkt me ook wel iets voor jou.![]()
Na een jaar Soury zijn die ventjes helemaal tam.
Komt goed muis, geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
Mijn voorkeur is toch Den Haag als ik eerlijk ben
Kan je tussen de middag hier een jointje roken bakkie doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, hier niet aangenomen dan komt er een nog mooiere baan in het verschiet, en wat je vorig topic zei, de RLS komt eraan dus dat maar eerst helemaal afzienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh tis niet jammer. Het ging ook zo snel .. Verleden week maandag gebeld de woensdag daarop al een gesprek. Sneller heb ik het nog nog nooit meegemaakt.
Rijksambtenaren, maar ook dat zorgpensioenfonds, PGGM geloof ik, is onlangs samengegaan met het ABP. Hoever dat samengaan strekt weet ik niet, maar er vallen heel veel mensen onder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar grappig blijft dat zo'n man in de pen klimt en dat schrijven openbaar maakt.
Tuurlijk krijg je dat geld niet in eigen beheer maar het punt is gemaakt.
De rest van de rijksambtenaren vallen geloof ik ook onder het ABP en misschien worden er door dat schrijven een paar zenuwachtig!
Horen we ook eens van een ander hoe lekker het schaap van Ali isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je tussen de middag hier een jointje roken bakkie doen.
Teun ik scrol me rot maar je had een link gezet. Ergens ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij het onderwijs is 37,4 uur per week een volle week geloof ik. 0.5 is dan de helft hè
Dat die leerlingen aan hun ouders vragen, "mag ik aub terug naar Marokko".quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ook groen onderwijs hè, groene vingers heeft ze al
Je bedoelt net als de Zwitserse Frank natuurlijk ......quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de EU er al iets mee te maken heeft is het dat de munteenheid waaruit jouw pensioen bestaat niet veel meer is gedevalueerd dan zou zijn gebeurd zonder de euro
Ja, weer weg gehaald, want niet heel Fok! hoeft te weten waar ik werk. PM hem wel evenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Teun ik scrol me rot maar je had een link gezet. Ergens ?
Thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, weer weg gehaald, want niet heel Fok! hoeft te weten waar ik werk. PM hem wel even
Gelezen, bedankt. Interessant zeg! Nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit even Mera. Scroll naar de info voor hooikoortspatienten.
http://www.mamamoer.nl/bi(...)ng%20Informatie.html
Dat type kinderen hebben we vooral in 020. In Den Haag, Madestein en Rijswijk zitten toch vooral wel leuke leerlingen:Yquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat die leerlingen aan hun ouders vragen, "mag ik aub terug naar Marokko".
Dat zijn nou niet echt hele grote handelslanden zoals Nederland hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach ja, eindeloze discussie Remlof. Denemarken, Noorwegen, Zwitersland, geen euro, geen centje pijn.
Denemarken lijkt anders verrekte veel op Nederland Remlofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt hele grote handelslanden zoals Nederland hè?
Echt wel ik wist ook niet dat er zoveel imkers in de buurt zaten. Baat het niet is het iig lekker door je bakkie thee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelezen, bedankt. Interessant zeg! Nooit geweten
Nu maar zoeken naar een imker in de buurt dan, ik geeft het weinig kans maar toch maar ff zoeken
Dat was ook de rede dat ik mijn lerarenopleinding niet meer wide doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat type kinderen hebben we vooral in 020. In Den Haag, Madestein en Rijswijk zitten toch vooral wel leuke leerlingen:Y
Utrecht is ook een zooi trouwens, als je daar rondloopt dan vraag je af hoe een docent het langer dan twee uur trekt. Die worden daar per uur een keer of tien voor rotte vis uitgemaakt.
Ja of door de yoghurt ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:41 schreef Soury het volgende:
![]()
[..]
Echt wel ik wist ook niet dat er zoveel imkers in de buurt zaten. Baat het niet is het iig lekker door je bakkie thee.
Alleen exporteren wij vijf keer zoveelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denemarken lijkt anders verrekte veel op Nederland Remlof
Bel die imker, die gasten kennen elkaar allemaal. Wrs kent hij een imker die dichterbij woont. Succes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
-edit, Etten-Leur zit er een, maar dat is meer dan 10 km weg.
Ja, dat komt natuurlijk door die containerschuiverrij in Rotterdam. Kost veel ruimte, we voegen nauwelijks iets van waarde toe, steeds minder mensen werkzaam in die handel, bijna alles geautomatiseerd. Ik weet niet of we daar nu zo vrolijk van moeten worden, maar misschien ontgaat mij ietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen exporteren wij vijf keer zoveel
Vergelijk:
http://www.eubusiness.com/europe/netherlands
http://www.eubusiness.com/europe/denmark
Die heeft wel wat beters te doen, me dunktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje was niet erg actief hier vandaag geloof ik?
Ja, heb ze al gemaild. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bel die imker, die gasten kennen elkaar allemaal. Wrs kent hij een imker die dichterbij woont. Succes.
Edit: je bent al op zoek.![]()
Bieren? Ik verwacht eigenlijk wel leuke teksten en beelden als hij terug isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die heeft wel wat beters te doen, me dunkt
Voor die containerschuiverij worden we anders wel dik betaald in euro'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat komt natuurlijk door die containerschuiverrij in Rotterdam. Kost veel ruimte, we voegen nauwelijks iets van waarde toe, steeds minder mensen werkzaam in die handel, bijna alles geautomatiseerd. Ik weet niet of we daar nu zo vrolijk van moeten worden, maar misschien ontgaat mij iets
Gelderland naar Duitsland, lijkt me prima.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Jian het volgende:
Ik lees net dat Noord Holland, Utrecht en Flevoland willen fuseren tot 1 provincie. Ik vind het een goed ideeEn daarna maken we van die provincie een Chinese StaatsProvincie, mooi
En de rest van dit pokkeland zoekt het maar uit met zn Europa
O ja en ons nationale gerecht wordt natuurlijk Bami Gangbang
Ik heb werkelijk geen idee wat het de staat oplevert Remlof. Volgens mij valt het tegen en kun je drie keer beter een soort van Eindhoven ten zuiden van Rotterdam hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor die containerschuiverij worden we anders wel dik betaald in euro's
Lijkt me prima, ik wil best Nordrheinwestfaler worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelderland naar Duitsland, lijkt me prima.
Dat vind ik ook prima, geen moeite mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan ik ook prima mee leven hoor. Gewoon bij de Duitsers, dat zijn we tenslotte toch? Al dat gedoe in het verleden. Duitsland, Nederland Belgie Luxemburg en de Scandinavische landen, da''s pas een Uniequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
En een economie en een welvaart. Laat dan dat Azië maar komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ik ook prima mee leven hoor. Gewoon bij de Duitsers, dat zijn we tenslotte toch? Al dat gedoe in het verleden. Duitsland, Nederland Belgie Luxemburg en de Scandinavische landen, da''s pas een UnieEn moet je kijken wat een nationaal voetbalelftal we dan hebben
Zeker, dan heb je een hele goede gelijkwaardige handelspartner voor de Aziaten en dat heeft ook voor een niet gering gedeelte te maken met een werkmentaliteit die goed aansluitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En een economie en een welvaart. Laat dan dat Azië maar komen
België moeten we er niet bij hebben, die zijn niet slagvaardig genoeg (zie het huidige politieke klimaat) en we krijgen er dan ook een enorm arm deel bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ik ook prima mee leven hoor. Gewoon bij de Duitsers, dat zijn we tenslotte toch? Al dat gedoe in het verleden. Duitsland, Nederland Belgie Luxemburg en de Scandinavische landen, da''s pas een UnieEn moet je kijken wat een nationaal voetbalelftal we dan hebben
Goed, we doen hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, dan heb je een hele goede gelijkwaardige handelspartner voor de Aziaten en dat heeft ook voor een niet gering gedeelte te maken met een werkmentaliteit die goed aansluit
We nemen natuurlijk allen Vlaanderen hè. Walonie gaat natuurlijk gratis naar de Fransen, Adieuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
België moeten we er niet bij hebben, die zijn niet slagvaardig genoeg (zie het huidige politieke klimaat) en we krijgen er dan ook een enorm arm deel bij.
Als ik je zeg dat de Duitsers dit jaren gelden ooit geopperd hebben ga je jankenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, we doen het![]()
Wanneer beginnen we?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat de Duitsers dit jaren gelden ooit geopperd hebben ga je janken
Een goeie dertig jaar eerder lieten ze ons nog links liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat de Duitsers dit jaren gelden ooit geopperd hebben ga je janken
Gert heeft een eigengemaakte atlas waarin de landsgrenzen daadwerkelijk zo zijn aangegeven en soms zit ie daarboven met een Duits glaasje wijn in de hand weemoedig in de verte te starenquote:
Dan word je dus gedeporteerd naar Schiermonnikoog. Wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
wat is dat voor onzin, wil helemaal niet bij Utrecht horen, laat staan bij flevoland
Richting Engeland heb ik mij laten vertelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert heeft een eigengemaakte atlas waarin de landsgrenzen daadwerkelijk zo zijn aangegeven en soms zit ie daarboven met een Duits glaasje wijn in de hand weemoedig in de verte te staren
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je willen wijzigen, het internet is nooit vol, doe gewoon een nieuwe postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar jammer van die baan. Komt vast een betere voorbij binnenkort![]()
Mn smiles zijn weer terug en ik kan weer wijzigen.
![]()
'Wij' zijn ook niet zo rijk meer inmiddelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
België moeten we er niet bij hebben, die zijn niet slagvaardig genoeg (zie het huidige politieke klimaat) en we krijgen er dan ook een enorm arm deel bij.
Jawel hoor, 't is alleen de laatste 15 jaar wat andere verdeeld geworden, Hondjes heeft het nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Wij' zijn ook niet zo rijk meer inmiddels
Die gast is gekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_stuntchauffeur.html
"Mag ik blijven zitten?"
Ben je weer thuis? Was/is het leuk in Zweden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar jammer van die baan. Komt vast een betere voorbij binnenkort![]()
Mn smiles zijn weer terug en ik kan weer wijzigen.
![]()
Zo is dat !!!! mijn vecht outfit ligt al gestreken klaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, hier niet aangenomen dan komt er een nog mooiere baan in het verschiet, en wat je vorig topic zei, de RLS komt eraan dus dat maar eerst helemaal afzien
Het liep niet stuk IMO. Ik ben niet zwaar genoeg voor die functie, verder was ik rete oke okéquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Jammer Soury dat die baan niet doorging. Waar liep het op stuk?
Nu ga je me vast zeggen dat ik terug moet lezen
Dat laatste betaalt natuurlijk niet best, maar het is wel een opstekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het liep niet stuk IMO. Ik ben niet zwaar genoeg voor die functie, verder was ik rete oke oké
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan word je dus gedeporteerd naar Schiermonnikoog. Wie niet horen wil moet maar voelen
Ja geld !! Maar Deis ik hoef niet zo nodig meer als in carriere gedoe. Dat heb ik gehad .quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste betaalt natuurlijk niet best, maar het is wel een opsteker![]()
Jammer, maar vol goede moed naar de volgende kans.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor, 't is alleen de laatste 15 jaar wat andere verdeeld geworden, Hondjes heeft het nu
Je wilt gewoon een leuke baan die je met plezier doet en waar je je op je plek voelt? En dan maakt het jou niet zoveel uit of je goed of minder goed verdient?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geld !! Maar Deis ik hoef niet zo nodig meer als in carriere gedoe. Dat heb ik gehad .
Had jij het ook gisteravond:?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
en weer loopt FOK vast net als gisterenavond
gisteren heb ik niet eens meer slaap lekker kunnen posten, zo erg was het, en net begon weer de ellende, weet niet waar FOK allemaal mee bezig is maar leuk is het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had jij het ook gisteravond:?
Ik dacht dat het aan mijn laptop lag
Ja wie niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een leuke baan die je met plezier doet en waar je je op je plek voelt? En dan maakt het jou niet zoveel uit of je goed of minder goed verdient?
Wat een heerlijk relaxt idee.
ja goed van Soury zo een instelling, daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een leuke baan die je met plezier doet en waar je je op je plek voelt? En dan maakt het jou niet zoveel uit of je goed of minder goed verdient?
Zo relaxed ben ik nu niet hoor ..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een mislukte link, mislukte smiley, stomme spelfout, spijt van een zin. . .quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou je willen wijzigen, het internet is nooit vol, doe gewoon een nieuwe post
ja prima naar mn zin gehad, heerlijk om mn ouders weer ff te zien en de kinderen hun opa en oma, zo vaak gebeurt dat nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer thuis? Was/is het leuk in Zweden?
En ik heb gemist waarom de Punto van Mera niet door ging
Ik ben heel de Hotel de toekomst vergeten. Nou tis beter zonder reclamequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja prima naar mn zin gehad, heerlijk om mn ouders weer ff te zien en de kinderen hun opa en oma, zo vaak gebeurt dat niet
Wie was het aan de foonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef Coos het volgende:
GODGLOEIENDEGLOEIENDEGLOEIENDE................................
Ging m'n telefoon, dus ik draaide snel het gas laag onder m'n sudderlappen. Nee dus!! Heb ik het gas per ongeluk hoog gedraaid. Alles gecremeerd en stinken!!!![]()
![]()
![]()
Het is wel te hopen dat ik die pan nog schoon krijg.
Dan moet die de pan schoon bikken?quote:
Dat komt toch pas om half 9quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben heel de Hotel de toekomst vergeten. Nou tis beter zonder reclameMorgen maar
What ever STRAF !!!!!!!!!!quote:
Oh fuck jah ik ben nog op tijd !!!! Net an. Dankquote:
YWquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fuck jah ik ben nog op tijd !!!! Net an. Dank
Op het vuur met afwasmiddel en wat water, dit even laten koken.quote:
Jeanette fan hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef Marrije het volgende:
Haha, muis, wat Laysa zegt![]()
Jij zit nu dus ook te kijken, ik ook. Mooi pakje wel van die blonde troela. Zegt ze 'ik heb altijd mn haar vast', nou niet toen ze de bedden moest verschonen en de wc moest schoon maken.
Is dat nou een nageboortequote:
Nageboorte met prei!quote:
Ik snap dat oog ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Laysa het volgende:
Waarom heeft D_K wel een oog achter de SS topics en ikke niet?
Ja das het logo van SSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat oog ook niet![]()
Dit topic en het tekenen met Tonja topic hebben bij mij geen oog, maar de daarop volgende 5 SS topics wel
Oquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja das het logo van SS....Maar ik zie ze niet
Piet is er niet, Piet zit in Portugal, leuk te doen met Renatequote:
Ik wist het niet, maar ben super blij met onze eigenste RLS-SS-oogquote:
Godver.l..stom joch...Beetje lopen hitsen achter die blonde bimbo terwijl wij hier stuurloos ronddobberen...jaja en ik mis mn Oog...en hij maar zuipenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Piet is er niet, Piet zit in Portugal, leuk te doen met Renate
Die heb ik wel! Een kutoog! Die werkt ook op afstand en gaat door kleding heen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Omg, je wordt er echt saggerijnig van he dat je geen kutoog hebt
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Omg, je wordt er echt saggerijnig van he dat je geen kutoog hebt
dat is een egyptisch oog D-K niet het SS oogquote:
Jij hebt ze ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
het lijken wel boze ogen die me aanstaren
ja, maar denk dat je dan in betreffende topic moet posten zullen we ff testenquote:
ohhhhhhhh dat is al tijden niet tegen me gezegd, heerlijk en ook zo lekker romantischquote:
Ik heb al gepost in al die kutSSers....nu al Nazi praktijken en dat alleen maar omdat ik allochtoon benquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ja Laysa zet gewoon in elk topic ff test dan krijg jij ook het boze oog
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
Ik heb ogies bij topics waar ik nog nooit op geklikt heb.quote:
Pssstquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Laysa het volgende:
Ik wil alleen nog maar even zeggen:BEDANKT....BEDANKT FOK! Nu is het plezier alweer een stuk minder......
Vaarwel...adjieu....tot ziens![]()
Tot donderdag
Dan moet ze naar het ziekenhuis.quote:
Ohhh, heel veel sterkte dan voor Laysaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet ze naar het ziekenhuis.
Bedankt! Ik zal je het doorgeven! Ik ga nu slapen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, heel veel sterkte dan voor Laysa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je leest gewoon tussen de regels door hoe die man zijn vak liefheeft, mooi is dat he
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Wat gaat Laysa dan doen vandaag? Nieuwe attributen in en aan haar lichaam?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:22 schreef Deisyy het volgende:
Nu ben ik te laat om Laysa sterkte te wensen![]()
Remlove , wil je even de OP aanpassen in deel 3quote:
Ik kon het ook niet op m'n tablet, dus moest even wachten totdat ik op m'n werk was. Vandaar dat het effe duurde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Remlove , wil je even de OP aanpassen in deel 3
ik weet echt niet hoe ik dat erop moet zetten.
thanks
Ze hebben je toch wel gebeld hè? Of hoorde je het pas toen je daar was?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Laysa het volgende:
Door onverziene omstandigheden gaat mn afspraak in het ziekenhuis niet door.
Maar ik heb wel Oogjes![]()
![]()
![]()
Dank! dank! dank!!!
ook voor de lieve wensen
Maar verder ben je er wel blij mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet op m'n tablet, dus moest even wachten totdat ik op m'n werk was. Vandaar dat het effe duurde.
Ja heel erg, dat het niet kon ligt vooral aan de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar verder ben je er wel blij mee?
De onvoorzienigheid kwam van onze kantquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben je toch wel gebeld hè? Of hoorde je het pas toen je daar was?
Ik zag hem gisteren op Discovery voorbijkomen, op dit moment in de aanbieding met dubbele hoeveelheid geheugenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja heel erg, dat het niet kon ligt vooral aan de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16
Je bent een schat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet op m'n tablet, dus moest even wachten totdat ik op m'n werk was. Vandaar dat het effe duurde.
Die foto is idd storend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:42 schreef Marrije het volgende:
Bleh Bob, stomme foto.
Lays, ik wilde je sterkte wensen vandaag maar dat is dus niet nodig![]()
Mera, leuke email, je gaat het proberen?
Hihi, je zei 'bij'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
dus kan net zo goed even kijken of er wat voor me bij zit toch
Haha, grappig dat je gaat, ik las dat over die beurs en ik dacht dat die man tevergeefs aan het promoten wasquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die foto is idd storend.
Ja denk het wel, of in ieder geval die BijenBeurs bezoeken. Die vindt plaats in een supergaaf winkelcentrum en tegen die tijd heb ik ws. al een autootje dus kan net zo goed even kijken of er wat voor me bij zit toch
Nee! Een mogelijkheid om van de hooikoorts af te komen, maar ook echt afkomen, grijp ik met handen en voeten aan hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je gaat, ik las dat over die beurs en ik dacht dat die man tevergeefs aan het promoten was
Is dat weinig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik mag straks op gesprek bij de mentor van mijn zoon over de 12 en een halve onvoldoende punten op zijn rapport
mijn moeder krijgt daar een prik voor, 1 x per jaar en dat 3 jaar lang, ze heeft net de laatste prik gehad, ze zou er nu vanaf moeten zijn. Maar honing is natuurlijker denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee! Een mogelijkheid om van de hooikoorts af te komen, maar ook echt afkomen, grijp ik met handen en voeten aan hoor!Ik loop bijna jaarrond te snotteren en lente is gewoon hel. Zomer vaak ook. Als het mooi weer is zit ik binnen! Zou ook graag genieten van de lente, een keertje.
Dat laatste dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
12,5 onvoldoendes? Hoe komt ie aan die halve?
Of zijn dat alle onvoldoendes opgeteld tot ze zesjes vormen?
mwoah. . .quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
nah deze beter dan![]()
[ afbeelding ]
Ja zo voel ik het ook echt, dat ik straks op mijn sodemieter krijg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
mwoah. . .
Deis, oei! Dus mag jij op het matje komen voor de onvoldoendes van je zoon
Nou... euh... niet echt, toch? Hij loopt gewoon te kuttenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste dus![]()
Een 4,5 is 1,5 onvoldoende punt. Tja dan zit je zo aan 12,5
Hè bah, wat akelig, daar zou ik ook tegenop zien. Is het tijd voor begeleiding, of is dat niet mogelijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo voel ik het ook echt, dat ik straks op mijn sodemieter krijg.
Maar als pubers geen huiswerk willen maken, dan maken ze geen huiswerk, daar be ik wel achter.
Vind ik wel een goede zaak. Ze kunnen hem niet zomaar een niveau laten zakken oid zonder overleg met ouders. En het motiveert ouders ook om hun krost wat meer achter de broek te zitten. Ik ben zelf achteraf blij dat mijn moeder witheet van woede van school kwam na een gesprek met de mentor wegens mijn laksheid. Die schopte me letterlijk naar boven om huiswerk te doen. Daarom heb ik het gehaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
mwoah. . .
Deis, oei! Dus mag jij op het matje komen voor de onvoldoendes van je zoon
Ik ben toen een keer uitgenodigd om te testen of ik voor een preventief iets in aanmerking kwam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee! Een mogelijkheid om van de hooikoorts af te komen, maar ook echt afkomen, grijp ik met handen en voeten aan hoor!Ik loop bijna jaarrond te snotteren en lente is gewoon hel. Zomer vaak ook. Als het mooi weer is zit ik binnen! Zou ook graag genieten van de lente, een keertje.
Die honing is hetzelfde idee, maar dan puur natuur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben toen een keer uitgenodigd om te testen of ik voor een preventief iets in aanmerking kwam.
Dan moet je 3 jaar lang ofzo elke dag een druppel met allergie opwekkende zooi onder je tong druppelen en dan kom je er langzaam vanaf.
Toen ze gingen testen met van die druppels en prikjes in je arm zagen ze na een kwartier al dat ik niet in aanmerking kwam, te allergisch.
Heb je zoiets al gedaan? Zo niet, informeer eens bij de huisarts misschien?
Alsof ik dat al niet allang gedaan hebquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind ik wel een goede zaak. Ze kunnen hem niet zomaar een niveau laten zakken oid zonder overleg met ouders. En het motiveert ouders ook om hun krost wat meer achter de broek te zitten. Ik ben zelf achteraf blij dat mijn moeder witheet van woede van school kwam na een gesprek met de mentor wegens mijn laksheid. Die schopte me letterlijk naar boven om huiswerk te doen. Daarom heb ik het gehaald.
Maar heb je hem al geschopt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof ik dat al niet allang gedaan heb
en je hebt vast ook al 'tig manieren geprobeerd, soms werkt het gewoon nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, das waar. Tis ook maar een tipjequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die honing is hetzelfde idee, maar dan puur natuur.
Praten met een puber heeft weinig zin iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet zo'n puberjong gewoon extrakeihard chanteren, nakende jeugdfoto's dreigen te publiceren in de schoolkrant als hij op het volgende rapport niet Atheneumklaar is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een piano op z'n hoofd laten vallen?
Geen probleem, gewoon schoppen als niemand kijkt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Praten met een puber heeft weinig zin idd
Maar schoppen mag niet meer van de maatschappij, iets met zielig voor de tere kinderzieltjes ofzoDusja, probleem.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat ie niet geplaatst wordt
Doe eens iets leuks met een lentezonnetje? Die ogen vond ik maar eng en ik snapte hem niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
![]()
U kunt ook een plaatje op verzoek krijgen roept u maar
24 weken schiet al aardig op, en hoe voel je je Juud en hoe gaat het slapen of zit je Buik al in de weg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:32 schreef Juud79 het volgende:
Het probleem met allergie is dat de ene persoon alleen last van graspollen heeft een ander alleen last van boompollen, er zijn ook veel mensen die op beide reageren.
Daarnaast hebt je nog gradaties in de reactie, tussen de 0 en de 6.
0= geen reactie
6= extreem allergisch
Dus het ligt er nogal aan hoe erg je reageerd op pollen, ik zit in de hoogste catagorie en ik gok de andere dames hier ook.
Dan moet je erg veel doen om het onder controle te houden. Ik gebruik vanaf Maart tot Juli ongeveer pillen (iedere dag) oogdruppels en neusspray en ventolin (wanneer nodig)
Daarbij is mij pollenallergie zo sterk dat ik een allergie voor fruit heb ontwikkeld toen ik 14/15 was.
Dus geen steenvruchten, kiwi, rauwe appel.
Huisstofmijtallergie had ik ook, zat ik in 5 toen ik klein was, maar dat is nu nog maar op 1, dus het veranderd gedurende je leven.
Ik laat meestal een keer in de vijf jaar ongeveer mijn bloed testen, dat geeft een redelijk goed beeld. Ook ben ik wel bij een allergoloog geweest toen ik jong was, dat is wellicht voor enkele van hier ook een optie.
Goodmorning overigens, vrije dag vandaag, tijd voor![]()
Ow ja, 24 weken....
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe eens iets leuks met een lentezonnetje? Die ogen vond ik maar eng en ik snapte hem niet.
mooi bosje gerbera's graagquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
![]()
U kunt ook een plaatje op verzoek krijgen roept u maar
Mijn moeder heeft injecties gehad een paar jaar lang. Steeds met een hogere dosis stof waartegen ze allergisch was. Ik ben er overheen gegroeid!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vergeet niet de voetangels en klemmen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Het is weer echt als vanouds. Het programma moet nog starten, maar iedereen buitelt alweer over elkaar met mitsen, maren, haken en ogen. Een warm bad, dat is het.
Fever!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Het is weer echt als vanouds. Het programma moet nog starten, maar iedereen buitelt alweer over elkaar met mitsen, maren, haken en ogen. Een warm bad, dat is het.
Ja, hahaha, het geht alweer losquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk he, ik het het zo gemistquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Oei, dat is pijnlijk. Heeft ze dat wel vaker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Laysa het volgende:
zo dadelijk richting Moeders....Die is door dr rug gegaan en kan niet meer lopen...nu maar hopen dat het geen hernia is...Germ moeke [ afbeelding ]
Dit was jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden....en ik heb de laatste tijd vaak last van mn rug en toen zei mn moeder al van OoOo weet je nog dat had ik toen ook....Ze had het beter moeten afkloppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, dat is pijnlijk. Heeft ze dat wel vaker?
Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat
Maar even rustig aan jullie allebei, maar ook weer niet te rustig, want vaak is het het beste om toch in beweging te blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit was jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden....en ik heb de laatste tijd vaak last van mn rug en toen zei mn moeder al van OoOo weet je nog dat had ik toen ook....Ze had het beter moeten afkloppen
Ik ben nu kiplekker....Niks aan het handjequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar even rustig aan jullie allebei, maar ook weer niet te rustig, want vaak is het het beste om toch in beweging te blijven.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben nu kiplekker....Niks aan het handje![]()
[ afbeelding ]
Ik zag die gister op tv...die is echt grappigquote:
Ohhh ja nu gelijk op de stoep knallenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat wel tussen de verdorde kerstboom een dooie planten. Morgen maar aan denken grof vuil op donderdag
Tussenuurtje voor de leerlingen dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, we moeten dus bezuinigen. Is er een slimme directeur ergens op een vestiging die ziet dat telefoonlijn x nooit gebruikt wordt en heft deze op. De eerste winst te pakken![]()
Totdat de jaarlijkse inspectie voor de liften kwam en constateerde dat de noodknop geen verbinding meer kreeg, de lijn dood was.
Gevolg: Lift op slot, onze gehandicapte leerlingen kunnen niet naar de volgende verdiepen
Gewoon dom dat je niet even kijkt waar die lijn voor is natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Tussenuurtje voor de leerlingen dusWat een fout gedoe is het ook soms met bezuinigingen.
Nee niet soms maar vaak
Volgens mij ben ik zo onderhand de enige die nog geen oogjes ziet. Verder heb ik er denk geen last van omdat ik toch niets mis?quote:
Ik zie ze ook niet echt...maar als ik met mn neus op het scherm zit...met 1 oog scheel kijk, dan zou ik een oogje kunnen zien....Het zou kunnen hé!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo onderhand de enige die nog geen oogjes ziet. Verder heb ik er denk geen last van omdat ik toch niets mis?
Waar moet ik het zien dan? Die quote knop lijkt iets anders dan anders, is dat het?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet echt...maar als ik met mn neus op het scherm zit...met 1 oog scheel kijk, dan zou ik een oogje kunnen zien....Het zou kunnen hé!
-Edit-...Zelfs met scheel kijken zie ik ze niet meer![]()
In de Index van RLS en dan achter elke TT van SSquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar moet ik het zien dan? Die quote knop lijkt iets anders dan anders, is dat het?
Bonje met de buren is een herhaling, misschien maakt dat de keuze iets makkelijker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Ali B op ned 3 om 20.25, Maar ook Bonje met de buren op 4...Moeilijk moeilijk
Niets te zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de Index van RLS en dan achter elke TT van SS
Net die aflevering heb ik niet gezien, Maar ga toch voor Ali met hier en daar een zapmoment naar Bonjequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bonje met de buren is een herhaling, misschien maakt dat de keuze iets makkelijker?
sla je buren in elkaar is een herhalingquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Ali B op ned 3 om 20.25, Maar ook Bonje met de buren op 4...Moeilijk moeilijk
Cache leeg en er staan ook topics met maar 3 pagina's. Maar het maakt niet uit, de functionaliteit blijft gelijk, dus let it be.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) heb je je cache al weggehaald?
2) er staan enorm veel nummertjes bij je topics, als je een lager aantal posts per pagina zet, zie je ze dan misschien?
Kan jou dat boeien joh !!! Neem een pilsie en ga lekker je eigen bed in. Tof Piet dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) heb je je cache al weggehaald?
2) er staan enorm veel nummertjes bij je topics, als je een lager aantal posts per pagina zet, zie je ze dan misschien?
Doe maar CTRL F5 op die index pagina, dan haalt hij ook alles weer vers binnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef Laysa het volgende:
Wat is een cache....en ik heb maar 25 poststttttssss per pagina
Vind het ook niet eens mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
Ja Teun heeft gelijk...Laat het boze oog jullie maar lekker aanstaren
Ik heb altijd Chrome....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook in Chrome zie ik ze niet. Het ligt dus niet aan de browsers
Dit is toch het boze oog?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
Ja Teun heeft gelijk...Laat het boze oog jullie maar lekker aanstaren
quote:
Ook in FF zie ik ze niet, het ligt dus niet aan de browserquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook chrome en zie ze wel.
Ben je weer linkse praatjes aan het verkondigen.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is toch het boze oog?
[ afbeelding ]
Het CBS-logo
Je kunt kletsen wat je wil, maar HIJ die het oog ontworpen heeft was toch wel ontzettend geniaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is toch het boze oog?
[ afbeelding ]
Het CBS-logo
Bekijk dat oog maar eens goed. En kijk dan als je op straat loopt maar eens om je heen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je weer linkse praatjes aan het verkondigen.....
Thanks, and still going strongquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, gefeliciteerd met de jarige jubilerende PvdA
Jaja...en op bankbiljettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Bekijk dat oog maar eens goed. En kijk dan als je op straat loopt maar eens om je heen.
Je ziet het overal tegenwoordig
* remlof zet aluhoedje af en oranje pet op voor Nederland - Oostenrijk op camping6.
quote:'Relatie EU met Iran niet op spel zetten'
BRUSSEL - Minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken moet oppassen dat de problemen tussen Nederland en Iran niet overslaan naar het EU-niveau. D66-Europarlementariër Marietje Schaake en haar Duitse collega Barbara Lochbihler (Groenen) hebben dat woensdag aan Rosenthal geschreven. Ze roepen de bewindsman op constructief samen te werken met EU-buitenlandchef Catherine Ashton.
Schaake en Lochbihler constateren dat de relatie tussen Nederland en Iran is geëscaleerd na de executie van de Iraans-Nederlandse Zahra Bahrami. Ze waarschuwen dat dit geen gevolgen mag hebben voor de betrekking tussen de EU en Iran.
„Iran is een te belangrijk land om relaties mee op het spel te zetten. Dialoog, hoe moeilijk ook, is nodig om over het nucleaire vraagstuk, mensenrechten en regionale stabiliteit te praten. Ook moet de EU zich direct kunnen inzetten voor Europese burgers in Iraanse gevangenissen.”
De twee Europarlementariërs nodigen Rosenthal uit voor een gesprek met de Iran-delegatie van het parlement.
Die zit bijna in Duitslandquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit Mubarak er nog?
* 3 dagen nieuws gemist![]()
quote:'Mubarak mogelijk naar Duitse kliniek'
BERLIJN/CAIRO - De Egyptische president Hosni Mubarak gaat mogelijk naar een kliniek in Duitsland, zogenaamd voor een „uitgebreide medische controle”. Zo krijgt hij de kans met opgeheven hoofd het presidentschap van Egypte over te dragen. Dat heeft de Duitse weekblad Der Spiegel maandag gemeld.
Volgens het tijdschrift worden er serieuze gesprekken gevoerd met een privékliniek in Bühl, vlakbij het beroemde kuuroord Baden-Baden in het zuidwesten van Duitsland. Daar zou de omstreden Mubarak moeten worden gehuisvest.
Aanhangers van de Egyptische oppositie eisen al weken het vertrek van president Mubarak. Hij heeft aangegeven dat hij bij de komende presidentsverkiezingen niet herkiesbaar is, maar volgens de demonstranten is dat onvoldoende.
De demonstraties in Egypte volgen op een opstand in Tunesië. De president van dat land Zine al-Abidine Ben Ali, vertrok na wekenlange protesten en ging in vrijwillige ballingschap in Saudi-Arabië.
Ik zou weleens willen weten waar dat verhaal vandaan komt dat die vrouw niet is opgehangen maar doodgemarteld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dit is de laffe EU. Als je toch nog een greintje fatsoen in je flikker hebt, dan wil je niet met zo'n land samenwerken en gooi je die ambassadeur het land uit
Bron: Telegraaf.nl;
[..]
Het is toch al pervers dat je de familie geen kans geeft om bij de begrafenis te zijn en de dode heel snel 400 km verderop begraaft?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou weleens willen weten waar dat verhaal vandaan komt dat die vrouw niet is opgehangen maar doodgemarteld.
Dat gerucht komt zeker van de yanks of joden?
Het zal wel nooit duidelijk worden hoor, maar als dat waar is van dat doodmartelen, dan is het niet "slechts" een dictatuur maar een kwaadaardig pervers sadistisch monster waar op geen enkele wijze zaken meer mee moet worden gedaan.
Ook al ja, al schijnt dat wel gebruikelijk te zijn daar bij executies omdat ze geen 'bedevaarts-oorden' willen creëeen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is toch al pervers dat je de familie geen kans geeft om bij de begrafenis te zijn en de dode heel snel 400 km verderop begraaft?
Wat maakt het uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou weleens willen weten waar dat verhaal vandaan komt dat die vrouw niet is opgehangen maar doodgemarteld.
Dat gerucht komt zeker van de yanks of joden?
Het zal wel nooit duidelijk worden hoor, maar als dat waar is van dat doodmartelen, dan is het niet "slechts" een dictatuur maar een kwaadaardig pervers sadistisch monster waar op geen enkele wijze zaken meer mee moet worden gedaan.
Misschien schaamden ze toch een beetje, toen de adrenaline wat gezakt was en de piemels ook, bij het zien van het eindresultaat van het martelfeestje: het totaal verwoeste lichaam van de weerloze vrouw.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat duidt trouwens ook al op het feit dat er iets niet in de haak is, stiekem iemand een heel eind verderop onder het woestijnzand verstoppen
dit ga je niet menen, nou dan sleep je er nog ff extra schadevergoeding uit ook, voor je tijd en je gemaakte telefoon kostenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Coos het volgende:
Ik had een carkit besteld dus ik kijk net even op de site van UPS en wat blijkt!! Vanmiddag om 14.48 afgeleverd en voor ontvangst getekend door ene van der Laan.
Ik was vanmiddag niet thuis en geen van mijn buren heet van der Laan en tot nu toe nog niets gezien.
Dat is toch niet normaal dat ze zo'n pakje zomaar aan iemand geven en dan zeggen afgeleverd!![]()
Ik voel een rel aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |