Ik heb al gepost in al die kutSSers....nu al Nazi praktijken en dat alleen maar omdat ik allochtoon benquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ja Laysa zet gewoon in elk topic ff test dan krijg jij ook het boze oog
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
Ik heb ogies bij topics waar ik nog nooit op geklikt heb.quote:
Pssstquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Laysa het volgende:
Ik wil alleen nog maar even zeggen:BEDANKT....BEDANKT FOK! Nu is het plezier alweer een stuk minder......
Vaarwel...adjieu....tot ziens![]()
Tot donderdag
Dan moet ze naar het ziekenhuis.quote:
Ohhh, heel veel sterkte dan voor Laysaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet ze naar het ziekenhuis.
Bedankt! Ik zal je het doorgeven! Ik ga nu slapen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, heel veel sterkte dan voor Laysa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je leest gewoon tussen de regels door hoe die man zijn vak liefheeft, mooi is dat he
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Wat gaat Laysa dan doen vandaag? Nieuwe attributen in en aan haar lichaam?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:22 schreef Deisyy het volgende:
Nu ben ik te laat om Laysa sterkte te wensen![]()
Remlove , wil je even de OP aanpassen in deel 3quote:
Ik kon het ook niet op m'n tablet, dus moest even wachten totdat ik op m'n werk was. Vandaar dat het effe duurde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Remlove , wil je even de OP aanpassen in deel 3
ik weet echt niet hoe ik dat erop moet zetten.
thanks
Ze hebben je toch wel gebeld hè? Of hoorde je het pas toen je daar was?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Laysa het volgende:
Door onverziene omstandigheden gaat mn afspraak in het ziekenhuis niet door.
Maar ik heb wel Oogjes![]()
![]()
![]()
Dank! dank! dank!!!
ook voor de lieve wensen
Maar verder ben je er wel blij mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet op m'n tablet, dus moest even wachten totdat ik op m'n werk was. Vandaar dat het effe duurde.
Ja heel erg, dat het niet kon ligt vooral aan de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar verder ben je er wel blij mee?
De onvoorzienigheid kwam van onze kantquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben je toch wel gebeld hè? Of hoorde je het pas toen je daar was?
Ik zag hem gisteren op Discovery voorbijkomen, op dit moment in de aanbieding met dubbele hoeveelheid geheugenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja heel erg, dat het niet kon ligt vooral aan de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16
Je bent een schat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet op m'n tablet, dus moest even wachten totdat ik op m'n werk was. Vandaar dat het effe duurde.
Die foto is idd storend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:42 schreef Marrije het volgende:
Bleh Bob, stomme foto.
Lays, ik wilde je sterkte wensen vandaag maar dat is dus niet nodig![]()
Mera, leuke email, je gaat het proberen?
Hihi, je zei 'bij'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
dus kan net zo goed even kijken of er wat voor me bij zit toch
Haha, grappig dat je gaat, ik las dat over die beurs en ik dacht dat die man tevergeefs aan het promoten wasquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die foto is idd storend.
Ja denk het wel, of in ieder geval die BijenBeurs bezoeken. Die vindt plaats in een supergaaf winkelcentrum en tegen die tijd heb ik ws. al een autootje dus kan net zo goed even kijken of er wat voor me bij zit toch
Nee! Een mogelijkheid om van de hooikoorts af te komen, maar ook echt afkomen, grijp ik met handen en voeten aan hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je gaat, ik las dat over die beurs en ik dacht dat die man tevergeefs aan het promoten was
Is dat weinig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik mag straks op gesprek bij de mentor van mijn zoon over de 12 en een halve onvoldoende punten op zijn rapport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |