quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe eens iets leuks met een lentezonnetje? Die ogen vond ik maar eng en ik snapte hem niet.
mooi bosje gerbera's graagquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
![]()
U kunt ook een plaatje op verzoek krijgen roept u maar
Mijn moeder heeft injecties gehad een paar jaar lang. Steeds met een hogere dosis stof waartegen ze allergisch was. Ik ben er overheen gegroeid!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee! Een mogelijkheid om van de hooikoorts af te komen, maar ook echt afkomen, grijp ik met handen en voeten aan hoor!Ik loop bijna jaarrond te snotteren en lente is gewoon hel. Zomer vaak ook. Als het mooi weer is zit ik binnen! Zou ook graag genieten van de lente, een keertje.
Vergeet niet de voetangels en klemmen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Het is weer echt als vanouds. Het programma moet nog starten, maar iedereen buitelt alweer over elkaar met mitsen, maren, haken en ogen. Een warm bad, dat is het.
Fever!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Het is weer echt als vanouds. Het programma moet nog starten, maar iedereen buitelt alweer over elkaar met mitsen, maren, haken en ogen. Een warm bad, dat is het.
Ja, hahaha, het geht alweer losquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk he, ik het het zo gemistquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Oei, dat is pijnlijk. Heeft ze dat wel vaker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Laysa het volgende:
zo dadelijk richting Moeders....Die is door dr rug gegaan en kan niet meer lopen...nu maar hopen dat het geen hernia is...Germ moeke [ afbeelding ]
Dit was jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden....en ik heb de laatste tijd vaak last van mn rug en toen zei mn moeder al van OoOo weet je nog dat had ik toen ook....Ze had het beter moeten afkloppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, dat is pijnlijk. Heeft ze dat wel vaker?
Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat
Maar even rustig aan jullie allebei, maar ook weer niet te rustig, want vaak is het het beste om toch in beweging te blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit was jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden....en ik heb de laatste tijd vaak last van mn rug en toen zei mn moeder al van OoOo weet je nog dat had ik toen ook....Ze had het beter moeten afkloppen
Ik ben nu kiplekker....Niks aan het handjequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar even rustig aan jullie allebei, maar ook weer niet te rustig, want vaak is het het beste om toch in beweging te blijven.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben nu kiplekker....Niks aan het handje![]()
[ afbeelding ]
Ik zag die gister op tv...die is echt grappigquote:
Ohhh ja nu gelijk op de stoep knallenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat wel tussen de verdorde kerstboom een dooie planten. Morgen maar aan denken grof vuil op donderdag
Tussenuurtje voor de leerlingen dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, we moeten dus bezuinigen. Is er een slimme directeur ergens op een vestiging die ziet dat telefoonlijn x nooit gebruikt wordt en heft deze op. De eerste winst te pakken![]()
Totdat de jaarlijkse inspectie voor de liften kwam en constateerde dat de noodknop geen verbinding meer kreeg, de lijn dood was.
Gevolg: Lift op slot, onze gehandicapte leerlingen kunnen niet naar de volgende verdiepen
Gewoon dom dat je niet even kijkt waar die lijn voor is natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Tussenuurtje voor de leerlingen dusWat een fout gedoe is het ook soms met bezuinigingen.
Nee niet soms maar vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |