Jep, ook ABP Klant, zelfs daar nog wat extra gestort (een paar jaar spaarloon). 't Is gewoon trieste zooi Coos, zo'n epistel is ook kansloos, je geld krijg je toch niet onder eigen beheer. Eigenlijk is het wanbeheer van al die pensioenen een heel legitieme reden om met z'n allen Egyptische toestanden te organiseren.quote:
Ik weet dat het helpt want ik heb het 1 lente lang geprobeerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef Laysa het volgende:
Je kan ook kaas halen zonder lactose op basis van soja.....
Mera lichamelijk gedoe is niet zo handig, ik ben gedeeltelijk kunst(stof)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Soury gaat door met solliciteren en we zijn op zoek naar dé oplossing voor hooikoorts.
Pietje zit in Portugal en we wachten met smart op de kick-off van SS voor de nachtelijke rellen
Een beetje führer gaat er zelf bij zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mera lichamelijk gedoe is niet zo handig, ik ben gedeeltelijk kunst(stof)
Als de EU er al iets mee te maken heeft is het dat de munteenheid waaruit jouw pensioen bestaat niet veel meer is gedevalueerd dan zou zijn gebeurd zonder de euroquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, ook ABP Klant, zelfs daar nog wat extra gestort (een paar jaar spaarloon). 't Is gewoon trieste zooi Coos, zo'n epistel is ook kansloos, je geld krijg je toch niet onder eigen beheer. Eigenlijk is het wanbeheer van al die pensioenen een heel legitieme reden om met z'n allen Egyptische toestanden te organiseren.
Afijn, tegen de tijd dat ik pensioen krijg is het sowieso gedevalueerd dat ik er nog net droog brood van kan kopen. Eén en ander mede dankzij die Superstaat in wording
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een beetje führer gaat er zelf bij zitten natuurlijk.
Mijn moeder neemt met name het duitse merk...Minus L.....Zij vind het lekker en het is minder zoet dan alprosojaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet dat het helpt want ik heb het 1 lente lang geprobeerd
Maar dat soja gebeuren is zó vies!
"Jaaa kinders!quote:
Ja gaat op Ian lijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"Jaaa kinders!Ik mag dit want ik heb dit allemaal al gedaan. En nu LAUFEN!!"
0,5 fte, dat is toch 20 uur per week?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammer Muisje, maar er komt wel wat de komende tijd, de economie trekt aan![]()
Ach ja, eindeloze discussie Remlof. Denemarken, Noorwegen, Zwitersland, geen euro, geen centje pijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de EU er al iets mee te maken heeft is het dat de munteenheid waaruit jouw pensioen bestaat niet veel meer is gedevalueerd dan zou zijn gebeurd zonder de euro
Hehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
0,5 fte, dat is toch 20 uur per week?
-edit na de ninja-edit, never mind
Thnx, 't is mijn werkgevert, dacht "Ik plaats het even en pleur het gelijk weer weg"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gouda ??? WTF Ja best leuke facaturen iid. Maar Goudaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammer Muisje, maar er komt wel wat de komende tijd, de economie trekt aan![]()
Hihi, dat is geinig om te wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thnx, 't is mijn werkgevert, dacht "Ik plaats het even en pleur het gelijk weer weg"
Bij het onderwijs is 37,4 uur per week een volle week geloof ik. 0.5 is dan de helft hèquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja hèquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hihi, dat is geinig om te weten
Als het in drie dagen kan (zal vast wel weer niet natuurlijk), dan zijn die zo voorbij hè. Je kunt altijd even bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gouda ??? WTF Ja best leuke facaturen iid. Maar Gouda
0,2 FTE zou ik hebben met 6 uren en dat was nog maar de vraag. 4 uur topsquote:
Anders ga je toch door de week bij Pietje logeren (of bij Leandra)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
0,2 FTE zou ik hebben met 6 uren en dat was nog maar de vraag. 4 uur tops
Ik heb een wrak van een auto ondertussen. Ik vind het buitenland. Plus ik kan absoluut niet tegen drukke wegen/files dan ga ik ook naar een gesticht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het in drie dagen kan (zal vast wel weer niet natuurlijk), dan zijn die zo voorbij hè. Je kunt altijd even bellen
Bontkraagjes bashen lijkt me ook wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gouda ??? WTF Ja best leuke facaturen iid. Maar Gouda
Mijn voorkeur is toch Den Haag als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Bontkraagjes bashen lijkt me ook wel iets voor jou.![]()
Na een jaar Soury zijn die ventjes helemaal tam.
Anders doe je een open sollicitatie. We hebben in A'dam twee vestigingen, Aalsmeer drie, Naarden eentje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een wrak van een auto ondertussen. Ik vind het buitenland. Plus ik kan absoluut niet tegen drukke wegen/files dan ga ik ook naar een gesticht.
Lees dit even Mera. Scroll naar de info voor hooikoortspatienten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet dat het helpt want ik heb het 1 lente lang geprobeerd
Maar dat soja gebeuren is zó vies!
Nee joh tis niet jammer. Het ging ook zo snel .. Verleden week maandag gebeld de woensdag daarop al een gesprek. Sneller heb ik het nog nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Toverheks het volgende:
Jammer Soury, maar er komt straks zo een leuke baan voor je geloof ik gewoon
Maar grappig blijft dat zo'n man in de pen klimt en dat schrijven openbaar maakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, ook ABP Klant, zelfs daar nog wat extra gestort (een paar jaar spaarloon). 't Is gewoon trieste zooi Coos, zo'n epistel is ook kansloos, je geld krijg je toch niet onder eigen beheer. Eigenlijk is het wanbeheer van al die pensioenen een heel legitieme reden om met z'n allen Egyptische toestanden te organiseren.
Afijn, tegen de tijd dat ik pensioen krijg is het sowieso gedevalueerd dat ik er nog net droog brood van kan kopen. Eén en ander mede dankzij die Superstaat in wording
't Is ook groen onderwijs hè, groene vingers heeft ze alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Bontkraagjes bashen lijkt me ook wel iets voor jou.![]()
Na een jaar Soury zijn die ventjes helemaal tam.
Komt goed muis, geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
Mijn voorkeur is toch Den Haag als ik eerlijk ben
Kan je tussen de middag hier een jointje roken bakkie doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is toch Den Haag als ik eerlijk ben
je moet maar zo denken, hier niet aangenomen dan komt er een nog mooiere baan in het verschiet, en wat je vorig topic zei, de RLS komt eraan dus dat maar eerst helemaal afzienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh tis niet jammer. Het ging ook zo snel .. Verleden week maandag gebeld de woensdag daarop al een gesprek. Sneller heb ik het nog nog nooit meegemaakt.
Rijksambtenaren, maar ook dat zorgpensioenfonds, PGGM geloof ik, is onlangs samengegaan met het ABP. Hoever dat samengaan strekt weet ik niet, maar er vallen heel veel mensen onder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar grappig blijft dat zo'n man in de pen klimt en dat schrijven openbaar maakt.
Tuurlijk krijg je dat geld niet in eigen beheer maar het punt is gemaakt.
De rest van de rijksambtenaren vallen geloof ik ook onder het ABP en misschien worden er door dat schrijven een paar zenuwachtig!
Horen we ook eens van een ander hoe lekker het schaap van Ali isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je tussen de middag hier een jointje roken bakkie doen.
Teun ik scrol me rot maar je had een link gezet. Ergens ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij het onderwijs is 37,4 uur per week een volle week geloof ik. 0.5 is dan de helft hè
Dat die leerlingen aan hun ouders vragen, "mag ik aub terug naar Marokko".quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ook groen onderwijs hè, groene vingers heeft ze al
Je bedoelt net als de Zwitserse Frank natuurlijk ......quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de EU er al iets mee te maken heeft is het dat de munteenheid waaruit jouw pensioen bestaat niet veel meer is gedevalueerd dan zou zijn gebeurd zonder de euro
Ja, weer weg gehaald, want niet heel Fok! hoeft te weten waar ik werk. PM hem wel evenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Teun ik scrol me rot maar je had een link gezet. Ergens ?
Thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, weer weg gehaald, want niet heel Fok! hoeft te weten waar ik werk. PM hem wel even
Gelezen, bedankt. Interessant zeg! Nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit even Mera. Scroll naar de info voor hooikoortspatienten.
http://www.mamamoer.nl/bi(...)ng%20Informatie.html
Dat type kinderen hebben we vooral in 020. In Den Haag, Madestein en Rijswijk zitten toch vooral wel leuke leerlingen:Yquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat die leerlingen aan hun ouders vragen, "mag ik aub terug naar Marokko".
Dat zijn nou niet echt hele grote handelslanden zoals Nederland hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach ja, eindeloze discussie Remlof. Denemarken, Noorwegen, Zwitersland, geen euro, geen centje pijn.
Denemarken lijkt anders verrekte veel op Nederland Remlofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt hele grote handelslanden zoals Nederland hè?
Echt wel ik wist ook niet dat er zoveel imkers in de buurt zaten. Baat het niet is het iig lekker door je bakkie thee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelezen, bedankt. Interessant zeg! Nooit geweten
Nu maar zoeken naar een imker in de buurt dan, ik geeft het weinig kans maar toch maar ff zoeken
Dat was ook de rede dat ik mijn lerarenopleinding niet meer wide doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat type kinderen hebben we vooral in 020. In Den Haag, Madestein en Rijswijk zitten toch vooral wel leuke leerlingen:Y
Utrecht is ook een zooi trouwens, als je daar rondloopt dan vraag je af hoe een docent het langer dan twee uur trekt. Die worden daar per uur een keer of tien voor rotte vis uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |