Ja of door de yoghurt ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:41 schreef Soury het volgende:
![]()
[..]
Echt wel ik wist ook niet dat er zoveel imkers in de buurt zaten. Baat het niet is het iig lekker door je bakkie thee.
Alleen exporteren wij vijf keer zoveelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denemarken lijkt anders verrekte veel op Nederland Remlof
Bel die imker, die gasten kennen elkaar allemaal. Wrs kent hij een imker die dichterbij woont. Succes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
-edit, Etten-Leur zit er een, maar dat is meer dan 10 km weg.
Ja, dat komt natuurlijk door die containerschuiverrij in Rotterdam. Kost veel ruimte, we voegen nauwelijks iets van waarde toe, steeds minder mensen werkzaam in die handel, bijna alles geautomatiseerd. Ik weet niet of we daar nu zo vrolijk van moeten worden, maar misschien ontgaat mij ietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen exporteren wij vijf keer zoveel
Vergelijk:
http://www.eubusiness.com/europe/netherlands
http://www.eubusiness.com/europe/denmark
Die heeft wel wat beters te doen, me dunktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje was niet erg actief hier vandaag geloof ik?
Ja, heb ze al gemaild. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bel die imker, die gasten kennen elkaar allemaal. Wrs kent hij een imker die dichterbij woont. Succes.
Edit: je bent al op zoek.![]()
Bieren? Ik verwacht eigenlijk wel leuke teksten en beelden als hij terug isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die heeft wel wat beters te doen, me dunkt
Voor die containerschuiverij worden we anders wel dik betaald in euro'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat komt natuurlijk door die containerschuiverrij in Rotterdam. Kost veel ruimte, we voegen nauwelijks iets van waarde toe, steeds minder mensen werkzaam in die handel, bijna alles geautomatiseerd. Ik weet niet of we daar nu zo vrolijk van moeten worden, maar misschien ontgaat mij iets
Gelderland naar Duitsland, lijkt me prima.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Jian het volgende:
Ik lees net dat Noord Holland, Utrecht en Flevoland willen fuseren tot 1 provincie. Ik vind het een goed ideeEn daarna maken we van die provincie een Chinese StaatsProvincie, mooi
En de rest van dit pokkeland zoekt het maar uit met zn Europa
O ja en ons nationale gerecht wordt natuurlijk Bami Gangbang
Ik heb werkelijk geen idee wat het de staat oplevert Remlof. Volgens mij valt het tegen en kun je drie keer beter een soort van Eindhoven ten zuiden van Rotterdam hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor die containerschuiverij worden we anders wel dik betaald in euro's
Lijkt me prima, ik wil best Nordrheinwestfaler worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelderland naar Duitsland, lijkt me prima.
Dat vind ik ook prima, geen moeite mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan ik ook prima mee leven hoor. Gewoon bij de Duitsers, dat zijn we tenslotte toch? Al dat gedoe in het verleden. Duitsland, Nederland Belgie Luxemburg en de Scandinavische landen, da''s pas een Uniequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
En een economie en een welvaart. Laat dan dat Azië maar komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ik ook prima mee leven hoor. Gewoon bij de Duitsers, dat zijn we tenslotte toch? Al dat gedoe in het verleden. Duitsland, Nederland Belgie Luxemburg en de Scandinavische landen, da''s pas een UnieEn moet je kijken wat een nationaal voetbalelftal we dan hebben
Zeker, dan heb je een hele goede gelijkwaardige handelspartner voor de Aziaten en dat heeft ook voor een niet gering gedeelte te maken met een werkmentaliteit die goed aansluitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En een economie en een welvaart. Laat dan dat Azië maar komen
België moeten we er niet bij hebben, die zijn niet slagvaardig genoeg (zie het huidige politieke klimaat) en we krijgen er dan ook een enorm arm deel bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ik ook prima mee leven hoor. Gewoon bij de Duitsers, dat zijn we tenslotte toch? Al dat gedoe in het verleden. Duitsland, Nederland Belgie Luxemburg en de Scandinavische landen, da''s pas een UnieEn moet je kijken wat een nationaal voetbalelftal we dan hebben
Goed, we doen hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, dan heb je een hele goede gelijkwaardige handelspartner voor de Aziaten en dat heeft ook voor een niet gering gedeelte te maken met een werkmentaliteit die goed aansluit
We nemen natuurlijk allen Vlaanderen hè. Walonie gaat natuurlijk gratis naar de Fransen, Adieuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
België moeten we er niet bij hebben, die zijn niet slagvaardig genoeg (zie het huidige politieke klimaat) en we krijgen er dan ook een enorm arm deel bij.
Als ik je zeg dat de Duitsers dit jaren gelden ooit geopperd hebben ga je jankenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, we doen het![]()
Wanneer beginnen we?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat de Duitsers dit jaren gelden ooit geopperd hebben ga je janken
Een goeie dertig jaar eerder lieten ze ons nog links liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat de Duitsers dit jaren gelden ooit geopperd hebben ga je janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |