een mislukte link, mislukte smiley, stomme spelfout, spijt van een zin. . .quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou je willen wijzigen, het internet is nooit vol, doe gewoon een nieuwe post
ja prima naar mn zin gehad, heerlijk om mn ouders weer ff te zien en de kinderen hun opa en oma, zo vaak gebeurt dat nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer thuis? Was/is het leuk in Zweden?
En ik heb gemist waarom de Punto van Mera niet door ging
Ik ben heel de Hotel de toekomst vergeten. Nou tis beter zonder reclamequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja prima naar mn zin gehad, heerlijk om mn ouders weer ff te zien en de kinderen hun opa en oma, zo vaak gebeurt dat niet
Wie was het aan de foonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef Coos het volgende:
GODGLOEIENDEGLOEIENDEGLOEIENDE................................
Ging m'n telefoon, dus ik draaide snel het gas laag onder m'n sudderlappen. Nee dus!! Heb ik het gas per ongeluk hoog gedraaid. Alles gecremeerd en stinken!!!![]()
![]()
![]()
Het is wel te hopen dat ik die pan nog schoon krijg.
Dan moet die de pan schoon bikken?quote:
Dat komt toch pas om half 9quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben heel de Hotel de toekomst vergeten. Nou tis beter zonder reclameMorgen maar
What ever STRAF !!!!!!!!!!quote:
Oh fuck jah ik ben nog op tijd !!!! Net an. Dankquote:
YWquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fuck jah ik ben nog op tijd !!!! Net an. Dank
Op het vuur met afwasmiddel en wat water, dit even laten koken.quote:
Jeanette fan hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef Marrije het volgende:
Haha, muis, wat Laysa zegt![]()
Jij zit nu dus ook te kijken, ik ook. Mooi pakje wel van die blonde troela. Zegt ze 'ik heb altijd mn haar vast', nou niet toen ze de bedden moest verschonen en de wc moest schoon maken.
Is dat nou een nageboortequote:
Nageboorte met prei!quote:
Ik snap dat oog ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Laysa het volgende:
Waarom heeft D_K wel een oog achter de SS topics en ikke niet?
Ja das het logo van SSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat oog ook niet![]()
Dit topic en het tekenen met Tonja topic hebben bij mij geen oog, maar de daarop volgende 5 SS topics wel
Oquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja das het logo van SS....Maar ik zie ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |