Gert heeft een eigengemaakte atlas waarin de landsgrenzen daadwerkelijk zo zijn aangegeven en soms zit ie daarboven met een Duits glaasje wijn in de hand weemoedig in de verte te starenquote:
Dan word je dus gedeporteerd naar Schiermonnikoog. Wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
wat is dat voor onzin, wil helemaal niet bij Utrecht horen, laat staan bij flevoland
Richting Engeland heb ik mij laten vertelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert heeft een eigengemaakte atlas waarin de landsgrenzen daadwerkelijk zo zijn aangegeven en soms zit ie daarboven met een Duits glaasje wijn in de hand weemoedig in de verte te staren
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is toch Den Haag als ik eerlijk ben
Waarom zou je willen wijzigen, het internet is nooit vol, doe gewoon een nieuwe postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar jammer van die baan. Komt vast een betere voorbij binnenkort![]()
Mn smiles zijn weer terug en ik kan weer wijzigen.
![]()
'Wij' zijn ook niet zo rijk meer inmiddelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
België moeten we er niet bij hebben, die zijn niet slagvaardig genoeg (zie het huidige politieke klimaat) en we krijgen er dan ook een enorm arm deel bij.
Jawel hoor, 't is alleen de laatste 15 jaar wat andere verdeeld geworden, Hondjes heeft het nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Wij' zijn ook niet zo rijk meer inmiddels
Die gast is gekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_stuntchauffeur.html
"Mag ik blijven zitten?"
Ben je weer thuis? Was/is het leuk in Zweden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar jammer van die baan. Komt vast een betere voorbij binnenkort![]()
Mn smiles zijn weer terug en ik kan weer wijzigen.
![]()
Zo is dat !!!! mijn vecht outfit ligt al gestreken klaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, hier niet aangenomen dan komt er een nog mooiere baan in het verschiet, en wat je vorig topic zei, de RLS komt eraan dus dat maar eerst helemaal afzien
Het liep niet stuk IMO. Ik ben niet zwaar genoeg voor die functie, verder was ik rete oke okéquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Jammer Soury dat die baan niet doorging. Waar liep het op stuk?
Nu ga je me vast zeggen dat ik terug moet lezen
Dat laatste betaalt natuurlijk niet best, maar het is wel een opstekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het liep niet stuk IMO. Ik ben niet zwaar genoeg voor die functie, verder was ik rete oke oké
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan word je dus gedeporteerd naar Schiermonnikoog. Wie niet horen wil moet maar voelen
Ja geld !! Maar Deis ik hoef niet zo nodig meer als in carriere gedoe. Dat heb ik gehad .quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste betaalt natuurlijk niet best, maar het is wel een opsteker![]()
Jammer, maar vol goede moed naar de volgende kans.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor, 't is alleen de laatste 15 jaar wat andere verdeeld geworden, Hondjes heeft het nu
Je wilt gewoon een leuke baan die je met plezier doet en waar je je op je plek voelt? En dan maakt het jou niet zoveel uit of je goed of minder goed verdient?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geld !! Maar Deis ik hoef niet zo nodig meer als in carriere gedoe. Dat heb ik gehad .
Had jij het ook gisteravond:?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
en weer loopt FOK vast net als gisterenavond
gisteren heb ik niet eens meer slaap lekker kunnen posten, zo erg was het, en net begon weer de ellende, weet niet waar FOK allemaal mee bezig is maar leuk is het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had jij het ook gisteravond:?
Ik dacht dat het aan mijn laptop lag
Ja wie niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een leuke baan die je met plezier doet en waar je je op je plek voelt? En dan maakt het jou niet zoveel uit of je goed of minder goed verdient?
Wat een heerlijk relaxt idee.
ja goed van Soury zo een instelling, daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een leuke baan die je met plezier doet en waar je je op je plek voelt? En dan maakt het jou niet zoveel uit of je goed of minder goed verdient?
Zo relaxed ben ik nu niet hoor ..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |