abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2011 @ 16:04:09 #1
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92462691
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 111

De dreumesjes:

28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-02-2011 20:03:57 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:04:45 #2
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92462725
Ik had niet door dat ik 'm had dichtgegooid!

Een nieuw topic waarin we kunnen verder babbelen over dreumesjes die van alles op commando doen; Ko die toch nog een ontstoken oor heeft en nu een ab-kuur heeft, Isabeautje, Lars met een tand door de lip en nog héél véél meer!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:13:16 #3
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92463169
Nou, gelukt!

Disclaimer vooraf: ja, het is een pestbende in de keuken. Ik gebruik het commando 'lig' hoor ik nu. En ik roep 'm ook nog voor ('hier') en prijs 'm alsof ie een puppie is.
Maar goed, zoals ik ook kir op de video: ik kan mijn kind beter africhten dan mijn man een hond :')

pi_92463245
Geweldig filmpje Memmel _O_ _O- ~O>
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92463394
Geniaal memmel _O-

Ik vond smurf Oscar ook schattig, ook al was het geen bewegend beeld. Heb je niet een leuk filmpje van je jongens, BE?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92463435
_O- _O_ Memmel jij hebt skills! :o
pi_92463556
Allemachtig Memmel! :o
_O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92463598
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Memmel het volgende:
Nou, gelukt!

Disclaimer vooraf: ja, het is een pestbende in de keuken. Ik gebruik het commando 'lig' hoor ik nu. En ik roep 'm ook nog voor ('hier') en prijs 'm alsof ie een puppie is.
Maar goed, zoals ik ook kir op de video: ik kan mijn kind beter africhten dan mijn man een hond :')

Met wat voor snoepjes train jij hem ? :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_92463610
_O- Memmel, doe je aan dreumescursussen (geven)?
pi_92463626
Oooh Memmel, wat een snoepje is Morris!! O+
Xeentje klapt ook op commando (en ook kusjes geven), maar af en hier is misschien wel handiger ;)

Oeke, dat applaus heb je dik verdiend inderdaad :* En wat ontzettend lief klinkt het dat je tegen Ko vertelde hoeveel je van al zijn ledemaatjes houdt O+

Incantrix, het gaat heel erg goed met Xeentje (lief dat je het vroeg). Momenteel wat verkouden, maar verder de hele winter nog niet ziek geweest (*afklopt*) - in tegenstelling tot vorig jaar, toen is ze het hele jaar alleen maar ziek geweest. Ze is druk bezig met leren lopen, maar het ziet er nog uit alsof ze stomdronken is, dus wij zijn druk bezig achter haar aan te lopen. Het is gewoon een ontzettend lief snoepje en ik denk iedere dag dat ze niet leuker kan worden dan ze nu is, en iedere volgende dag besef ik dat ik het weer mis had O+

[ Bericht 32% gewijzigd door Xenia op 07-02-2011 16:29:01 ]
pi_92463657
Memmel aka Cesar Millan ;)
pi_92463682
Haha, Memmel! _O-

Waarom besluit mijn kind toch altijd om tijdens het zwemmen haar luier vol te kleien waardoor ik met het schaamrood op m'n kaken en de bruine druipers op m'n heup zo onopvallend mogelijk een verschoonplek moet zien te vinden?

En heeft er iemand de tip waarmee ik zonder geklieder een volgepoepte zwemluier kan uittrekken..?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 07-02-2011 16:31:47 ]
pi_92463771
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
Memmel aka Cesar Millan ;)
Daar moest ik ook gelijk aan denken. Zonder snoepies he.
pi_92464103
Hahaha, de dreumeswhisperer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:32:43 #15
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92464184
Geen snoepjes. Ik heb ook geen idee waarom hij dat ineens deed. Ik denk dat hij mijn man echt iets te vaak heeft zien trainen met de hond. Ik zou niet weten hoe anders.

Als ik nl op straat loop met hem en vraag of hij in de buggy wil zitten, gaat ie gewoon zitten. O straat, daar waar hij staat.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:34:08 #16
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92464255
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
...
En heeft er iemand de tip waarmee ik zonder geklieder een volgepoepte zwemluier kan uittrekken..?
Zijkanten openscheuren? Langs de naad?
pi_92464347
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Memmel het volgende:

[..]

Zijkanten openscheuren? Langs de naad?
Zou dat lukken? Het is iig het proberen waard. Gelukkig had ik vanmorgen een extra handdoek bij me...
pi_92464526
Hier doen we de zwemluier altijd uit door middel van de zijnaad open te scheuren.
Werkt super.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:39:59 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92464531
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Geniaal memmel _O-

Ik vond smurf Oscar ook schattig, ook al was het geen bewegend beeld. Heb je niet een leuk filmpje van je jongens, BE?
Weinig, ik zei al tegen F. dat ik het eig. vaker moet doen. :Y

Mems, ik ga thuis even kijken! :Y
  maandag 7 februari 2011 @ 16:40:20 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92464548
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Zou dat lukken? Het is iig het proberen waard. Gelukkig had ik vanmorgen een extra handdoek bij me...
:Y Daar zijn ze op gemaakt zelfs! :Y Net als de luierbroekjes. :Y
  maandag 7 februari 2011 @ 16:41:28 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92464609
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Weinig, ik zei al tegen F. dat ik het eig. vaker moet doen. :Y

Mems, ik ga thuis even kijken! :Y
Nee, toch hier nog even!
:D Hilarisch! _O- En echt nog op een hele lieve geduldige toon ook he! :D _O-
pi_92464639
Dit kleine stukje tekst moet je is lezen ;)
http://www.fuckedinparksl(...)ising-your-kids.html
  maandag 7 februari 2011 @ 16:47:55 #23
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92464900
Die ga ik thuis even lezen, want met zo'n adres komt ie hier niet door de screening heen...

Nog even en ik heb een eigen show. Richt ik jullie kinderen af enzo. En dan zeg ik dat je je moet opstellen als roedelleider/alphateef etc etc.

En dan leren jullie mijn kleuter groenten eten in ruil. Oke? Afgesproken?
pi_92465914
Lol Memmel dat filmpje :)
Fake it till you make it...
pi_92466880
Echt grappig filmpje Memmel...

Wij hebben net klei gekocht voor Jaël, is eigenlijk pas voor kinderen vanaf 2 jaar, maar ze heeft zo een hekel aan vieze handjes dat we er op het moment alles aan proberen te doen dat die handjes toch vies worden :) De klein is een succes! Zelfs ik vond het vies aan mijn handen maar zij bleef er maar mee kneden!

Wat naar oeke dat Ko zo ziek is. Ik ben zo blij dat jaël eigenlijk nog nooit echt heel ziek is geweest. En vooral dat ze gewoon wel slaapt als ze verkouden en niet lekker is. Hoop voor Ko echt dat de AB snel aanslaat.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 17:57:42 #26
5428 crew  miss_sly
pi_92467771
Nou, mijn tacktiek om Senna maar alle aandacht en knuffels en wat dan ook te geven de hele dag in de hoop dat het piepen weer wat minder wordt, is mislukt. Pfff, ze is echt weer zo vreselijk pieperig de laatste dagen, nou ja, 1,5-2 weken al wel, denk ik.
En dan zet schaap haar net aan de puzzels, en nu zit ze heul schattig te puzzelen...moet ik niet doen, hoor :')
pi_92469135
Lijkt me erg frustrerend miss. Ik zag in de OP dat jou Senna ongeveer net zo oud is als mijn Jaël :)
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 18:40:33 #28
5428 crew  miss_sly
pi_92469208
Van wanneer is Jael? Ze staat nog niet in de OP, toch?

Ja, is erg frustrerend. Het is gelukkig niet altijd zo, en ik hou het er maar op dat ze zich bij mij vertrouwd genoeg voelt om zich te uiten zoals ze voelt, maar man man, wat is het soms rot als het zo gaat. En zaterdag gaat schaap weg voor een dikke week, dus ik hoop dat ze dan wat is opgeknapt!
pi_92469272
Wat leuk om jullie kindjes op film te zien. Senna is zo'n dotje. Daar zit echt geen kwaad in, lijkt me.

En Wolf loopt! Whoei!

Haha, Rienk aan het freubelen met rietjes. Daar zou Lente zich ongetwijfeld ook uren mee kunnen vermaken...

En Raf, je bent zo'n lekker beertje.

Jammer dat het niet gewerkt heeft, Miss. Maar geschaad heeft het sowieso niet. O+ Vervelend he, zulke fasen? Lente heeft ze ook af en toe en ook dan helpt geen enkele strategie.
Sprak zij bemoedigend... ;)

Mijn tuttebelletje.

Het eindigt nogal abrupt, ingrijpen was noodzakelijk. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 07-02-2011 19:27:58 ]
pi_92469318
Nee ze staat niet in de OP Jaël is van 17 juli 2009 :)
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 18:47:46 #31
5428 crew  miss_sly
pi_92469455
En bedankt Sserpente :+
Filmpje kijk ik later, want ik ga lekker uit eten met een vriend! De heer en dame doen het vanavond verder zonder mij!
  maandag 7 februari 2011 @ 19:10:22 #32
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92470275
Memmel _O-

Ik zag nog meer leuke filmpjes voorbij komen en leuke foto's van Isabeau O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92470406
Ik wilde nog typen dat ik ook hopo voor je dat het dan over een week beter gaat miss-sly!

Maar er kroop een meisje bij me opschoot met een natte zure broek bah, dat was al heel lang geleden. Meteen maar lekker gebadderd en nu ligt ze alweer lekker in bed en is stil dus zal zo wel lekker in slaap vallen :D
pi_92471287
Memmel! _O- Wat goed! En Morris doet het ook echt heel schattig! O+

Oeh Sserpente, dat klinkt echt erg. :X Ik houd mijn vingers gekruist dat mij dat nooit zal gebeuren.
En wat is Lente een voetbal-talent in de dop! O+ Leuk he, dat spelen met die bal.

Vervelend Miss, dat maakt het er niet leuker op. Ik hoop mee dat ze snel weer lekker vrolijk is en gezellig met je doet! :*

MamaPurk, ik vind het ook heel sneu mijn jongetje zo te zien, hij wilde vanavond niet eens zijn rijst opeten terwijl hij er zo van houdt.
Eigenlijk is Ko ook heel erg weinig ziek geweest.
Dus voor ons is het wel even wennen die gebroken nachten en zelfs temperaturen zit ook nog niet echt in mijn systeem merk ik. :')

Xenia, dat klinkt fijn! Wat heerlijk dat Xeentje deze winter veel minder ziek is dan vorig jaar.
En kusjes op commando! O+

Wat ik nog wilde vertellen was dat Ko eergister op mijn rug in de Boba zat en dat ik stond af te rekenen.
P. stond iets verder weg, maar hij hoorde Ko zeggen: Mama, Papa en om daarna zijn armpjes in de lucht te gooien: hoera! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92472479
whahaha Memmel, ik lag echt hardop in een deuk hier, wat een lollig filmpje. Dat koppie van Morris erbij ook, als ik eraan terugdenk begin ik zo weer te lachen. Wat een enorm leuk ventje.

En dan Lente de voetbalser en stenengooister....lief koppie heeft ze.

Miss lekker uit eten, jammie, veel plezier.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92472641
Oeke, dat klinkt als een zware nacht, maar ook als een liefdevolle nacht waarin jullie er voor Kobus waren, echt waren. En dat je daar applaus voor kreeg is O+ , en zeer terecht.

Memmel! :o Hoe krijg je Morris zo ver? :D

Lente is een droepie! Een heerlijk meisje dat zichtbaar genoet van het buitenzijn. O+
pi_92472682
En Miss gaat lekker uiteten! Jaloers, check :Y .

Wat las ik nog....?
pi_92473364
Tjonge, Oek, ik wist niet dat oorontsteking zich zo (zichtbaar) uit kan breiden. Maar nu je het zegt denk ik het bij Lente ook wel eens gezien te hebben. Zij had wanneer ze oorontsteking had vaak wat pukkelachtige blaasjes rond haar oor, op haar wang zitten. Ik heb echt te doen met je ventje. En met jullie. Pfoe, wat een nachten. Dat applaus was verdiend! Ik hoop dat de kuur snel aanslaat en iig de pijn al snel verlicht. :*

Miss, eet smakelijk en veel plezier!

Getver, MP. Iets verkeerds gegeten? Lente had net ook diarree. Maar die heeft vanmorgen ook een halve liter zwembadwater ingeslikt...

Xenia, ik zie je post nu pas. Fijn dat Xeentje deze winter beter doorstaan heeft! Nu kan het alleen nog maar beter worden. En ze loopt!

Dank voor de scheurtips! Als ik dat geweten had... Had me een hoop troep bespaard.
pi_92473892
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, MP. Iets verkeerds gegeten? Lente had net ook diarree. Maar die heeft vanmorgen ook een halve liter zwembadwater ingeslikt...

Nou niet dat ik weet. Wel vorige week 3 hoektanden gekregen. Maar daar gingen echt wonderlijk eigenlijk geen zure broeken aan vooraf deze keer, misschien dacht het lijfje dat ze het nog in moest halen. Ze leek er gelukkig zelf neit zoveel last van te hebben :)
  maandag 7 februari 2011 @ 20:21:21 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92474025
Oeke, ik vergeet het steeds, maar wat rot van die ooronsteking zeg -O- Hopelijk gaat het nu snel beter! "*
pi_92474637
Dank je wel BE, het gaat eigenlijk al een stuk beter, nu we in elk geval weten wat het is en er iets voor hebben.
Dat vond ik eigenlijk nog het naarst van het afgelopen weekend, dat de dokter zei dat het geen oorontsteking was terwijl er duidelijk iets niet goed was. dan ga je zo lopen malen en doen. :{

Lente ook al van die pukkeltjes, raar he? Bij Ko zitten ze zelfs in zijn mond. Ik vind dat maar gek hoor. :N
pi_92474811
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Memmel het volgende:
Nou, gelukt!

_O-
Live is het nog veeeeel leuker! :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:36:34 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92474908
Ja, gek is dat he Oeke... als je weet wat het is, kan je je er op de een of andere manier beter bij neerleggen. Althans, dat heb ik dan... Moet niet voor een andere spreken.

Ik had nog een filmpje van Oscar op mijn camera staan.
Let niet op mijn gekweel, dat doet Oscar ook niet. ;) :D Die trekt zijn eigen plan wel.
Maar ik vind hem zo O+ hier met die heerlijke zachte glimwangetjes.

Er is nog een filmpje aan het uploaden van de serieuze zaak van het eten van macaroni. ;)
Ja, u vraagt, wij draaien. :P Ik kon niet kiezen. :+
pi_92475006
Oeke, wij hebben het met Meike ook een keer gehad toen ze nog een baby was, huisarts en HAP zagen niets bijzonders aan haar oren, en we werden weggestuurd alszijnde overbezorgd. Tot een paar dagen ellende later er ineens allemaal rotzooi uit haar oor kwam, toen was het trommelvlies geknapt....
ik ben toen achteraf ook nog wel boos geweest, want hoe konden ze dat nou over het hoofd zien? Blijkbaar kan dat dus.

AB werkt over het algemeen snel, dus hopelijk is Ko er snel weer bovenop.
pi_92475007
O+ BE, wat istie LEUK!! en wat istie veranderd zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92475212
Wat een lief filmpje van Oscar! Hij is echt heel leuk, zo met zijn kopstoten aan de camera en zijn pretogen. O+

Oh, Karin, dat is ook naar zeg. :{ En wat voel je je dan rot he? Als je weet dat er gewoon eerder wat aan gedaan kon worden.

Ik moet zeggen dat ik de nacht al beter aan kan, nu ik weet wat ik kan verwachten...

Oh en Ko is vandaag 20 maanden! :o *O*
pi_92475283
BE, wat een dotje! O+
  maandag 7 februari 2011 @ 20:47:07 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92475523
En de 2e, omdat macaroni eten echt serious business is. :Y

Ik vind zijn wenkbrauwen zo fantastisch, hij kan daar echt al zo veel mee, van heel serieus tot bijna heel evil, maar ook gewoon superlief geconcentreerd eten dus. :Y O+
pi_92475671
Zonder slabber! Hij vindt het heerlijk O+ . En ik zag het laatst ook al op een foto. Ik vind die gebreide truitjes zo schattig. O+
pi_92475703
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeke, wij hebben het met Meike ook een keer gehad toen ze nog een baby was, huisarts en HAP zagen niets bijzonders aan haar oren, en we werden weggestuurd alszijnde overbezorgd. Tot een paar dagen ellende later er ineens allemaal rotzooi uit haar oor kwam, toen was het trommelvlies geknapt....
ik ben toen achteraf ook nog wel boos geweest, want hoe konden ze dat nou over het hoofd zien? Blijkbaar kan dat dus.

AB werkt over het algemeen snel, dus hopelijk is Ko er snel weer bovenop.
Is hier ook al twee keer gebeurd. Volgens de ha zag het er rustig uit, maar twee dagen later begon het te lopen. En een leidster op het kdv vertelde precies hetzelfde over een kindje in haar groep. Ik denk dat de ha er weinig aan kan doen. Onze ha vertelde dat het binnenoor van een kind nog niet volgroeid is en dat ze daarom sneller last hebben. Ook hebben kleine kinderen nog nauwelijk neus- en bijholtes. Dus als er snot zit, drukt dat al snel op het trommelvlies. Ik denk dat er daarom de enige dag zichtbaar weinig aan de hand is en dat het een paar dagen later ineens een stuk heftiger kan zijn.
pi_92475760
geweldig filmpje BE! Hij zit zo heerlijk te smikkelen O+

Tess heeft weer wta nieuws als we aan het eten zijn. Dan kijkt ze naar mij of M en zegt ze: isse jekker mama/papa O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92476065
Wat een lieve filmpjes BE O+
  maandag 7 februari 2011 @ 21:01:17 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92476291
quote:
Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zonder slabber! Hij vindt het heerlijk O+ . En ik zag het laatst ook al op een foto. Ik vind die gebreide truitjes zo schattig. O+
Mijn moeder heeft deze voor Sasha gemaakt, die heeft hem amper aangehad, en nu voor Oscar is het een van mijn favorieten grappig genoeg. :P
pi_92476542
Andere types ja?

Leuk. Ik hou ervan. Ik ga mijn moeder ook weer eens lief aankijken ;-).
  maandag 7 februari 2011 @ 21:15:53 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92477305
Ja, toch wel, kan het nie helemaal goed verwoorden, maar wel echt verschil ja. : :Y
  maandag 7 februari 2011 @ 21:34:59 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92478677
Heb het hier ook een aantal maal gehad hoor. Zelfs de KNO arts dacht dat het niet ontstoken was. Tot de prut kwam. Ik merk wel dat een oorontsteking een bepaald luchtje heeft. Een viezig luchtje. Daaraan wil ik het ook nog wel eens herkennen. Maar door de ervaring en het herkennen van Morris' gedrag zijn we ook vaak te snel bij de ha. Dan is er eigenlijk voor hen nog niets te zien.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:35:58 #57
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92478740
Ooww, ik loop achter! zo'n drie triljoen filmpjes zo te zien, haha! Ik ga strakjes mijn best doen ze op de foon te kijken, op de pc hebben we dus nog stééds geen geluid nee :|W

Oeke, fijn dat er nu in elk geval duidelijk is wat eraan scheelt, het is al naar dat Ko zich zo naar voelt, maar dan inderdaad ook nog eens lopen malen over wat het nou toch kan zijn is volgens mij echt killing.. Dikke beterschaps- :* , ik hoop dat de AB snel aanslaan! En qua oren nakijken zegt onze huisarts altijd 'garantie tot aan de deur hoor!' omdat dat nogal snel om schijnt te kunnen slaan bij die kleine kindjes.. Oh, en dat mens van de HAP, wat een doos! :o

Xenia, wat fijn dat het goed gaat met Xeentje, wat een verschil met vorig jaar dan! *O* Verkoudheden zul je altijd wel hebben, maar zo ziek als ze vorig jaar telkens was, en zo láng ook, dat is toch niet iets waar je blij van wordt..

Oscar, whehe, een maskertje moet over héél je gezicht hoor!

Poppejans, wat leuk dat Wolf ook loopt! *O* Ik moet écht even mijn best doen op die filmpjes strakjes O+

Stef is weer aan de beterende hand, hij was vandaag veel ondernemender alweer O+ De billen blijven rottig, maar ik heb meestal wel het gevoel dat het minder pijnlijk is zodra het dan eenmaal kapot is zeg maar. We blijven gewoon maar weer smeren met de zalf van de HA en sprayen met die spray en dan zal het snel wel weer beter gaan :) Stef zit trouwens ook weer even in de 'flow' qua nieuwe woordjes, ik heb echt het idee dat dat ook telkens golfbewegingen zijn. Gisteren zei hij 'hap' tijdens het eten en eerder op de dag riep hij 'doos!' toen hij met een doos aan het spelen was. Ook zegt hij sinds eergisteren ofzo iets dat verdacht veel klinkt als 'wat is er?' en vandeweek kwam hij me een schoen van mijn lief brengen en riep enthousiast 'soe!' terwijl hij 'm naar mijn hoofd keilde :')

Ik vind dat zo geweldig he, die ontwikkeling zo te zien O+
3!
pi_92478912
Wat zit Oscar lekker te smullen. En hoe hij ook Ja! antwoordt als je vraagt of het lekker is. O+
Ko is erg kieskeurig tegenwoordig, hij wil bijna niks proberen, is erg achterdochtig, en vind bijna alles vies aan avondeten. :{
Ik hoop maar dat dat snel verandert.

Fijn om te horen Sserpente, dat geeft toch een ander gevoel. :Y
En volgens mij gaat het al een stuk beter met hem. Zijn puistjes zijn al niet meer zo rood en hij wilde net ook zijn speentje weer.

Dit was gister en dat is toch geen ziek jongetje? Nouja, op het hoestje na dan. :@

Stef, gaat het allemaal weer lekker? Zo leuk he, die woordjes die ze ineens kunnen en gebruiken. O+
En hopelijk zijn zijn billetjes snel weer genezen. :*
  maandag 7 februari 2011 @ 21:40:07 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92479018
Wat een heerlijke dribbel zo Oeke! :Y
pi_92479110
Zow die was inderdaad echt niet ziek nee, gek dat het dan zo in ene toch weer om kan slaan. Maar afleiding doet ook wat he en in bed is toch mar in bed en daar is weinig afleiding van wat je aan je lichaam voelt...
pi_92479724
Wat 'rent' hij schattig! het is inderdaad een soort dribbel, ziet er erg professioneel uit. :P
pi_92479831
Haha, het waaide zo hard dat hij op een bepaald moment bijna zijn evenwicht verloor, gewoon door de wind. :D
pi_92480022
Hij wordt voetballer, met weer en wind :7 .
pi_92482304
Memmel geweldig filmpje haha!

Wat een schatje is Oscar! O+

Voetballertje Ko! Fijn dat het wat beter lijkt te gaan Oeke!

Als we dan toch filmpjes aan het uploaden zijn, mijn zoon is meer van de hardcore:
pi_92482996
Ow wat lief, ik moest er ook wel een beetje om lachen maar echt goed hoor :)
pi_92489820
Hahaha FTA! Wat beweegt hij er grappig op! Super!

ben ik overgevoelig als ik zeg dat ik alleen moeite heb met het taalgebruik in de muziek in combinatie met een dreumes?

En die filmpjes van Oscar en Ko! Geweldig. Ik vind dat filmpje op het bed zo schattig. Wat een vreselijk lief koppie heeft Oscar!

En Ko die bijna omver waait, maar lekker door keutelt. <3

Ik heb gisteren, hoewel ik dat 's ochtends niet verwacht had, de beste middag in 2 weken gehad met Isabeau. Ze was vrolijk, speelde ook veel zelf, geen koorts meer. Gewoon helemaal mijn blije meisje. Ik hoop zó dat dit vandaag doorzet! We doen weer een poging op het KDV en als het vandaag toch niet blijkt te gaan mogen ze B. bellen ;)
pi_92490644
Kunnen ze hem wel missen, Sorbo? O-)
pi_92490799
Wat geweldig om al die filmpjes te zien O+

Sorbo, ik vind het niet zo storend eigenlijk. Zolang dat soort taalgebruik niet dagelijks is tenminste. Wij kijken ook films/series waarin er 'grof' wordt gedaan. Kan me er niet zo druk om maken :N

Oeke, fijn dat het beter gaat met Ko!
En met Stef's billen ook beter! Fijn! *O*

Kan iemand mijn dreumes vertellen dat de modder IN de plantenpot hoort te zitten? Hij blijft ze maar leeg halen }:| en er 100 keer bij vandaan halen helpt niet, hij loopt terug, of loopt terug via een omweg -O- Sinds gister doet hij het ineens :{ En hij is weer beter, op de potten leeghalen is hij weer zo gezellig! Lekker keuvelen en spelen. Het gaat goed! ^O^
pi_92490865
Sorbo ik zou het wat anders vinden als we het nummer de hele dag op hebben staan. Het is slechts dat ene woordje in het hele nummer. Wij hebben er in ieder geval geen probleem mee en verder ben ik het ook wel eens met wat Vlindur zegt!

Finn heeft na 2 weken slecht slapen ziek en verkoudheid eindelijk weer eens doorgeslapen van 19.15 tot 07.30 heerlijk!!

Fijn dat hij weer beter is Vlindur! Potten leeghalen is hier gelukkig nog niet ontdekt.
pi_92491049
Sorbo, fijn dat je een goede middag hebt gehad met Isabeau gister :)

En die muziek tja... Het is niet mijn smaak, en ik heb eigenlijk niet op de tekst of woorden gelet, eigenlijk alleen maar naar een vrolijk dansend lief klein jongetje gekeken.

Hier op het moment een dreumes die denk met het verkeerde been uit bed getild is.. Ze huilt om alles, zelfs als we iets liefs zeggen ;(

[ Bericht 25% gewijzigd door MamaPurk op 08-02-2011 09:34:08 ]
pi_92491487
Oh ik vind het ook niet heel érg ofzo hoor. Ik denk dat ik echt een beetje overgevoelig ben op dat punt, omdat B. zo vaak k*t zegt dat ik bang was dat het 't eerste woordje van Isabeau zou zijn. Ik vond het filmpje vooral superschattig!

En Ssserpente, eigenlijk niet natuurlijk. Maar ik ben ook vreselijk onmisbaar >:)
pi_92491533
Ow ik zei ook heel vaak k*t en ja inderdaad toen riep Jaël het ook.. Dus ik let er nu heel goed op en zeg het bijna nooit meer en ik hoor Jaël het ook niet meer zeggen gelukkig. Maar kan me het dus wel voorstellen want ze hebben nu gewoon een leeftijd dat ze alles napraten wat ze horen!
pi_92491559
Nou precies, en ik heb nogal een papegaai gebaard.
pi_92494679
Ik dacht: even intunen voor de Sorbomonologen. c_/

't Valt een beetje tegen vanochtend.
pi_92494968
Ja ik ben weer aan 't werk. Dat scheelt :P (een beetje)
pi_92495549
Ik heb er onder de douche nog even over nagedacht en je hebt op zich wel gelijk. Jullie hebben een papegaaitje. Ik vloek ook (vrij) veel :@ En ben blij dat Rienk nog niet praat, want ik zal er straks echt op moeten letten. Johan heeft een oudere broer, zijn eerste woordje was "godverdomme' :o
En ik hoop dus echt dat het bij ons niet zal gebeuren. Rienk zegt trouwens wel 'bah' maar ik weiger dat als woordje te zien :+

Wij zijn dus weer schoon en fris. Rienk slaapt en ik heb koffie c_/

En jemig wat vind ik het sneu voor Kersjes ;( Ben er naar van -O-
pi_92495965
Ja dat is het Vlindur. Ze zegt echt alles na. Ze leert elke dag woorden bij. Als ik dan B. hoor kutten en gvd'en dan word ik gewoon pissig. Dénk er nou gewoon even om... maar da's kennelijk makkelijker gezegd dan gedaan. :) B. doet wel zijn best om minder te vloeken gelukkig.

Fijn dat je weer schoon bent :P

En ik vind het ook vreselijk. Moet er steeds maar aan denken. Afschuwelijk.
pi_92496316
Jaël zegt sinds gister haar eigen naam, zow lief O+
pi_92497182
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël zegt sinds gister haar eigen naam, zow lief O+
Wat gaaf zeg O+

Waar is iedereen eigenlijk? :o
pi_92497646
Getver, zoiets naars net. Lente huilde met d'r mond wijd open en ik zag ineens dat het hele kauwoppervlak van d'r onderste kiezen bruin was. En dat terwijl ik d'r tanden zonder uitzondering elke avond hartstikke goed poets. Het is wel een worsteling elke keer, maar ik heb toch wel het idee dat ik er redelijk bij kom. Ik vind gezonde (en mooie) tanden zooo belangrijk!

Ik probeerde meteen te voelen en te kijken of ik het met m'n nagel weg kon krijgen, maar dan beet ze m'n vinger er zowat af. Meteen de tandarts gebeld, maar die was met lunchpauze. Dus Nils en m'n moeder maar gebeld. Nils vond het ook heel vervelend en vroeg me om direct terug te bellen als ik de tandarts had gesproken. En m'n moeder begon meteen allerlei enge dingen te googlen.

Tien minuutje later heb ik ze allebei teruggebeld. Het was brood... Bruin brood welterverstaan. En dat was met de tandenborstel vrij gemakkelijk weg te krijgen... :@
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:54:18 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92497739
:o Ondanks je schrik moet ik eig. wel een beetje grinniken. :@ :D
Ik snap je schrikreactie helemaal, maar het toont wel een beetje de grenzen van het gezonde denkvermogen van moeders zeg maar. ;) :+
De intuitie is ijzersterk en zit er maar zelden naast, maar toch...

Gelukkig was het idd maar een stukje brood. :Y :*
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 12:54:48 #82
5428 crew  miss_sly
pi_92497753
whahaha, herkenbaar, heb ik ook een keer gehad. Tenmisnte, ik had nog niet iedereen gebeld :P maar had ook zoiets gezien in Senna's mond :D Gelukkig maar Sserpente, ik vind ene mooi en gezond gebit ook zo belangrijk!

En kersjes, ow wat vreselijk verdrietig, raak het ook niet kwijt.

En verder ben ik aan het werk, dus niet veel tijd...en zooo geen zin! Het is mooi weer, ik wil met Senna op pad!
pi_92497869
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
:o Ondanks je schrik moet ik eig. wel een beetje grinniken. :@ :D
Ik snap je schrikreactie helemaal, maar het toont wel een beetje de grenzen van het gezonde denkvermogen van moeders zeg maar. ;) :+
De intuitie is ijzersterk en zit er maar zelden naast, maar toch...

Gelukkig was het idd maar een stukje brood. :Y :*
Haha, je weet me vrij subtiel te kakken te zetten! :D Maar je hebt gelijk hoor, ik was echt even over de flos.

Wat is er met Kersjes?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:00:44 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92497925
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, je weet me vrij subtiel te kakken te zetten! :D Maar je hebt gelijk hoor, ik was echt even over de flos.
O-) Sorry! :D Later, over een jaar of 2 ofzo kan je vast hartelijk om jezelf lachen. :Y

quote:
Wat is er met Kersjes?
Ze is niet meer zwanger...
pi_92497937
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

O-) Sorry! :D Later, over een jaar of 2 ofzo kan je vast hartelijk om jezelf lachen. :Y

[..]
Dat kan ik nu al, hoor. Zelfspot heb ik gelukkig wel. :P

quote:
Ik had het al gevonden. Wat erg...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:05:28 #86
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92498066
Serpente :D Heel de familie al in alle staten!

BE, wat een lief filmpje! Oeke ook al! Wat fijn trouwens dat er duidelijkheid is over wat het is! (en een ab kuur, hebbie ook goeie probiotica? Joep heeft helemaal geen diarree gehad!).

Stef, fijn dat je opknappende bent en wat knap dat jij weet wat een schoen is!!

Sorbo, wat een heerlijke middag, hopelijk zet dit zo door.

FTA, lekker zo'n nachtje!~

Als ik aan Joep vraag: "Hoe doe je als iedereen stil moet zijn?". Dan houdt ie zijn wijsvingertje voor zijn mond en gaat ie blazen O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_92498280
Ssserpente... :D _O- Sorry hoor, ik moet er niet een beetje om grinniken, maar gewoon heel hard lachen.

:P
pi_92498290
Joep O+
pi_92499103
Kers :*

Ssserpente, ik moest stiekum wel een beetje lachen hoor... ;)

Oh Joep O+
pi_92499129
Wat goed van Jael, MP!

Tja, weet je, ik ben zelf zo'n muts met m'n tanden, dat ik regelmatig te horen krijg dat het bijna neurotisch* is. Ik heb zelfs eens van een ex-vriendje een tandenborstel met m'n naam erop cadeau gekregen. Ik ben echt super zuinig op m'n tanden, dus vond het alweer heerlijk ironisch dat uitgerekend Lente met nog geen anderhalf jaar al rotte keizen zou hebben. :')

* Dat valt wel mee, hoor. Ik poets twee of drie keer per dag, maar nogal grondig en lang per beurt. Ik moet wel toegeven dat ik een 'uit m'n bek stink-fobie' heb. :@

Haha, Joep, dat doet Lente ook. Als Nils zegt: "Sssst, daar komt mama!" dan doet ze d'r vingertje voor d'r mond en zegt: "Sssssssssss". O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 08-02-2011 13:42:39 ]
pi_92499323
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, zoiets naars net. Lente huilde met d'r mond wijd open en ik zag ineens dat het hele kauwoppervlak van d'r onderste kiezen bruin was. En dat terwijl ik d'r tanden zonder uitzondering elke avond hartstikke goed poets. Het is wel een worsteling elke keer, maar ik heb toch wel het idee dat ik er redelijk bij kom. Ik vind gezonde (en mooie) tanden zooo belangrijk!

Ik probeerde meteen te voelen en te kijken of ik het met m'n nagel weg kon krijgen, maar dan beet ze m'n vinger er zowat af. Meteen de tandarts gebeld, maar die was met lunchpauze. Dus Nils en m'n moeder maar gebeld. Nils vond het ook heel vervelend en vroeg me om direct terug te bellen als ik de tandarts had gesproken. En m'n moeder begon meteen allerlei enge dingen te googlen.

Tien minuutje later heb ik ze allebei teruggebeld. Het was brood... Bruin brood welterverstaan. En dat was met de tandenborstel vrij gemakkelijk weg te krijgen... :@
Ow ik lag helemaal in een deuk bij het lezen van dit stukje...! Gelukkig valt het allemaal mee. Denk je wel om je hart ssserpente! Maar ik snap het wel hoor ene mooi gebit is belangrijk!

Wij zijn nu bij opa en oma en Jaël is helemaal in de ban van opa, hij moet over met haar mee naar toe en met haar spelen en als hij even wegloopt word hij weer terug gehaald, haha. Wel lekker heb ik even mijn handen vrij. Ze ligt nu trouwens even lekker in bed dus heeft opa ook zijn handen vrij :) Maar ze roept ook de hele tijd zo lief Ooooooopa O+
pi_92499544
Oh trouwens, sinds Lente een rietjesbeker met water in d'r bedje heeft staan, wordt ze rond half zes wakker en valt ze vervolgens weer in slaap tot een uur of half acht!
pi_92500206
Oh da's lekker Ssserpente! Dat lijkt me hier ook wel het proberen waard. Vooral nu Isabeau veel hoest.
pi_92500283
Het heeft wel een paar dagen geduurd voordat ze in de gaten kreeg dat ie er lag... :')
pi_92500617
Zijn jullie kids al zo vroeg wakker dan!! Dan hebben jullie een heel ander dagritme dan wij.
Jaël gaat rond 19 uur naar bed en rond 9 uur word ze weer wakker :) En 's middags slaapt ze altijd nog ongeveer 2 uurtjes :) (best een voorbeeldig kind als ik het hier zo neer typ..
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:27:11 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92501164
:o I wish...
Oscar heeft tijdenlang 05.40 aangehouden (ja, echt klokslag, voelde een beetje als Groundhog Day) en nu is het meestal net na 6 uur, hooguit half 7...
pi_92501188
Sserpente, ik begrijp je schrik, maar ik moet wel om je lachen hoor! O+

Hier wordt gelukkig niet veel gevloekt dus daar hoeven we niet al te erg op te letten. Als ik vloek is het meestal tijdens mijn werk en daar is Ko niet bij. :P

Rienk is echt op ontdekkingsreis he Vlindur? Hoe vervelend ook dat hij in de plantenpotten zit, ik vind het ook wel een getuigen van een grote ondernemingslust. ;)

Wat lief MamaPurk. dat ze zo gek is met haar opa. O+
En wat een slaapkopje heb jij, zo lang slaapt die van mij niet uit hoor, veel te veel energie! :D

Vanochtend werd hij om half zes wakker en gelukkig ging P. eruit met hem, kon ik nog even blijven liggen. O+
Hij was vannacht toch wel veel wakker geweest, maar liet zich goed weer in slaap brengen.
En om half 8 stortte hij weer in en hebben we samen geslapen tot 10 uur! :D
Wat heel fijn was, want ik heb een beginnende keelontsteking. :{
pi_92501232
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
:o I wish...
Oscar heeft tijdenlang 05.40 aangehouden (ja, echt klokslag, voelde een beetje als Groundhog Day) en nu is het meestal net na 6 uur, hooguit half 7...
Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar je vergelijking is zo treffend dat ik er erg om moet lachen! :D

Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is. ;( Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
pi_92501309
Wie had het hier over hysterisch ouderschap? ~O>
pi_92501339
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is. ;( Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
oh! Dat deed ik vanochtend ook! Tot 10 uur kunnen slapen is luxe, maar wel elke keer even kijken of het jongetje naast me nog ademde. Voor het geval dat hij net dat ene kind is dat totaal verkeerd reageert op AB. :{
pi_92501341
Ik hoop niet dat jij nu de klos bent, oeke. Ik reken erop dat jullie allebei volgende week topfit zijn! }:|
pi_92501355
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wie had het hier over hysterisch ouderschap? ~O>
BE. O-)
pi_92501427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop niet dat jij nu de klos bent, oeke. Ik reken erop dat jullie allebei volgende week topfit zijn! }:|
Ja, ik ook, niet alleen omdat ik anders Lena niet kan bewonderen maar ook omdat er net een hele drukke werkperiode aan zit te komen. En ik heb elk flintertje energie nodig. }:|
Maar Lena bewonderen is natuurlijk wel de belangrijkste kwestie in het grote geheel. O+
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 14:35:40 #104
5428 crew  miss_sly
pi_92501475
Ow, dat luisteren doe ik ook nog regelmatig hoor. Ik ga nooit de kamer in als ze slaapt, bang dat ze wakker wordt, maar soms zet ik dan overdag even de babyfoon aan (staat alleen 's nachts aan op ons nachtkastje) om te luisteren :@

oeke, niet ook ziek worden hoor! fijn dat de nacht toch ietsje beter was en dat je wat hebt kunnen uitslapen!

Sserpente, wordt het geen natte kliederboel met die beker? En is het niet te donker in de kamer om het te kunnen zien? Zet je die er bij als je haar in bed legt? Het klinkt wel ideaal O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:37:48 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92501553
Hier staat ook altijd een fles water in bed hoor, werkt prima! Nouja, behalve dan dat ie honger heeft en liever melk wil 'rinkuh'
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 14:40:37 #106
5428 crew  miss_sly
pi_92501667
Ik ga het denk ik ook maar eens proberen dan! wie weet werkt het!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:50:47 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92502112
quote:

[..]

Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar je vergelijking is zo treffend dat ik er erg om moet lachen! :D

Wij zeggen dat ook wel eens tegen elkaar als we bij de kinderen gaan kijken 's avonds: 'doet ie 't nog'? Zogenaamd met een knipoog, maar toch ben ik elke keer weer blij als ze even diep zuchten of bewegen als ik hun kamer binnen kom.
Ja, ook als ze 3 zijn check je dat nog. :Y :@
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:53:26 #108
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_92502226
Dan ben ik wel heel erg, mijn oudste is 14 en ik check nog steeds :@
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_92502319
quote:

"Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
Dat zeg ik ook altijd! Of ''zou hij nog wel leven? Kijk jij eens even''
Maar wij hebben misschien wel vaker wat lompe humor haha
Dat steeds even kijken of ze nog wel ademen had ik de eerste maanden echt erg

oh en ik moet gewoon nog even kwijt over dat filmpje van Ko met de bal dat ik dat echt een lief filmpje vond!! Hoe hij zo dribbelt rent is echt zooo schetig O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92502356
edit verkeerde knopje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92502608
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef Baby_Girl het volgende:
Dan ben ik wel heel erg, mijn oudste is 14 en ik check nog steeds :@
Als er eentje hier is (ze zijn al meer dan twee jaar uit huis) ga ik iedere 's nachts ff buurten. Of ze het nog doen :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:13:06 #112
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92503031
Ik ga altijd eventjes kijken bij Joep als ik ga slapen. Meestal even de deken over hem heen doen en vaak wordt ie heel lichtjes wakker, kijkt me even aan en slaapt weer verder.

Hij wordt trouwens groot...vanmorgen ging ik werken en mijn moeder blijft dan op dinsdag bij hem. Dus ik wil hem een zoen geven en hij kust me heel snel en duwde me weg ;( echt zo van: "jaja, ga nou maar werken, ik red het wel met oma". Geen kindje meer wat zijn armen naar mijn uitreikt en niet wil dat ik ga werken. Maar een "groot" kind, dat het best even zonder mama redt.
pi_92508320
Ik check ook altijd even als ik naar bed ga of Jaël het nog doet O-)

In het begin deed ik dat wel vaker heel herkenbaar inderdaad, ben benieuwd of het straks bij de tweede ook weer zo is. Heb me voorgenomen om het minder te doen maar betwijfel of dat gaat lukken... Maar ja is helemaal niet erg toch, het is toch je kostbaarste bezit en daar moet je goed op passen :D O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:58:07 #114
95408 Incantrix
pi_92516062
Oh, haha, jah, in het begin deed ik soms ook stiekum een beetje prikken als hij niet bewoog en zijn ademhaling moeilijk te zien was, dan ging hij tenminste een beetje bewegen :@ Nu hebben we de babyfoon altijd wel aanstaan, en soms zet ik die dan even een paar tandjes harder, en dan kan ik hem meestal horen ademen. Gaat dus ook niet meer over, zo te lezen..

En tevens: hoi :W
3!
pi_92516317
Hoi! :W

Poeh, Ko heeft energie voor 10. Die brengen we morgen naar het kdv, kan hij daar even razen. O+
Mocht het niet gaan halen we hem snel weer op.
Ik voel me vreselijk belabberd. En ik zie een beetje op tegen de nacht... ;(
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:05:09 #116
95408 Incantrix
pi_92516446
Oh jeetje Oeks, daar wordt je niet vrolijk van zeg.. Maar als hij nu zo keihard stuitert betekent dat misschien dat de AB werkt en dat jullie nu een betere nacht zullen hebben? Ik hoop het wel! :*
3!
pi_92516574
Ik hoop het wel. Hij wil in elk geval Niet naar bed. :')
En alleen maar bij zijn papa zitten.

Hoe is het met Stef zijn billen?
:D Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou vragen!
pi_92516720
Hopelijk valt de nacht mee Oeke! Ik duim voor je!

Ik heb Isabeau mét rietjesbeker naar bed gebracht. Ze is in een uurtje nog maar 4 keer wakker geworden, dus werkt als een trein :')

Staat er denk ik helemaal los van. Ze kon de slaap gewoon niet zo goed vatten vermoed ik.
pi_92516830
4 keer in een uur? :D
Jemig, ik hoop niet dat dat een voorbode van je nacht is.
Heb je Isabeau op haar beker gewezen?
pi_92516875
:W
we hebben weer een paar drama- inslaapmomenten gehad. Vanavond heeft ze een minuut of 5 liggen morrelen maar daarna was het stil.

Ik ga ook ff mee in de filmpjesflow:

Lol :D

zelf eten, nou ja kliederen :D

Oeks, ik hoop dat je een rustige nahct hebt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92516904
Was niet nodig, die riep binnen drie seconden FLES en begon te lurken.

Helemaal vergeten te vertellen; op het KDV ging het de hele dag GOED!
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:14:05 #122
5428 crew  miss_sly
pi_92516926
Senna is ook naar bed met rietjesbeker :D
Ik weet nog niet zeker of ze slaapt en of het wil lukken, ze is nogal onrustig, maar ze heeft ook last van diarree, en volgens haarzelf ook buikpijn, dus dan kan ze best onrustig zijn.

oeke, hoop dat je nacht goed wordt :* en dat je zelf snel opknapt!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:15:43 #123
95408 Incantrix
pi_92517016
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef oeke het volgende:
Ik hoop het wel. Hij wil in elk geval Niet naar bed. :')
En alleen maar bij zijn papa zitten.

Hoe is het met Stef zijn billen?
:D Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou vragen!
Hoei, nou, als papa de klos is kun jij wel even gaan liggen alvast, toch? O-) ;)

Hahaha, geweldige vraag ja :D Jah, het gaat wel ok-ish, het ligt meer open als gisteren maar het bloed(t?) in elk geval niet meer. Luier verschonen is nog wel redelijk rampzalig, maar hij is vandaag naar de opvang geweest dus dan is alles dat moet sowieso al zéér ongezellig :P En hij heeft wéér last van tandjes/kiezen! :o

Sorbo, pfff, beter blijft ze nu lekker slapen dan!

En wij zijn weer gestopt met het meegeven van wat water in een flesje of tuitbeker naar bed, die heeft Stef dan meteen te pakken, lurkt 'm leeg en is de volgende ochtend knetterend doorgelekt :') Misschien moeten we 'm maar in bed leggen als hij slaapt, ik weet het niet..
3!
pi_92518308
Hey Isabeau, wat fijn zeg, weer een hele dag met je kdv-vriendjes gespeeld!
(of durven ze niet meer te bellen haha)

Aw wat sneu dat Stef zijn billen zo open liggen zeg, het klinkt nog wel heel naar...

Bekers mee naar bed doen we hier niet aan, met Meike ook nooit gedaan.
Vlak voor het slapen krijgt Lars zijn fles melk en dan slaapt hij de hele nacht.
ik vind dat Lars op het moment best goed luistert! Hij doet wel vaak dingen die niet mogen, zoals dingen van de vensterbank plukken of het knutselkastje van Meike leeghalen, maar als je zegt dat hij de boel terug moet zetten en het deurtje dicht moet doen doet hij dat gewoon!
Ik verbaas me er nog elke dag over dat hij al zoveel begrijpt.
pi_92519116
Tanden-gezelligheid hier :') Mette is enorm hyper al een halve week (en ze is al zo'n druktemakertje).
Dus ging ik gister maar weer eens voelen in haar mond. Grote bobbels bij de kiezen en boven net voor de kiezen al een tand door. En daarna werd m'n vinger kapot geknauwd.. au... en mevrouw gewoon vrolijk glimlachen.

Ze is dus wel gewoon gezellig met heftige dramamomenten tussendoor, maar ze weigert gewoon te gaan slapen.
En wat heel sneu is, haar billen zijn helemaal naar de knoppen, niks helpt.
Mijn vraag dus, waar haal je die Zarqan spray? Ze heeft regelmatig kapotte billen dus misschien geen overbodige luxe.

Oeke... Fijn dat het beter lijkt te gaan met Ko. Maar minder met jou.. hopelijk kan je toch wat slaap pakken vannacht.

Voor de rest nog even bijlezen hoor.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92519245
Ik heb de Zarqa bij de Etos gehaald, ik neem aan dat iedere drogist het heeft. Het is wel aardig aan de prijs, 12,50¤

Sneu voor Mette, die doorkomende tanden. En dan ook maar meteen een hele zwik tegelijk....zielig
pi_92519305
Ah Zarqa, dat was het. Dank!
Ik ga morgen even bij de Kruidvat kijken.

Ze had er de vorige keer ook 4 tegelijkertijd. Ik vind dat ze zich nog best kranig houd, maar je kan echt helemaal niks doen voor de rest.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92519352
Vicky, leuke filmpjes :)

Ow tanden krijgen en kapotte billetjes is niet leuk :N
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:05:23 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92519918
Ik ben even aan het bijlezen maar ondertussen wil ik jullie deze niet onthouden.
Met gepaste trots:
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:05:45 #130
95408 Incantrix
pi_92519939
Wickie, daro ook al zo'n feest? Ik heb 'm ook gewoon bij de drogist gehaald (de apotheek had het niet eens :')) en Het is heel erg fijn, dit is het enige dat Stef op het moment toelaat. Ik hoop dat je het kunt vinden! :* voor arme Mette!
3!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:08:02 #131
95408 Incantrix
pi_92520052
Aaah, Asy, ook zonder geluid súpercute! O+ Die armpjes zo in de lucht he? O+ O+
3!
pi_92520301
Lief Asy!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92520559
Wat een lief filmpje, Asyniur! En wat is hij toch een dotje. O+
pi_92520650
Harry, wat goed! Echt een schattig filmpje! O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:26:23 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92521054
oeke, hopelijk knapt Ko snel op! En jij ook :*

Tess, wat leuk dat je dat zegt tegen mama en papa! O+

Stef ook al nieuwe woorden! Als ik dat zo lees, kan ik bijna niet wachten tot Harry ook (meer) gaat praten.

O+ Die filmpjes van Senna die bijna wegwaait, voetballende Lente, Oscar die mama voor de gek houdt en macaroni eet, Morris die braaf gaat liggen, voetballer Ko (dat rennen van hem :D ), hardcore Finn, Tess die verstoppertje speelt en lekker zit te kliederen met eten O+

Isabeau is eindelijk opgeknapt! *O*

Rienk, laat de 'drek' eens in de potten!

Mamapurk, hopelijk komt ze morgen weer met het goede been uit bed...

Ssserpente, ik moest even hardop lachen :D

Wat leuk van Joep! O+

Fijn dat Lars goed luistert, Karin!

Arme Mette...

Ik ga ook wel vaker kijken of Harry het nog doet hoor! Ik heb het niet elke avond maar als ik dat gevoel heb, ga ik meteen kijken! Alleen wordt hij er meestal wel wakker van (maar niks dat een slokje borst niet kan oplossen ;) )
pi_92521597
mijn jongetje luistert dus ab-so-luut niet. Getuige deze foto:

en hij heeft energie voor 10, dus ik moet er de hele dag achteraan. Geen ramp, maar wel erg vermoeiend met een buikje. De score van gisteren: 1 keer bij de vk van een stoel duiken, twee keer thuis van zijn stoel (zie foto) duiken en 1 keer van de bank af duiken. Resultaat: 2 blauwe plekken.

Asy, hij loopt! Wat gaaf om te zien.

Oeke, ik hoop dat de extra energie van Ko betekent dat ie vanavond ook doodmoe neervalt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:41:07 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92521802
Vicky, wat een leuke filmpjes! :Y

En Asyniur, wat goed zeg! :Y
pi_92522171
Mefke, klimmen is hier ook wel de uitzondering op goed luisteren hoor, Lars is ook nog altijd vet in klimmodus. ik zeg dr maar niks meer van, hij doet maar. het heeft toch geen zin....
En hij valt ook wel, maar dat boeit hem niet. Of maar even, dan huilt hij even, komt een knuffel halen en klimt verder.
(iemand zei me dat ik hem dan misschien maar niet meer moest troosten als hij van de stoel af valt, maar dat gaat me te ver, als hij zich pijn doet wil ik hem best troosten)

Maar jeetje, wat is Driekus toch groot. Heb je specs?

De filmpjes bekijk ik morgen even.
pi_92522440
Karin, niet troosten gaat me te ver, maar hij heeft soms zo enorm goed door dat het eigenlijk niet mag. Hij klom gisteren bij de vk dus op zo'n stoeltje als op de foto. Dus wij een keer of drie dat dat niet mocht en de vierde keer viel ie er vanaf. Je kon gewoon zien dat het zeer deed, maar mooi dat ie niet ging huilen. Hij kroop even weg achter de stoel en wreef flink over zijn hoofd, zei auw en ging weer verder.
Van het ergste heb ik trouwens geen foto: hij heeft zo'n vormenstoof op wielen. Daar kan je op rijden, maar daar kan je ook op staan.

Specs: ergens rond de 85cm en kilo's ergens tussen de 10,2 en 10,5 waarschijnlijk.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:57:51 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92522784
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef mefke79 het volgende:
Karin, niet troosten gaat me te ver, maar hij heeft soms zo enorm goed door dat het eigenlijk niet mag. Hij klom gisteren bij de vk dus op zo'n stoeltje als op de foto. Dus wij een keer of drie dat dat niet mocht en de vierde keer viel ie er vanaf. Je kon gewoon zien dat het zeer deed, maar mooi dat ie niet ging huilen. Hij kroop even weg achter de stoel en wreef flink over zijn hoofd, zei auw en ging weer verder.
Van het ergste heb ik trouwens geen foto: hij heeft zo'n vormenstoof op wielen. Daar kan je op rijden, maar daar kan je ook op staan.

Specs: ergens rond de 85cm en kilo's ergens tussen de 10,2 en 10,5 waarschijnlijk.
Dat is wel eng. En voor de rest zou ik maar gewoon (spreekwoordelijk) je ogen dichthouden. Mijn neefje was ook zo'n brokkenpiloot en dat ging (bijna) altijd goed. 1x klom hij op de trap in de huiskamer en sprong er dan af. Toen hebben ze een keer moeten lijmen bij de EHBO. toen ze thuis kwamen, klom hij op de trap en sprong er weer vanaf.
pi_92522835
Ah dan issie wel langer en slanker als lars.
Lars zal wel rond de 82 cm zijn denk ik en een kilo of 11,5? ik weet het niet pcies.

Gister was ik even met de kids langs op het werk, zegt een collega vandaag: Jeetje wat is een Lars een monster zeg...ze vond hem maar dik :o en dan ga je ook nog in de verdediging he 8)7
pi_92523045
nou, asy, toen heeft ie dus ook echt op z'n sodeju gehad (om maar even brabants te blijven). Ik schrok me dood, raar kind.

Karin, verkijk je niet op Driekus. Die is juist aan de lichte kant. Zat altijd op -1 en de laatste tijd zelfs daaronder voor gewicht en dan voor lengte op +1 zitten. Ach ja...en verdedigen slaat nergens op. Lars is niet te dik, hij heeft tenminste wat bij te zetten (of is dit zo brabants dat niemand me meer volgt?)
pi_92523212
ik snap je hoor, en dat is ook altijd handig, als ze een keer ziek zijn ofzo.
Lars is ook niet te dik, op zijn buikje heeft hij niet eens vetjes, zijn beentjes daarentegen, die zijn wel lekker spekkig. Maar hij is gewoon mijn lekkere ventje.
Hij ziet er gewoon goed uit. Hij eet ook goed, maar geen gekke dingen, geen snoep ofzo. Tja, wel soms 3 stuks fruit op een dag, maar dat lijkt me alleen maar goed.
pi_92524218
Driekus heeft als bijnaam ' de kliko' of ' het kind zonder bodem' . Nu dan he, toen ie ziek was niet. Hij blijft maar eten. Drie stuks fruit is hier ook het gemiddelde. En gisteren kreeg ie weer eens zo'n peutermaaltijd van de olvarit omdat wij nog moesten koken en het al zo laat was. Daar had ie gewoon echt niet genoeg aan. Nou ja, zolang het zo blijft hoor je mij niet klagen.
pi_92524760
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef mefke79 het volgende:
mijn jongetje luistert dus ab-so-luut niet. Getuige deze foto:
[ afbeelding ]

en hij heeft energie voor 10, dus ik moet er de hele dag achteraan. Geen ramp, maar wel erg vermoeiend met een buikje. De score van gisteren: 1 keer bij de vk van een stoel duiken, twee keer thuis van zijn stoel (zie foto) duiken en 1 keer van de bank af duiken. Resultaat: 2 blauwe plekken.

Asy, hij loopt! Wat gaaf om te zien.

Oeke, ik hoop dat de extra energie van Ko betekent dat ie vanavond ook doodmoe neervalt.
Wij hebben een paar strategieën daarvoor:
Waarschuwen dat het niet mag
Niet meer waarschuwen, maar woordenloos van het stoeltje afhalen en ergens anders neerzetten.
Als dat een spel wordt, is hij (Eli) tot nader orde de stoel kwijt. (uiteraard van tevoren aankondigen dat hij het bij de volgende keer kwijt is)

Anders blijf je corrigeren en erachteraan rennen.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_92524884
Physics, dat is hier nu ook de strategie ja. Ben begonnen met het stoeltje ondersteboven leggen, maar hij heeft nu door hoe hij het ding weer recht zet. Dus nu zetten we het weg ja....vermoeiend. Hij heeft het van mijn zusje, die was ook zo.
pi_92524981
Wij waren zondag op visite, daar was ook een kleine baby, Lars was echt onder de indruk. Ik vind het zo bijzonder dat zo'n kleintje al weet/voelt dat je met een baby voorzichtig en zachtjes moet doen. hij bleef ook maar "aaaaaah" roepen (aai)
pi_92525086
wat schattig Karin!
Toen Saffier hier was met Ylana kon Tess d'r ogen niet van d'r afhouden.. en steeds maar: kijk mama, isse baby. Lief, aai O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92525152
Mevroi is al maar liefst een half uur aan 't slapen. Ik heb zo'n zin in de rest van de nacht }:|

Oh nee, ik zei dat ze sliep he? Dom van me, 't huilt alweer. }:| :'( :Z
pi_92525244
oei wat klote Sorbo!! Hopelijk toch nog een goede nachtrust voor jullie!

ff gemist wat de reden was...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92525322
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef mefke79 het volgende:
Physics, dat is hier nu ook de strategie ja. Ben begonnen met het stoeltje ondersteboven leggen, maar hij heeft nu door hoe hij het ding weer recht zet. Dus nu zetten we het weg ja....vermoeiend. Hij heeft het van mijn zusje, die was ook zo.
Dit is trouwens Davinia die te lui is om zelf in te loggen ;)
Ach en anders zet je het een paar dagen weg. Vermaakt hij zich wel op een andere manier.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_92525355
Succes Sorbo!

Oei mefke wat een klimgeit :o

Lars met de baby, wat schattig! O+

Poe hee ik dacht hier weer mee te lezen maar ik hou 't niet bij _O-
Ik ving nog wel iets op over lengtes en gewichten, en aangezien wij vandaag weer bij het CB zijn geweest, gooi ik er hier ook de stats maar weer even in. Als je wil weten wat het gemiddeldelijntje is bij 18 maanden, hier komt ze, mijn geweldig gemiddelde meisje: lengte 81,5 en gewicht 11,07 kg. Letterlijk *op* de gemiddeldelijntjes dus.
En verder helemaal goedgekeurd, spelletjes gespeeld, blokjes opgestapeld, blabla. Beetje moraliserend opvoedverhaal meegekregen (het voelde als een kruisverhoor. Met vragen als "Vind je het moeilijk om grenzen aan te geven als ze iets doet wat niet mag?" en dat soort gebeuren. Muh.)

Oh en mijn meiske is vandaag precies anderhalf O+ Ik vind het zo groot klinken :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92525439
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef innepin het volgende:
Oh en mijn meiske is vandaag precies anderhalf O+ Ik vind het zo groot klinken :D
*O* gefeliciteerd :D Mijne is vandaag al weer 20 maanden!! :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92525639
Ow innepin wat een lekker ukkie!
Jaël zit op alle bovenlijnen. die was half januari anderhalf en toen 89cm en 13,8 kilo!

En tja het is CB eigen dat ze je vanalles over opvoeding gaan vragen en willen uitleggen toch. Ene oor in andere oor uit, ik doe het op mijn manier. (en maniertjes die ik hier lees :P)
In het begin trok ik me de dingen die ze op het CB zeiden heel erg aan maar daar ben ik maar een beetje mee gestopt.
pi_92525719
Yeah Willow weer goedgekeurd....! Irritant al die vragen, dat zijn van die vragen waar je het liefst eerst thuis even over nadenkt voor een politiek correct antwoord.
En anderhalf....tussen anderhalf en 2...de leukste leeftijd vind ik!
Ze beginnen te kletsen, zijn lekker ondernemend....heerlijk!

En Tess alweer 20 maanden! Ko ook toch?
ik vind Tess er ook altijd al zo groot uitzien!
pi_92525781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Yeah Willow weer goedgekeurd....! Irritant al die vragen, dat zijn van die vragen waar je het liefst eerst thuis even over nadenkt voor een politiek correct antwoord.
En anderhalf....tussen anderhalf en 2...de leukste leeftijd vind ik!
Ze beginnen te kletsen, zijn lekker ondernemend....heerlijk!

En Tess alweer 20 maanden! Ko ook toch?
ik vind Tess er ook altijd al zo groot uitzien!
volgens mij is ze ook best wel groot... qua kleding zit ze in maat 86/92 :o
geen idee hoe groot ze is en ze weegt zo'n 12,5 kilo (op onze eigen weegschaal)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92526039
Lars zit ook in 86/92!
86 van broeken en 92 van shirts. Meeste dan, sommige 86 shirts passen ook nog.
Ik denk dat hij ook evenveel weegt.
Maar Tess is ook al zo lekker wijs, dik kletsen ja, geweldig!
pi_92526206
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars zit ook in 86/92!
86 van broeken en 92 van shirts. Meeste dan, sommige 86 shirts passen ook nog.
Ik denk dat hij ook evenveel weegt.
Maar Tess is ook al zo lekker wijs, dik kletsen ja, geweldig!
86 van broeken idd en 86/92 qua shirts/pyjamas/rompers... al moet ik zeggen dat de rompers aardig aan de krappe kant worden.

Whaha, mevrouw lult de oren van je kop af en weet heel erg goed wat ze wel en niet wil. Nee niet buma, nee niet Tetties, nee niet sjapen, nee niet jas aan, nee niet sjoenuh aan, nee niet mee, mama mee, nee papa niet mee _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92526544
Jaël zit in broeken maar 92 en in truien en shirts moet ze toch echt al 98 hebben, ze heeft een lang bovenlijf.

Wat een gezelliger kletser Vicky! Ik vermoed dat het ook niet lang meer duurt voor Jaël zover is. Ze kan nu al zoveel woordjes, alleen als je wil dat ze zegt dan zegt ze niets en roept alleen maar neeij. Ik blijf het zo wonderlijk vinden hoe snel ze dat leren en door hebben en hoe goed ze dingen al begrijpen :)
pi_92526553
nee is hier nu favoriet. Leuk joh, zo heel stellig nee zeggen, zo eigenwijs.
Rompers 86/92 hebben we voor de lengte, 86 voor shirts ook ivm lengte en er passen nog maat 74 broeken. Broeken maat 86 verzuipt ie in.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:19:25 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92527479
Morris ook alweer 20 maanden dan! Bleef nog steeds in de 19 hangen.

Morgen vooronderzoek voor operatie. Ben benieuwd wat ie weegt en hoe lang hij is. Maat 98 broek en sinds dit weekend 104 shirts.

En hij heeft de wereld gesimplificeerd:
Rond en eetbaar = appel
Rond en niet eetbaar = bal
Dus een citroen is een appel, en een gloeilamp is een bal. :P
pi_92527905
Jeetje wat gaan jullie hard zeg :o een dag werken en een dag met de dames thuis en ik ben jullie helemaal kwijt ;(

Handig zo Memmel maakt het een stuk overzichtelijker! :D

Vandaag een stout dreumesje. Alles uitproberen. Ik kon voor 10 uur 's morgens al een cm water uit de badkamer hozen die uit bad gegooid was, Esmee uit de wc trekken die best eens wilde voelen of dat water nou echt nat was :X en heel veel meer dingen verbieden die ze niet mag. Op een gegeven moment ging ze dingen doen die niet mochten terwijl ze zelf al "nee, nee, nee" zei :D
pi_92533379
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Vicky het volgende:
oei wat klote Sorbo!! Hopelijk toch nog een goede nachtrust voor jullie!

ff gemist wat de reden was...
Ik heb ook ff gemist wat de reden was :')
Maar goed, uiteindelijk is ze om een uur of tien gaan slapen en ze slaapt nu nog. Ga haar nu wakker maken, want ik moet naar mijn werk.

Ik moet altijd zo lachen om die kletspraatjes van Tess. Als ik zie hoe goed Isabeau nu al praat denk ik dat ons ook nog heel wat eigenwijze praatjes te wachten staan :D
pi_92534512
Moet ik hier nou écht weer in mezelf gaan zitten praten?! ;)

Trouwens, heb de filmpjes nog niet kunnen bekijken. Ik hoop dat vanavond even te doen!
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 09:21:03 #165
5428 crew  miss_sly
pi_92534927
Ik heb ook de filmpjes nog niet kunnen bekijken.
Wij hebben ook geen fijne nacht gehad. Senna had dus gisteren al diarree en had vannacht ook een poepluier. Dus verschonen om kwart voor 4, met het licht aan uiteraard, en toen was ze wakker. Is ze niet gewend, 's nachts verschoond worden. Dus zij heeft niet meer geslapen en wij in twee ploegen. Ik hoop dat het op het kdv goed gaat vandaag.
Ben ook neit bijgelezen trouwens, hoop vanavond wat tijd te hebben.
pi_92535033
He bah diarree is niet fijn en zeker niet in de nacht. Hoop dat ze niet echt ziek gaat worden.

Dyon ligt hier nog steeds te slapen, voor hem echt een record! Hij werd wel om half 6 wakker, maar na een fles weer lekker gaan slapen :)
Ben blij dat Kyllian een 'studiedag' van school heeft en dus vrij is, anders had Dyon dus niet eens uit kunnen slapen ;)
pi_92536738
Heerlijk dat hij zo lekker slaapt Meimeltje! Is hij inmiddels wakker?
pi_92537728
Favoriete spelletje van Isabeau is momenteel het benoemen van onderdelen van mijn hoofd. Helaas doet ze dat niet alleen met woorden :')

Ooje! *prik in mijn oog*
Neus! *haakt vinger achter mijn neusgat en trekt*
Mind! *trekt aan mijn onderlip*
Oort! *trekt aan mijn oor*
Haarje! *trekt aan mijn haar*

Vooral fijn als ze scherpe nagels heeft :')
pi_92539724
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Moet ik hier nou écht weer in mezelf gaan zitten praten?! ;)

Trouwens, heb de filmpjes nog niet kunnen bekijken. Ik hoop dat vanavond even te doen!
ja uhh ik was shoppuh :D

fijn dat het een redelijk goede nacht was.. iig een paar uurtjes slaap dus.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92539783
Oeh shoppen is een goed excuus.
pi_92539870
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh shoppen is een goed excuus.
ja dat wel maar shoppen met een jengelende dreumes is minder...
Ze heeft wel op het C&A paard gezeten zie fototopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92543047
Heeft Tess dat ook dat ze alleen ín de winkels jengelt?
pi_92543137
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
Heeft Tess dat ook dat ze alleen ín de winkels jengelt?
niet altijd maar vanmorgen was ze het zat.. ze heeft zich bijna opgehangen aan d'r gordels in de kinderwagen omdat ze helemaal naar beneden ging hangen.. raar kind.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92543169
Beetje overdreven ook van d'r. Suïcidaal worden van een rondje shoppen..
pi_92543252
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Beetje overdreven ook van d'r. Suïcidaal worden van een rondje shoppen..
ja erg he... kleine miss dramaqueen.
ze kreeg wel lekker veel bekijks toen ze aan het wandelen was. Ze ging bij elke winkel in de deuropening staan en naar binnen staan kijken. Ze ging gek doen, aan mijn vinger hangen... raar kind :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92543305
Haha, je eindigt elke post met raar kind. Dan moet ze wel heel raar zijn! :D

Ik zíe het haar doen trouwens!
pi_92543425
whaha ze is gewoon een raar kind :D Maar ze is zoooooo leuk en ondeugend en lief en gek en stout en stoer en en en nou gewoon O+ O+ O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92544013
O+ wat een lieve post Vicks! Je grote knappe meid.
En die filmpjes! O+
Ko gaat nooit mee shoppen. Boodschappen doen wel, maar echt winkelen, dat wil ik mezelf en hem niet aandoen. :')

Arme Senna, zo'n halve nacht is niet niks nee.
Hopelijk kunnen jullie het vannacht weer inhalen. :*

Ko had weer een nacht met veel pitt-stops. Elke keer werd hij huilend en aan zijn mond en tong plukkend wakker. Alsof hij pijn had. Zo sneu.
Om 8 uur viel Ko weer in slaap dus we hebben hem maar niet naar het kdv gebracht. Met mijn koortsige kop ben ik er maar naast gaan liggen, hebben we tot 11 uur geslapen. :D

Als hij dezelfde pijn in zijn keel heeft als ik, begrijp ik wel waarom hij moet huilen van zijn lievelingsmandarijnen. En waarom hij geen crackers wil.
Gelukkig heeft hij net een gekookt eitje op. :Y)
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 13:47:14 #179
5428 crew  miss_sly
pi_92544033
Tess O+ de foto's zijn ook leuk, op het C&A paard!

Senna liet zich weer goed naar het kdv brengen. Volgens de leidster hadden veel kindjes er last van diarree. Senna leek er weinig last van te hebben (goed gegeten ook!) alleen die pijnlijke billetjes weer :{
pi_92544806
Wij zijn vanmorgen even kennis gaan maken met de gastouder waar de dames binnenkort een dag in de week heen gaan. Iris vond het geloof ik niet helemaal een succes...
Althans, ze vond het geen succes dat wij even in gesprek waren en zij zichzelf moest zien te vermaken... ;-). We zullen zien of het goed komt als ze echt gaan wennen...
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 14:14:03 #181
5428 crew  miss_sly
pi_92545104
Nijna, spannend en moeilijk, maar goed! Het zal even wennen zijn, maar wat zal het goed voor je zijn om een dag in de week voor jezelf te hebben! maak daar gebruik van! En Iris gaat het er vast leuk vinden, maar ook veel leren, zoals zichzelf vermaken.
:*
pi_92545970
Jeetje Ko dus nog niet echt beter. Gelukkig konden jullie vanmorgen even bijslapen ;)

Senna met pijnlijke billetjes :{

Nijna, spannend voor de meiden en voor mama! Ze zullen het vast naar hun zin gaan hebben.

Dyon werd tegen 10 uur wakker. Na een boterhammetje hebben we gebruik gemaakt van zijn uitslaapdag en zijn we naar de kinderboerderij gegaan. Hij werd wilde van de eenden en vogels :P Hadden dus net zo goed naar het meertje hier achter kunnen gaan haha.
Wel lastig met een dreumes die dus continu wil lopen, maar ook continu valt. Op een gegeven moment wilde hij ook echt niet meer dat ik z'n handje vasthield, maar er lag echt overal modder. Heb gemerkt dat hij dus echt een eigen willetje begint te krijgen! :D

woensdag 9 februari 2011 @ 21:10:27 #183
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92563779
Tess is ook een lief raar kind. Ze is zo grappig!

Vanmorgen heeft Morris zijn vooronderzoek gehad in het zkh. Hij woog 12,9 kilo en was 90/91 cm... :X Hij paste in ieder geval niet meer op het tafelmeet-gebeuren en die ging tot 90 nog wat. En blijven staan onder de meetlat deed hij niet echt.

Hij is ok bevonden voor de operatie volgende week dinsdag, maar waarschijnlijk worden ook zijn keelamandelen geknipt. Die zijn ook ontstoken (en hij kan echt uit zijn mond stinken) en als hij dan toch onder narcose is, dan maar alles in een keer. Dan wordt het wel waarschijnlijker dat hij moet blijven ivm zijn leeftijd en kans op bloedingen.

En bloedprikken was echt een eitje. Hij was een beetje moe, dus ik had 'm in de buggy gezet en ze hebben 'm gewoon in de buggy geprikt. En hij keek er niet eens van op. 8)7
pi_92563980
Och die Morris, dat is toch ook wat, dat bloedprikken hem niet eens boeit.
Doe je dat vaker ofzo?
Wel handig natuurlijk

Grote vent is het toch, maar goed, dat wist je al
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:18:08 #185
5428 crew  miss_sly
pi_92564377
Wat is Morris groot en dapper. Wat naar dat hij geopereerd moet. Met blijven, bedoel je dan een nacht? dat lijkt me echt naar, maar ja, het is wel handig als hij toch onder narcose is. Dinsdag is al snel!

Dyon aan de wandel en lekker eigenwijs :D Mooie foto.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:32:13 #186
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92565310
Hij heeft een keer eerder bloed moeten laten prikken, dat was vorig jaar voor de vorige operatie.

Miss, dan zou hij idd een nacht moeten blijven. Maar dan mag je als ouder erbij blijven hoor. Heb ik de vorige keer niet gedaan, er lag toen een klein babietje bij hem op de kamer en ik had bedacht dat ik daarom wrs weinig zou slapen. Verpleegsters lopen daar in en uit, lampen branden de hele nacht. Het was toen volgens mij 1 verpleegster op 3 kindjes. Dus J. en ik hebben gewoon thuis geslapen om de volgende dag uitgerust voor hem te kunnen zorgen! Ik was toen om 7 uur alweer daar voordat hij wakker was en was pas weggegaan nadat hij sliep. Hij was toen niet wakker geweest, dus heeft me niet eens gemist!
pi_92566706
Hopelijk gaat het deze keer net zo soepel Memmel! (en de operatie natuurlijk ook!)

Ivm de ellendige fokwet zeg ik even niks over hoe Isabeau nu slaapt... ok? ;)
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:21:04 #188
95408 Incantrix
pi_92569089
Memmel, pff, wel heftig hoor, allemaal.. :* voor jou en Morris!

Ben even heel erg niet bijgelezen, heb ook niet veel spannends te melden, de billen zijn nog steeds pijnlijk, het kind nog steeds lief..

Tot morgen! :*
3!
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:40:44 #189
95408 Incantrix
pi_92570552
Groofsken, jij maakte je laatst toch enigzins zorgen omdat R. erg op de zijkant van zijn voetjes loopt? Stef doet dat ook en de vorige keer op het CB heb ik dat wel nagevraagd, maar toen vonden ze het niet erg. Afgelopen donderdag vonden ze het wel het opmerken waard en werd er gezegd dat dat in de gaten gehouden moest worden. Na het verhaal met Stef's afplatting wilden we maar niet meer wachten tot het CB komt met iets, dus ik heb nu gemaild met de fysio die ook met zijn voorkeurshouding bezig is geweest en die zei dat we er toch beter even naar konden laten kijken.. Ik heb hem nu dus weer op de lijst laten zetten bij de fysio en omdat ik aan je moest denken zet ik het hier toch maar even neer. Wil je dat ik het anders ff laat weten als ik er geweest ben?
3!
pi_92578579
Memmel hoop dat het deze keer dan net zo goed gaat. Of blijf je deze keer wel slapen? In ieder geval wel fijn dat de mogelijkheid er is, lijkt me!

trix, op de zijknat als in de binnen- of buitenkant van de voet? Ik heb het idee dat Senna dat met haar rechtervoetje een beetje doet: op de binnenzijkant lopen. Geen idee of ik daar iets mee moet, maar misschien toch iig maar een keer naar de huisarts dan?

Senna heeft nog steeds wat diarree, en het stinkt behoorlijk. Tandjespoep? Er hoort nog wel eea door te komen. Ze poept ook iedere keer kleine beetjes, waardoor je dus in een uur 3 keer een luier met een beetje poep moet verschonen. Ze heeft wel goed geslapen vannacht en is niet wakker geworden, gelukkig.

En even trots: ze stond net bij het traphekje te wachten op schaap om naar de bakker te gaan (verse croissants :9 ) en toen zei ze: we gaan naar buiten
Een hele echte zin, zo goed he!
pi_92578842
Goed zo Senna, je zet er flink de vaart in met je taal zeg *O*
Enne verse croissants :o lekkerrrr, net of je op vakantie bent ;).

Iris was gisteravond wat onrustig, maar gelukkig wel redelijk geslapen.
Ze plakt steeds vaker 2 woordjes achter elkaar, gister een keer 3 :). En ze is een bezig bijtje.
Alleen zichzelf vermaken is nog wel een kunst waar ze zich meer in kan bekwamen ;).
pi_92578984
Memmel, wat heftig allemaal voor Morris en voor jullie. Het is een gek idee dat hij zich dit later allemaal niet eens zal herinneren.

Incantrix, ik ben ook benieuwd naar de mening van de fysiotherapeut.

Ik liet pas trouwens een link zien naar kinderorthopedie.nl en daarop werd uitgelegd hoe en waarom met de voeten naar binnen lopen eerder regel dan uitzondering is bij kinderen.
pi_92579157
Goedemorgen!

Wat knap van Senna, al zo'n hele zin! Maar als het om verse croissants kan ik het me voorstellen. Daar doe je graag een beetje extra moeite voor!

Isabeau heeft best redelijk geslapen vannacht. Gisteravond in elk geval geen enkel probleem. Ik werd alleen op een gegeven moment wakker van een huilende Isabeau. Ik dacht dat het ochtend was en nam haar uit bed en gaf haar een fles. Toen wilde ik haar gaan aankleden en keek ik op de klok..... half 3... Duuuuuuuuuuus......

En toen was ze geactiveerd :') Heeft me nog wel even een stief half uurtje gekost om haar weer tot slapen te bewegen.

(ik had hetzelfde eerder in de nacht ook al toen B. om kwart voor twaalf belde. Toen wilde ik ook al opstaan om naar mijn werk te gaan. Ik ben in vorm!)
pi_92579334
hahaha Sorbootje, wat een werkzin :D

Nijna, knap van Iris dat ze al woordjes achter elkaar plakt! En dat zelf vermaken is een kunst die hier ook niet heel erg bedreven wordt, hoor. soms even, paar minuutjes, tenminste, als ze bij mij is :')

Wij wilden vandaag een dagje weg, omdat er zo'n drukke periode aan komt waarin schaap vaak weg is, maar Senna lijkt toch wel erg veel last te hebben van de diarree. Dus we kijken het nog maar eventjes aan voor we vertrekken, Net nog een doorgelekte diarreeluier verschoont, dat wil je niet in de auto of in Sea Life ofzo. Bovendien is ze met vlagen ineens huilerig en hangerig, zou me niets verbazen als ze dan buikpijn heeft.
pi_92579743
Morris wat ben je een bikkel. De operatie volgende week wordt vast een eitje voor je!

Dyon met de supergave jas O+

Oh Sorbo! _O- Wel een geluk dat je verder goed kon slapen :Y Heb er zin an! *O*

Arme Senna diarree :( Wat sneu! Hoop dat ze gauw opknapt!

Ko Oeke, hoe is het Oeke Ko? Hoop dat het beter gaat met hem :*

Hier alles goed. Rienk heeft eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen :o Hij werd pas om 08:00 wakker en ik hoorde J onder de douche staan, dus Rienk uitgekleed en er bij geschoven. Hij vind het echt heerlijk onder de douche. Ik haal de douchekop er wel eens af om hem af te sproeien en dan richt ik ook op zijn oren (schuim er uit) en mond want als ik op zijn mond richt dan steekt hij zijn tong uit O+ Dan eet hij het water op :D

Maar die was net al weer zo aan het mopperen en toen ik hem vroeg of hij weer op bed wilde zij hij iets in de trant van 'da' dus ik neem aan dat ie ja bedoelde :Y Het is ook stil. Dus hij zal wel nog moe zijn van gister. Toen waren Thijs en McLaura hier en vanmiddag gaan we daarheen, want H. (McLaura's man) past op Rienk terwijl wij bij Sorbo eten gaan O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 10-02-2011 10:17:26 (Haal moeder en zoon even doorelkaar *oeps*) ]
pi_92579753
Senna en ik hebben trouwens net alle filmpjes in het topic gekeken, zoo leuk!

BE, wat heeft Oscar toch een heel mooi lief snoetje O+ Hij ziet er heel zachtaardig uit!

Ko aan het voetballen O+ Ik vind zijn stem ook zo mooi, oeke.

Finn aan het dansen O+ Senna wilde die niet afkijken, volgens mij vond ze de muziek niet mooi :D

Tess, heerlijk blij kind O+ En die ene krul op haar achterhoofd :D

Lente aan het spelen ook, en dan met die steentjes verder gaat :D Senna zei samen met jou Goed zo! tegen Lente, trouwens.

Vergeet ik nog iemand, nee toch? We hebben in ieder geval genoten!
pi_92579865
Ik heb er ook zin in vlindur, maar jullie moeten niet op de puinhoop letten. Ik wilde gisteravond opruimen, maar er kwam iets (mijn bed) tussen. :')
pi_92579920
Zei Senna 'We gaan naar buiten'? Wauw! :o
pi_92580093
Wat worden kleine kindjes toch snel groot in dit topic. Woordjes achter elkaar plakken enzo!

Hier alles rustig, Jaël is lekker een nachtje bij mijn ouders geweest, die gaan we zo dus even ophalen! Ze vind het altijd heel leuk bij opa en oma, maar ik vind het altijd wel erg stil als ze niet gewoon bij mij is. Als ik opa zo hoorde net aan de foon mag ik haar ook wel eind van de middag komen halen maar dan weet ik echt niet wat ik met vandaag aan moet hoor.
pi_92580404
Oh Mamapurk ik zou het wel weten! Eerst rústig ontbijten met krantje erbij... Dan even uitgebreid in bad met een boek. Lekker maskertje op je hoofd. Nagels doen dat soort dingen waar je met klein kind om je heen niet aan toe komt.

Dan even winkelen zonder kind/buggy en alleen maar naar grotemensenkleding kijken. Vervolgens tijdens een ongestoorde late lunch de rest van de krant lezen.

etc..

:)
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:57:14 #201
95408 Incantrix
pi_92580464
MamaPurk, heb je wel een beetje bij kunnen slapen? Ennuhm, ja, Heb je niet nog een paar van die klusjes liggen die onmogelijk zijn als Jaël erbij is misschien? Ik kan me voorstellen dat je haar mist hoor :) Ik vind het zelf altijd wel fijn om een specifiek iets te doen als Stef dan toch even niet thuis is, de zolder opruimen, een lamp ophangen, even met de Wii spelen, uitslapen op zich kan ook al een doel zijn. Ik gun mijn mannetje ook maar gewoon zijn leven zonder ons, en mijzelf ook nog af en toe eens een dagje doorpezen :)

Miss, Stef loopt zeg maar op de buitenste zijkant van zijn voetjes aan allebei de kanten. Even na laten zien kan natuurlijk altijd, en als het geen haast heeft kun je misschien best even wachten tot je er toch een keer bent? En ohja, tandjespoep, yay :') Wel héél erg stoer dat ze zo'n lange zin zei zeg, woah! :o _O_

Vlindur, wat fíjn!! En haha, wat fijn als ze beginnen te begrijpen wat moe zijn is en daar iets mee kunnen he? Stef gaat zichzelf dan zijn bed in proberen te trekken, haha!

Iris ook al zo lekker aan het kletsen O+

Oeke, hoe is het met Ko?

Haha, Sorbo, jij bent gewoon al heel vroeg klaar voor een nieuwe dag vol avontuur :D En Isabeau dus ook -O-

Nou, Stef ligt te pitten en ik denk dat ik er ook even bij ga liggen. Ik ga strakjes een uurtje gastles geven bij mijn ouders op school en mijn moeder blijft daar dan om op Stef te passen. Twee weken geleden waren we er ook en toen vond hij het daar superleuk, ik ben benieuwd of hij dat nu ook nog vind :)
3!
pi_92580702
Lekker ontbijtje is binnen :)
Bijgeslapen check, voel me echt uitgerust!
Verder weinig klusjes, mag ook niet zo veel he, vandaag al 38w1d zwanger van Jaël haar kleine zusje O+
Maar dat bijslapen was wel even super lekker :) Heb zomaar een nacht aan een stuk door geslapen zonder te hoeven plassen, best wonderlijk!
En normaal weet ik ook wel wat te doen hoor als Jaël er niet is, maar wil haar nu gewoon lekker veel aandacht geven nu ze nog alleen is en ik daar toch zeeën van tijd voor heb :D

Shoppen is ook altijd leuk helemaal zonder Jaël, maar ja dat ga ik pas weer doen als mijn buik weg is :)
pi_92581925
Gooi ik er ook eens een filmpje in. :Y) (Zijn voeten lijken huge, maar z'n sokken zitten niet goed.)

pi_92582144
hallo :W
even een teken van leven van mij

ik ben totaal niet bijgelezen maar heb wel nog gezocht naar de dochters van Claudia en Huup O+ Gefeliciteerd dames! Wat heerlijk allemaal.

Ik ben ook weer meteen weg (de reden zet ik even in een spoiler). See you later!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:03:32 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92582234
Lily! :* Good for you!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je mannen en meisje en vooral, zorg goed voor jezelf! :*

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 10-02-2011 14:21:03 ]
  Jubileum moderator donderdag 10 februari 2011 @ 11:13:44 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_92582499
Dag Lily! Heel veel succes met alles wat er op je pad komt en ik hoop toch eigenlijk wel tot ziens :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:17:45 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92582608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:21 schreef miss_sly het volgende:

Vergeet ik nog iemand, nee toch? We hebben in ieder geval genoten!
Mijn lopende baby }:|
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:22:43 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92582761
lily, wat goed van je! Heel veel succes voor de toekomst, ook voor je man. :*
en wat lijkt Leah op David! :o

Sorbo, heb je wel lekker lang van de dag als je zo vroeg op bent ;)

Ivan O+
pi_92584763
Asyniur!! Istie aan de wandel? *O*

Kobus, lekker naast je mama liggen slapen O+

Senna, hele vol zinnen!! Ze kan straks de rest van de meukels hier gaan leren praten ;)

Rienk, wat een lekker nachtje, goed bezig!

Morris, stoere vent :Y

Ow en klimgeit Driekus. Mefke, het vallen wordt vanzelf minder, dan gaat ie echt wel leren wat kan en wat niet kan. Maar dan nog... gaat het weleens mis. Bij Joep hou ik ook nog steeds mijn hart vast. Die schuift de stoelen door het hele huis als ie ergens niet bij kan.

Joep geeft me voortaan handkusjes O+ Als ik ga werken staat ie met lief voor het raam en ik handkus altijd. Vanmorgen deed ie zijn hand op zijn mond, drukte een kus op zijn handje en blies toen op zijn hand O+
pi_92587361
Lily, wat goed van je! :*
pi_92587739
Lily, wat fijn om even wat van je te horen!

SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door groofskendezoveelste op 10-02-2011 14:18:53 ]
pi_92587962
waarom willen kindjes of in dit geval wiltRoy uitgerekend vandaag geen middagsaapje doen....
rond 15 uur komen ze van het cb langs op huisbezoek, zal je net zien is hij straks helemaal versleten en niet te genieten...

Lilly fijn om je weer eens te horen, en moedig van je, en s6 met alles verder hopelijk tot ziens, geniet van je gezin!!!

Vanaf heden mag Asy dus achter haar zoon aanrennen ;) super joh!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92588475
Lily, ik vind het jammer maar heel begrijpelijk dat je het forum (even) gedag zegt. Je hebt volkomen gelijk en ik vind het knap van je!
pi_92588550
Lily, fijn van je te horen. Ik vroeg me al af waar je was. Je hebt gelijk hoor, op momenten dat het je allemaal wat over de schoenen loopt, moet je prioriteiten stellen. Forum staat dan, als het goed is, niet bovenaan!

Hopelijk voel je je snel als nieuw!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:10:03 #215
95408 Incantrix
pi_92604122
Lily, de enige goede keuze die je kunt maken is de keuze voor jezelf. Jammer dat we je hier zullen moeten missen, maar wie weet, ooit :) :*

Fijn dat je nog wel even langswaait O+

Nou, het kind slaapt hoor, na een luierverschoonsessie from hell.. Zo zielig :'( Ik weet af en toe gewoon niet meer wat we moeten doen, zodra er tandjespoep in zicht is is het raak. We hebben zalf van de dokter, Zarqua, gebruiken nu andere billendoekjes en doen hem zoveel mogelijk wasbaar om. Pfuh :'(
3!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:12:50 #216
95408 Incantrix
pi_92604297
Oh, en Stef wilde altijd als we samen onder de douche gingen na het wassen op mijn arm om af te spoelen, en dan wreef hij altijd nog een beetje over de zeep (wij gebruiken altijd blokken zeep) en dan waste hij zich nog een keertje, heel lief O+ Vandaag had hij ineens een nieuwe toepassing bedacht voor de zeep en heeft 'm -voor ik het doorhad- uit het bakje geplukt en er een hap uitgenomen :') We hebben nu een blok zeep met letterlijk een hap eruit :') Het mooiste: hij gaf geen kík :o Liet het wel gelijk weer zijn mond uitlopen, maar als ik hem niet had tegengehouden had hij het zo nog een keer gedaan..
3!
pi_92604333
Incantrix, jaaa, ik ben heel benieuwd wat de fysio zegt erover ^O^ . Ik vind het bij R behoorlijk extreem, dus ondanks dat ik dat geruststellende artikel va Claudia gelezen had, blijf ik er toch maar alert op.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:15:41 #218
95408 Incantrix
pi_92604464
Ik ben alleen even kwijt of R. nu op de binnenkant of op de buitenkant van zijn voetjes loopt? Op de buitenkant schijnt minder normaal te zijn als de binnenkant misschien dat het daarom zélfs de mensen van het CB opviel :P
3!
pi_92605178
Icantrix, wat zielig dat ie echt zo'n uitslag heeft. Driekus krijgt wel uitslag van tandjespoep, maar meestal maar op 1 plekje, net iets groter dan een 20 cent muntje. Maar dat gaat dan wel echt diep open. Wat wij doen is wat van die olie zeep met lavendel in zijn badje en em daar in laten spelen. Het geneest er gewoon sneller van. En het is beter dan zeep eten :Y)

Lily, knap van je om zo ineens de knop om te zetten. Als dit goed voelt voor jou, dan is het goed voor je. Succes de komende tijd en ik hoop nog eens van je te horen.

Zo en nu ga ik eens bijlezen. Heb de laptop weinig aangehad. Een drukke dreumes en een buikje met drukke inhoud maken dat ik meer bijlees op de foon dan dat ik echt reageer.
pi_92605349
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben alleen even kwijt of R. nu op de binnenkant of op de buitenkant van zijn voetjes loopt? Op de buitenkant schijnt minder normaal te zijn als de binnenkant misschien dat het daarom zélfs de mensen van het CB opviel :P
R staat (hij loopt nog niet :o ) op de binnenkant, dus het zal heus niks zijn hoor. Maar toch ben ik bebieuwd naar wat jij er over zult horen en hou ik het in de gaten. Hopelijk trekt het gewoon lekker bij als hij zich daar weer verder in ontwikkelt. ;)
pi_92605439
Lily, wat een eerlijk verhaal. En best een beetje herkenbaar ook. Ik fok ook vaker dan me eigenlijk lief is. Fijn dat je je goed voelt bij je beslissing. En heel veel sterkte met de ziekte van je echtgenoot, voor jullie allemaal. :*

Mag ik even m'n gal spuien? Ik heb vanmorgen bonje gehad bij de kinderopvang, ongelooflijk! Er was geen parkeerplek voor de opvang. Dus ik had m'n auto om de hoek gezet, aan de zijkant met twee wielen op de stoep, pal voor het eerste parkeervak. Die bevinden zich parallel aan de weg. Het is een brede stoep, dus de voetgangers ondervonden er geen hinder van en ook voor het wegverkeer was het nauwelijks lastig. Als er al mensen hadden gelopen en gereden, want er komt geen hond op dat stukkie.

Afijn, ik Lente weggebracht en terug bij m'n auto stapten net Roos en d'r vader uit hun dikke BMW. Roos is Lente d'r vriendinnetje van anderhalf. Een lief, guitig meisje. D'r vader is nogal een vreemde snuiter die zich eigenlijk een beetje te goed lijkt te voelen om zich tussen de parttime werkende huisvrouwen te begeven. Hij stevent altijd naar binnen, kijkt enkel naar de grond en groet nooit. Ik groet hem wel altijd, maar krijg nauwelijks reactie terug. Hij is een echte zakenman of wil dat iig uitstralen. Draagt altijd een pak, een lange zwarte jas en een sjaal en heeft een kale, glimmende plek op z'n hoofd.

Op het moment dat hij en Roos dus uit de auto stapten, stapte ik net terug in. Ik draaide achteruit en stak als groet m'n hand naar 'm op. Maar ipv terug te groeten, tikte ie met een wijsvinger tegen z'n voorhoofd. Ik draaide verbouwereerd m'n raampje open en vroeg wat er was. Hij riep terug dat het belachelijk was en levensgevaarlijk om m'n auto zo dicht bij een kinderopvang op de stoep te parkeren. Op dat moment struikelde Roos en viel op de grond, maar omdat ik druk bezig om mij te les te lezen, had ie dat pas na een meter of drie in de gaten.

Hij gaf me niet de kans om iets terug te zeggen, maar stevende naar binnen. Ik was woest! Heb m'n auto opnieuw (op de stoep) geparkeerd, ben achter 'm aan naar binnen gelopen en heb 'm in het halletje, waar het een choas was van in- en uitlopende moeders en kinderen, uiterst kalm gevraagd of ie even mee wilde komen om het hier op een fatsoenlijke en volwassen manier over te hebben ipv op straat te roepen en obscene gebaren te maken. Maar dat vond meneer niet nodig. Hij beet me nogmaals toe dat het belachelijk en levensgevaarlijk was om m'n auto op de stoep te zetten en dat het feit dat ik me kwam verdedigen al aangaf dat ik schuld had. Ik antwoordde dat ie me best mocht verwijten dat ik overlast veroorzaakte door fout te parkeren, daar had ie gelijk in, maar dat er echt totaal geen sprake was een gevaarlijke situatie. Er was in geen velden of wegen een kind te bekennen en bovendien kijk ik om me heen voordat ik wegrijd, ongeacht waar ik geparkeerd sta. Hij preekte vervolgens dat er niet voor niets regels waren, daar moest je je aan houden, en dat het uiterst onvolwassen van mij was om zulke onveilige situaties te creeren.

Ik riep nog dat ik erg ongepast vond om op straat te roepen en gebaren te maken en dat ie z'n hand eens in eigen boezem moest steken als het ging om de veiligheid van z'n kind, want die was gestruikeld zonder dat ik ie het in de gaten had. Maar ook dat was mijn schuld uiteraard. Hij was immers op mij aan het letten. En daarnaast was het niet aan mij om hem ergens op aan te spreken, want ik was degene die een overtreding beging.

'Kortom', het was een kansloze discussie die me nog steeds mateloos frustreert. De tranen stonden in m'n ogen van kwaaiigheid, vooral omdat ik m'n gram niet heb kunnen halen. Hij bleef namelijk maar herhalen dat ik fout geparkeerd stond en daar had ie feitelijk gewoon gelijk in natuurlijk. Ik blijf er echter bij dat er totaal geen sprake was van een gevaarlijke situatie.

Toen ik Lente vanavond ophaalde, heb ik het er met drie leidsters over gehad. Ze hadden het ook gehoord en gaven me groot gelijk. Ze vinden 'm een rare afwezige snuiter. Ze doen 'm altijd netjes eind het eind van dag een overdracht, maar dat lijk niet echt bij 'm binnen te komen. En vanmorgen, net na de 'ruzie', hadden ze al tegen elkaar gezegd dat het maar goed was dat ie als slachtoffer iemand had gekozen die d'r mondje wel bij zich had en niet over zich heen liet lopen. Dat was ik dus. :P

Fijn dus dat het niet aan mij ligt, maar mèn, wat was ik over de flos! Ik ben de hele dag van de leg geweest!

Oh, en Lente zegt 'uil'. Zou het toeval zijn? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 10-02-2011 20:48:36 ]
pi_92605599
:o _O_ .

Knap van lente, lijkt me best een moeilijk woord voor zo'n kleintje :D :P .
pi_92605618
Oe, Ssserpente, ik herken het helemaal. Dat je dan ook zo enorm boos wordt en je je frustratie niet eens uit je hoofd krijgt. Maar je had gewoon gelijk hoor! En Lente ook. Domme uil is het.
pi_92605760
Het ergste vond ik achteraf eigenlijk dat we midden tussen de moeders in het halletje bonje hebben staan maken. Ik wilde ergens anders gaan staan, maar dat bliefte meneer niet. Dus we hielden al ruziend de boel op. Zo genant... :@ Gelukkig heb ik niet geschreeuwd. :P
pi_92605814
Bij Ivan is het ook best extreem, Groofsken.

Incantrix, wat is die luieruitslag ontzettend zielig. Hier helpt uiteindelijk niets echt. Dat wil zeggen, op een bepaald moment is het zomaar ineens verdwenen.

Ik geniet zo van onze kleine scharrelaar. O+ Hij is zo lekker bezig de hele dag. Als ik vraag "Help je mama mee om Lena te verschonen?" dan springt hij op en rent hij naar onze slaapkamer, doet de deur voor me open, pakt een pamper, een luierzakje en geeft me de billendoekjes aan. Na het verschonen mag hij de vieze luier ("bah!") weggooien in de emmer ("dicht!"). Hij helpt zijn vader mee boodschappen halen. Ik hoor ze al van ver aankomen ("die! die! die!") en als mijn lief ons appartement binnenwandelt zie ik Ivan er als een klein eendje achter moedereend aan hobbelen. Dan mag hij de boodschappen mee uit helpen pakken en speelt hij na afloop met de gigantische boodschappentas.

Pff, hij wordt zo groot. Vandaag is hij duidelijk ineens een stuk wijzer.
pi_92605970
Leuk he, Claudia, dat dat zo plotseling lijkt te gaan! Ik kan Lente soms na een dag kinderopvang ineens ook zo veranderd vinden. :o Dan moet ik gewoon naar 'r blijven kijken. O+
pi_92606036
whahaha wat een verhaal, sserpente :D maar ik vind ook dat je gelijk hebt, alleen zo jammer dat je die frustratie dan niet zomaar van je af kunt zetten. Goed dat je het hier kunt posten :P

lily, daar ben je dan even! Fijn even wat van je te horen, het was zo lang geleden. Wat fijn dat het zo goed met je gaat, dat deze keus de goede voor je is. Fijn dat hardlopen, ik wil het ook nog eens oppakken ;) Ik hoop dat je zo nu en dan eens even tijd hebt om langs te wippen en te vertellen hoe het met jou, je man en je geweldig mooie kinderen gaat :*

trix, wat sneu, die kapotte billtjes -O- wij hebben het nu ook weer, en het is zo pijnlijk, ik zou willen dat ik er niet aan hoefde te komen. Maar de ellende met die tandjespoep is dan ook nog eens dat ze ineens veel vaker poept. Ik hoop dat Stefs billetjes gauw minder pijnlijk en kapot zijn :*

Wat een heerlijke genietpost, Claudia O+ Mooi is het he, dat lopen!

Over de voetjes: Senna loopt ook met een voetje naar binnen gericht (tenen naar binnen, dus een beetje x-benen) maar ze loopt dus met haar rechtervoetje ook op de zijkant. Niet heel erg extreem, denk ik, maar wel zo dat ze er soms last van heeft, dat het lopen wat minder goed gaat. Vandaar dat ik erover dacht om eens naar de huisarts te gaan. Of ik wacht op de 24 maanden afspraak bij het CB.
pi_92606084
Ik herken dat ook! Of nou ja, niet ze in één dag ineens veranderen, maar wel dat ik soms ineens vanuit een ander bewustzijn naar ze kijk. Een soort trots voel ik dan. Zo van 'kijk hem/haar/ze nou'...
pi_92606202
R loopt zo extreem op de binnenzijkant van zijn voetjes dat alleen zijn grote tenen de grond raken. of zou ik nu overdrijven :') . :P
pi_92606210
Ik ben heel hard aan het denken over die voetjes. Ik zat namelijk in de wachtkamer van de fysio en daar kwam info van de podotherapie voorbij. Dat ging over kindervoetjes en dat die allerlei stadia doormaken qua stand en dat je je daar dan geen zorgen over hoeft te maken. Ik weet alleen niet meer wat er nou precies stond :') dus aan deze post heb je dan ook weinig....

Ik ging Driekus ophalen op het kdv en trof em aan staand op een stoel. Goed. Dat doet ie daar dus ook. En hij is inderdaad ineens zo wijs. Grappig om te zien.
pi_92606212
Jemig, wat een verhaal, Ssserpente. Ik herken je frustratie, al moet ik zeggen dat ik de onredelijke reactie van die man ook wel herken. Soms mopper ik ook op medeweggebruikers die fout zitten of zelfs helemaal niet fout blijken te zitten, gewoon omdat ik mijn dag niet heb. Alleen hoop ik maar dat ik dat zo onopvallend doe dat het hen niet opvalt. :o

Ik probeer een voorbeeld te nemen aan mijn lief die veel onverstoorbaarder is. Die kan zich er echt niet druk om maken als iemand die er niet toe doet zich zo tegen hem gedraagt. Gelukkig kun je hier inderdaad even je frustratie van je afschrijven. :Y) Maar echt, die vent is het niet waard. Jammer dat hij dan net de vader is van een vriendinnetje van Lente.
pi_92606215
Ellende he, die diarreeluiers? De pest is ook dat je echte dunne diarree nauwelijks ruikt, dus de eerste keer ben ik er vaak te laat bij, met rode billen tot gevolg.

Gelukkig zijn ze nog nooit echt stuk geweeest. *Klopt af...

Lente loopt trouwens ook heel erg op de binnenkant van d'r voetjes.
pi_92606328
Oh en Incantrix, wat ik deed bij S als ze zulke kapotte billen had, was haar bij elke verschoning met haar billen in een teiltje hangen. Ik had altijd wel de indruk dat dat hielp.
pi_92606437
o, zoekt en gij zult vinden: de tekst op de info tv in de wachtkamer was gewoon gelijk aan de tekst in de folder: de ontwikkeling van de kindervoet
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:48:13 #235
95408 Incantrix
pi_92606495
Claudia O+ Wat onwíjs schattig! Echt te gek dat hij je zo helpt O+

Groofs en Miss, zodra ik ben geweest horen jullie me wel! Ik weet nog niet hoe lang het zal duren, er schijnt wat wachtlijst te zijn, maar dat hoor ik dan nog.

Serrrpente, wat een nare vent zeg, bah :( Daar zou ik ook flink van over de zeik zijn, zeker omdat zo'n drol gast het dan ook nog voor elkaar krijgt je zó uit je tent te lokken. Ik had dat laatst met een collega, jammere is dat je zoiemand best nog tegen gaat komen zo hier en daar. Wel fijn dat de meiden van het KDV je nog even gerust hebben gesteld, je zou nog aan jezelf gaan twijfelen ook! :*

Oh, goeie tip groofs! Gewoon een beetje lauw water ofzo? Of met iets erin? Mef, wat voor lavendelspul isda? Ik ben voor alles te porren zo onderhand, gisteravond hebben we zijn billen schoongemaakt met een natte hydrofiel, om te proberen. Niet echt een succes, overigens :o
3!
pi_92606535
kapotte billen komen hier trouwens vaker voor bij niet-diarree luiers dan bij wel diarree luiers. Hoogste score halen we bij tandenluiers die echt enorm zuur zijn. We hebben nog steeds 3 bobbels en 1 puntje door bij 1 kies. Maar hij lijkt er nu geen last van te hebben.
pi_92606563
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben heel hard aan het denken over die voetjes. Ik zat namelijk in de wachtkamer van de fysio en daar kwam info van de podotherapie voorbij. Dat ging over kindervoetjes en dat die allerlei stadia doormaken qua stand en dat je je daar dan geen zorgen over hoeft te maken. Ik weet alleen niet meer wat er nou precies stond :') dus aan deze post heb je dan ook weinig....
Gooi ik deze er nog even in:

"Veel kinderen lopen vanaf dat ze kunnen lopen met hun voeten naar binnen gedraaid. Technisch wordt dit een endorotatie looppatroon genoemd. Dit is voor kinderen eerder regel dan uitzondering en meestal normaal. Dit heeft te maken met verschillen in bouw van het heupgewricht tussen kinderen en volwassenen. Bij kinderen is het heup gewricht iets anders georiënteerd waardoor ze van nature met hun voeten naar binnen lopen. In de loop van de jaren verandert deze oriëntatie en verandert ook het looppatroon naar met de voeten rechtuit lopen."

En ik vind Driekus er op de foto's ook heel wijs uitzien als hij op een stoel staat, of op een plankje in het water! Dat zie ik Ivan nog niet zo doen!
pi_92606634
Nou, de diarree-luiers van Senna stinken behoorlijk :{w Die ruik ik echt wel, geen ontkomen aan :') dus dat is dan wel weer een voordeel :P

Dat ze ineens wijzer lijken, dat heb ik ook vaak. zomaar ineens is ze dan echt gegroeid, mentaal. Zo bijzonder vind ik dat.

Senna is ook een smetvrees-dame in de dop...heeft ze niet van mij :P Vandaag waren we in het park aan het wandelen en ik had me 'verstopt' achter een boom. Dat vond ze geweldig, dus wilde ze zelf ook verstoppen. Eerst de eerste boom, dat ging goed, want die stond volledig in het gras. De tweede boom werd al moeilijker, daar moest ze met een omweg naartoe, want er lag, ja echt waar, zand! Bah, vies, zand! Daar wilde ze niet overheen lopen :N
Zal dadelijk eens kijken of er nog leuke foto's bij zitten van Senna die zich verstopt achter een naalddunne boom :D
pi_92606724
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:17 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mijn lopende baby }:|
Maar die had ik wel gezien O+ Wat knap van je lopende baby grote kerel *O*
pi_92606757
Hahaha, ik vind die smetvrees bij kinderen zo grappig. Net als die foto die Ssserpente pas van Lente plaatste! :D

Ik heb Ivan zover dat hij "bah!" uitroept als ik hem verschoon. Daar moet ik erg om grinniken.
pi_92606763
Trix, gruwelijk dure zeep van de Douglas of online, maar wel heerlijk, ook voor mezelf: gamila secret
pi_92606786
Trix, ik vind het zo sneu voor Stef. Wat een kwelling moet het elke keer zijn. En ook voor jou moet het rot zijn om hem elke keer weer pijn te moeten doen. Sterkte!

En ik kom zulk soort types idd vast nog wel vaker tegen, dus ik zie dit maar als een leermoment.. ;') Pff, ik wou dat ik 'm gewoon had kunnen negeren, dat had me een hoop frustratie gescheeld.
pi_92606888
Joh, Ssserpente, beter dat je je af en toe nog eens ergens over opwindt dan dat je alles zo maar langs je heel laat glijden omdat het je niet kan schelen. Beetje pit kan geen kwaad.

Asy, jij hebt geen baby meer hoor....tis een dreumes!
pi_92606896
Ik interpreteeer dat naar binnen gedraaid meer zoals Miss zegt, dat de tenen niet recht vooruit wijzen, maar naar binnen. Dat is anders dan wat ik zie bij R. Die staat nl in een eerste positie zo ongeveer.

Hoe interpreteren jullie dat?

Incantrix, zeker niet te warm iig. Ik maakte haar billen ook niet meer poetsend schoon zeg maar. Het is veel werk, maar ik zette zodra ik wist dat ze gepoept had dat teiltje klaar bij de wasbak, trok gewoon meteen broek en alles uit, deed de luier uit bij de wasbak en spoelde haar dan onder de kraan zo goed en zo kwaad als dat ging schoon. Daarna zette ik haar dan op dat teiltje (niet te vol, want dan loopt hij meteen over) en dan liet ik haar even spelen met iets daar. Ze vond dat fijn (dus ik denk dat het de pijn wat verzachtte en ik had zelf het gevoel dat alles echt goed schoon geweekt was dan. En poetsen was inderdaad zo'n ellende! En dan droog deppen met een hele zachte handdoek of zo'n hydrofiel inderdaad.
pi_92607026
ik heb er ook wel eens de fohn opgezet of het gewoon laten opdrogen. Dat is het voordeel van wat olie in het water, dan is afdrogen wat minder hard nodig, het trekt vanzelf in.
pi_92607075
Dit vond ik trouwens ook zo knap:

Ivan kwam met een gaasje aanlopen waar wat bloed op zat van Lena's naveltje. Hij zei daarbij "bah!". Klaarblijkelijk had hij door dat het een afvalachtig iets was. Het klinkt heel suf, maar ik stond er echt van versteld!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:57:51 #247
95408 Incantrix
pi_92607130
Haha, lekker wijffie, die Senna O+

Ohja, dat was wat ik bedoelde, dat het redelijk normaal is als bij kleine kindjes de voetjes naar binnen toe staan zeg maar.. Maar bij Stef is dat dus andersom, de tenen wijzen wel iets naar binnen, maar zijn voetjes kantelen naar buiten, dus hij zet al zijn gewicht zeg maar op de buitenste zijkanten.

Oh, en Groofs, sorry, sinds Stef loopt vergeet ik de hele tijd dat niet elk kindje dat doet :*

Ssserpente, ja, het is echt zó naar om dan tóch die luier open te doen en dan moet je hem ook nog -serieus- kéihard in de houdgreep leggen, anders draait en hupst en trappelt en spartelt hij de poep alle kanten op en zichzelf zo de commode af. Ik weet dat hij nog niet beseft dat dat zo'n val is enzo, maar soms wordt ik er best verdrietig van dat hij liever zijn kansen neemt met vallen dan dat hij zijn luier laat verschonen :'( Enneh, ja, leermoment.. Maar ook gewoon nog een onwijze eikel!

Groofs, dat klinkt inderdaad wel fijn ook :) Ik heb al wel eens bedacht dat ik hem liever onder de douche zou zetten na een poepluier, maar dat is op het moment zo ongeveer elke luier wel en mijn gestel is niet meer wat het geweest is :{
3!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:58:39 #248
95408 Incantrix
pi_92607184
Oh, en Mefke, ik ga het checken, thnx!

Ivan, dat vind ik echt wel knap inderdaad :o
3!
pi_92607201
Claudia, Driekus mag er dan heel wijs uitzien, maar die zie ik dit nog niet doen.

Oja, weet je wat de overtreffende trap van Nee is? Nee zeggen en ondertussen heel driftig met je hoofd nee schudden. Handig joh, vooral als je em pufjes wilt geven en hij niet wil. Nee was toch iets met twee? Hij is pas 16 maanden joh :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:59:42 #250
95408 Incantrix
pi_92607246
Haha, Mef, Stef zegt nog geen nee, maar snapt de betekenis heel goed. En nee schudden kan hij dus wél :P
3!
pi_92607277
Ik hoop dat het werkt. Meestal deed ik er niks in, soms een drupje babyzeep.
pi_92607309
Kanp van Ivan!

En een verstopte Senna wil ik wel zien ^O^
pi_92607389
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef mefke79 het volgende:
Oja, weet je wat de overtreffende trap van Nee is? Nee zeggen en ondertussen heel driftig met je hoofd nee schudden. Handig joh, vooral als je em pufjes wilt geven en hij niet wil. Nee was toch iets met twee? Hij is pas 16 maanden joh :P
Ivan is ook begonnen om erbij te slaan. Die zal nooit verder komen dan amateurtoneel. :')
pi_92607447
Dat noemen ze rood rood kleuren. In het vak!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:03:26 #255
95408 Incantrix
pi_92607473
Ik ga het gewoon proberen, thnx Groofs! Alleen wel nog even een teiltje kopen dan :P We hebben ondertussen ook al lush-zeep met honing gekocht voor hem, die is sowieso wel fijn, ik merk dat de schrale huid op zijn ellebogen wel minder is geworden. D
3!
pi_92607754
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga het gewoon proberen, thnx Groofs! Alleen wel nog even een teiltje kopen dan :P We hebben ondertussen ook al lush-zeep met honing gekocht voor hem, die is sowieso wel fijn, ik merk dat de schrale huid op zijn ellebogen wel minder is geworden. D
Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar) :P . Probeer maar wat, komt vast goed ^O^ .
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:10:07 #257
95408 Incantrix
pi_92607916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar) :P . Probeer maar wat, komt vast goed ^O^ .
Ooohh, we hebben nog wel een flinke sla-bak ja! *O*
3!
pi_92607957
:Y)
pi_92608015
Nog een vraagje (en een excuus om er weer een foto tegenaan te gooien :+). Ik lees vaak dat dreumesjes iets doen wat ze niet mogen en daar vrij onverstoorbaar op reageren. Dat wil zeggen, papa of mama treft het tafereeltje aan, wordt bozig en de dreumes lacht en/of gaat er gewoon mee door.

Ivan luistert al heel vroeg naar 'nee' en weet niet alleen goed wanneer hij iets doet wat hij niet mag, maar hij kijkt er ook zo schuldbewust bij. Herkent iemand dat, dat (haast overmatig) schuldbewuste?

pi_92608112
ik herken het wel Claudia, maar het komt hier helaas steeds minder vaak voor. Driekus gaat nu meer voor optie 1. En dan vooral er Nee bij roepen.
pi_92608166
Ja hoor. Sterker nog, Mijn zoon kijkt bij alles wat hij doet en waarvan hij niet weet dat het niet mag 'schuldbewust', in combinatie met 'uitdagend'.
pi_92608178
Waren we al gestopt met filmpjes? Nee toch he? :P
stofzuigt O+

[ Bericht 35% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:40:33 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:14:40 #263
95408 Incantrix
pi_92608220
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
:Y)
Nu zie ik mijn zoon voor me met een appel in zijn mond geklemd en van die koksmutsjes op zijn voeten en handen :P

O+ Ivan O+ Euhm, soms heeft Stef dat ook wel, Claudia, hoewel ik dat onverstoorbare wel beter herken zeg maar :D Maar soms komt er inderdaad zo'n blik, of schudt hij zijn hoofd ('nee') en loopt dan toch maar weg :)

Ooohh, Miss, nu moet ik die ook nog kijken, maar ik ging naar bed hoor! :(
3!
pi_92608254
Ow, beetje wel Claudia, maar eigenlijk doet Senna niet zo heel vaak echt dingen die niet mogen. Het is ook afhankelijk van wat het is dat ze doet. Als ze de trap opgaat terwijl ze goed weet dat dat niet mag, gaat ze heeeeel uitdagend staan kijken :D als ze ergens aan zit wat niet mag, kijkt ze eerder schuldbewust.
pi_92608282
Ik vind het zo leuk om te zien hoe de kinderspulletjes kleur in jullie interieur brengen, miss!

Dat stofzuigen! :D Ivan staat nog steeds doodsangsten uit als hij onze stofzuiger hoort. Gelukkig hebben we een nieuwe met een heel zachte zuigstand.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:15:49 #266
95408 Incantrix
pi_92608287
Ik heb dus geen geluid (so what else is new), maar ik neem aan dat ze omkijkt omdat jij roept 'doe de bank óók even?' :+
3!
pi_92608302
En verstoppertje:

[ Bericht 89% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:41:02 ]
pi_92608307
hih Senna is lekker aan het stofzuigen! En dan ook telkens zelf zeggen dat ze dat doet. Schattig!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:16:37 #269
95408 Incantrix
pi_92608340
Och kíjk dan O+
3!
pi_92608368
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dus geen geluid (so what else is new), maar ik neem aan dat ze omkijkt omdat jij roept 'doe de bank óók even?' :+
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen :D

Claudia, dat was me ook al een aantal keer opgevallen in ons zwart/grijs/witte interieur :D
pi_92608403
Geweldig! En dat zeggen tegen schaap dat ze aan het stofzuigen is (en zijn reactie) is echt O+ . En jouw reactie op het einde vind ik ook O+ !
pi_92608523
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen :D
Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje. }:|

Zo zei ik pas tegen Ivan toen hij een boekje wilde pakken: "Nee, pak maar een blokje en doe dat maar in de doos." En toen deed hij dat ook nog. :o
pi_92608601
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje. }:|

Zo zei ik pas tegen Ivan toen hij een boekje wilde pakken: "Nee, pak maar een blokje en doe dat maar in de doos." En toen deed hij dat ook nog. :o
Ze snappen echt zoveel, dat vind ik echt zo ongelofelijk :o
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:21:09 #274
95408 Incantrix
pi_92608634
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Claudia, dat was me ook al een aantal keer opgevallen in ons zwart/grijs/witte interieur :D
Ontzettend! :) Ik heb zelf al moeite met stofzuigen, laat staan zo'n kleine muppet! Stef deed laatst de stofzuiger dus na met zijn loopkar, dat vond ik ook zo geweldig :) Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze nog leuker kunnen worden als dít O+

Haha, Claudia, dat had ik toen ik Stef voor het eerst vertelde dat zijn knuffelpoesje in bed woont en dat hij het beest maar in zijn bedje moest gooien.. *ploef* poes in bed. En ik: :o
3!
pi_92608680
Wat heerlijk toch, al dat dreumesgezwijmel.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:22:16 #276
95408 Incantrix
pi_92608692
En nu moeten jullie stil zijn tot ik slaap hoor! :+
3!
pi_92608722
Ik heb al zoo vaak gedacht dat het vast niet leuker kan worden dan dit...om vervolgens nog weer leuker te worden O+ Het is zoooo leuk!
pi_92608739
Dat koppie van Ivan O+ En dan zeg jij dat ie niet verder komt dan amateurtoneel! Volgens mij heeft hij de getergde sorry-ik-weet-dat-het-fout-was-maar-ik-kon-het-niet-laten blik helemaal onder de knie. Die gaat gewoon in Shakespearestukken spelen! :P

Asyniur heeft een lopende dreumes! nee asy, dat is geen baby meer :P *O*

Senna O+ Dat verstoppertje spelen, wat schattig! En dan ook nog es het huishouden doen :D

wb die voetjes, dat heb ik toevallig gisteren ook nog aangekaart bij het cb dinsdag. Daar werd mij verteld dat als een kindje begint met lopen of staan, ze vaak een houding zoeken die voor hun het meest stabiel is, met het minst kans om om te vallen. Bij het ene kindje is dat x-benen, bij de ander juist o-benen, en bij veel kindjes is het de voetjes naar binnen laten wijzen. Meestal gaat het over als ze wat langer lopen, maar ze houden het in elk geval wel in de gaten. :)

En de rest ben ik vergeten :@
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:24:38 #279
95408 Incantrix
pi_92608851
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb al zoo vaak gedacht dat het vast niet leuker kan worden dan dit...om vervolgens nog weer leuker te worden O+ Het is zoooo leuk!
Dátte! O+

Zie je, nu ga ik nóóit meer en dan heb ik zaterdag nog stééds snot :{

Innepin, hoest daar?

(Antwoord lees ik morgen, ik post nu met de ene hand op de muis en de andere op de uitknop :P)
3!
pi_92609400
trix, ben je weg? Weltruste :* Goed opknappen voor zaterdag :*

X-beentjes dus idd, maar ik zal het met groofs uitleg doen: Senna's kleine teen raakt bij haar rechtervoet de grond niet omdat ze op de binnenzijkant van haar voet loopt. Dus geen x-beentjes, maar op dat gedeelte van de voet dat een holletje vormt zeg maar ;)
pi_92610394
Hier O-beentjes en naar binnen gerichte voetjes, vooral haar linkervoet wijst nog wel eens naar ehh 2 uur ipv 12 uur, zeg maar :P

Weltrusten trix!
Hier gaat alles goed. Ik sluit me wat dat betreft aan bij miss sly met haar post over het genieten en dat het steeds leuker wordt. het is algemeen bekend, denk ik, dat ik het de eerste paar maanden heel moeilijk vond om echt te genieten, en het is zo'n fijn besef dat ik nu al tijden gewoon enórm geniet en dat het desondanks nog altijd steeds leuker en leuker wordt.
Klinkt warrig he? Ik bedoel meer... de eerste keer dat ik besefte dat ik enorm aan het genieten was, dat ik het leuk vond en dat het zware gevoel dat ik in het begin had, weg was, was echt een mijlpaal. En dat het sindsdien nóg leuker is geworden, is echt heel mooi om te beseffen. O+
pi_92610503
Hoewel het natuurlijk wel scheelt dat ik sowieso het leukste kind ter wereld heb hè. Dan is genieten een makkie :7
pi_92610739
Tuurlijk innepin, maak dat jezelf maar wijs.

Het allerleukste, liefste, mooiste kind ter wereld heb ik natuurlijk gewoon zelf :+

Fijn dat je ook geniet, ik weet nog wel dat je het in het begin erg zwaar vond inderdaad.
pi_92610876
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk innepin, maak dat jezelf maar wijs.

Het allerleukste, liefste, mooiste kind ter wereld heb ik natuurlijk gewoon zelf :+

Fijn dat je ook geniet, ik weet nog wel dat je het in het begin erg zwaar vond inderdaad.
dromen jullie lekker verder.. :6

die van mij is uiteraard de allermooiste van de hele wereld! *;
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92610896
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef innepin het volgende:
Hier gaat alles goed. Ik sluit me wat dat betreft aan bij miss sly met haar post over het genieten en dat het steeds leuker wordt. het is algemeen bekend, denk ik, dat ik het de eerste paar maanden heel moeilijk vond om echt te genieten, en het is zo'n fijn besef dat ik nu al tijden gewoon enórm geniet en dat het desondanks nog altijd steeds leuker en leuker wordt.
Klinkt warrig he? Ik bedoel meer... de eerste keer dat ik besefte dat ik enorm aan het genieten was, dat ik het leuk vond en dat het zware gevoel dat ik in het begin had, weg was, was echt een mijlpaal. En dat het sindsdien nóg leuker is geworden, is echt heel mooi om te beseffen. O+
ik begrijp je van A tot Z en kan het alleen maar beamen. Fijn he! (en het geeft me moed voor de volgende keer)
pi_92611407
Ik beaam het ook..
Ik dacht eerst wat jammer dat ze neit altijd zo klein blijft, maar nu denk ik gelukkig maar dat ze niet klein is gebleven want ze word nu steeds leuker!
Ze roept nu lekker de hele dag neeij en als ze dan ja bedoelde gaat ze voor me staan en knikt met haar hoofd, zo lief.
En als ze wat van me wil tikt ze op mijn knie zegt zsjit (zit) en dan gaat ze maar haar armpjes om mijn nek en kroelt in mijn haar, daarna schuift ze van mijn schoot af en pakt mijn hand en trekt me mee om duidelijk te maken wat ze dan wil. Op een eigen manier weet ze al zoveel duidelijk te maken. En voor mij is het zo een uidaging om dat te proberen te begrijpen wat ze wil en bedoelt!
pi_92612911
Goedenavond altesaam! O+

Lily, je verwoordt precies wat er zo vaak door mijn hoofd schiet, ik vind het verhelderend.
Dank daarvoor. En heel veel succes met het vinden van je balans. Volgens mij gaat dat wel lukken! :*

Ik ben wel bijgelezen, maar te moe en suf om overal op te reageren.
Nu al 3 nachten best hoge koorts gehad en dat samen met de allerleukste dreumes van de wereld die elk uur huilend wakker schiet. Dat is best slopend. :')
Hij ligt nu lekker in bed, en ik ga er zo achteraan. Ik hoop op een doorslaapnachtje...
En ondanks dat we ziek zijn saampjes, is het ook zo gezellig. O+
Ik moet zo om hem lachen, hij zegt niet alleen vaak Nee! maar sinds gister ook Nou! En dan heel verontwaardigd. :D
pi_92613226
Och Ko nog steeds ziek... sneu! Beterschap voor jullie allebei! Hopelijk een doorslaapnachtje
Tess zit echt in d'r NEE-fase, af en toe wel heel irritant hoor. Nee wil niet kisje, nee wil niet slapen, nee wil nie sjoenuh aan... en ga zo maar door. Echt ALLES is NEE!

Wij hebben momenteel weer eens een inslaapprobleem. Tess weigert 's avonds te gaan slapen en ik word er soms zo flauw van. Vooral omdat ik momenteel ook niet zo heel veel geduld heb (slaap slecht en weinig).... Hopelijk is die faaaaaaaaase snel over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92613939
jeetje oeke nog steeds ziek! Pff. Beterschap dan nog maar een keer.

Vicky ik hoop voor jou een korte fase dan.

Naast nee is er nog een favoriet woord: wauw. En dan op de tommy van sesamstraat manier
O+
pi_92614557
Hahaha Mefke, dat doet Lena ook, en dan vooral op de momenten dat ze de zak met rozijntjes uit de voorraadkast heeft weten ze azen..."Ohhhh wowwwwwww" zegt ze dan met dr liefste gezichtje, daar ging al menig keer mijn consequente opvoeding ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92614639
Wauw is leuk! O+

Tess had van de week vla in haar haar gesmeerd, toen keek ze me aan: mama MOOOOIIII.. met haar allerliefste/ondeugendste gezichtje erbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615194
Lilly respect voor je beslissing. Ik hoop dat het je de lucht geeft die je nodig hebt. Sterkte ook voor je man :*

Ivan kan inderdaad heel schuldbewust kijken, wat poepig O+ Ik herken dat (nog) niet bij Xeentje, die kijkt juist heel ondeugend achterom als ze iets gaat doen dat niet mag.

Senna, ik vind je zoooo bijdehand O+ Dat filmpje is zo lief! "Stofzuigen". En dan inderdaad meteen ergens anders gaan stofzuigen als papa dat voorstelt. En achter die boom verstoppen is gewoon te cute O+

Innepin wat fijn dat je er zo van geniet. Het is ook zo leuk nu inderdaad. Iedere dag denk ik dat het mogelijk zou moeten zijn om de tijd stil te zetten, omdat Xeentje nu op haar allerleukst is, en iedere volgende dag blijkt ze toch weer nog leuker.

Incantrix, ik hoop dat je inmiddels lekker ligt te slapen. Wat rot toch van die billetjes ;( Xeentje heeft het 1 keer gehad en wat toen goed hielp was haar zonder luier in haar blote bips laten liggen. Je zag de plekken gewoon ieder half uur verminderen. Maar toen was ze nog wel een baby, nu ze meer mobiel zijn is het wel lastiger plas ruimen natuurlijk :{

Oeke en Ko nog steeds ziek, Nou! :{ Beterschap voor jullie allebei :*

Tess, vla in je haar is mooi hoor, wauw! :Y O+

Kijk mijn kleine poepje nou om mama's been heen gevouwen zitten O+

Nu ze aan het lopen is, hebben we nieuwe schoentjes voor haar gekocht, maar nu zag ik vanavond dat ze een blaar op haar hiel heeft. Ik vind de juiste schoentjes kopen best lastig. Ik wil nog niet van de harde laarsjes, omdat ze ook nog veel kruipt tussendoor. Maar de zachte schoentjes geven dus blaren. En bijkomend probleem is dat ze dol is op schoenen. Ze wil altijd schoenen aan en kan heel erg boos worden als ik haar schoenen uit doe :')
pi_92615383
Xenia, Ambers 1e schoentjes waren van Bardossa Flex. Heerlijk flexibel en zacht.

zoiets maar dan een andere kleur.

O+ en kijkdat hangen dan O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615699
Ow dat zijn leuke schoentjes!!! Echte meisjesschoenen :)
pi_92615848
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow dat zijn leuke schoentjes!!! Echte meisjesschoenen :)
ze hebben ze in verschillende kleurtjes en voor de zomer hebben ze ook open schoentjes.
Tess had ShoesMe geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615931
Jaël heeft ook shoesme, die zijn ook leuk, maar net ff stoerder en minder meisjesachtig ofzo... Die zij heeft vind ik bijvoorbeeld niet zo leuk onder een rokje ofzo, maar die je daar showt zijn wel erg leuk voor onder een rokje :)
pi_92624879
Goedemorgen allemaal!

Wat een lieve foto's van verstoppende Senna! Heerlijk dat ik dat kleine droppie zaterdag weer zie! (en jij mag ook mee hoor miss ;) ) Filmpje kan ik hier niet kijken, maar dat komt dit weekend wel. Handig dat ze stofzuigt, stimuleren!

En die foto van Ivan, gewéldig! Dat koppie!

Mijn kaboutertje heeft ineens weer een hele rits woorden erbij geleerd! Met als hoogtepunt dat ze vanmorgen twee keer heel duidelijk 'Isabeau' zei! Zó leuk! Verder is een greep uit de woorden die er de afgelopen dagen bijgekomen zijn: voetes (voeten), handes (handen), spin, tijg (tijger), sokkes (sokken) en, een schattige poging tot sjaal 'sjom'. Die laatste is natuurlijk nauwelijks herkenbaar als sjaal, maar ik vind het zo schattig klinken!

/overdreventrotsemamapost

Gisteravond kwamen McLaura en Vlindur eten en Isabeau was nog op toen ze kwamen. Ze was alleen erg moe, dus heeft zich niet bepaald van haar beste kant laten zien. Vlindur werd in de loop van de avond hartstikke ziek, dus de avond liep sowieso anders dan gepland. Bij deze nog een :* voor Vlindur.
pi_92624890
die paarse schoentjes lijken enorm op de schoentjes van Isabeau van petit shoes. Fijne schoentjes! En Xeentje, Isabeau is het met je eens. Schoenen moeten AAN!
pi_92625120
Goeiemorgen dames!
Sorry, wel poging gedaan tot bijlezen, maar weinig is blijven hangen... ben een beetje moe, toe aan weekend/vakantie!

Lily, jou wil ik wel effe noemen, voor het geval je hier toch nog een keertje komt lezen... Ik vind het super dat je deze beslissing hebt genomen voor jezelf, hoewel ik je input wel ga missen (zeker aangezien Leah en Minke maar 1 dagje schelen).. Pas goed op jezelf, het ga je goed! :*

Over die voetjes... ik zal het morgen nog effe checken met de aanwezigen (you know who you are!) maar Minke loopt met haar rechtervoet juist scheef... niet dat ze meer op de binnenkant of buitenkant loopt, maar haar hele voet staat een kwartslag bijna gedraaid als ze loopt. Alsof dat makkelijker is of zo. Dus ze rolt haar voet ook niet af. Ga dit in elk geval bij het cb effe aankaarten de 24e, maar ben wel benieuwd of dat hier herkenning oproept?

Verder heb ik een zwaankleefaan de laatste dagen, continu aan mijn broekspijpen hangen en opgepakt willen worden. Zelfs als papa in de buurt is, moet er bij mij gehangen worden (kookt ook heel handig :N ) Maar verder is ze wel heel lief hoor, als ze hangt... tis een knuffelkont aan het worden *;
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:56:34 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92625219
Heuj, mijn kind is wel nog een baby hoor! <stampvoet>
Nog 4 hele dagen!

Senna, hier moet ook nog gestofzuigd worden O-)
En wat kun jíj je goed verstoppen zeg! O+

Wat een kapotte billenleed! Ik ben echt zo dankbaar dat we dat niet hebben. Maar Groofs oplossing klinkt wel prettig... :Y

Claudia, wat leuk dat Ivan al zoveel kan! :o

Ach gut oeke, zijn jullie nou nog in de lappenmand? Snel opknappen hoor! :*

Vicky, is het weer zover? Hopelijk gaat het snel weer beter :Y

Plak-Xeentje O+

Door jouw posts verheug ik me zo op een babbelende Harry, Sorbo O+

Lijnloos, knuffelkontjes zijn leuk O+

Ik had het er van de week met Ca.ra nog over dat die kleintjes toch al heel erg veel begrijpen maar meestal zelf nog niet zo goed duidelijk kunnen maken wat ze willen. Vandaar dat wij ook proberen gebarentaal te gebruiken met Harry. Hij gebruikt echter nog niks actief.

Ow en dat het steeds leuker wordt, dat vind ik ook! :D
en de mijnes is lekker de allerleukste, -liefste, -schattigste, -mooiste :6
pi_92625251
Ik vond het de afgelopen 2 weken wat minder leuk, maar doorgaans vind ik het ook steeds leuker worden. Maar ik vond de echt kleine baby tijd dan ook helemaal niet zo leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')