Met wat voor snoepjes train jij hem ?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Memmel het volgende:
Nou, gelukt!
Disclaimer vooraf: ja, het is een pestbende in de keuken. Ik gebruik het commando 'lig' hoor ik nu. En ik roep 'm ook nog voor ('hier') en prijs 'm alsof ie een puppie is.
Maar goed, zoals ik ook kir op de video: ik kan mijn kind beter africhten dan mijn man een hond![]()
Zijkanten openscheuren? Langs de naad?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
...
En heeft er iemand de tip waarmee ik zonder geklieder een volgepoepte zwemluier kan uittrekken..?
Zou dat lukken? Het is iig het proberen waard. Gelukkig had ik vanmorgen een extra handdoek bij me...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zijkanten openscheuren? Langs de naad?
Weinig, ik zei al tegen F. dat ik het eig. vaker moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Geniaal memmel![]()
Ik vond smurf Oscar ook schattig, ook al was het geen bewegend beeld. Heb je niet een leuk filmpje van je jongens, BE?
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zou dat lukken? Het is iig het proberen waard. Gelukkig had ik vanmorgen een extra handdoek bij me...
Nee, toch hier nog even!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weinig, ik zei al tegen F. dat ik het eig. vaker moet doen.
Mems, ik ga thuis even kijken!
Nou niet dat ik weet. Wel vorige week 3 hoektanden gekregen. Maar daar gingen echt wonderlijk eigenlijk geen zure broeken aan vooraf deze keer, misschien dacht het lijfje dat ze het nog in moest halen. Ze leek er gelukkig zelf neit zoveel last van te hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, MP. Iets verkeerds gegeten? Lente had net ook diarree. Maar die heeft vanmorgen ook een halve liter zwembadwater ingeslikt...
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Memmel het volgende:
Nou, gelukt!
Disclaimer vooraf: ja, het is een pestbende in de keuken. Ik gebruik het commando 'lig' hoor ik nu. En ik roep 'm ook nog voor ('hier') en prijs 'm alsof ie een puppie is.
Maar goed, zoals ik ook kir op de video: ik kan mijn kind beter africhten dan mijn man een hond![]()
Is hier ook al twee keer gebeurd. Volgens de ha zag het er rustig uit, maar twee dagen later begon het te lopen. En een leidster op het kdv vertelde precies hetzelfde over een kindje in haar groep. Ik denk dat de ha er weinig aan kan doen. Onze ha vertelde dat het binnenoor van een kind nog niet volgroeid is en dat ze daarom sneller last hebben. Ook hebben kleine kinderen nog nauwelijk neus- en bijholtes. Dus als er snot zit, drukt dat al snel op het trommelvlies. Ik denk dat er daarom de enige dag zichtbaar weinig aan de hand is en dat het een paar dagen later ineens een stuk heftiger kan zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeke, wij hebben het met Meike ook een keer gehad toen ze nog een baby was, huisarts en HAP zagen niets bijzonders aan haar oren, en we werden weggestuurd alszijnde overbezorgd. Tot een paar dagen ellende later er ineens allemaal rotzooi uit haar oor kwam, toen was het trommelvlies geknapt....
ik ben toen achteraf ook nog wel boos geweest, want hoe konden ze dat nou over het hoofd zien? Blijkbaar kan dat dus.
AB werkt over het algemeen snel, dus hopelijk is Ko er snel weer bovenop.
Mijn moeder heeft deze voor Sasha gemaakt, die heeft hem amper aangehad, en nu voor Oscar is het een van mijn favorieten grappig genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zonder slabber! Hij vindt het heerlijk. En ik zag het laatst ook al op een foto. Ik vind die gebreide truitjes zo schattig.
Wat gaaf zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël zegt sinds gister haar eigen naam, zow lief
Haha, je weet me vrij subtiel te kakken te zetten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ondanks je schrik moet ik eig. wel een beetje grinniken.
![]()
Ik snap je schrikreactie helemaal, maar het toont wel een beetje de grenzen van het gezonde denkvermogen van moeders zeg maar.![]()
De intuitie is ijzersterk en zit er maar zelden naast, maar toch...
Gelukkig was het idd maar een stukje brood.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, je weet me vrij subtiel te kakken te zetten!Maar je hebt gelijk hoor, ik was echt even over de flos.
Ze is niet meer zwanger...quote:Wat is er met Kersjes?
Dat kan ik nu al, hoor. Zelfspot heb ik gelukkig wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry!
Later, over een jaar of 2 ofzo kan je vast hartelijk om jezelf lachen.
[..]
Ik had het al gevonden. Wat erg...quote:
Ow ik lag helemaal in een deuk bij het lezen van dit stukje...! Gelukkig valt het allemaal mee. Denk je wel om je hart ssserpente! Maar ik snap het wel hoor ene mooi gebit is belangrijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, zoiets naars net. Lente huilde met d'r mond wijd open en ik zag ineens dat het hele kauwoppervlak van d'r onderste kiezen bruin was. En dat terwijl ik d'r tanden zonder uitzondering elke avond hartstikke goed poets. Het is wel een worsteling elke keer, maar ik heb toch wel het idee dat ik er redelijk bij kom. Ik vind gezonde (en mooie) tanden zooo belangrijk!
Ik probeerde meteen te voelen en te kijken of ik het met m'n nagel weg kon krijgen, maar dan beet ze m'n vinger er zowat af. Meteen de tandarts gebeld, maar die was met lunchpauze. Dus Nils en m'n moeder maar gebeld. Nils vond het ook heel vervelend en vroeg me om direct terug te bellen als ik de tandarts had gesproken. En m'n moeder begon meteen allerlei enge dingen te googlen.
Tien minuutje later heb ik ze allebei teruggebeld. Het was brood... Bruin brood welterverstaan. En dat was met de tandenborstel vrij gemakkelijk weg te krijgen...
Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar je vergelijking is zo treffend dat ik er erg om moet lachen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
I wish...
Oscar heeft tijdenlang 05.40 aangehouden (ja, echt klokslag, voelde een beetje als Groundhog Day) en nu is het meestal net na 6 uur, hooguit half 7...
oh! Dat deed ik vanochtend ook! Tot 10 uur kunnen slapen is luxe, maar wel elke keer even kijken of het jongetje naast me nog ademde. Voor het geval dat hij net dat ene kind is dat totaal verkeerd reageert op AB.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is.Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
BE.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wie had het hier over hysterisch ouderschap?
Ja, ik ook, niet alleen omdat ik anders Lena niet kan bewonderen maar ook omdat er net een hele drukke werkperiode aan zit te komen. En ik heb elk flintertje energie nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop niet dat jij nu de klos bent, oeke. Ik reken erop dat jullie allebei volgende week topfit zijn!![]()
Wij zeggen dat ook wel eens tegen elkaar als we bij de kinderen gaan kijken 's avonds: 'doet ie 't nog'? Zogenaamd met een knipoog, maar toch ben ik elke keer weer blij als ze even diep zuchten of bewegen als ik hun kamer binnen kom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar je vergelijking is zo treffend dat ik er erg om moet lachen!
Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is.Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
Dat zeg ik ook altijd! Of ''zou hij nog wel leven? Kijk jij eens even''quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
"Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
Als er eentje hier is (ze zijn al meer dan twee jaar uit huis) ga ik iedere 's nachts ff buurten. Of ze het nog doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef Baby_Girl het volgende:
Dan ben ik wel heel erg, mijn oudste is 14 en ik check nog steeds![]()
Hoei, nou, als papa de klos is kun jij wel even gaan liggen alvast, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef oeke het volgende:
Ik hoop het wel. Hij wil in elk geval Niet naar bed.![]()
En alleen maar bij zijn papa zitten.
Hoe is het met Stef zijn billen?
Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou vragen!
Dat is wel eng. En voor de rest zou ik maar gewoon (spreekwoordelijk) je ogen dichthouden. Mijn neefje was ook zo'n brokkenpiloot en dat ging (bijna) altijd goed. 1x klom hij op de trap in de huiskamer en sprong er dan af. Toen hebben ze een keer moeten lijmen bij de EHBO. toen ze thuis kwamen, klom hij op de trap en sprong er weer vanaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef mefke79 het volgende:
Karin, niet troosten gaat me te ver, maar hij heeft soms zo enorm goed door dat het eigenlijk niet mag. Hij klom gisteren bij de vk dus op zo'n stoeltje als op de foto. Dus wij een keer of drie dat dat niet mocht en de vierde keer viel ie er vanaf. Je kon gewoon zien dat het zeer deed, maar mooi dat ie niet ging huilen. Hij kroop even weg achter de stoel en wreef flink over zijn hoofd, zei auw en ging weer verder.
Van het ergste heb ik trouwens geen foto: hij heeft zo'n vormenstoof op wielen. Daar kan je op rijden, maar daar kan je ook op staan.
Specs: ergens rond de 85cm en kilo's ergens tussen de 10,2 en 10,5 waarschijnlijk.
Wij hebben een paar strategieën daarvoor:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef mefke79 het volgende:
mijn jongetje luistert dus ab-so-luut niet. Getuige deze foto:
[ afbeelding ]
en hij heeft energie voor 10, dus ik moet er de hele dag achteraan. Geen ramp, maar wel erg vermoeiend met een buikje. De score van gisteren: 1 keer bij de vk van een stoel duiken, twee keer thuis van zijn stoel (zie foto) duiken en 1 keer van de bank af duiken. Resultaat: 2 blauwe plekken.
Asy, hij loopt! Wat gaaf om te zien.
Oeke, ik hoop dat de extra energie van Ko betekent dat ie vanavond ook doodmoe neervalt.
Dit is trouwens Davinia die te lui is om zelf in te loggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef mefke79 het volgende:
Physics, dat is hier nu ook de strategie ja. Ben begonnen met het stoeltje ondersteboven leggen, maar hij heeft nu door hoe hij het ding weer recht zet. Dus nu zetten we het weg ja....vermoeiend. Hij heeft het van mijn zusje, die was ook zo.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef innepin het volgende:
Oh en mijn meiske is vandaag precies anderhalfIk vind het zo groot klinken
volgens mij is ze ook best wel groot... qua kleding zit ze in maat 86/92quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Yeah Willow weer goedgekeurd....! Irritant al die vragen, dat zijn van die vragen waar je het liefst eerst thuis even over nadenkt voor een politiek correct antwoord.
En anderhalf....tussen anderhalf en 2...de leukste leeftijd vind ik!
Ze beginnen te kletsen, zijn lekker ondernemend....heerlijk!
En Tess alweer 20 maanden! Ko ook toch?
ik vind Tess er ook altijd al zo groot uitzien!
86 van broeken idd en 86/92 qua shirts/pyjamas/rompers... al moet ik zeggen dat de rompers aardig aan de krappe kant worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars zit ook in 86/92!
86 van broeken en 92 van shirts. Meeste dan, sommige 86 shirts passen ook nog.
Ik denk dat hij ook evenveel weegt.
Maar Tess is ook al zo lekker wijs, dik kletsen ja, geweldig!
Ik heb ook ff gemist wat de reden wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Vicky het volgende:
oei wat klote Sorbo!! Hopelijk toch nog een goede nachtrust voor jullie!
ff gemist wat de reden was...
ja uhh ik was shoppuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Moet ik hier nou écht weer in mezelf gaan zitten praten?!![]()
Trouwens, heb de filmpjes nog niet kunnen bekijken. Ik hoop dat vanavond even te doen!
ja dat wel maar shoppen met een jengelende dreumes is minder...quote:
niet altijd maar vanmorgen was ze het zat.. ze heeft zich bijna opgehangen aan d'r gordels in de kinderwagen omdat ze helemaal naar beneden ging hangen.. raar kind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
Heeft Tess dat ook dat ze alleen ín de winkels jengelt?
ja erg he... kleine miss dramaqueen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Beetje overdreven ook van d'r. Suïcidaal worden van een rondje shoppen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je mannen en meisje en vooral, zorg goed voor jezelf!
[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 10-02-2011 14:21:03 ]***
Mijn lopende babyquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Vergeet ik nog iemand, nee toch? We hebben in ieder geval genoten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door groofskendezoveelste op 10-02-2011 14:18:53 ]
R staat (hij loopt nog nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben alleen even kwijt of R. nu op de binnenkant of op de buitenkant van zijn voetjes loopt? Op de buitenkant schijnt minder normaal te zijn als de binnenkant misschien dat het daarom zélfs de mensen van het CB opviel
Gooi ik deze er nog even in:quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben heel hard aan het denken over die voetjes. Ik zat namelijk in de wachtkamer van de fysio en daar kwam info van de podotherapie voorbij. Dat ging over kindervoetjes en dat die allerlei stadia doormaken qua stand en dat je je daar dan geen zorgen over hoeft te maken. Ik weet alleen niet meer wat er nou precies stonddus aan deze post heb je dan ook weinig....
Maar die had ik wel gezienquote:
Ivan is ook begonnen om erbij te slaan. Die zal nooit verder komen dan amateurtoneel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef mefke79 het volgende:
Oja, weet je wat de overtreffende trap van Nee is? Nee zeggen en ondertussen heel driftig met je hoofd nee schudden. Handig joh, vooral als je em pufjes wilt geven en hij niet wil. Nee was toch iets met twee? Hij is pas 16 maanden joh
Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga het gewoon proberen, thnx Groofs! Alleen wel nog even een teiltje kopen danWe hebben ondertussen ook al lush-zeep met honing gekocht voor hem, die is sowieso wel fijn, ik merk dat de schrale huid op zijn ellebogen wel minder is geworden. D
Ooohh, we hebben nog wel een flinke sla-bak ja!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar). Probeer maar wat, komt vast goed
.
Nu zie ik mijn zoon voor me met een appel in zijn mond geklemd en van die koksmutsjes op zijn voeten en handenquote:
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dus geen geluid (so what else is new), maar ik neem aan dat ze omkijkt omdat jij roept 'doe de bank óók even?'
Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen
Ze snappen echt zoveel, dat vind ik echt zo ongelofelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje.![]()
Zo zei ik pas tegen Ivan toen hij een boekje wilde pakken: "Nee, pak maar een blokje en doe dat maar in de doos." En toen deed hij dat ook nog.
Ontzettend!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen
Claudia, dat was me ook al een aantal keer opgevallen in ons zwart/grijs/witte interieur
Dátte!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb al zoo vaak gedacht dat het vast niet leuker kan worden dan dit...om vervolgens nog weer leuker te wordenHet is zoooo leuk!
dromen jullie lekker verder..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk innepin, maak dat jezelf maar wijs.
Het allerleukste, liefste, mooiste kind ter wereld heb ik natuurlijk gewoon zelf
Fijn dat je ook geniet, ik weet nog wel dat je het in het begin erg zwaar vond inderdaad.
ik begrijp je van A tot Z en kan het alleen maar beamen. Fijn he! (en het geeft me moed voor de volgende keer)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef innepin het volgende:
Hier gaat alles goed. Ik sluit me wat dat betreft aan bij miss sly met haar post over het genieten en dat het steeds leuker wordt. het is algemeen bekend, denk ik, dat ik het de eerste paar maanden heel moeilijk vond om echt te genieten, en het is zo'n fijn besef dat ik nu al tijden gewoon enórm geniet en dat het desondanks nog altijd steeds leuker en leuker wordt.
Klinkt warrig he? Ik bedoel meer... de eerste keer dat ik besefte dat ik enorm aan het genieten was, dat ik het leuk vond en dat het zware gevoel dat ik in het begin had, weg was, was echt een mijlpaal. En dat het sindsdien nóg leuker is geworden, is echt heel mooi om te beseffen.
ze hebben ze in verschillende kleurtjes en voor de zomer hebben ze ook open schoentjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow dat zijn leuke schoentjes!!! Echte meisjesschoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |