abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92607277
Ik hoop dat het werkt. Meestal deed ik er niks in, soms een drupje babyzeep.
pi_92607309
Kanp van Ivan!

En een verstopte Senna wil ik wel zien ^O^
pi_92607389
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef mefke79 het volgende:
Oja, weet je wat de overtreffende trap van Nee is? Nee zeggen en ondertussen heel driftig met je hoofd nee schudden. Handig joh, vooral als je em pufjes wilt geven en hij niet wil. Nee was toch iets met twee? Hij is pas 16 maanden joh :P
Ivan is ook begonnen om erbij te slaan. Die zal nooit verder komen dan amateurtoneel. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92607447
Dat noemen ze rood rood kleuren. In het vak!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:03:26 #255
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92607473
Ik ga het gewoon proberen, thnx Groofs! Alleen wel nog even een teiltje kopen dan :P We hebben ondertussen ook al lush-zeep met honing gekocht voor hem, die is sowieso wel fijn, ik merk dat de schrale huid op zijn ellebogen wel minder is geworden. D
3!
pi_92607754
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga het gewoon proberen, thnx Groofs! Alleen wel nog even een teiltje kopen dan :P We hebben ondertussen ook al lush-zeep met honing gekocht voor hem, die is sowieso wel fijn, ik merk dat de schrale huid op zijn ellebogen wel minder is geworden. D
Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar) :P . Probeer maar wat, komt vast goed ^O^ .
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:10:07 #257
95408 Incantrix
pi_92607916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar) :P . Probeer maar wat, komt vast goed ^O^ .
Ooohh, we hebben nog wel een flinke sla-bak ja! *O*
3!
pi_92607957
:Y)
pi_92608015
Nog een vraagje (en een excuus om er weer een foto tegenaan te gooien :+). Ik lees vaak dat dreumesjes iets doen wat ze niet mogen en daar vrij onverstoorbaar op reageren. Dat wil zeggen, papa of mama treft het tafereeltje aan, wordt bozig en de dreumes lacht en/of gaat er gewoon mee door.

Ivan luistert al heel vroeg naar 'nee' en weet niet alleen goed wanneer hij iets doet wat hij niet mag, maar hij kijkt er ook zo schuldbewust bij. Herkent iemand dat, dat (haast overmatig) schuldbewuste?

pi_92608112
ik herken het wel Claudia, maar het komt hier helaas steeds minder vaak voor. Driekus gaat nu meer voor optie 1. En dan vooral er Nee bij roepen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92608166
Ja hoor. Sterker nog, Mijn zoon kijkt bij alles wat hij doet en waarvan hij niet weet dat het niet mag 'schuldbewust', in combinatie met 'uitdagend'.
pi_92608178
Waren we al gestopt met filmpjes? Nee toch he? :P
stofzuigt O+

[ Bericht 35% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:40:33 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:14:40 #263
95408 Incantrix
pi_92608220
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
:Y)
Nu zie ik mijn zoon voor me met een appel in zijn mond geklemd en van die koksmutsjes op zijn voeten en handen :P

O+ Ivan O+ Euhm, soms heeft Stef dat ook wel, Claudia, hoewel ik dat onverstoorbare wel beter herken zeg maar :D Maar soms komt er inderdaad zo'n blik, of schudt hij zijn hoofd ('nee') en loopt dan toch maar weg :)

Ooohh, Miss, nu moet ik die ook nog kijken, maar ik ging naar bed hoor! :(
3!
pi_92608254
Ow, beetje wel Claudia, maar eigenlijk doet Senna niet zo heel vaak echt dingen die niet mogen. Het is ook afhankelijk van wat het is dat ze doet. Als ze de trap opgaat terwijl ze goed weet dat dat niet mag, gaat ze heeeeel uitdagend staan kijken :D als ze ergens aan zit wat niet mag, kijkt ze eerder schuldbewust.
pi_92608282
Ik vind het zo leuk om te zien hoe de kinderspulletjes kleur in jullie interieur brengen, miss!

Dat stofzuigen! :D Ivan staat nog steeds doodsangsten uit als hij onze stofzuiger hoort. Gelukkig hebben we een nieuwe met een heel zachte zuigstand.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:15:49 #266
95408 Incantrix
pi_92608287
Ik heb dus geen geluid (so what else is new), maar ik neem aan dat ze omkijkt omdat jij roept 'doe de bank óók even?' :+
3!
pi_92608302
En verstoppertje:

[ Bericht 89% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:41:02 ]
pi_92608307
hih Senna is lekker aan het stofzuigen! En dan ook telkens zelf zeggen dat ze dat doet. Schattig!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:16:37 #269
95408 Incantrix
pi_92608340
Och kíjk dan O+
3!
pi_92608368
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dus geen geluid (so what else is new), maar ik neem aan dat ze omkijkt omdat jij roept 'doe de bank óók even?' :+
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen :D

Claudia, dat was me ook al een aantal keer opgevallen in ons zwart/grijs/witte interieur :D
pi_92608403
Geweldig! En dat zeggen tegen schaap dat ze aan het stofzuigen is (en zijn reactie) is echt O+ . En jouw reactie op het einde vind ik ook O+ !
pi_92608523
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen :D
Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje. }:|

Zo zei ik pas tegen Ivan toen hij een boekje wilde pakken: "Nee, pak maar een blokje en doe dat maar in de doos." En toen deed hij dat ook nog. :o
pi_92608601
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje. }:|

Zo zei ik pas tegen Ivan toen hij een boekje wilde pakken: "Nee, pak maar een blokje en doe dat maar in de doos." En toen deed hij dat ook nog. :o
Ze snappen echt zoveel, dat vind ik echt zo ongelofelijk :o
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:21:09 #274
95408 Incantrix
pi_92608634
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Claudia, dat was me ook al een aantal keer opgevallen in ons zwart/grijs/witte interieur :D
Ontzettend! :) Ik heb zelf al moeite met stofzuigen, laat staan zo'n kleine muppet! Stef deed laatst de stofzuiger dus na met zijn loopkar, dat vond ik ook zo geweldig :) Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze nog leuker kunnen worden als dít O+

Haha, Claudia, dat had ik toen ik Stef voor het eerst vertelde dat zijn knuffelpoesje in bed woont en dat hij het beest maar in zijn bedje moest gooien.. *ploef* poes in bed. En ik: :o
3!
pi_92608680
Wat heerlijk toch, al dat dreumesgezwijmel.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:22:16 #276
95408 Incantrix
pi_92608692
En nu moeten jullie stil zijn tot ik slaap hoor! :+
3!
pi_92608722
Ik heb al zoo vaak gedacht dat het vast niet leuker kan worden dan dit...om vervolgens nog weer leuker te worden O+ Het is zoooo leuk!
pi_92608739
Dat koppie van Ivan O+ En dan zeg jij dat ie niet verder komt dan amateurtoneel! Volgens mij heeft hij de getergde sorry-ik-weet-dat-het-fout-was-maar-ik-kon-het-niet-laten blik helemaal onder de knie. Die gaat gewoon in Shakespearestukken spelen! :P

Asyniur heeft een lopende dreumes! nee asy, dat is geen baby meer :P *O*

Senna O+ Dat verstoppertje spelen, wat schattig! En dan ook nog es het huishouden doen :D

wb die voetjes, dat heb ik toevallig gisteren ook nog aangekaart bij het cb dinsdag. Daar werd mij verteld dat als een kindje begint met lopen of staan, ze vaak een houding zoeken die voor hun het meest stabiel is, met het minst kans om om te vallen. Bij het ene kindje is dat x-benen, bij de ander juist o-benen, en bij veel kindjes is het de voetjes naar binnen laten wijzen. Meestal gaat het over als ze wat langer lopen, maar ze houden het in elk geval wel in de gaten. :)

En de rest ben ik vergeten :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:24:38 #279
95408 Incantrix
pi_92608851
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb al zoo vaak gedacht dat het vast niet leuker kan worden dan dit...om vervolgens nog weer leuker te worden O+ Het is zoooo leuk!
Dátte! O+

Zie je, nu ga ik nóóit meer en dan heb ik zaterdag nog stééds snot :{

Innepin, hoest daar?

(Antwoord lees ik morgen, ik post nu met de ene hand op de muis en de andere op de uitknop :P)
3!
pi_92609400
trix, ben je weg? Weltruste :* Goed opknappen voor zaterdag :*

X-beentjes dus idd, maar ik zal het met groofs uitleg doen: Senna's kleine teen raakt bij haar rechtervoet de grond niet omdat ze op de binnenzijkant van haar voet loopt. Dus geen x-beentjes, maar op dat gedeelte van de voet dat een holletje vormt zeg maar ;)
pi_92610394
Hier O-beentjes en naar binnen gerichte voetjes, vooral haar linkervoet wijst nog wel eens naar ehh 2 uur ipv 12 uur, zeg maar :P

Weltrusten trix!
Hier gaat alles goed. Ik sluit me wat dat betreft aan bij miss sly met haar post over het genieten en dat het steeds leuker wordt. het is algemeen bekend, denk ik, dat ik het de eerste paar maanden heel moeilijk vond om echt te genieten, en het is zo'n fijn besef dat ik nu al tijden gewoon enórm geniet en dat het desondanks nog altijd steeds leuker en leuker wordt.
Klinkt warrig he? Ik bedoel meer... de eerste keer dat ik besefte dat ik enorm aan het genieten was, dat ik het leuk vond en dat het zware gevoel dat ik in het begin had, weg was, was echt een mijlpaal. En dat het sindsdien nóg leuker is geworden, is echt heel mooi om te beseffen. O+
pi_92610503
Hoewel het natuurlijk wel scheelt dat ik sowieso het leukste kind ter wereld heb hè. Dan is genieten een makkie :7
pi_92610739
Tuurlijk innepin, maak dat jezelf maar wijs.

Het allerleukste, liefste, mooiste kind ter wereld heb ik natuurlijk gewoon zelf :+

Fijn dat je ook geniet, ik weet nog wel dat je het in het begin erg zwaar vond inderdaad.
pi_92610876
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk innepin, maak dat jezelf maar wijs.

Het allerleukste, liefste, mooiste kind ter wereld heb ik natuurlijk gewoon zelf :+

Fijn dat je ook geniet, ik weet nog wel dat je het in het begin erg zwaar vond inderdaad.
dromen jullie lekker verder.. :6

die van mij is uiteraard de allermooiste van de hele wereld! *;
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92610896
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef innepin het volgende:
Hier gaat alles goed. Ik sluit me wat dat betreft aan bij miss sly met haar post over het genieten en dat het steeds leuker wordt. het is algemeen bekend, denk ik, dat ik het de eerste paar maanden heel moeilijk vond om echt te genieten, en het is zo'n fijn besef dat ik nu al tijden gewoon enórm geniet en dat het desondanks nog altijd steeds leuker en leuker wordt.
Klinkt warrig he? Ik bedoel meer... de eerste keer dat ik besefte dat ik enorm aan het genieten was, dat ik het leuk vond en dat het zware gevoel dat ik in het begin had, weg was, was echt een mijlpaal. En dat het sindsdien nóg leuker is geworden, is echt heel mooi om te beseffen. O+
ik begrijp je van A tot Z en kan het alleen maar beamen. Fijn he! (en het geeft me moed voor de volgende keer)
pi_92611407
Ik beaam het ook..
Ik dacht eerst wat jammer dat ze neit altijd zo klein blijft, maar nu denk ik gelukkig maar dat ze niet klein is gebleven want ze word nu steeds leuker!
Ze roept nu lekker de hele dag neeij en als ze dan ja bedoelde gaat ze voor me staan en knikt met haar hoofd, zo lief.
En als ze wat van me wil tikt ze op mijn knie zegt zsjit (zit) en dan gaat ze maar haar armpjes om mijn nek en kroelt in mijn haar, daarna schuift ze van mijn schoot af en pakt mijn hand en trekt me mee om duidelijk te maken wat ze dan wil. Op een eigen manier weet ze al zoveel duidelijk te maken. En voor mij is het zo een uidaging om dat te proberen te begrijpen wat ze wil en bedoelt!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92612911
Goedenavond altesaam! O+

Lily, je verwoordt precies wat er zo vaak door mijn hoofd schiet, ik vind het verhelderend.
Dank daarvoor. En heel veel succes met het vinden van je balans. Volgens mij gaat dat wel lukken! :*

Ik ben wel bijgelezen, maar te moe en suf om overal op te reageren.
Nu al 3 nachten best hoge koorts gehad en dat samen met de allerleukste dreumes van de wereld die elk uur huilend wakker schiet. Dat is best slopend. :')
Hij ligt nu lekker in bed, en ik ga er zo achteraan. Ik hoop op een doorslaapnachtje...
En ondanks dat we ziek zijn saampjes, is het ook zo gezellig. O+
Ik moet zo om hem lachen, hij zegt niet alleen vaak Nee! maar sinds gister ook Nou! En dan heel verontwaardigd. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92613226
Och Ko nog steeds ziek... sneu! Beterschap voor jullie allebei! Hopelijk een doorslaapnachtje
Tess zit echt in d'r NEE-fase, af en toe wel heel irritant hoor. Nee wil niet kisje, nee wil niet slapen, nee wil nie sjoenuh aan... en ga zo maar door. Echt ALLES is NEE!

Wij hebben momenteel weer eens een inslaapprobleem. Tess weigert 's avonds te gaan slapen en ik word er soms zo flauw van. Vooral omdat ik momenteel ook niet zo heel veel geduld heb (slaap slecht en weinig).... Hopelijk is die faaaaaaaaase snel over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92613939
jeetje oeke nog steeds ziek! Pff. Beterschap dan nog maar een keer.

Vicky ik hoop voor jou een korte fase dan.

Naast nee is er nog een favoriet woord: wauw. En dan op de tommy van sesamstraat manier
O+
pi_92614557
Hahaha Mefke, dat doet Lena ook, en dan vooral op de momenten dat ze de zak met rozijntjes uit de voorraadkast heeft weten ze azen..."Ohhhh wowwwwwww" zegt ze dan met dr liefste gezichtje, daar ging al menig keer mijn consequente opvoeding ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92614639
Wauw is leuk! O+

Tess had van de week vla in haar haar gesmeerd, toen keek ze me aan: mama MOOOOIIII.. met haar allerliefste/ondeugendste gezichtje erbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615194
Lilly respect voor je beslissing. Ik hoop dat het je de lucht geeft die je nodig hebt. Sterkte ook voor je man :*

Ivan kan inderdaad heel schuldbewust kijken, wat poepig O+ Ik herken dat (nog) niet bij Xeentje, die kijkt juist heel ondeugend achterom als ze iets gaat doen dat niet mag.

Senna, ik vind je zoooo bijdehand O+ Dat filmpje is zo lief! "Stofzuigen". En dan inderdaad meteen ergens anders gaan stofzuigen als papa dat voorstelt. En achter die boom verstoppen is gewoon te cute O+

Innepin wat fijn dat je er zo van geniet. Het is ook zo leuk nu inderdaad. Iedere dag denk ik dat het mogelijk zou moeten zijn om de tijd stil te zetten, omdat Xeentje nu op haar allerleukst is, en iedere volgende dag blijkt ze toch weer nog leuker.

Incantrix, ik hoop dat je inmiddels lekker ligt te slapen. Wat rot toch van die billetjes ;( Xeentje heeft het 1 keer gehad en wat toen goed hielp was haar zonder luier in haar blote bips laten liggen. Je zag de plekken gewoon ieder half uur verminderen. Maar toen was ze nog wel een baby, nu ze meer mobiel zijn is het wel lastiger plas ruimen natuurlijk :{

Oeke en Ko nog steeds ziek, Nou! :{ Beterschap voor jullie allebei :*

Tess, vla in je haar is mooi hoor, wauw! :Y O+

Kijk mijn kleine poepje nou om mama's been heen gevouwen zitten O+

Nu ze aan het lopen is, hebben we nieuwe schoentjes voor haar gekocht, maar nu zag ik vanavond dat ze een blaar op haar hiel heeft. Ik vind de juiste schoentjes kopen best lastig. Ik wil nog niet van de harde laarsjes, omdat ze ook nog veel kruipt tussendoor. Maar de zachte schoentjes geven dus blaren. En bijkomend probleem is dat ze dol is op schoenen. Ze wil altijd schoenen aan en kan heel erg boos worden als ik haar schoenen uit doe :')
pi_92615383
Xenia, Ambers 1e schoentjes waren van Bardossa Flex. Heerlijk flexibel en zacht.

zoiets maar dan een andere kleur.

O+ en kijkdat hangen dan O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615699
Ow dat zijn leuke schoentjes!!! Echte meisjesschoenen :)
pi_92615848
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow dat zijn leuke schoentjes!!! Echte meisjesschoenen :)
ze hebben ze in verschillende kleurtjes en voor de zomer hebben ze ook open schoentjes.
Tess had ShoesMe geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92615931
Jaël heeft ook shoesme, die zijn ook leuk, maar net ff stoerder en minder meisjesachtig ofzo... Die zij heeft vind ik bijvoorbeeld niet zo leuk onder een rokje ofzo, maar die je daar showt zijn wel erg leuk voor onder een rokje :)
pi_92624879
Goedemorgen allemaal!

Wat een lieve foto's van verstoppende Senna! Heerlijk dat ik dat kleine droppie zaterdag weer zie! (en jij mag ook mee hoor miss ;) ) Filmpje kan ik hier niet kijken, maar dat komt dit weekend wel. Handig dat ze stofzuigt, stimuleren!

En die foto van Ivan, gewéldig! Dat koppie!

Mijn kaboutertje heeft ineens weer een hele rits woorden erbij geleerd! Met als hoogtepunt dat ze vanmorgen twee keer heel duidelijk 'Isabeau' zei! Zó leuk! Verder is een greep uit de woorden die er de afgelopen dagen bijgekomen zijn: voetes (voeten), handes (handen), spin, tijg (tijger), sokkes (sokken) en, een schattige poging tot sjaal 'sjom'. Die laatste is natuurlijk nauwelijks herkenbaar als sjaal, maar ik vind het zo schattig klinken!

/overdreventrotsemamapost

Gisteravond kwamen McLaura en Vlindur eten en Isabeau was nog op toen ze kwamen. Ze was alleen erg moe, dus heeft zich niet bepaald van haar beste kant laten zien. Vlindur werd in de loop van de avond hartstikke ziek, dus de avond liep sowieso anders dan gepland. Bij deze nog een :* voor Vlindur.
pi_92624890
die paarse schoentjes lijken enorm op de schoentjes van Isabeau van petit shoes. Fijne schoentjes! En Xeentje, Isabeau is het met je eens. Schoenen moeten AAN!
pi_92625120
Goeiemorgen dames!
Sorry, wel poging gedaan tot bijlezen, maar weinig is blijven hangen... ben een beetje moe, toe aan weekend/vakantie!

Lily, jou wil ik wel effe noemen, voor het geval je hier toch nog een keertje komt lezen... Ik vind het super dat je deze beslissing hebt genomen voor jezelf, hoewel ik je input wel ga missen (zeker aangezien Leah en Minke maar 1 dagje schelen).. Pas goed op jezelf, het ga je goed! :*

Over die voetjes... ik zal het morgen nog effe checken met de aanwezigen (you know who you are!) maar Minke loopt met haar rechtervoet juist scheef... niet dat ze meer op de binnenkant of buitenkant loopt, maar haar hele voet staat een kwartslag bijna gedraaid als ze loopt. Alsof dat makkelijker is of zo. Dus ze rolt haar voet ook niet af. Ga dit in elk geval bij het cb effe aankaarten de 24e, maar ben wel benieuwd of dat hier herkenning oproept?

Verder heb ik een zwaankleefaan de laatste dagen, continu aan mijn broekspijpen hangen en opgepakt willen worden. Zelfs als papa in de buurt is, moet er bij mij gehangen worden (kookt ook heel handig :N ) Maar verder is ze wel heel lief hoor, als ze hangt... tis een knuffelkont aan het worden *;
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:56:34 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92625219
Heuj, mijn kind is wel nog een baby hoor! <stampvoet>
Nog 4 hele dagen!

Senna, hier moet ook nog gestofzuigd worden O-)
En wat kun jíj je goed verstoppen zeg! O+

Wat een kapotte billenleed! Ik ben echt zo dankbaar dat we dat niet hebben. Maar Groofs oplossing klinkt wel prettig... :Y

Claudia, wat leuk dat Ivan al zoveel kan! :o

Ach gut oeke, zijn jullie nou nog in de lappenmand? Snel opknappen hoor! :*

Vicky, is het weer zover? Hopelijk gaat het snel weer beter :Y

Plak-Xeentje O+

Door jouw posts verheug ik me zo op een babbelende Harry, Sorbo O+

Lijnloos, knuffelkontjes zijn leuk O+

Ik had het er van de week met Ca.ra nog over dat die kleintjes toch al heel erg veel begrijpen maar meestal zelf nog niet zo goed duidelijk kunnen maken wat ze willen. Vandaar dat wij ook proberen gebarentaal te gebruiken met Harry. Hij gebruikt echter nog niks actief.

Ow en dat het steeds leuker wordt, dat vind ik ook! :D
en de mijnes is lekker de allerleukste, -liefste, -schattigste, -mooiste :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')