abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:57:14 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92580464
MamaPurk, heb je wel een beetje bij kunnen slapen? Ennuhm, ja, Heb je niet nog een paar van die klusjes liggen die onmogelijk zijn als Jaël erbij is misschien? Ik kan me voorstellen dat je haar mist hoor :) Ik vind het zelf altijd wel fijn om een specifiek iets te doen als Stef dan toch even niet thuis is, de zolder opruimen, een lamp ophangen, even met de Wii spelen, uitslapen op zich kan ook al een doel zijn. Ik gun mijn mannetje ook maar gewoon zijn leven zonder ons, en mijzelf ook nog af en toe eens een dagje doorpezen :)

Miss, Stef loopt zeg maar op de buitenste zijkant van zijn voetjes aan allebei de kanten. Even na laten zien kan natuurlijk altijd, en als het geen haast heeft kun je misschien best even wachten tot je er toch een keer bent? En ohja, tandjespoep, yay :') Wel héél erg stoer dat ze zo'n lange zin zei zeg, woah! :o _O_

Vlindur, wat fíjn!! En haha, wat fijn als ze beginnen te begrijpen wat moe zijn is en daar iets mee kunnen he? Stef gaat zichzelf dan zijn bed in proberen te trekken, haha!

Iris ook al zo lekker aan het kletsen O+

Oeke, hoe is het met Ko?

Haha, Sorbo, jij bent gewoon al heel vroeg klaar voor een nieuwe dag vol avontuur :D En Isabeau dus ook -O-

Nou, Stef ligt te pitten en ik denk dat ik er ook even bij ga liggen. Ik ga strakjes een uurtje gastles geven bij mijn ouders op school en mijn moeder blijft daar dan om op Stef te passen. Twee weken geleden waren we er ook en toen vond hij het daar superleuk, ik ben benieuwd of hij dat nu ook nog vind :)
3!
pi_92580702
Lekker ontbijtje is binnen :)
Bijgeslapen check, voel me echt uitgerust!
Verder weinig klusjes, mag ook niet zo veel he, vandaag al 38w1d zwanger van Jaël haar kleine zusje O+
Maar dat bijslapen was wel even super lekker :) Heb zomaar een nacht aan een stuk door geslapen zonder te hoeven plassen, best wonderlijk!
En normaal weet ik ook wel wat te doen hoor als Jaël er niet is, maar wil haar nu gewoon lekker veel aandacht geven nu ze nog alleen is en ik daar toch zeeën van tijd voor heb :D

Shoppen is ook altijd leuk helemaal zonder Jaël, maar ja dat ga ik pas weer doen als mijn buik weg is :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92581925
Gooi ik er ook eens een filmpje in. :Y) (Zijn voeten lijken huge, maar z'n sokken zitten niet goed.)

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92582144
hallo :W
even een teken van leven van mij

ik ben totaal niet bijgelezen maar heb wel nog gezocht naar de dochters van Claudia en Huup O+ Gefeliciteerd dames! Wat heerlijk allemaal.

Ik ben ook weer meteen weg (de reden zet ik even in een spoiler). See you later!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:03:32 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92582234
Lily! :* Good for you!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je mannen en meisje en vooral, zorg goed voor jezelf! :*

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 10-02-2011 14:21:03 ]
  Jubileum moderator donderdag 10 februari 2011 @ 11:13:44 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_92582499
Dag Lily! Heel veel succes met alles wat er op je pad komt en ik hoop toch eigenlijk wel tot ziens :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:17:45 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92582608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:21 schreef miss_sly het volgende:

Vergeet ik nog iemand, nee toch? We hebben in ieder geval genoten!
Mijn lopende baby }:|
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:22:43 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92582761
lily, wat goed van je! Heel veel succes voor de toekomst, ook voor je man. :*
en wat lijkt Leah op David! :o

Sorbo, heb je wel lekker lang van de dag als je zo vroeg op bent ;)

Ivan O+
pi_92584763
Asyniur!! Istie aan de wandel? *O*

Kobus, lekker naast je mama liggen slapen O+

Senna, hele vol zinnen!! Ze kan straks de rest van de meukels hier gaan leren praten ;)

Rienk, wat een lekker nachtje, goed bezig!

Morris, stoere vent :Y

Ow en klimgeit Driekus. Mefke, het vallen wordt vanzelf minder, dan gaat ie echt wel leren wat kan en wat niet kan. Maar dan nog... gaat het weleens mis. Bij Joep hou ik ook nog steeds mijn hart vast. Die schuift de stoelen door het hele huis als ie ergens niet bij kan.

Joep geeft me voortaan handkusjes O+ Als ik ga werken staat ie met lief voor het raam en ik handkus altijd. Vanmorgen deed ie zijn hand op zijn mond, drukte een kus op zijn handje en blies toen op zijn hand O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_92587361
Lily, wat goed van je! :*
Fake it till you make it...
pi_92587739
Lily, wat fijn om even wat van je te horen!

SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door groofskendezoveelste op 10-02-2011 14:18:53 ]
pi_92587962
waarom willen kindjes of in dit geval wiltRoy uitgerekend vandaag geen middagsaapje doen....
rond 15 uur komen ze van het cb langs op huisbezoek, zal je net zien is hij straks helemaal versleten en niet te genieten...

Lilly fijn om je weer eens te horen, en moedig van je, en s6 met alles verder hopelijk tot ziens, geniet van je gezin!!!

Vanaf heden mag Asy dus achter haar zoon aanrennen ;) super joh!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92588475
Lily, ik vind het jammer maar heel begrijpelijk dat je het forum (even) gedag zegt. Je hebt volkomen gelijk en ik vind het knap van je!
pi_92588550
Lily, fijn van je te horen. Ik vroeg me al af waar je was. Je hebt gelijk hoor, op momenten dat het je allemaal wat over de schoenen loopt, moet je prioriteiten stellen. Forum staat dan, als het goed is, niet bovenaan!

Hopelijk voel je je snel als nieuw!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:10:03 #215
95408 Incantrix
pi_92604122
Lily, de enige goede keuze die je kunt maken is de keuze voor jezelf. Jammer dat we je hier zullen moeten missen, maar wie weet, ooit :) :*

Fijn dat je nog wel even langswaait O+

Nou, het kind slaapt hoor, na een luierverschoonsessie from hell.. Zo zielig :'( Ik weet af en toe gewoon niet meer wat we moeten doen, zodra er tandjespoep in zicht is is het raak. We hebben zalf van de dokter, Zarqua, gebruiken nu andere billendoekjes en doen hem zoveel mogelijk wasbaar om. Pfuh :'(
3!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:12:50 #216
95408 Incantrix
pi_92604297
Oh, en Stef wilde altijd als we samen onder de douche gingen na het wassen op mijn arm om af te spoelen, en dan wreef hij altijd nog een beetje over de zeep (wij gebruiken altijd blokken zeep) en dan waste hij zich nog een keertje, heel lief O+ Vandaag had hij ineens een nieuwe toepassing bedacht voor de zeep en heeft 'm -voor ik het doorhad- uit het bakje geplukt en er een hap uitgenomen :') We hebben nu een blok zeep met letterlijk een hap eruit :') Het mooiste: hij gaf geen kík :o Liet het wel gelijk weer zijn mond uitlopen, maar als ik hem niet had tegengehouden had hij het zo nog een keer gedaan..
3!
pi_92604333
Incantrix, jaaa, ik ben heel benieuwd wat de fysio zegt erover ^O^ . Ik vind het bij R behoorlijk extreem, dus ondanks dat ik dat geruststellende artikel va Claudia gelezen had, blijf ik er toch maar alert op.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:15:41 #218
95408 Incantrix
pi_92604464
Ik ben alleen even kwijt of R. nu op de binnenkant of op de buitenkant van zijn voetjes loopt? Op de buitenkant schijnt minder normaal te zijn als de binnenkant misschien dat het daarom zélfs de mensen van het CB opviel :P
3!
pi_92605178
Icantrix, wat zielig dat ie echt zo'n uitslag heeft. Driekus krijgt wel uitslag van tandjespoep, maar meestal maar op 1 plekje, net iets groter dan een 20 cent muntje. Maar dat gaat dan wel echt diep open. Wat wij doen is wat van die olie zeep met lavendel in zijn badje en em daar in laten spelen. Het geneest er gewoon sneller van. En het is beter dan zeep eten :Y)

Lily, knap van je om zo ineens de knop om te zetten. Als dit goed voelt voor jou, dan is het goed voor je. Succes de komende tijd en ik hoop nog eens van je te horen.

Zo en nu ga ik eens bijlezen. Heb de laptop weinig aangehad. Een drukke dreumes en een buikje met drukke inhoud maken dat ik meer bijlees op de foon dan dat ik echt reageer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92605349
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben alleen even kwijt of R. nu op de binnenkant of op de buitenkant van zijn voetjes loopt? Op de buitenkant schijnt minder normaal te zijn als de binnenkant misschien dat het daarom zélfs de mensen van het CB opviel :P
R staat (hij loopt nog niet :o ) op de binnenkant, dus het zal heus niks zijn hoor. Maar toch ben ik bebieuwd naar wat jij er over zult horen en hou ik het in de gaten. Hopelijk trekt het gewoon lekker bij als hij zich daar weer verder in ontwikkelt. ;)
pi_92605439
Lily, wat een eerlijk verhaal. En best een beetje herkenbaar ook. Ik fok ook vaker dan me eigenlijk lief is. Fijn dat je je goed voelt bij je beslissing. En heel veel sterkte met de ziekte van je echtgenoot, voor jullie allemaal. :*

Mag ik even m'n gal spuien? Ik heb vanmorgen bonje gehad bij de kinderopvang, ongelooflijk! Er was geen parkeerplek voor de opvang. Dus ik had m'n auto om de hoek gezet, aan de zijkant met twee wielen op de stoep, pal voor het eerste parkeervak. Die bevinden zich parallel aan de weg. Het is een brede stoep, dus de voetgangers ondervonden er geen hinder van en ook voor het wegverkeer was het nauwelijks lastig. Als er al mensen hadden gelopen en gereden, want er komt geen hond op dat stukkie.

Afijn, ik Lente weggebracht en terug bij m'n auto stapten net Roos en d'r vader uit hun dikke BMW. Roos is Lente d'r vriendinnetje van anderhalf. Een lief, guitig meisje. D'r vader is nogal een vreemde snuiter die zich eigenlijk een beetje te goed lijkt te voelen om zich tussen de parttime werkende huisvrouwen te begeven. Hij stevent altijd naar binnen, kijkt enkel naar de grond en groet nooit. Ik groet hem wel altijd, maar krijg nauwelijks reactie terug. Hij is een echte zakenman of wil dat iig uitstralen. Draagt altijd een pak, een lange zwarte jas en een sjaal en heeft een kale, glimmende plek op z'n hoofd.

Op het moment dat hij en Roos dus uit de auto stapten, stapte ik net terug in. Ik draaide achteruit en stak als groet m'n hand naar 'm op. Maar ipv terug te groeten, tikte ie met een wijsvinger tegen z'n voorhoofd. Ik draaide verbouwereerd m'n raampje open en vroeg wat er was. Hij riep terug dat het belachelijk was en levensgevaarlijk om m'n auto zo dicht bij een kinderopvang op de stoep te parkeren. Op dat moment struikelde Roos en viel op de grond, maar omdat ik druk bezig om mij te les te lezen, had ie dat pas na een meter of drie in de gaten.

Hij gaf me niet de kans om iets terug te zeggen, maar stevende naar binnen. Ik was woest! Heb m'n auto opnieuw (op de stoep) geparkeerd, ben achter 'm aan naar binnen gelopen en heb 'm in het halletje, waar het een choas was van in- en uitlopende moeders en kinderen, uiterst kalm gevraagd of ie even mee wilde komen om het hier op een fatsoenlijke en volwassen manier over te hebben ipv op straat te roepen en obscene gebaren te maken. Maar dat vond meneer niet nodig. Hij beet me nogmaals toe dat het belachelijk en levensgevaarlijk was om m'n auto op de stoep te zetten en dat het feit dat ik me kwam verdedigen al aangaf dat ik schuld had. Ik antwoordde dat ie me best mocht verwijten dat ik overlast veroorzaakte door fout te parkeren, daar had ie gelijk in, maar dat er echt totaal geen sprake was een gevaarlijke situatie. Er was in geen velden of wegen een kind te bekennen en bovendien kijk ik om me heen voordat ik wegrijd, ongeacht waar ik geparkeerd sta. Hij preekte vervolgens dat er niet voor niets regels waren, daar moest je je aan houden, en dat het uiterst onvolwassen van mij was om zulke onveilige situaties te creeren.

Ik riep nog dat ik erg ongepast vond om op straat te roepen en gebaren te maken en dat ie z'n hand eens in eigen boezem moest steken als het ging om de veiligheid van z'n kind, want die was gestruikeld zonder dat ik ie het in de gaten had. Maar ook dat was mijn schuld uiteraard. Hij was immers op mij aan het letten. En daarnaast was het niet aan mij om hem ergens op aan te spreken, want ik was degene die een overtreding beging.

'Kortom', het was een kansloze discussie die me nog steeds mateloos frustreert. De tranen stonden in m'n ogen van kwaaiigheid, vooral omdat ik m'n gram niet heb kunnen halen. Hij bleef namelijk maar herhalen dat ik fout geparkeerd stond en daar had ie feitelijk gewoon gelijk in natuurlijk. Ik blijf er echter bij dat er totaal geen sprake was van een gevaarlijke situatie.

Toen ik Lente vanavond ophaalde, heb ik het er met drie leidsters over gehad. Ze hadden het ook gehoord en gaven me groot gelijk. Ze vinden 'm een rare afwezige snuiter. Ze doen 'm altijd netjes eind het eind van dag een overdracht, maar dat lijk niet echt bij 'm binnen te komen. En vanmorgen, net na de 'ruzie', hadden ze al tegen elkaar gezegd dat het maar goed was dat ie als slachtoffer iemand had gekozen die d'r mondje wel bij zich had en niet over zich heen liet lopen. Dat was ik dus. :P

Fijn dus dat het niet aan mij ligt, maar mèn, wat was ik over de flos! Ik ben de hele dag van de leg geweest!

Oh, en Lente zegt 'uil'. Zou het toeval zijn? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 10-02-2011 20:48:36 ]
pi_92605599
:o _O_ .

Knap van lente, lijkt me best een moeilijk woord voor zo'n kleintje :D :P .
pi_92605618
Oe, Ssserpente, ik herken het helemaal. Dat je dan ook zo enorm boos wordt en je je frustratie niet eens uit je hoofd krijgt. Maar je had gewoon gelijk hoor! En Lente ook. Domme uil is het.
pi_92605760
Het ergste vond ik achteraf eigenlijk dat we midden tussen de moeders in het halletje bonje hebben staan maken. Ik wilde ergens anders gaan staan, maar dat bliefte meneer niet. Dus we hielden al ruziend de boel op. Zo genant... :@ Gelukkig heb ik niet geschreeuwd. :P
pi_92605814
Bij Ivan is het ook best extreem, Groofsken.

Incantrix, wat is die luieruitslag ontzettend zielig. Hier helpt uiteindelijk niets echt. Dat wil zeggen, op een bepaald moment is het zomaar ineens verdwenen.

Ik geniet zo van onze kleine scharrelaar. O+ Hij is zo lekker bezig de hele dag. Als ik vraag "Help je mama mee om Lena te verschonen?" dan springt hij op en rent hij naar onze slaapkamer, doet de deur voor me open, pakt een pamper, een luierzakje en geeft me de billendoekjes aan. Na het verschonen mag hij de vieze luier ("bah!") weggooien in de emmer ("dicht!"). Hij helpt zijn vader mee boodschappen halen. Ik hoor ze al van ver aankomen ("die! die! die!") en als mijn lief ons appartement binnenwandelt zie ik Ivan er als een klein eendje achter moedereend aan hobbelen. Dan mag hij de boodschappen mee uit helpen pakken en speelt hij na afloop met de gigantische boodschappentas.

Pff, hij wordt zo groot. Vandaag is hij duidelijk ineens een stuk wijzer.
pi_92605970
Leuk he, Claudia, dat dat zo plotseling lijkt te gaan! Ik kan Lente soms na een dag kinderopvang ineens ook zo veranderd vinden. :o Dan moet ik gewoon naar 'r blijven kijken. O+
pi_92606036
whahaha wat een verhaal, sserpente :D maar ik vind ook dat je gelijk hebt, alleen zo jammer dat je die frustratie dan niet zomaar van je af kunt zetten. Goed dat je het hier kunt posten :P

lily, daar ben je dan even! Fijn even wat van je te horen, het was zo lang geleden. Wat fijn dat het zo goed met je gaat, dat deze keus de goede voor je is. Fijn dat hardlopen, ik wil het ook nog eens oppakken ;) Ik hoop dat je zo nu en dan eens even tijd hebt om langs te wippen en te vertellen hoe het met jou, je man en je geweldig mooie kinderen gaat :*

trix, wat sneu, die kapotte billtjes -O- wij hebben het nu ook weer, en het is zo pijnlijk, ik zou willen dat ik er niet aan hoefde te komen. Maar de ellende met die tandjespoep is dan ook nog eens dat ze ineens veel vaker poept. Ik hoop dat Stefs billetjes gauw minder pijnlijk en kapot zijn :*

Wat een heerlijke genietpost, Claudia O+ Mooi is het he, dat lopen!

Over de voetjes: Senna loopt ook met een voetje naar binnen gericht (tenen naar binnen, dus een beetje x-benen) maar ze loopt dus met haar rechtervoetje ook op de zijkant. Niet heel erg extreem, denk ik, maar wel zo dat ze er soms last van heeft, dat het lopen wat minder goed gaat. Vandaar dat ik erover dacht om eens naar de huisarts te gaan. Of ik wacht op de 24 maanden afspraak bij het CB.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92606084
Ik herken dat ook! Of nou ja, niet ze in één dag ineens veranderen, maar wel dat ik soms ineens vanuit een ander bewustzijn naar ze kijk. Een soort trots voel ik dan. Zo van 'kijk hem/haar/ze nou'...
pi_92606202
R loopt zo extreem op de binnenzijkant van zijn voetjes dat alleen zijn grote tenen de grond raken. of zou ik nu overdrijven :') . :P
pi_92606210
Ik ben heel hard aan het denken over die voetjes. Ik zat namelijk in de wachtkamer van de fysio en daar kwam info van de podotherapie voorbij. Dat ging over kindervoetjes en dat die allerlei stadia doormaken qua stand en dat je je daar dan geen zorgen over hoeft te maken. Ik weet alleen niet meer wat er nou precies stond :') dus aan deze post heb je dan ook weinig....

Ik ging Driekus ophalen op het kdv en trof em aan staand op een stoel. Goed. Dat doet ie daar dus ook. En hij is inderdaad ineens zo wijs. Grappig om te zien.
pi_92606212
Jemig, wat een verhaal, Ssserpente. Ik herken je frustratie, al moet ik zeggen dat ik de onredelijke reactie van die man ook wel herken. Soms mopper ik ook op medeweggebruikers die fout zitten of zelfs helemaal niet fout blijken te zitten, gewoon omdat ik mijn dag niet heb. Alleen hoop ik maar dat ik dat zo onopvallend doe dat het hen niet opvalt. :o

Ik probeer een voorbeeld te nemen aan mijn lief die veel onverstoorbaarder is. Die kan zich er echt niet druk om maken als iemand die er niet toe doet zich zo tegen hem gedraagt. Gelukkig kun je hier inderdaad even je frustratie van je afschrijven. :Y) Maar echt, die vent is het niet waard. Jammer dat hij dan net de vader is van een vriendinnetje van Lente.
pi_92606215
Ellende he, die diarreeluiers? De pest is ook dat je echte dunne diarree nauwelijks ruikt, dus de eerste keer ben ik er vaak te laat bij, met rode billen tot gevolg.

Gelukkig zijn ze nog nooit echt stuk geweeest. *Klopt af...

Lente loopt trouwens ook heel erg op de binnenkant van d'r voetjes.
pi_92606328
Oh en Incantrix, wat ik deed bij S als ze zulke kapotte billen had, was haar bij elke verschoning met haar billen in een teiltje hangen. Ik had altijd wel de indruk dat dat hielp.
pi_92606437
o, zoekt en gij zult vinden: de tekst op de info tv in de wachtkamer was gewoon gelijk aan de tekst in de folder: de ontwikkeling van de kindervoet
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:48:13 #235
95408 Incantrix
pi_92606495
Claudia O+ Wat onwíjs schattig! Echt te gek dat hij je zo helpt O+

Groofs en Miss, zodra ik ben geweest horen jullie me wel! Ik weet nog niet hoe lang het zal duren, er schijnt wat wachtlijst te zijn, maar dat hoor ik dan nog.

Serrrpente, wat een nare vent zeg, bah :( Daar zou ik ook flink van over de zeik zijn, zeker omdat zo'n drol gast het dan ook nog voor elkaar krijgt je zó uit je tent te lokken. Ik had dat laatst met een collega, jammere is dat je zoiemand best nog tegen gaat komen zo hier en daar. Wel fijn dat de meiden van het KDV je nog even gerust hebben gesteld, je zou nog aan jezelf gaan twijfelen ook! :*

Oh, goeie tip groofs! Gewoon een beetje lauw water ofzo? Of met iets erin? Mef, wat voor lavendelspul isda? Ik ben voor alles te porren zo onderhand, gisteravond hebben we zijn billen schoongemaakt met een natte hydrofiel, om te proberen. Niet echt een succes, overigens :o
3!
pi_92606535
kapotte billen komen hier trouwens vaker voor bij niet-diarree luiers dan bij wel diarree luiers. Hoogste score halen we bij tandenluiers die echt enorm zuur zijn. We hebben nog steeds 3 bobbels en 1 puntje door bij 1 kies. Maar hij lijkt er nu geen last van te hebben.
pi_92606563
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben heel hard aan het denken over die voetjes. Ik zat namelijk in de wachtkamer van de fysio en daar kwam info van de podotherapie voorbij. Dat ging over kindervoetjes en dat die allerlei stadia doormaken qua stand en dat je je daar dan geen zorgen over hoeft te maken. Ik weet alleen niet meer wat er nou precies stond :') dus aan deze post heb je dan ook weinig....
Gooi ik deze er nog even in:

"Veel kinderen lopen vanaf dat ze kunnen lopen met hun voeten naar binnen gedraaid. Technisch wordt dit een endorotatie looppatroon genoemd. Dit is voor kinderen eerder regel dan uitzondering en meestal normaal. Dit heeft te maken met verschillen in bouw van het heupgewricht tussen kinderen en volwassenen. Bij kinderen is het heup gewricht iets anders georiënteerd waardoor ze van nature met hun voeten naar binnen lopen. In de loop van de jaren verandert deze oriëntatie en verandert ook het looppatroon naar met de voeten rechtuit lopen."

En ik vind Driekus er op de foto's ook heel wijs uitzien als hij op een stoel staat, of op een plankje in het water! Dat zie ik Ivan nog niet zo doen!
pi_92606634
Nou, de diarree-luiers van Senna stinken behoorlijk :{w Die ruik ik echt wel, geen ontkomen aan :') dus dat is dan wel weer een voordeel :P

Dat ze ineens wijzer lijken, dat heb ik ook vaak. zomaar ineens is ze dan echt gegroeid, mentaal. Zo bijzonder vind ik dat.

Senna is ook een smetvrees-dame in de dop...heeft ze niet van mij :P Vandaag waren we in het park aan het wandelen en ik had me 'verstopt' achter een boom. Dat vond ze geweldig, dus wilde ze zelf ook verstoppen. Eerst de eerste boom, dat ging goed, want die stond volledig in het gras. De tweede boom werd al moeilijker, daar moest ze met een omweg naartoe, want er lag, ja echt waar, zand! Bah, vies, zand! Daar wilde ze niet overheen lopen :N
Zal dadelijk eens kijken of er nog leuke foto's bij zitten van Senna die zich verstopt achter een naalddunne boom :D
pi_92606724
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:17 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mijn lopende baby }:|
Maar die had ik wel gezien O+ Wat knap van je lopende baby grote kerel *O*
pi_92606757
Hahaha, ik vind die smetvrees bij kinderen zo grappig. Net als die foto die Ssserpente pas van Lente plaatste! :D

Ik heb Ivan zover dat hij "bah!" uitroept als ik hem verschoon. Daar moet ik erg om grinniken.
pi_92606763
Trix, gruwelijk dure zeep van de Douglas of online, maar wel heerlijk, ook voor mezelf: gamila secret
pi_92606786
Trix, ik vind het zo sneu voor Stef. Wat een kwelling moet het elke keer zijn. En ook voor jou moet het rot zijn om hem elke keer weer pijn te moeten doen. Sterkte!

En ik kom zulk soort types idd vast nog wel vaker tegen, dus ik zie dit maar als een leermoment.. ;') Pff, ik wou dat ik 'm gewoon had kunnen negeren, dat had me een hoop frustratie gescheeld.
pi_92606888
Joh, Ssserpente, beter dat je je af en toe nog eens ergens over opwindt dan dat je alles zo maar langs je heel laat glijden omdat het je niet kan schelen. Beetje pit kan geen kwaad.

Asy, jij hebt geen baby meer hoor....tis een dreumes!
pi_92606896
Ik interpreteeer dat naar binnen gedraaid meer zoals Miss zegt, dat de tenen niet recht vooruit wijzen, maar naar binnen. Dat is anders dan wat ik zie bij R. Die staat nl in een eerste positie zo ongeveer.

Hoe interpreteren jullie dat?

Incantrix, zeker niet te warm iig. Ik maakte haar billen ook niet meer poetsend schoon zeg maar. Het is veel werk, maar ik zette zodra ik wist dat ze gepoept had dat teiltje klaar bij de wasbak, trok gewoon meteen broek en alles uit, deed de luier uit bij de wasbak en spoelde haar dan onder de kraan zo goed en zo kwaad als dat ging schoon. Daarna zette ik haar dan op dat teiltje (niet te vol, want dan loopt hij meteen over) en dan liet ik haar even spelen met iets daar. Ze vond dat fijn (dus ik denk dat het de pijn wat verzachtte en ik had zelf het gevoel dat alles echt goed schoon geweekt was dan. En poetsen was inderdaad zo'n ellende! En dan droog deppen met een hele zachte handdoek of zo'n hydrofiel inderdaad.
pi_92607026
ik heb er ook wel eens de fohn opgezet of het gewoon laten opdrogen. Dat is het voordeel van wat olie in het water, dan is afdrogen wat minder hard nodig, het trekt vanzelf in.
pi_92607075
Dit vond ik trouwens ook zo knap:

Ivan kwam met een gaasje aanlopen waar wat bloed op zat van Lena's naveltje. Hij zei daarbij "bah!". Klaarblijkelijk had hij door dat het een afvalachtig iets was. Het klinkt heel suf, maar ik stond er echt van versteld!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:57:51 #247
95408 Incantrix
pi_92607130
Haha, lekker wijffie, die Senna O+

Ohja, dat was wat ik bedoelde, dat het redelijk normaal is als bij kleine kindjes de voetjes naar binnen toe staan zeg maar.. Maar bij Stef is dat dus andersom, de tenen wijzen wel iets naar binnen, maar zijn voetjes kantelen naar buiten, dus hij zet al zijn gewicht zeg maar op de buitenste zijkanten.

Oh, en Groofs, sorry, sinds Stef loopt vergeet ik de hele tijd dat niet elk kindje dat doet :*

Ssserpente, ja, het is echt zó naar om dan tóch die luier open te doen en dan moet je hem ook nog -serieus- kéihard in de houdgreep leggen, anders draait en hupst en trappelt en spartelt hij de poep alle kanten op en zichzelf zo de commode af. Ik weet dat hij nog niet beseft dat dat zo'n val is enzo, maar soms wordt ik er best verdrietig van dat hij liever zijn kansen neemt met vallen dan dat hij zijn luier laat verschonen :'( Enneh, ja, leermoment.. Maar ook gewoon nog een onwijze eikel!

Groofs, dat klinkt inderdaad wel fijn ook :) Ik heb al wel eens bedacht dat ik hem liever onder de douche zou zetten na een poepluier, maar dat is op het moment zo ongeveer elke luier wel en mijn gestel is niet meer wat het geweest is :{
3!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:58:39 #248
95408 Incantrix
pi_92607184
Oh, en Mefke, ik ga het checken, thnx!

Ivan, dat vind ik echt wel knap inderdaad :o
3!
pi_92607201
Claudia, Driekus mag er dan heel wijs uitzien, maar die zie ik dit nog niet doen.

Oja, weet je wat de overtreffende trap van Nee is? Nee zeggen en ondertussen heel driftig met je hoofd nee schudden. Handig joh, vooral als je em pufjes wilt geven en hij niet wil. Nee was toch iets met twee? Hij is pas 16 maanden joh :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:59:42 #250
95408 Incantrix
pi_92607246
Haha, Mef, Stef zegt nog geen nee, maar snapt de betekenis heel goed. En nee schudden kan hij dus wél :P
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')