Dit is trouwens Davinia die te lui is om zelf in te loggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef mefke79 het volgende:
Physics, dat is hier nu ook de strategie ja. Ben begonnen met het stoeltje ondersteboven leggen, maar hij heeft nu door hoe hij het ding weer recht zet. Dus nu zetten we het weg ja....vermoeiend. Hij heeft het van mijn zusje, die was ook zo.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef innepin het volgende:
Oh en mijn meiske is vandaag precies anderhalfIk vind het zo groot klinken
volgens mij is ze ook best wel groot... qua kleding zit ze in maat 86/92quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Yeah Willow weer goedgekeurd....! Irritant al die vragen, dat zijn van die vragen waar je het liefst eerst thuis even over nadenkt voor een politiek correct antwoord.
En anderhalf....tussen anderhalf en 2...de leukste leeftijd vind ik!
Ze beginnen te kletsen, zijn lekker ondernemend....heerlijk!
En Tess alweer 20 maanden! Ko ook toch?
ik vind Tess er ook altijd al zo groot uitzien!
86 van broeken idd en 86/92 qua shirts/pyjamas/rompers... al moet ik zeggen dat de rompers aardig aan de krappe kant worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars zit ook in 86/92!
86 van broeken en 92 van shirts. Meeste dan, sommige 86 shirts passen ook nog.
Ik denk dat hij ook evenveel weegt.
Maar Tess is ook al zo lekker wijs, dik kletsen ja, geweldig!
Ik heb ook ff gemist wat de reden wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Vicky het volgende:
oei wat klote Sorbo!! Hopelijk toch nog een goede nachtrust voor jullie!
ff gemist wat de reden was...
ja uhh ik was shoppuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Moet ik hier nou écht weer in mezelf gaan zitten praten?!![]()
Trouwens, heb de filmpjes nog niet kunnen bekijken. Ik hoop dat vanavond even te doen!
ja dat wel maar shoppen met een jengelende dreumes is minder...quote:
niet altijd maar vanmorgen was ze het zat.. ze heeft zich bijna opgehangen aan d'r gordels in de kinderwagen omdat ze helemaal naar beneden ging hangen.. raar kind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
Heeft Tess dat ook dat ze alleen ín de winkels jengelt?
ja erg he... kleine miss dramaqueen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Beetje overdreven ook van d'r. Suïcidaal worden van een rondje shoppen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |