abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92501339
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is. ;( Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
oh! Dat deed ik vanochtend ook! Tot 10 uur kunnen slapen is luxe, maar wel elke keer even kijken of het jongetje naast me nog ademde. Voor het geval dat hij net dat ene kind is dat totaal verkeerd reageert op AB. :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92501341
Ik hoop niet dat jij nu de klos bent, oeke. Ik reken erop dat jullie allebei volgende week topfit zijn! }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92501355
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wie had het hier over hysterisch ouderschap? ~O>
BE. O-)
pi_92501427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop niet dat jij nu de klos bent, oeke. Ik reken erop dat jullie allebei volgende week topfit zijn! }:|
Ja, ik ook, niet alleen omdat ik anders Lena niet kan bewonderen maar ook omdat er net een hele drukke werkperiode aan zit te komen. En ik heb elk flintertje energie nodig. }:|
Maar Lena bewonderen is natuurlijk wel de belangrijkste kwestie in het grote geheel. O+
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 14:35:40 #104
5428 crew  miss_sly
pi_92501475
Ow, dat luisteren doe ik ook nog regelmatig hoor. Ik ga nooit de kamer in als ze slaapt, bang dat ze wakker wordt, maar soms zet ik dan overdag even de babyfoon aan (staat alleen 's nachts aan op ons nachtkastje) om te luisteren :@

oeke, niet ook ziek worden hoor! fijn dat de nacht toch ietsje beter was en dat je wat hebt kunnen uitslapen!

Sserpente, wordt het geen natte kliederboel met die beker? En is het niet te donker in de kamer om het te kunnen zien? Zet je die er bij als je haar in bed legt? Het klinkt wel ideaal O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:37:48 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92501553
Hier staat ook altijd een fles water in bed hoor, werkt prima! Nouja, behalve dan dat ie honger heeft en liever melk wil 'rinkuh'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 14:40:37 #106
5428 crew  miss_sly
pi_92501667
Ik ga het denk ik ook maar eens proberen dan! wie weet werkt het!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:50:47 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92502112
quote:

[..]

Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar je vergelijking is zo treffend dat ik er erg om moet lachen! :D

Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is. ;( Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
Wij zeggen dat ook wel eens tegen elkaar als we bij de kinderen gaan kijken 's avonds: 'doet ie 't nog'? Zogenaamd met een knipoog, maar toch ben ik elke keer weer blij als ze even diep zuchten of bewegen als ik hun kamer binnen kom.
Ja, ook als ze 3 zijn check je dat nog. :Y :@
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:53:26 #108
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_92502226
Dan ben ik wel heel erg, mijn oudste is 14 en ik check nog steeds :@
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_92502319
quote:

"Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
Dat zeg ik ook altijd! Of ''zou hij nog wel leven? Kijk jij eens even''
Maar wij hebben misschien wel vaker wat lompe humor haha
Dat steeds even kijken of ze nog wel ademen had ik de eerste maanden echt erg

oh en ik moet gewoon nog even kwijt over dat filmpje van Ko met de bal dat ik dat echt een lief filmpje vond!! Hoe hij zo dribbelt rent is echt zooo schetig O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92502356
edit verkeerde knopje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92502608
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef Baby_Girl het volgende:
Dan ben ik wel heel erg, mijn oudste is 14 en ik check nog steeds :@
Als er eentje hier is (ze zijn al meer dan twee jaar uit huis) ga ik iedere 's nachts ff buurten. Of ze het nog doen :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:13:06 #112
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92503031
Ik ga altijd eventjes kijken bij Joep als ik ga slapen. Meestal even de deken over hem heen doen en vaak wordt ie heel lichtjes wakker, kijkt me even aan en slaapt weer verder.

Hij wordt trouwens groot...vanmorgen ging ik werken en mijn moeder blijft dan op dinsdag bij hem. Dus ik wil hem een zoen geven en hij kust me heel snel en duwde me weg ;( echt zo van: "jaja, ga nou maar werken, ik red het wel met oma". Geen kindje meer wat zijn armen naar mijn uitreikt en niet wil dat ik ga werken. Maar een "groot" kind, dat het best even zonder mama redt.
Niet mieten! Door gieten!
pi_92508320
Ik check ook altijd even als ik naar bed ga of Jaël het nog doet O-)

In het begin deed ik dat wel vaker heel herkenbaar inderdaad, ben benieuwd of het straks bij de tweede ook weer zo is. Heb me voorgenomen om het minder te doen maar betwijfel of dat gaat lukken... Maar ja is helemaal niet erg toch, het is toch je kostbaarste bezit en daar moet je goed op passen :D O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:58:07 #114
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92516062
Oh, haha, jah, in het begin deed ik soms ook stiekum een beetje prikken als hij niet bewoog en zijn ademhaling moeilijk te zien was, dan ging hij tenminste een beetje bewegen :@ Nu hebben we de babyfoon altijd wel aanstaan, en soms zet ik die dan even een paar tandjes harder, en dan kan ik hem meestal horen ademen. Gaat dus ook niet meer over, zo te lezen..

En tevens: hoi :W
3!
pi_92516317
Hoi! :W

Poeh, Ko heeft energie voor 10. Die brengen we morgen naar het kdv, kan hij daar even razen. O+
Mocht het niet gaan halen we hem snel weer op.
Ik voel me vreselijk belabberd. En ik zie een beetje op tegen de nacht... ;(
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:05:09 #116
95408 Incantrix
pi_92516446
Oh jeetje Oeks, daar wordt je niet vrolijk van zeg.. Maar als hij nu zo keihard stuitert betekent dat misschien dat de AB werkt en dat jullie nu een betere nacht zullen hebben? Ik hoop het wel! :*
3!
pi_92516574
Ik hoop het wel. Hij wil in elk geval Niet naar bed. :')
En alleen maar bij zijn papa zitten.

Hoe is het met Stef zijn billen?
:D Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou vragen!
pi_92516720
Hopelijk valt de nacht mee Oeke! Ik duim voor je!

Ik heb Isabeau mét rietjesbeker naar bed gebracht. Ze is in een uurtje nog maar 4 keer wakker geworden, dus werkt als een trein :')

Staat er denk ik helemaal los van. Ze kon de slaap gewoon niet zo goed vatten vermoed ik.
pi_92516830
4 keer in een uur? :D
Jemig, ik hoop niet dat dat een voorbode van je nacht is.
Heb je Isabeau op haar beker gewezen?
pi_92516875
:W
we hebben weer een paar drama- inslaapmomenten gehad. Vanavond heeft ze een minuut of 5 liggen morrelen maar daarna was het stil.

Ik ga ook ff mee in de filmpjesflow:

Lol :D

zelf eten, nou ja kliederen :D

Oeks, ik hoop dat je een rustige nahct hebt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92516904
Was niet nodig, die riep binnen drie seconden FLES en begon te lurken.

Helemaal vergeten te vertellen; op het KDV ging het de hele dag GOED!
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:14:05 #122
5428 crew  miss_sly
pi_92516926
Senna is ook naar bed met rietjesbeker :D
Ik weet nog niet zeker of ze slaapt en of het wil lukken, ze is nogal onrustig, maar ze heeft ook last van diarree, en volgens haarzelf ook buikpijn, dus dan kan ze best onrustig zijn.

oeke, hoop dat je nacht goed wordt :* en dat je zelf snel opknapt!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:15:43 #123
95408 Incantrix
pi_92517016
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef oeke het volgende:
Ik hoop het wel. Hij wil in elk geval Niet naar bed. :')
En alleen maar bij zijn papa zitten.

Hoe is het met Stef zijn billen?
:D Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou vragen!
Hoei, nou, als papa de klos is kun jij wel even gaan liggen alvast, toch? O-) ;)

Hahaha, geweldige vraag ja :D Jah, het gaat wel ok-ish, het ligt meer open als gisteren maar het bloed(t?) in elk geval niet meer. Luier verschonen is nog wel redelijk rampzalig, maar hij is vandaag naar de opvang geweest dus dan is alles dat moet sowieso al zéér ongezellig :P En hij heeft wéér last van tandjes/kiezen! :o

Sorbo, pfff, beter blijft ze nu lekker slapen dan!

En wij zijn weer gestopt met het meegeven van wat water in een flesje of tuitbeker naar bed, die heeft Stef dan meteen te pakken, lurkt 'm leeg en is de volgende ochtend knetterend doorgelekt :') Misschien moeten we 'm maar in bed leggen als hij slaapt, ik weet het niet..
3!
pi_92518308
Hey Isabeau, wat fijn zeg, weer een hele dag met je kdv-vriendjes gespeeld!
(of durven ze niet meer te bellen haha)

Aw wat sneu dat Stef zijn billen zo open liggen zeg, het klinkt nog wel heel naar...

Bekers mee naar bed doen we hier niet aan, met Meike ook nooit gedaan.
Vlak voor het slapen krijgt Lars zijn fles melk en dan slaapt hij de hele nacht.
ik vind dat Lars op het moment best goed luistert! Hij doet wel vaak dingen die niet mogen, zoals dingen van de vensterbank plukken of het knutselkastje van Meike leeghalen, maar als je zegt dat hij de boel terug moet zetten en het deurtje dicht moet doen doet hij dat gewoon!
Ik verbaas me er nog elke dag over dat hij al zoveel begrijpt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92519116
Tanden-gezelligheid hier :') Mette is enorm hyper al een halve week (en ze is al zo'n druktemakertje).
Dus ging ik gister maar weer eens voelen in haar mond. Grote bobbels bij de kiezen en boven net voor de kiezen al een tand door. En daarna werd m'n vinger kapot geknauwd.. au... en mevrouw gewoon vrolijk glimlachen.

Ze is dus wel gewoon gezellig met heftige dramamomenten tussendoor, maar ze weigert gewoon te gaan slapen.
En wat heel sneu is, haar billen zijn helemaal naar de knoppen, niks helpt.
Mijn vraag dus, waar haal je die Zarqan spray? Ze heeft regelmatig kapotte billen dus misschien geen overbodige luxe.

Oeke... Fijn dat het beter lijkt te gaan met Ko. Maar minder met jou.. hopelijk kan je toch wat slaap pakken vannacht.

Voor de rest nog even bijlezen hoor.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92519245
Ik heb de Zarqa bij de Etos gehaald, ik neem aan dat iedere drogist het heeft. Het is wel aardig aan de prijs, 12,50¤

Sneu voor Mette, die doorkomende tanden. En dan ook maar meteen een hele zwik tegelijk....zielig
pi_92519305
Ah Zarqa, dat was het. Dank!
Ik ga morgen even bij de Kruidvat kijken.

Ze had er de vorige keer ook 4 tegelijkertijd. Ik vind dat ze zich nog best kranig houd, maar je kan echt helemaal niks doen voor de rest.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92519352
Vicky, leuke filmpjes :)

Ow tanden krijgen en kapotte billetjes is niet leuk :N
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:05:23 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92519918
Ik ben even aan het bijlezen maar ondertussen wil ik jullie deze niet onthouden.
Met gepaste trots:
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:05:45 #130
95408 Incantrix
pi_92519939
Wickie, daro ook al zo'n feest? Ik heb 'm ook gewoon bij de drogist gehaald (de apotheek had het niet eens :')) en Het is heel erg fijn, dit is het enige dat Stef op het moment toelaat. Ik hoop dat je het kunt vinden! :* voor arme Mette!
3!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:08:02 #131
95408 Incantrix
pi_92520052
Aaah, Asy, ook zonder geluid súpercute! O+ Die armpjes zo in de lucht he? O+ O+
3!
pi_92520301
Lief Asy!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92520559
Wat een lief filmpje, Asyniur! En wat is hij toch een dotje. O+
pi_92520650
Harry, wat goed! Echt een schattig filmpje! O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:26:23 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92521054
oeke, hopelijk knapt Ko snel op! En jij ook :*

Tess, wat leuk dat je dat zegt tegen mama en papa! O+

Stef ook al nieuwe woorden! Als ik dat zo lees, kan ik bijna niet wachten tot Harry ook (meer) gaat praten.

O+ Die filmpjes van Senna die bijna wegwaait, voetballende Lente, Oscar die mama voor de gek houdt en macaroni eet, Morris die braaf gaat liggen, voetballer Ko (dat rennen van hem :D ), hardcore Finn, Tess die verstoppertje speelt en lekker zit te kliederen met eten O+

Isabeau is eindelijk opgeknapt! *O*

Rienk, laat de 'drek' eens in de potten!

Mamapurk, hopelijk komt ze morgen weer met het goede been uit bed...

Ssserpente, ik moest even hardop lachen :D

Wat leuk van Joep! O+

Fijn dat Lars goed luistert, Karin!

Arme Mette...

Ik ga ook wel vaker kijken of Harry het nog doet hoor! Ik heb het niet elke avond maar als ik dat gevoel heb, ga ik meteen kijken! Alleen wordt hij er meestal wel wakker van (maar niks dat een slokje borst niet kan oplossen ;) )
pi_92521597
mijn jongetje luistert dus ab-so-luut niet. Getuige deze foto:

en hij heeft energie voor 10, dus ik moet er de hele dag achteraan. Geen ramp, maar wel erg vermoeiend met een buikje. De score van gisteren: 1 keer bij de vk van een stoel duiken, twee keer thuis van zijn stoel (zie foto) duiken en 1 keer van de bank af duiken. Resultaat: 2 blauwe plekken.

Asy, hij loopt! Wat gaaf om te zien.

Oeke, ik hoop dat de extra energie van Ko betekent dat ie vanavond ook doodmoe neervalt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:41:07 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92521802
Vicky, wat een leuke filmpjes! :Y

En Asyniur, wat goed zeg! :Y
pi_92522171
Mefke, klimmen is hier ook wel de uitzondering op goed luisteren hoor, Lars is ook nog altijd vet in klimmodus. ik zeg dr maar niks meer van, hij doet maar. het heeft toch geen zin....
En hij valt ook wel, maar dat boeit hem niet. Of maar even, dan huilt hij even, komt een knuffel halen en klimt verder.
(iemand zei me dat ik hem dan misschien maar niet meer moest troosten als hij van de stoel af valt, maar dat gaat me te ver, als hij zich pijn doet wil ik hem best troosten)

Maar jeetje, wat is Driekus toch groot. Heb je specs?

De filmpjes bekijk ik morgen even.
pi_92522440
Karin, niet troosten gaat me te ver, maar hij heeft soms zo enorm goed door dat het eigenlijk niet mag. Hij klom gisteren bij de vk dus op zo'n stoeltje als op de foto. Dus wij een keer of drie dat dat niet mocht en de vierde keer viel ie er vanaf. Je kon gewoon zien dat het zeer deed, maar mooi dat ie niet ging huilen. Hij kroop even weg achter de stoel en wreef flink over zijn hoofd, zei auw en ging weer verder.
Van het ergste heb ik trouwens geen foto: hij heeft zo'n vormenstoof op wielen. Daar kan je op rijden, maar daar kan je ook op staan.

Specs: ergens rond de 85cm en kilo's ergens tussen de 10,2 en 10,5 waarschijnlijk.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:57:51 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92522784
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef mefke79 het volgende:
Karin, niet troosten gaat me te ver, maar hij heeft soms zo enorm goed door dat het eigenlijk niet mag. Hij klom gisteren bij de vk dus op zo'n stoeltje als op de foto. Dus wij een keer of drie dat dat niet mocht en de vierde keer viel ie er vanaf. Je kon gewoon zien dat het zeer deed, maar mooi dat ie niet ging huilen. Hij kroop even weg achter de stoel en wreef flink over zijn hoofd, zei auw en ging weer verder.
Van het ergste heb ik trouwens geen foto: hij heeft zo'n vormenstoof op wielen. Daar kan je op rijden, maar daar kan je ook op staan.

Specs: ergens rond de 85cm en kilo's ergens tussen de 10,2 en 10,5 waarschijnlijk.
Dat is wel eng. En voor de rest zou ik maar gewoon (spreekwoordelijk) je ogen dichthouden. Mijn neefje was ook zo'n brokkenpiloot en dat ging (bijna) altijd goed. 1x klom hij op de trap in de huiskamer en sprong er dan af. Toen hebben ze een keer moeten lijmen bij de EHBO. toen ze thuis kwamen, klom hij op de trap en sprong er weer vanaf.
pi_92522835
Ah dan issie wel langer en slanker als lars.
Lars zal wel rond de 82 cm zijn denk ik en een kilo of 11,5? ik weet het niet pcies.

Gister was ik even met de kids langs op het werk, zegt een collega vandaag: Jeetje wat is een Lars een monster zeg...ze vond hem maar dik :o en dan ga je ook nog in de verdediging he 8)7
pi_92523045
nou, asy, toen heeft ie dus ook echt op z'n sodeju gehad (om maar even brabants te blijven). Ik schrok me dood, raar kind.

Karin, verkijk je niet op Driekus. Die is juist aan de lichte kant. Zat altijd op -1 en de laatste tijd zelfs daaronder voor gewicht en dan voor lengte op +1 zitten. Ach ja...en verdedigen slaat nergens op. Lars is niet te dik, hij heeft tenminste wat bij te zetten (of is dit zo brabants dat niemand me meer volgt?)
pi_92523212
ik snap je hoor, en dat is ook altijd handig, als ze een keer ziek zijn ofzo.
Lars is ook niet te dik, op zijn buikje heeft hij niet eens vetjes, zijn beentjes daarentegen, die zijn wel lekker spekkig. Maar hij is gewoon mijn lekkere ventje.
Hij ziet er gewoon goed uit. Hij eet ook goed, maar geen gekke dingen, geen snoep ofzo. Tja, wel soms 3 stuks fruit op een dag, maar dat lijkt me alleen maar goed.
pi_92524218
Driekus heeft als bijnaam ' de kliko' of ' het kind zonder bodem' . Nu dan he, toen ie ziek was niet. Hij blijft maar eten. Drie stuks fruit is hier ook het gemiddelde. En gisteren kreeg ie weer eens zo'n peutermaaltijd van de olvarit omdat wij nog moesten koken en het al zo laat was. Daar had ie gewoon echt niet genoeg aan. Nou ja, zolang het zo blijft hoor je mij niet klagen.
pi_92524760
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef mefke79 het volgende:
mijn jongetje luistert dus ab-so-luut niet. Getuige deze foto:
[ afbeelding ]

en hij heeft energie voor 10, dus ik moet er de hele dag achteraan. Geen ramp, maar wel erg vermoeiend met een buikje. De score van gisteren: 1 keer bij de vk van een stoel duiken, twee keer thuis van zijn stoel (zie foto) duiken en 1 keer van de bank af duiken. Resultaat: 2 blauwe plekken.

Asy, hij loopt! Wat gaaf om te zien.

Oeke, ik hoop dat de extra energie van Ko betekent dat ie vanavond ook doodmoe neervalt.
Wij hebben een paar strategieën daarvoor:
Waarschuwen dat het niet mag
Niet meer waarschuwen, maar woordenloos van het stoeltje afhalen en ergens anders neerzetten.
Als dat een spel wordt, is hij (Eli) tot nader orde de stoel kwijt. (uiteraard van tevoren aankondigen dat hij het bij de volgende keer kwijt is)

Anders blijf je corrigeren en erachteraan rennen.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_92524884
Physics, dat is hier nu ook de strategie ja. Ben begonnen met het stoeltje ondersteboven leggen, maar hij heeft nu door hoe hij het ding weer recht zet. Dus nu zetten we het weg ja....vermoeiend. Hij heeft het van mijn zusje, die was ook zo.
pi_92524981
Wij waren zondag op visite, daar was ook een kleine baby, Lars was echt onder de indruk. Ik vind het zo bijzonder dat zo'n kleintje al weet/voelt dat je met een baby voorzichtig en zachtjes moet doen. hij bleef ook maar "aaaaaah" roepen (aai)
pi_92525086
wat schattig Karin!
Toen Saffier hier was met Ylana kon Tess d'r ogen niet van d'r afhouden.. en steeds maar: kijk mama, isse baby. Lief, aai O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92525152
Mevroi is al maar liefst een half uur aan 't slapen. Ik heb zo'n zin in de rest van de nacht }:|

Oh nee, ik zei dat ze sliep he? Dom van me, 't huilt alweer. }:| :'( :Z
pi_92525244
oei wat klote Sorbo!! Hopelijk toch nog een goede nachtrust voor jullie!

ff gemist wat de reden was...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92525322
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef mefke79 het volgende:
Physics, dat is hier nu ook de strategie ja. Ben begonnen met het stoeltje ondersteboven leggen, maar hij heeft nu door hoe hij het ding weer recht zet. Dus nu zetten we het weg ja....vermoeiend. Hij heeft het van mijn zusje, die was ook zo.
Dit is trouwens Davinia die te lui is om zelf in te loggen ;)
Ach en anders zet je het een paar dagen weg. Vermaakt hij zich wel op een andere manier.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_92525355
Succes Sorbo!

Oei mefke wat een klimgeit :o

Lars met de baby, wat schattig! O+

Poe hee ik dacht hier weer mee te lezen maar ik hou 't niet bij _O-
Ik ving nog wel iets op over lengtes en gewichten, en aangezien wij vandaag weer bij het CB zijn geweest, gooi ik er hier ook de stats maar weer even in. Als je wil weten wat het gemiddeldelijntje is bij 18 maanden, hier komt ze, mijn geweldig gemiddelde meisje: lengte 81,5 en gewicht 11,07 kg. Letterlijk *op* de gemiddeldelijntjes dus.
En verder helemaal goedgekeurd, spelletjes gespeeld, blokjes opgestapeld, blabla. Beetje moraliserend opvoedverhaal meegekregen (het voelde als een kruisverhoor. Met vragen als "Vind je het moeilijk om grenzen aan te geven als ze iets doet wat niet mag?" en dat soort gebeuren. Muh.)

Oh en mijn meiske is vandaag precies anderhalf O+ Ik vind het zo groot klinken :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92525439
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef innepin het volgende:
Oh en mijn meiske is vandaag precies anderhalf O+ Ik vind het zo groot klinken :D
*O* gefeliciteerd :D Mijne is vandaag al weer 20 maanden!! :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92525639
Ow innepin wat een lekker ukkie!
Jaël zit op alle bovenlijnen. die was half januari anderhalf en toen 89cm en 13,8 kilo!

En tja het is CB eigen dat ze je vanalles over opvoeding gaan vragen en willen uitleggen toch. Ene oor in andere oor uit, ik doe het op mijn manier. (en maniertjes die ik hier lees :P)
In het begin trok ik me de dingen die ze op het CB zeiden heel erg aan maar daar ben ik maar een beetje mee gestopt.
pi_92525719
Yeah Willow weer goedgekeurd....! Irritant al die vragen, dat zijn van die vragen waar je het liefst eerst thuis even over nadenkt voor een politiek correct antwoord.
En anderhalf....tussen anderhalf en 2...de leukste leeftijd vind ik!
Ze beginnen te kletsen, zijn lekker ondernemend....heerlijk!

En Tess alweer 20 maanden! Ko ook toch?
ik vind Tess er ook altijd al zo groot uitzien!
pi_92525781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Yeah Willow weer goedgekeurd....! Irritant al die vragen, dat zijn van die vragen waar je het liefst eerst thuis even over nadenkt voor een politiek correct antwoord.
En anderhalf....tussen anderhalf en 2...de leukste leeftijd vind ik!
Ze beginnen te kletsen, zijn lekker ondernemend....heerlijk!

En Tess alweer 20 maanden! Ko ook toch?
ik vind Tess er ook altijd al zo groot uitzien!
volgens mij is ze ook best wel groot... qua kleding zit ze in maat 86/92 :o
geen idee hoe groot ze is en ze weegt zo'n 12,5 kilo (op onze eigen weegschaal)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92526039
Lars zit ook in 86/92!
86 van broeken en 92 van shirts. Meeste dan, sommige 86 shirts passen ook nog.
Ik denk dat hij ook evenveel weegt.
Maar Tess is ook al zo lekker wijs, dik kletsen ja, geweldig!
pi_92526206
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars zit ook in 86/92!
86 van broeken en 92 van shirts. Meeste dan, sommige 86 shirts passen ook nog.
Ik denk dat hij ook evenveel weegt.
Maar Tess is ook al zo lekker wijs, dik kletsen ja, geweldig!
86 van broeken idd en 86/92 qua shirts/pyjamas/rompers... al moet ik zeggen dat de rompers aardig aan de krappe kant worden.

Whaha, mevrouw lult de oren van je kop af en weet heel erg goed wat ze wel en niet wil. Nee niet buma, nee niet Tetties, nee niet sjapen, nee niet jas aan, nee niet sjoenuh aan, nee niet mee, mama mee, nee papa niet mee _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92526544
Jaël zit in broeken maar 92 en in truien en shirts moet ze toch echt al 98 hebben, ze heeft een lang bovenlijf.

Wat een gezelliger kletser Vicky! Ik vermoed dat het ook niet lang meer duurt voor Jaël zover is. Ze kan nu al zoveel woordjes, alleen als je wil dat ze zegt dan zegt ze niets en roept alleen maar neeij. Ik blijf het zo wonderlijk vinden hoe snel ze dat leren en door hebben en hoe goed ze dingen al begrijpen :)
pi_92526553
nee is hier nu favoriet. Leuk joh, zo heel stellig nee zeggen, zo eigenwijs.
Rompers 86/92 hebben we voor de lengte, 86 voor shirts ook ivm lengte en er passen nog maat 74 broeken. Broeken maat 86 verzuipt ie in.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:19:25 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92527479
Morris ook alweer 20 maanden dan! Bleef nog steeds in de 19 hangen.

Morgen vooronderzoek voor operatie. Ben benieuwd wat ie weegt en hoe lang hij is. Maat 98 broek en sinds dit weekend 104 shirts.

En hij heeft de wereld gesimplificeerd:
Rond en eetbaar = appel
Rond en niet eetbaar = bal
Dus een citroen is een appel, en een gloeilamp is een bal. :P
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92527905
Jeetje wat gaan jullie hard zeg :o een dag werken en een dag met de dames thuis en ik ben jullie helemaal kwijt ;(

Handig zo Memmel maakt het een stuk overzichtelijker! :D

Vandaag een stout dreumesje. Alles uitproberen. Ik kon voor 10 uur 's morgens al een cm water uit de badkamer hozen die uit bad gegooid was, Esmee uit de wc trekken die best eens wilde voelen of dat water nou echt nat was :X en heel veel meer dingen verbieden die ze niet mag. Op een gegeven moment ging ze dingen doen die niet mochten terwijl ze zelf al "nee, nee, nee" zei :D
pi_92533379
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Vicky het volgende:
oei wat klote Sorbo!! Hopelijk toch nog een goede nachtrust voor jullie!

ff gemist wat de reden was...
Ik heb ook ff gemist wat de reden was :')
Maar goed, uiteindelijk is ze om een uur of tien gaan slapen en ze slaapt nu nog. Ga haar nu wakker maken, want ik moet naar mijn werk.

Ik moet altijd zo lachen om die kletspraatjes van Tess. Als ik zie hoe goed Isabeau nu al praat denk ik dat ons ook nog heel wat eigenwijze praatjes te wachten staan :D
pi_92534512
Moet ik hier nou écht weer in mezelf gaan zitten praten?! ;)

Trouwens, heb de filmpjes nog niet kunnen bekijken. Ik hoop dat vanavond even te doen!
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 09:21:03 #165
5428 crew  miss_sly
pi_92534927
Ik heb ook de filmpjes nog niet kunnen bekijken.
Wij hebben ook geen fijne nacht gehad. Senna had dus gisteren al diarree en had vannacht ook een poepluier. Dus verschonen om kwart voor 4, met het licht aan uiteraard, en toen was ze wakker. Is ze niet gewend, 's nachts verschoond worden. Dus zij heeft niet meer geslapen en wij in twee ploegen. Ik hoop dat het op het kdv goed gaat vandaag.
Ben ook neit bijgelezen trouwens, hoop vanavond wat tijd te hebben.
pi_92535033
He bah diarree is niet fijn en zeker niet in de nacht. Hoop dat ze niet echt ziek gaat worden.

Dyon ligt hier nog steeds te slapen, voor hem echt een record! Hij werd wel om half 6 wakker, maar na een fles weer lekker gaan slapen :)
Ben blij dat Kyllian een 'studiedag' van school heeft en dus vrij is, anders had Dyon dus niet eens uit kunnen slapen ;)
pi_92536738
Heerlijk dat hij zo lekker slaapt Meimeltje! Is hij inmiddels wakker?
pi_92537728
Favoriete spelletje van Isabeau is momenteel het benoemen van onderdelen van mijn hoofd. Helaas doet ze dat niet alleen met woorden :')

Ooje! *prik in mijn oog*
Neus! *haakt vinger achter mijn neusgat en trekt*
Mind! *trekt aan mijn onderlip*
Oort! *trekt aan mijn oor*
Haarje! *trekt aan mijn haar*

Vooral fijn als ze scherpe nagels heeft :')
pi_92539724
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Moet ik hier nou écht weer in mezelf gaan zitten praten?! ;)

Trouwens, heb de filmpjes nog niet kunnen bekijken. Ik hoop dat vanavond even te doen!
ja uhh ik was shoppuh :D

fijn dat het een redelijk goede nacht was.. iig een paar uurtjes slaap dus.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92539783
Oeh shoppen is een goed excuus.
pi_92539870
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh shoppen is een goed excuus.
ja dat wel maar shoppen met een jengelende dreumes is minder...
Ze heeft wel op het C&A paard gezeten zie fototopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92543047
Heeft Tess dat ook dat ze alleen ín de winkels jengelt?
pi_92543137
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
Heeft Tess dat ook dat ze alleen ín de winkels jengelt?
niet altijd maar vanmorgen was ze het zat.. ze heeft zich bijna opgehangen aan d'r gordels in de kinderwagen omdat ze helemaal naar beneden ging hangen.. raar kind.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92543169
Beetje overdreven ook van d'r. Suïcidaal worden van een rondje shoppen..
pi_92543252
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Beetje overdreven ook van d'r. Suïcidaal worden van een rondje shoppen..
ja erg he... kleine miss dramaqueen.
ze kreeg wel lekker veel bekijks toen ze aan het wandelen was. Ze ging bij elke winkel in de deuropening staan en naar binnen staan kijken. Ze ging gek doen, aan mijn vinger hangen... raar kind :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92543305
Haha, je eindigt elke post met raar kind. Dan moet ze wel heel raar zijn! :D

Ik zíe het haar doen trouwens!
pi_92543425
whaha ze is gewoon een raar kind :D Maar ze is zoooooo leuk en ondeugend en lief en gek en stout en stoer en en en nou gewoon O+ O+ O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92544013
O+ wat een lieve post Vicks! Je grote knappe meid.
En die filmpjes! O+
Ko gaat nooit mee shoppen. Boodschappen doen wel, maar echt winkelen, dat wil ik mezelf en hem niet aandoen. :')

Arme Senna, zo'n halve nacht is niet niks nee.
Hopelijk kunnen jullie het vannacht weer inhalen. :*

Ko had weer een nacht met veel pitt-stops. Elke keer werd hij huilend en aan zijn mond en tong plukkend wakker. Alsof hij pijn had. Zo sneu.
Om 8 uur viel Ko weer in slaap dus we hebben hem maar niet naar het kdv gebracht. Met mijn koortsige kop ben ik er maar naast gaan liggen, hebben we tot 11 uur geslapen. :D

Als hij dezelfde pijn in zijn keel heeft als ik, begrijp ik wel waarom hij moet huilen van zijn lievelingsmandarijnen. En waarom hij geen crackers wil.
Gelukkig heeft hij net een gekookt eitje op. :Y)
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 13:47:14 #179
5428 crew  miss_sly
pi_92544033
Tess O+ de foto's zijn ook leuk, op het C&A paard!

Senna liet zich weer goed naar het kdv brengen. Volgens de leidster hadden veel kindjes er last van diarree. Senna leek er weinig last van te hebben (goed gegeten ook!) alleen die pijnlijke billetjes weer :{
pi_92544806
Wij zijn vanmorgen even kennis gaan maken met de gastouder waar de dames binnenkort een dag in de week heen gaan. Iris vond het geloof ik niet helemaal een succes...
Althans, ze vond het geen succes dat wij even in gesprek waren en zij zichzelf moest zien te vermaken... ;-). We zullen zien of het goed komt als ze echt gaan wennen...
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 14:14:03 #181
5428 crew  miss_sly
pi_92545104
Nijna, spannend en moeilijk, maar goed! Het zal even wennen zijn, maar wat zal het goed voor je zijn om een dag in de week voor jezelf te hebben! maak daar gebruik van! En Iris gaat het er vast leuk vinden, maar ook veel leren, zoals zichzelf vermaken.
:*
pi_92545970
Jeetje Ko dus nog niet echt beter. Gelukkig konden jullie vanmorgen even bijslapen ;)

Senna met pijnlijke billetjes :{

Nijna, spannend voor de meiden en voor mama! Ze zullen het vast naar hun zin gaan hebben.

Dyon werd tegen 10 uur wakker. Na een boterhammetje hebben we gebruik gemaakt van zijn uitslaapdag en zijn we naar de kinderboerderij gegaan. Hij werd wilde van de eenden en vogels :P Hadden dus net zo goed naar het meertje hier achter kunnen gaan haha.
Wel lastig met een dreumes die dus continu wil lopen, maar ook continu valt. Op een gegeven moment wilde hij ook echt niet meer dat ik z'n handje vasthield, maar er lag echt overal modder. Heb gemerkt dat hij dus echt een eigen willetje begint te krijgen! :D

woensdag 9 februari 2011 @ 21:10:27 #183
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92563779
Tess is ook een lief raar kind. Ze is zo grappig!

Vanmorgen heeft Morris zijn vooronderzoek gehad in het zkh. Hij woog 12,9 kilo en was 90/91 cm... :X Hij paste in ieder geval niet meer op het tafelmeet-gebeuren en die ging tot 90 nog wat. En blijven staan onder de meetlat deed hij niet echt.

Hij is ok bevonden voor de operatie volgende week dinsdag, maar waarschijnlijk worden ook zijn keelamandelen geknipt. Die zijn ook ontstoken (en hij kan echt uit zijn mond stinken) en als hij dan toch onder narcose is, dan maar alles in een keer. Dan wordt het wel waarschijnlijker dat hij moet blijven ivm zijn leeftijd en kans op bloedingen.

En bloedprikken was echt een eitje. Hij was een beetje moe, dus ik had 'm in de buggy gezet en ze hebben 'm gewoon in de buggy geprikt. En hij keek er niet eens van op. 8)7
pi_92563980
Och die Morris, dat is toch ook wat, dat bloedprikken hem niet eens boeit.
Doe je dat vaker ofzo?
Wel handig natuurlijk

Grote vent is het toch, maar goed, dat wist je al
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:18:08 #185
5428 crew  miss_sly
pi_92564377
Wat is Morris groot en dapper. Wat naar dat hij geopereerd moet. Met blijven, bedoel je dan een nacht? dat lijkt me echt naar, maar ja, het is wel handig als hij toch onder narcose is. Dinsdag is al snel!

Dyon aan de wandel en lekker eigenwijs :D Mooie foto.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:32:13 #186
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92565310
Hij heeft een keer eerder bloed moeten laten prikken, dat was vorig jaar voor de vorige operatie.

Miss, dan zou hij idd een nacht moeten blijven. Maar dan mag je als ouder erbij blijven hoor. Heb ik de vorige keer niet gedaan, er lag toen een klein babietje bij hem op de kamer en ik had bedacht dat ik daarom wrs weinig zou slapen. Verpleegsters lopen daar in en uit, lampen branden de hele nacht. Het was toen volgens mij 1 verpleegster op 3 kindjes. Dus J. en ik hebben gewoon thuis geslapen om de volgende dag uitgerust voor hem te kunnen zorgen! Ik was toen om 7 uur alweer daar voordat hij wakker was en was pas weggegaan nadat hij sliep. Hij was toen niet wakker geweest, dus heeft me niet eens gemist!
pi_92566706
Hopelijk gaat het deze keer net zo soepel Memmel! (en de operatie natuurlijk ook!)

Ivm de ellendige fokwet zeg ik even niks over hoe Isabeau nu slaapt... ok? ;)
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:21:04 #188
95408 Incantrix
pi_92569089
Memmel, pff, wel heftig hoor, allemaal.. :* voor jou en Morris!

Ben even heel erg niet bijgelezen, heb ook niet veel spannends te melden, de billen zijn nog steeds pijnlijk, het kind nog steeds lief..

Tot morgen! :*
3!
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:40:44 #189
95408 Incantrix
pi_92570552
Groofsken, jij maakte je laatst toch enigzins zorgen omdat R. erg op de zijkant van zijn voetjes loopt? Stef doet dat ook en de vorige keer op het CB heb ik dat wel nagevraagd, maar toen vonden ze het niet erg. Afgelopen donderdag vonden ze het wel het opmerken waard en werd er gezegd dat dat in de gaten gehouden moest worden. Na het verhaal met Stef's afplatting wilden we maar niet meer wachten tot het CB komt met iets, dus ik heb nu gemaild met de fysio die ook met zijn voorkeurshouding bezig is geweest en die zei dat we er toch beter even naar konden laten kijken.. Ik heb hem nu dus weer op de lijst laten zetten bij de fysio en omdat ik aan je moest denken zet ik het hier toch maar even neer. Wil je dat ik het anders ff laat weten als ik er geweest ben?
3!
pi_92578579
Memmel hoop dat het deze keer dan net zo goed gaat. Of blijf je deze keer wel slapen? In ieder geval wel fijn dat de mogelijkheid er is, lijkt me!

trix, op de zijknat als in de binnen- of buitenkant van de voet? Ik heb het idee dat Senna dat met haar rechtervoetje een beetje doet: op de binnenzijkant lopen. Geen idee of ik daar iets mee moet, maar misschien toch iig maar een keer naar de huisarts dan?

Senna heeft nog steeds wat diarree, en het stinkt behoorlijk. Tandjespoep? Er hoort nog wel eea door te komen. Ze poept ook iedere keer kleine beetjes, waardoor je dus in een uur 3 keer een luier met een beetje poep moet verschonen. Ze heeft wel goed geslapen vannacht en is niet wakker geworden, gelukkig.

En even trots: ze stond net bij het traphekje te wachten op schaap om naar de bakker te gaan (verse croissants :9 ) en toen zei ze: we gaan naar buiten
Een hele echte zin, zo goed he!
pi_92578842
Goed zo Senna, je zet er flink de vaart in met je taal zeg *O*
Enne verse croissants :o lekkerrrr, net of je op vakantie bent ;).

Iris was gisteravond wat onrustig, maar gelukkig wel redelijk geslapen.
Ze plakt steeds vaker 2 woordjes achter elkaar, gister een keer 3 :). En ze is een bezig bijtje.
Alleen zichzelf vermaken is nog wel een kunst waar ze zich meer in kan bekwamen ;).
Fake it till you make it...
pi_92578984
Memmel, wat heftig allemaal voor Morris en voor jullie. Het is een gek idee dat hij zich dit later allemaal niet eens zal herinneren.

Incantrix, ik ben ook benieuwd naar de mening van de fysiotherapeut.

Ik liet pas trouwens een link zien naar kinderorthopedie.nl en daarop werd uitgelegd hoe en waarom met de voeten naar binnen lopen eerder regel dan uitzondering is bij kinderen.
pi_92579157
Goedemorgen!

Wat knap van Senna, al zo'n hele zin! Maar als het om verse croissants kan ik het me voorstellen. Daar doe je graag een beetje extra moeite voor!

Isabeau heeft best redelijk geslapen vannacht. Gisteravond in elk geval geen enkel probleem. Ik werd alleen op een gegeven moment wakker van een huilende Isabeau. Ik dacht dat het ochtend was en nam haar uit bed en gaf haar een fles. Toen wilde ik haar gaan aankleden en keek ik op de klok..... half 3... Duuuuuuuuuuus......

En toen was ze geactiveerd :') Heeft me nog wel even een stief half uurtje gekost om haar weer tot slapen te bewegen.

(ik had hetzelfde eerder in de nacht ook al toen B. om kwart voor twaalf belde. Toen wilde ik ook al opstaan om naar mijn werk te gaan. Ik ben in vorm!)
pi_92579334
hahaha Sorbootje, wat een werkzin :D

Nijna, knap van Iris dat ze al woordjes achter elkaar plakt! En dat zelf vermaken is een kunst die hier ook niet heel erg bedreven wordt, hoor. soms even, paar minuutjes, tenminste, als ze bij mij is :')

Wij wilden vandaag een dagje weg, omdat er zo'n drukke periode aan komt waarin schaap vaak weg is, maar Senna lijkt toch wel erg veel last te hebben van de diarree. Dus we kijken het nog maar eventjes aan voor we vertrekken, Net nog een doorgelekte diarreeluier verschoont, dat wil je niet in de auto of in Sea Life ofzo. Bovendien is ze met vlagen ineens huilerig en hangerig, zou me niets verbazen als ze dan buikpijn heeft.
pi_92579743
Morris wat ben je een bikkel. De operatie volgende week wordt vast een eitje voor je!

Dyon met de supergave jas O+

Oh Sorbo! _O- Wel een geluk dat je verder goed kon slapen :Y Heb er zin an! *O*

Arme Senna diarree :( Wat sneu! Hoop dat ze gauw opknapt!

Ko Oeke, hoe is het Oeke Ko? Hoop dat het beter gaat met hem :*

Hier alles goed. Rienk heeft eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen :o Hij werd pas om 08:00 wakker en ik hoorde J onder de douche staan, dus Rienk uitgekleed en er bij geschoven. Hij vind het echt heerlijk onder de douche. Ik haal de douchekop er wel eens af om hem af te sproeien en dan richt ik ook op zijn oren (schuim er uit) en mond want als ik op zijn mond richt dan steekt hij zijn tong uit O+ Dan eet hij het water op :D

Maar die was net al weer zo aan het mopperen en toen ik hem vroeg of hij weer op bed wilde zij hij iets in de trant van 'da' dus ik neem aan dat ie ja bedoelde :Y Het is ook stil. Dus hij zal wel nog moe zijn van gister. Toen waren Thijs en McLaura hier en vanmiddag gaan we daarheen, want H. (McLaura's man) past op Rienk terwijl wij bij Sorbo eten gaan O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 10-02-2011 10:17:26 (Haal moeder en zoon even doorelkaar *oeps*) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92579753
Senna en ik hebben trouwens net alle filmpjes in het topic gekeken, zoo leuk!

BE, wat heeft Oscar toch een heel mooi lief snoetje O+ Hij ziet er heel zachtaardig uit!

Ko aan het voetballen O+ Ik vind zijn stem ook zo mooi, oeke.

Finn aan het dansen O+ Senna wilde die niet afkijken, volgens mij vond ze de muziek niet mooi :D

Tess, heerlijk blij kind O+ En die ene krul op haar achterhoofd :D

Lente aan het spelen ook, en dan met die steentjes verder gaat :D Senna zei samen met jou Goed zo! tegen Lente, trouwens.

Vergeet ik nog iemand, nee toch? We hebben in ieder geval genoten!
pi_92579865
Ik heb er ook zin in vlindur, maar jullie moeten niet op de puinhoop letten. Ik wilde gisteravond opruimen, maar er kwam iets (mijn bed) tussen. :')
pi_92579920
Zei Senna 'We gaan naar buiten'? Wauw! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')