BE.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wie had het hier over hysterisch ouderschap?
Ja, ik ook, niet alleen omdat ik anders Lena niet kan bewonderen maar ook omdat er net een hele drukke werkperiode aan zit te komen. En ik heb elk flintertje energie nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop niet dat jij nu de klos bent, oeke. Ik reken erop dat jullie allebei volgende week topfit zijn!![]()
Wij zeggen dat ook wel eens tegen elkaar als we bij de kinderen gaan kijken 's avonds: 'doet ie 't nog'? Zogenaamd met een knipoog, maar toch ben ik elke keer weer blij als ze even diep zuchten of bewegen als ik hun kamer binnen kom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar je vergelijking is zo treffend dat ik er erg om moet lachen!
Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is.Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
Dat zeg ik ook altijd! Of ''zou hij nog wel leven? Kijk jij eens even''quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
"Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
Als er eentje hier is (ze zijn al meer dan twee jaar uit huis) ga ik iedere 's nachts ff buurten. Of ze het nog doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef Baby_Girl het volgende:
Dan ben ik wel heel erg, mijn oudste is 14 en ik check nog steeds![]()
Hoei, nou, als papa de klos is kun jij wel even gaan liggen alvast, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef oeke het volgende:
Ik hoop het wel. Hij wil in elk geval Niet naar bed.![]()
En alleen maar bij zijn papa zitten.
Hoe is het met Stef zijn billen?
Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |