Ivan is ook begonnen om erbij te slaan. Die zal nooit verder komen dan amateurtoneel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef mefke79 het volgende:
Oja, weet je wat de overtreffende trap van Nee is? Nee zeggen en ondertussen heel driftig met je hoofd nee schudden. Handig joh, vooral als je em pufjes wilt geven en hij niet wil. Nee was toch iets met twee? Hij is pas 16 maanden joh
Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga het gewoon proberen, thnx Groofs! Alleen wel nog even een teiltje kopen danWe hebben ondertussen ook al lush-zeep met honing gekocht voor hem, die is sowieso wel fijn, ik merk dat de schrale huid op zijn ellebogen wel minder is geworden. D
Ooohh, we hebben nog wel een flinke sla-bak ja!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik gebruikte er een bakkom voor (waar je cakedeeg in maakt zeg maar). Probeer maar wat, komt vast goed
.
Nu zie ik mijn zoon voor me met een appel in zijn mond geklemd en van die koksmutsjes op zijn voeten en handenquote:
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dus geen geluid (so what else is new), maar ik neem aan dat ze omkijkt omdat jij roept 'doe de bank óók even?'
Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen
Ze snappen echt zoveel, dat vind ik echt zo ongelofelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kom dus weer niet verder dan de eerste seconden van het filmpje.![]()
Zo zei ik pas tegen Ivan toen hij een boekje wilde pakken: "Nee, pak maar een blokje en doe dat maar in de doos." En toen deed hij dat ook nog.
Ontzettend!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hahaha nee, maar wat ze wel doet vind ik wel erg knap. Schaap zegt (zoals je tegen een volwassene zou doen): Dat stukje is wel schoon hoor, ga maar ergens anders heen (of zoiets). En Senna reageert dus echt gewoon meteen
Claudia, dat was me ook al een aantal keer opgevallen in ons zwart/grijs/witte interieur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |