Met wat voor snoepjes train jij hem ?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Memmel het volgende:
Nou, gelukt!
Disclaimer vooraf: ja, het is een pestbende in de keuken. Ik gebruik het commando 'lig' hoor ik nu. En ik roep 'm ook nog voor ('hier') en prijs 'm alsof ie een puppie is.
Maar goed, zoals ik ook kir op de video: ik kan mijn kind beter africhten dan mijn man een hond![]()
Zijkanten openscheuren? Langs de naad?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
...
En heeft er iemand de tip waarmee ik zonder geklieder een volgepoepte zwemluier kan uittrekken..?
Zou dat lukken? Het is iig het proberen waard. Gelukkig had ik vanmorgen een extra handdoek bij me...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zijkanten openscheuren? Langs de naad?
Weinig, ik zei al tegen F. dat ik het eig. vaker moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Geniaal memmel![]()
Ik vond smurf Oscar ook schattig, ook al was het geen bewegend beeld. Heb je niet een leuk filmpje van je jongens, BE?
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zou dat lukken? Het is iig het proberen waard. Gelukkig had ik vanmorgen een extra handdoek bij me...
Nee, toch hier nog even!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weinig, ik zei al tegen F. dat ik het eig. vaker moet doen.
Mems, ik ga thuis even kijken!
Nou niet dat ik weet. Wel vorige week 3 hoektanden gekregen. Maar daar gingen echt wonderlijk eigenlijk geen zure broeken aan vooraf deze keer, misschien dacht het lijfje dat ze het nog in moest halen. Ze leek er gelukkig zelf neit zoveel last van te hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, MP. Iets verkeerds gegeten? Lente had net ook diarree. Maar die heeft vanmorgen ook een halve liter zwembadwater ingeslikt...
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Memmel het volgende:
Nou, gelukt!
Disclaimer vooraf: ja, het is een pestbende in de keuken. Ik gebruik het commando 'lig' hoor ik nu. En ik roep 'm ook nog voor ('hier') en prijs 'm alsof ie een puppie is.
Maar goed, zoals ik ook kir op de video: ik kan mijn kind beter africhten dan mijn man een hond![]()
Is hier ook al twee keer gebeurd. Volgens de ha zag het er rustig uit, maar twee dagen later begon het te lopen. En een leidster op het kdv vertelde precies hetzelfde over een kindje in haar groep. Ik denk dat de ha er weinig aan kan doen. Onze ha vertelde dat het binnenoor van een kind nog niet volgroeid is en dat ze daarom sneller last hebben. Ook hebben kleine kinderen nog nauwelijk neus- en bijholtes. Dus als er snot zit, drukt dat al snel op het trommelvlies. Ik denk dat er daarom de enige dag zichtbaar weinig aan de hand is en dat het een paar dagen later ineens een stuk heftiger kan zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeke, wij hebben het met Meike ook een keer gehad toen ze nog een baby was, huisarts en HAP zagen niets bijzonders aan haar oren, en we werden weggestuurd alszijnde overbezorgd. Tot een paar dagen ellende later er ineens allemaal rotzooi uit haar oor kwam, toen was het trommelvlies geknapt....
ik ben toen achteraf ook nog wel boos geweest, want hoe konden ze dat nou over het hoofd zien? Blijkbaar kan dat dus.
AB werkt over het algemeen snel, dus hopelijk is Ko er snel weer bovenop.
Mijn moeder heeft deze voor Sasha gemaakt, die heeft hem amper aangehad, en nu voor Oscar is het een van mijn favorieten grappig genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zonder slabber! Hij vindt het heerlijk. En ik zag het laatst ook al op een foto. Ik vind die gebreide truitjes zo schattig.
Wat gaaf zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël zegt sinds gister haar eigen naam, zow lief
Haha, je weet me vrij subtiel te kakken te zetten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ondanks je schrik moet ik eig. wel een beetje grinniken.
![]()
Ik snap je schrikreactie helemaal, maar het toont wel een beetje de grenzen van het gezonde denkvermogen van moeders zeg maar.![]()
De intuitie is ijzersterk en zit er maar zelden naast, maar toch...
Gelukkig was het idd maar een stukje brood.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, je weet me vrij subtiel te kakken te zetten!Maar je hebt gelijk hoor, ik was echt even over de flos.
Ze is niet meer zwanger...quote:Wat is er met Kersjes?
Dat kan ik nu al, hoor. Zelfspot heb ik gelukkig wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry!
Later, over een jaar of 2 ofzo kan je vast hartelijk om jezelf lachen.
[..]
Ik had het al gevonden. Wat erg...quote:
Ow ik lag helemaal in een deuk bij het lezen van dit stukje...! Gelukkig valt het allemaal mee. Denk je wel om je hart ssserpente! Maar ik snap het wel hoor ene mooi gebit is belangrijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, zoiets naars net. Lente huilde met d'r mond wijd open en ik zag ineens dat het hele kauwoppervlak van d'r onderste kiezen bruin was. En dat terwijl ik d'r tanden zonder uitzondering elke avond hartstikke goed poets. Het is wel een worsteling elke keer, maar ik heb toch wel het idee dat ik er redelijk bij kom. Ik vind gezonde (en mooie) tanden zooo belangrijk!
Ik probeerde meteen te voelen en te kijken of ik het met m'n nagel weg kon krijgen, maar dan beet ze m'n vinger er zowat af. Meteen de tandarts gebeld, maar die was met lunchpauze. Dus Nils en m'n moeder maar gebeld. Nils vond het ook heel vervelend en vroeg me om direct terug te bellen als ik de tandarts had gesproken. En m'n moeder begon meteen allerlei enge dingen te googlen.
Tien minuutje later heb ik ze allebei teruggebeld. Het was brood... Bruin brood welterverstaan. En dat was met de tandenborstel vrij gemakkelijk weg te krijgen...
Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar je vergelijking is zo treffend dat ik er erg om moet lachen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
I wish...
Oscar heeft tijdenlang 05.40 aangehouden (ja, echt klokslag, voelde een beetje als Groundhog Day) en nu is het meestal net na 6 uur, hooguit half 7...
oh! Dat deed ik vanochtend ook! Tot 10 uur kunnen slapen is luxe, maar wel elke keer even kijken of het jongetje naast me nog ademde. Voor het geval dat hij net dat ene kind is dat totaal verkeerd reageert op AB.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Over hysterisch ouderschap gesproken: ik controleer nog steeds bij elk slaapje regelmatig of Ivan het nog doet. Nu met Lena erbij is dat nog vreselijker, want die ligt soms zo stil dat het eng is.Gister zei ik wat achteloos tegen mijn lief: "Kijk jij even of Lena nog ademt?" Die vindt dat soort opmerkingen verschrikkelijk.
BE.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wie had het hier over hysterisch ouderschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |