Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik moest weg uit jouw bedquote:Op maandag 7 februari 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh wait... en waar ben ik dan? he he ?
Mja, met deze motivatie is (tijdelijk) stoppen met fitness wel de beste optie, denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dapper hoor![]()
Ik denk er nog wel even overna
Bij jou is 1 ook genoeg hoor, maar daarboven ruik je zo lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je bent goed op weg... volgende keer neem ik een fles rode wijn mee
[..]
hmm de jouwe zijn ook lekker zacht... bij mij heb je er 2 nodig, jij kan er nog 1 gebruiken voor iemand anders...
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je het toch
Jawel, wel okeeMet jou dan?
toekquote:Op maandag 7 februari 2011 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klinkt bekend van je dubbelgangster
Goedemorgen dames
Goedemorgen heren
MPGquote:
WTF, ik had juist besloten dat hij mijn held ging worden dit seizoenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Net wakkerheb ff gauw al het nieuws over Kubica (zwaar gecrashte F1-coureur) gelezen en ga nu koffie maken. Wil je ook een bakje?
Ja uhmquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij jou is 1 ook genoeg hoor, maar daarboven ruik je zo lekker![]()
Je hebt een gat gegraven en op zijn Japans gepoept?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn goede daad voor vandaag weer gedaan.
Met dichtgeknepen ogenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een gat gegraven en op zijn Japans gepoept?
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je bent goed op weg... volgende keer neem ik een fles rode wijn mee
ik kom de volgende meet maar niet denk ikquote:
Noem je mij nu raarquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uhm![]()
ik heb niets met vreemde mannen in mijn bed
[..]
ik doe em de volgende keer gewoon weer op
vreemd/raar ... uhm ja I guessquote:
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu moest ik opeens denken dat er een KSC.RAR is
Jawel. En je blijft slapen. En er is wijn. Rode.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kom de volgende meet maar niet denk ik
Ik had het gister op het journaal gezien jaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Net wakkerheb ff gauw al het nieuws over Kubica (zwaar gecrashte F1-coureur) gelezen en ga nu koffie maken. Wil je ook een bakje?
Heul welquote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij mag blij zijn dat die nog leeftquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek
[..]
MPG
[..]
WTF, ik had juist besloten dat hij mijn held ging worden dit seizoen
En het klonk nog wel zo lekker om in jou bed te gaan slapen!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uhm![]()
ik heb niets met vreemde mannen in mijn bed
Ik zal vast niet kunnen. Daar heb ik patent op.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Nee vreemdquote:
Noujaaaaaa...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vreemd/raar ... uhm ja I guess
[..]
Jaaaaaaaa![]()
schrok me dood toen ik het hoorde. Zeker als je die auto ziet is het een wonder dat ze beide nog leven (co-piloot heeft helemaal niks)quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het gister op het journaal gezien ja
Ja lekker
Ja maar als het puntje bij paaltje komt dan heb ik zoiets van *oeps*quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij mag blij zijn dat die nog leeft
Robert Kubica weer zwaar gecrasht
[..]
En het klonk nog wel zo lekker om in jou bed te gaan slapen!
Poteeto potaato.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee vreemdEn als een vrouw nee zegt is het nee he?
Sorry sorry sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
schrok me dood toen ik het hoorde. Zeker als je die auto ziet is het een wonder dat ze beide nog leven (co-piloot heeft helemaal niks)
Komt eraan
Niet zeuren dat je het koud hebt de volgende keerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar als het puntje bij paaltje komt dan heb ik zoiets van *oeps*![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Poteeto potaato.
Dan bedoelt ze stiekem 'ja'... Toch?![]()
...
Puntje bij paaltjequote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is erg sad.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
Ik weet wat ik mijn mannelijke collega ga geven voor zijn verjaardag een cursus engels. Ik hoorde hem weer met een klant praten. Tenenkrommend:
Yes i snap what you mean. Yes there can we over talking. When can you. Good I shall the secretaresse ask to note this in our vergaderplanner.
hmmm iets meer drank en dan had ik het helemaal niet koudquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet zeuren dat je het koud hebt de volgende keer
logischquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry sorry sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje
Ja gelukkig wel anders had je zaterdag bij je koffie een plakje cake gekregen en was je niet de enige die bij Muck op bezoek was
No Probs
ff koffie zetten dus ff tempo omlaag mensen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Indeed.quote:
Ik heb ook bij jou gelegenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmmm iets meer drank en dan had ik het helemaal niet koud
Zie je welquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja echt hoor ... slettebakquote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ook bij jou gelegen
Eigenlijk bij iedereen die is blijven slapen, behalve Mart
Breezahslet dat ik ben
Al was het waarschijnlijk ook lachen om te horen hoe ik de eerste weken Duits moest pratenquote:
Bedoel je in deze context niet eerder 'als paaltje bij gaatje komt'?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* MPG noteert, iets meer drank erin gieten...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmmm iets meer drank en dan had ik het helemaal niet koud
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoel je in deze context niet eerder 'als paaltje bij gaatje komt'?.
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg ik ken mijn grenzen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] noteert, iets meer drank erin gieten...
[/me]![]()
Ja, want dan slaap je bij mijquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik ken mijn grenzen hoor
Het klinkt eerder als een te vroege zaadlozing, dat "oeps".quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als de slagroomspuitbus van Trevquote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt eerder als een te vroege zaadlozing, dat "oeps".
Ik volg het even niet, maar dat komt door het missen van een meetquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als de slagroomspuitbus van Trev.
Uh oh?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want dan slaap je bij mij
De doorzichtige plastic dop die op de bus zit, was een beetje vochtig wit van binnen... alsof de bus iets te vroeg was gaan spuitenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, maar dat komt door het missen van een meet
Weet ik tochquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat doe ik ook soms wel eensquote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ben je veilig hoorIk praat alleen wel in m'n slaap
KJOET!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook soms wel eensen cavia geluidjes
Ja oke ik snap dat de banktermen niet makkelijk zijn. Maar mijn god zeg mijn collega heeft het in het gesprek met de klant geen moeilijke termen gebruikt.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al was het waarschijnlijk ook lachen om te horen hoe ik de eerste weken Duits moest pratenHet standaard gaat wel, maar als je met banktermen moet gooien, mijn god
![]()
Haiquote:
Morgen zomerquote:
Wat is Koen toch mooi, die eerste fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kruimeldief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs ik sta er weer eens inquote:Op maandag 7 februari 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is er aardig wat ingehaald van zaterdag.
Heeft hij al gevraagd of hij thuis ook met de tein mag jijjen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kruimeldief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
denk dat het beperkt zal blijven tot de weekeindenquote:
Hoe is het met je dvd's Mart?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd of hij thuis ook met de tein mag jijjen?
hij weet niet dat we die treintjes hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd of hij thuis ook met de tein mag jijjen?
Was ist passiert? Boven mij!quote:
Dat is een mooi beginquote:Op maandag 7 februari 2011 09:44 schreef OA het volgende:
Ik
[..]
denk dat het beperkt zal blijven tot de weekeinden
Volgens mij staan ze nu wel weer goed... al dacht ik dat gisteren ook.... een keer of vijfquote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe is het met je dvd's Mart?
Flauwe grapjurken dat het zijn
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kruimeldief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAUWquote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij weet niet dat we die treintjes hebben
We gaan wel van de zomer naar het spoorwegmuseum ... als Thomas de trein daar ook komt
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nu wel weer goed... al dacht ik dat gisteren ook.... een keer of vijf.
Ik wil toch al minderen, dus ook voor mij een overwinningquote:
Werkzequote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef OA het volgende:
Zo, het was weer gezellig... nu weer hard aan het werk
quote:
Tof! Spoorwegmuseum is tofquote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij weet niet dat we die treintjes hebben
We gaan wel van de zomer naar het spoorwegmuseum ... als Thomas de trein daar ook komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkzequote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef OA het volgende:
Zo, het was weer gezellig... nu weer hard aan het werk
Heb je pics?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Suikertje
[..]
Ja toff!en waaierig
[..]
weltruste
Liefste meisje van de wereldquote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Zienquote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uiteraard... maar op dit moment kom ik niet verder dan alleen maar telefoonpics
Nee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Liefste meisje van de wereld![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Wat is dit voor opmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
uhm momentje danquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar.uh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent niet gemeenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorDat ben jij namelijk al
![]()
En ik ben vet gemeen geweest gister, ALWEER
![]()
![]()
Dan nog vind ik het eigenlijk nergens op slaan en zelfs een tikkeltje beledigendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met heel veel koffie drinken en libido, vermoed ik.
Wel hoor, soms welquote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm momentje dan
[..]
uh?![]()
[..]
Jij bent niet gemeen![]()
Jij? Gemeen? Hoezo?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Barretjequote:Op maandag 7 februari 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
gooeedemorgen!
zo nog maar eens een laatste keer onder de zonne doucheen dan inpakken en naar huis
overgens kom ik er net achter dat de brandaris niet op texel staat![]()
zit al het hele weekend te zeuren tegendat we daar nog heen moeten
![]()
Hey Barretjequote:Op maandag 7 februari 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
gooeedemorgen!
zo nog maar eens een laatste keer onder de zonne doucheen dan inpakken en naar huis
![]()
fraarie!quote:
en hey trevje!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
gooeedemorgen!
![]()
Barquote:Op maandag 7 februari 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
gooeedemorgen!
![]()
ikquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Damn you atocorrect?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Gereserveerde je best doen, ik kan het ooooooooooooook...
Ja maar tochquote:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Gereserveerde je best doen, ik kan het ooooooooooooook...
had je trouwens m'n filmpjes nog gezien ?quote:
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke: [GEZ] 2 kaartjes voor Adele in Paradiso
En we hebben een PI dus tot zo
maar dat doe je niet, dus ben je liefquote:Op maandag 7 februari 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar tochIk moet me dan zo inhouden, ik kan namelijk nog veeeeeeeeeeeel gemener zijn
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
had je trouwens m'n filmpjes nog gezien ?Ja! Jij bent echt vet mooi!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Gemeeeeeeeeeeeeeeeeeen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
* pgrferrari gaat nu ook kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Jij bent echt vet mooi!!!![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! TEXEL is echt vet mooi!!!![]()
Ja. Mijn theeeelefooooooooon kent geen twentsquote:
Oh jaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat doe je niet, dus ben je lief
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
again
Ik be ff heel erg druk enzo, ik moet hele roosters ombouwen wegens ziekte
Jaquote:
Nee jij manquote:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat maakt jou dus het allerliefste meisje
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Jij bent echt vet mooi!!!![]()
Ja, die telefoon van mij houdt er een eigen willetje op na...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
again
Ik be ff heel erg druk enzo, ik moet hele roosters ombouwen wegens ziekte
Nee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat maakt jou dus het allerliefste meisje
Ah, zoeen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
Of ik even een luppemetie wilde tekenen
Niet?quote:
luppemetie, luppemetie....quote:Op maandag 7 februari 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik, want breezahsletjequote:Op maandag 7 februari 2011 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?!
Wie is dan het allerliefste meisje?
Tuuluk!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
Locomotiefquote:Op maandag 7 februari 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
luppemetie, luppemetie....![]()
neeik ben er te lang uit.
help eens?
Thomas...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
luppemetie, luppemetie....![]()
neeik ben er te lang uit.
help eens?
Jaquote:
Waarom zeg je dat dan ook?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen J.je had zijn kop moeten zien
Wat, dat je hem miste in bed?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik expressquote:
Je voeten waren wel een beetje koudquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik expresshij moet een beetje hard worden en weten wat hij mist als ik weg ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je voeten waren wel een beetje koud
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik expresshij moet een beetje hard worden en weten wat hij mist als ik weg ben
zo werkt dat bij mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je weet pas wat je hebt als het er niet meer is...nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgende keer leg ik ze wel tussen je benen
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo werkt dat bij mannen
je weet pas wat je hebt als het er niet meer is...
Whahaha liefffffquote:Op maandag 7 februari 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Assebliept jas aandoen?
Ik: Waar wil je heen dan?
Thijs: Naar de dierentuin natuurlijk! Kom!
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
Dan blijf ik niet zo stil liggen hoorquote:
Mag ik mee?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
Goed hoorquote:
Ga je dan tegenspartelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan blijf ik niet zo stil liggen hoor
Maar dat is toch vet koud?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik mee?Daar kom ik wel voor uit bed
Nee, slaan en bijten en krabbenquote:
Nee johquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, slaan en bijten en krabben
Niet als je door twee lieverds warmgeknuffeld wordt... Toch?quote:
Hihi, dat kan ook, maar ik 'moet' zo eerst naar mijn ouders om die stoelhoes te brengenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johEn en en dan gaan we wel naar iets dichtbijigs, de kinderboerderij ofzo
![]()
Ik lig ook nog op bedquote:Op maandag 7 februari 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, dat kan ook, maar ik 'moet' zo eerst naar mijn ouders om die stoelhoes te brengen
Lekker tochquote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig ook nog op bedIk wil niet opstaan
![]()
Maar doe rustig aan, ik ga voorlopig nergens heen denk ik
Gelukkig dat het goed gaat op dat duffe naquote:
Ik ben toch maar mijn bed uitgekomen... Dat slaapfokken is niet goed voor mequote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
Kee, anders vrijdagquote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, eigen schuldquote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gelukkig dat het goed gaat op dat duffe na
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Godver. *insert rowwen heze - heilige anthonius*
quote:
wok! vroege vogelquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stomme automaat
ik druk 2 5
zegt ie nog niet beschikbaar![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wacht maar, ik kom het je wel brengen
Ik sta boven koffie?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
in volgorde van belangrijkheid
![]()
1 jou zien![]()
2 koffie
Ik wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
Wie maakt ontbijt voor me?
Ben te lui om 7 stappen naar de keuken te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel hoor
dat red ik niet moet om 12:30 mijn baas gaan vervelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Jaquote:
Blij dat wij een kabinet hebben zeg. Al is het niet mijn smaak.quote:De Belgische senator Marleen Temmerman heeft de onderhandelaars in de kabinetsformatie opgeroepen geen seks te bedrijven, zolang er in België geen nieuwe regering is gevormd. Dat hebben Vlaamse media maandag gemeld.
De sociaaldemocratische senator volgt met haar voorstel het voorbeeld van Kenia. Daar sleepten de onderhandelingen over een nieuwe regering zich in 2009 ook eindeloos voort.
De vrouwenbewegingen in het land riepen toen alle vrouwen van de onderhandelaars op te stoppen met seks tot er een akkoord lag. ''Een week later lag het document op tafel'', aldus Temmerman.
De onderhandelingen over een nieuwe regering in België slepen zich al 7,5 maand voort. ''Nee, zo kan het niet verder. Dan maar de benen dicht'', aldus Temmerman.
© ANP
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe eens ff chillen
ik kan het kabeltje niet vinden
Ohjaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Had je dat gisteren nog niet door![]()
![]()
?
Wel lief doen tegen de receptioniste hequote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef OA het volgende:
Vraag ik net aan de receptioniste of ze nieuwe koffie wil zetten.. dus dat gaat ze doen. Ik loop net naar de keuken... geen koffie![]()
Dus ik schelden, blijkt dat de pot alweer leeg is![]()
Dus nu is er weer verse koffie in de maak!![]()
[ afbeelding ]
Tegen receptionistes altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief doen tegen de receptioniste he![]()
Wat?quote:
Fake jij ook?quote:
Nogal een drama gister, blijkbaar...(#2767, vanaf 235 werd het erg)quote:
Ik lees het allemaal niet terugquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nogal een drama gister, blijkbaar...(#2767, vanaf 235 werd het erg)
Als ik dat niet doe, dan ben ik snel mijn baan kwijt denk ikquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
vraaarieHet zijn altijd die negers met die geile geluidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
vraaarieBMW M3 total lossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens voor, dat geile geluid![]()
je werkt bij GFquote:Op maandag 7 februari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, dan ben ik snel mijn baan kwijt denk ik
*proest, mijn mandarijn.quote:
Koffie betekent veel voor me.quote:
kannik nie,quote:Op maandag 7 februari 2011 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
BMW M3 total loss![]()
Doe eens voor, dat geile geluid
o ja, moet ik ook nog eens voor bellenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat de ketelman kwam![]()
Nu heb ik geen ideeeeeeee wat voor zooitje het op zolder is![]()
De vorige keer had ik netjes opgeruimd
Doe jij FOK!-meets op je werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Koen66 het volgende:
Hallootjes
Weer hoop gemeet vandaag op werk....
Eerst 11:00-12:30
En daarna 13:00-14:00.
oh, oeps...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, moet ik ook nog eens voor bellen![]()
ketel is 10 jaar geleden opgehangen en er is 1 keer een onderhoudsbeurtje uitgevoerd....
Owja, was vergeten dat meetings alleen bij Fok plaatsvindenquote:
Ach, kom jij ook eens op een meetquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Koen66 het volgende:
Hallootjes
Weer hoop gemeet vandaag op werk....
Eerst 11:00-12:30
En daarna 13:00-14:00.
Vergaderingen op het werk is op een kladblaadje tekeningetjes maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja, was vergeten dat meetings alleen bij Fok plaatsvinden
Doe die van mij ook. Oh nee, ik ga zelf ook.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, kom jij ook eens op een meet
zo hoort het jaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, oeps...
hier komen ze elk jaar geloof ik zelfs![]()
maar dat hij nu misschien in de troep zit is zijn eigen probleem,
hadden ze de vorige keer maar niet zo moeten falen met die afspraak
Mag niet klagen (wel family only)quote:
daar hebben ze voicemail voor bedachtquote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, net weer een belletje van onbekend nummer gehad, moest het wegdrukken omdat ik in de les zit. Weet ik nog niet wie het is.
Immerquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief doen tegen de receptioniste he![]()
nee, ik word wel elke week meerdere malen door onbekend nummer gebeld, nooit wat op mijn voicemailquote:Op maandag 7 februari 2011 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar hebben ze voicemail voor bedacht![]()
en als ze die niet inspreken is het niet belangrijk
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet trouwens nodig weer eens zuigen...
Kom je ook bij mij?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil je niet schoppen, daar ben je te lief voorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je ook bij mij?![]()
Ik moet nodig eens opstaanWie schopt me uit bed?
kan ik je niet lokken met verse koffie en een croissant?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je ook bij mij?![]()
Ik moet nodig eens opstaanWie schopt me uit bed?
ja, dat is alweer even geledenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
hmmm, gister hadden we dat ookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik je niet lokken met verse koffie en een croissant?
dat is liever dan schoppen
Gekkie!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil je niet schoppen, daar ben je te lief voor
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik je niet lokken met verse koffie en een croissant?
dat is liever dan schoppen
ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmm, gister hadden we dat ook
quote:
Ik denk zeker een week geledenquote:
Zullen we samen douchen? Zeep ik je rug in!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
![]()
[..]![]()
Ja, ik ga wel douchen en op zoek naar koffie en eten
![]()
Mart, wat een oneerbaar voorstelquote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we samen douchen? Zeep ik je rug in!
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
![]()
[..]![]()
Ja, ik ga wel douchen en op zoek naar koffie en eten
![]()
Sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart, wat een oneerbaar voorstel![]()
Forum Opties | |
---|---|