Hihi, dat kan ook, maar ik 'moet' zo eerst naar mijn ouders om die stoelhoes te brengenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johEn en en dan gaan we wel naar iets dichtbijigs, de kinderboerderij ofzo
![]()
Ik lig ook nog op bedquote:Op maandag 7 februari 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, dat kan ook, maar ik 'moet' zo eerst naar mijn ouders om die stoelhoes te brengen
Lekker tochquote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig ook nog op bedIk wil niet opstaan
![]()
Maar doe rustig aan, ik ga voorlopig nergens heen denk ik
Gelukkig dat het goed gaat op dat duffe naquote:
Ik ben toch maar mijn bed uitgekomen... Dat slaapfokken is niet goed voor mequote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
Kee, anders vrijdagquote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, eigen schuldquote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gelukkig dat het goed gaat op dat duffe na
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Godver. *insert rowwen heze - heilige anthonius*
quote:
wok! vroege vogelquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stomme automaat
ik druk 2 5
zegt ie nog niet beschikbaar![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wacht maar, ik kom het je wel brengen
Ik sta boven koffie?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
in volgorde van belangrijkheid
![]()
1 jou zien![]()
2 koffie
Ik wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
Wie maakt ontbijt voor me?
Ben te lui om 7 stappen naar de keuken te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel hoor
dat red ik niet moet om 12:30 mijn baas gaan vervelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Jaquote:
Blij dat wij een kabinet hebben zeg. Al is het niet mijn smaak.quote:De Belgische senator Marleen Temmerman heeft de onderhandelaars in de kabinetsformatie opgeroepen geen seks te bedrijven, zolang er in België geen nieuwe regering is gevormd. Dat hebben Vlaamse media maandag gemeld.
De sociaaldemocratische senator volgt met haar voorstel het voorbeeld van Kenia. Daar sleepten de onderhandelingen over een nieuwe regering zich in 2009 ook eindeloos voort.
De vrouwenbewegingen in het land riepen toen alle vrouwen van de onderhandelaars op te stoppen met seks tot er een akkoord lag. ''Een week later lag het document op tafel'', aldus Temmerman.
De onderhandelingen over een nieuwe regering in België slepen zich al 7,5 maand voort. ''Nee, zo kan het niet verder. Dan maar de benen dicht'', aldus Temmerman.
© ANP
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe eens ff chillen
ik kan het kabeltje niet vinden
Ohjaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Had je dat gisteren nog niet door![]()
![]()
?
Wel lief doen tegen de receptioniste hequote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef OA het volgende:
Vraag ik net aan de receptioniste of ze nieuwe koffie wil zetten.. dus dat gaat ze doen. Ik loop net naar de keuken... geen koffie![]()
Dus ik schelden, blijkt dat de pot alweer leeg is![]()
Dus nu is er weer verse koffie in de maak!![]()
[ afbeelding ]
Tegen receptionistes altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief doen tegen de receptioniste he![]()
Wat?quote:
Fake jij ook?quote:
Nogal een drama gister, blijkbaar...(#2767, vanaf 235 werd het erg)quote:
Ik lees het allemaal niet terugquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nogal een drama gister, blijkbaar...(#2767, vanaf 235 werd het erg)
Als ik dat niet doe, dan ben ik snel mijn baan kwijt denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
vraaarieHet zijn altijd die negers met die geile geluidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
vraaarieBMW M3 total lossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens voor, dat geile geluid![]()
je werkt bij GFquote:Op maandag 7 februari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, dan ben ik snel mijn baan kwijt denk ik
*proest, mijn mandarijn.quote:
Koffie betekent veel voor me.quote:
kannik nie,quote:Op maandag 7 februari 2011 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
BMW M3 total loss![]()
Doe eens voor, dat geile geluid
o ja, moet ik ook nog eens voor bellenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat de ketelman kwam![]()
Nu heb ik geen ideeeeeeee wat voor zooitje het op zolder is![]()
De vorige keer had ik netjes opgeruimd
Doe jij FOK!-meets op je werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Koen66 het volgende:
Hallootjes
Weer hoop gemeet vandaag op werk....
Eerst 11:00-12:30
En daarna 13:00-14:00.
oh, oeps...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, moet ik ook nog eens voor bellen![]()
ketel is 10 jaar geleden opgehangen en er is 1 keer een onderhoudsbeurtje uitgevoerd....
Owja, was vergeten dat meetings alleen bij Fok plaatsvindenquote:
Ach, kom jij ook eens op een meetquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Koen66 het volgende:
Hallootjes
Weer hoop gemeet vandaag op werk....
Eerst 11:00-12:30
En daarna 13:00-14:00.
Vergaderingen op het werk is op een kladblaadje tekeningetjes maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja, was vergeten dat meetings alleen bij Fok plaatsvinden
Doe die van mij ook. Oh nee, ik ga zelf ook.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, kom jij ook eens op een meet
zo hoort het jaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, oeps...
hier komen ze elk jaar geloof ik zelfs![]()
maar dat hij nu misschien in de troep zit is zijn eigen probleem,
hadden ze de vorige keer maar niet zo moeten falen met die afspraak
Mag niet klagen (wel family only)quote:
daar hebben ze voicemail voor bedachtquote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, net weer een belletje van onbekend nummer gehad, moest het wegdrukken omdat ik in de les zit. Weet ik nog niet wie het is.
Immerquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief doen tegen de receptioniste he![]()
nee, ik word wel elke week meerdere malen door onbekend nummer gebeld, nooit wat op mijn voicemailquote:Op maandag 7 februari 2011 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar hebben ze voicemail voor bedacht![]()
en als ze die niet inspreken is het niet belangrijk
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet trouwens nodig weer eens zuigen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je ook bij mij?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil je niet schoppen, daar ben je te lief voorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je ook bij mij?![]()
Ik moet nodig eens opstaanWie schopt me uit bed?
kan ik je niet lokken met verse koffie en een croissant?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je ook bij mij?![]()
Ik moet nodig eens opstaanWie schopt me uit bed?
ja, dat is alweer even geledenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
hmmm, gister hadden we dat ookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik je niet lokken met verse koffie en een croissant?
dat is liever dan schoppen
Gekkie!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil je niet schoppen, daar ben je te lief voor
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik je niet lokken met verse koffie en een croissant?
dat is liever dan schoppen
ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmm, gister hadden we dat ook
quote:
Ik denk zeker een week geledenquote:
Zullen we samen douchen? Zeep ik je rug in!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
![]()
[..]![]()
Ja, ik ga wel douchen en op zoek naar koffie en eten
![]()
Mart, wat een oneerbaar voorstelquote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we samen douchen? Zeep ik je rug in!
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
![]()
[..]![]()
Ja, ik ga wel douchen en op zoek naar koffie en eten
![]()
Sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart, wat een oneerbaar voorstel![]()
Forum Opties | |
---|---|