Jaquote:
Blij dat wij een kabinet hebben zeg. Al is het niet mijn smaak.quote:De Belgische senator Marleen Temmerman heeft de onderhandelaars in de kabinetsformatie opgeroepen geen seks te bedrijven, zolang er in België geen nieuwe regering is gevormd. Dat hebben Vlaamse media maandag gemeld.
De sociaaldemocratische senator volgt met haar voorstel het voorbeeld van Kenia. Daar sleepten de onderhandelingen over een nieuwe regering zich in 2009 ook eindeloos voort.
De vrouwenbewegingen in het land riepen toen alle vrouwen van de onderhandelaars op te stoppen met seks tot er een akkoord lag. ''Een week later lag het document op tafel'', aldus Temmerman.
De onderhandelingen over een nieuwe regering in België slepen zich al 7,5 maand voort. ''Nee, zo kan het niet verder. Dan maar de benen dicht'', aldus Temmerman.
© ANP
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe eens ff chillen
ik kan het kabeltje niet vinden
Ohjaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Had je dat gisteren nog niet door![]()
![]()
?
Wel lief doen tegen de receptioniste hequote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef OA het volgende:
Vraag ik net aan de receptioniste of ze nieuwe koffie wil zetten.. dus dat gaat ze doen. Ik loop net naar de keuken... geen koffie![]()
Dus ik schelden, blijkt dat de pot alweer leeg is![]()
Dus nu is er weer verse koffie in de maak!![]()
[ afbeelding ]
Tegen receptionistes altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief doen tegen de receptioniste he![]()
Wat?quote:
Fake jij ook?quote:
Nogal een drama gister, blijkbaar...(#2767, vanaf 235 werd het erg)quote:
Ik lees het allemaal niet terugquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nogal een drama gister, blijkbaar...(#2767, vanaf 235 werd het erg)
Als ik dat niet doe, dan ben ik snel mijn baan kwijt denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |