Het klinkt eerder als een te vroege zaadlozing, dat "oeps".quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoel je in deze context niet eerder 'als paaltje bij gaatje komt'?.
Net als de slagroomspuitbus van Trevquote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt eerder als een te vroege zaadlozing, dat "oeps".
Ik volg het even niet, maar dat komt door het missen van een meetquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als de slagroomspuitbus van Trev.
Uh oh?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want dan slaap je bij mij
De doorzichtige plastic dop die op de bus zit, was een beetje vochtig wit van binnen... alsof de bus iets te vroeg was gaan spuitenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, maar dat komt door het missen van een meet
Weet ik tochquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik ken mijn grenzen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat doe ik ook soms wel eensquote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ben je veilig hoorIk praat alleen wel in m'n slaap
KJOET!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook soms wel eensen cavia geluidjes
Ja oke ik snap dat de banktermen niet makkelijk zijn. Maar mijn god zeg mijn collega heeft het in het gesprek met de klant geen moeilijke termen gebruikt.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al was het waarschijnlijk ook lachen om te horen hoe ik de eerste weken Duits moest pratenHet standaard gaat wel, maar als je met banktermen moet gooien, mijn god
![]()
Haiquote:
Morgen zomerquote:
Wat is Koen toch mooi, die eerste fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kruimeldief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |