Ik wil toch al minderen, dus ook voor mij een overwinningquote:
Werkzequote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef OA het volgende:
Zo, het was weer gezellig... nu weer hard aan het werk
quote:
Tof! Spoorwegmuseum is tofquote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij weet niet dat we die treintjes hebben
We gaan wel van de zomer naar het spoorwegmuseum ... als Thomas de trein daar ook komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkzequote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef OA het volgende:
Zo, het was weer gezellig... nu weer hard aan het werk
Heb je pics?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Suikertje
[..]
Ja toff!en waaierig
[..]
weltruste
Liefste meisje van de wereldquote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik ken mijn grenzen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Zienquote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uiteraard... maar op dit moment kom ik niet verder dan alleen maar telefoonpics
Nee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Liefste meisje van de wereld![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Wat is dit voor opmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
uhm momentje danquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar.uh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent niet gemeenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorDat ben jij namelijk al
![]()
En ik ben vet gemeen geweest gister, ALWEER
![]()
![]()
Dan nog vind ik het eigenlijk nergens op slaan en zelfs een tikkeltje beledigendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met heel veel koffie drinken en libido, vermoed ik.
Wel hoor, soms welquote:Op maandag 7 februari 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm momentje dan
[..]
uh?![]()
[..]
Jij bent niet gemeen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |