Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik moest weg uit jouw bedquote:Op maandag 7 februari 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh wait... en waar ben ik dan? he he ?
Mja, met deze motivatie is (tijdelijk) stoppen met fitness wel de beste optie, denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dapper hoor![]()
Ik denk er nog wel even overna
Bij jou is 1 ook genoeg hoor, maar daarboven ruik je zo lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je bent goed op weg... volgende keer neem ik een fles rode wijn mee
[..]
hmm de jouwe zijn ook lekker zacht... bij mij heb je er 2 nodig, jij kan er nog 1 gebruiken voor iemand anders...
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je het toch
Jawel, wel okeeMet jou dan?
toekquote:Op maandag 7 februari 2011 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klinkt bekend van je dubbelgangster
Goedemorgen dames
Goedemorgen heren
MPGquote:
WTF, ik had juist besloten dat hij mijn held ging worden dit seizoenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Net wakkerheb ff gauw al het nieuws over Kubica (zwaar gecrashte F1-coureur) gelezen en ga nu koffie maken. Wil je ook een bakje?
Ja uhmquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij jou is 1 ook genoeg hoor, maar daarboven ruik je zo lekker![]()
Je hebt een gat gegraven en op zijn Japans gepoept?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn goede daad voor vandaag weer gedaan.
Met dichtgeknepen ogenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een gat gegraven en op zijn Japans gepoept?
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je bent goed op weg... volgende keer neem ik een fles rode wijn mee
ik kom de volgende meet maar niet denk ikquote:
Noem je mij nu raarquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uhm![]()
ik heb niets met vreemde mannen in mijn bed
[..]
ik doe em de volgende keer gewoon weer op
vreemd/raar ... uhm ja I guessquote:
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu moest ik opeens denken dat er een KSC.RAR is
Jawel. En je blijft slapen. En er is wijn. Rode.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kom de volgende meet maar niet denk ik
Ik had het gister op het journaal gezien jaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Net wakkerheb ff gauw al het nieuws over Kubica (zwaar gecrashte F1-coureur) gelezen en ga nu koffie maken. Wil je ook een bakje?
Heul welquote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij mag blij zijn dat die nog leeftquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek
[..]
MPG
[..]
WTF, ik had juist besloten dat hij mijn held ging worden dit seizoen
En het klonk nog wel zo lekker om in jou bed te gaan slapen!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uhm![]()
ik heb niets met vreemde mannen in mijn bed
Ik zal vast niet kunnen. Daar heb ik patent op.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Nee vreemdquote:
Noujaaaaaa...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vreemd/raar ... uhm ja I guess
[..]
Jaaaaaaaa![]()
schrok me dood toen ik het hoorde. Zeker als je die auto ziet is het een wonder dat ze beide nog leven (co-piloot heeft helemaal niks)quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het gister op het journaal gezien ja
Ja lekker
Ja maar als het puntje bij paaltje komt dan heb ik zoiets van *oeps*quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij mag blij zijn dat die nog leeft
Robert Kubica weer zwaar gecrasht
[..]
En het klonk nog wel zo lekker om in jou bed te gaan slapen!
Poteeto potaato.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee vreemdEn als een vrouw nee zegt is het nee he?
Sorry sorry sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
schrok me dood toen ik het hoorde. Zeker als je die auto ziet is het een wonder dat ze beide nog leven (co-piloot heeft helemaal niks)
Komt eraan
Niet zeuren dat je het koud hebt de volgende keerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar als het puntje bij paaltje komt dan heb ik zoiets van *oeps*![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Poteeto potaato.
Dan bedoelt ze stiekem 'ja'... Toch?![]()
...
Puntje bij paaltjequote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is erg sad.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
Ik weet wat ik mijn mannelijke collega ga geven voor zijn verjaardag een cursus engels. Ik hoorde hem weer met een klant praten. Tenenkrommend:
Yes i snap what you mean. Yes there can we over talking. When can you. Good I shall the secretaresse ask to note this in our vergaderplanner.
hmmm iets meer drank en dan had ik het helemaal niet koudquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet zeuren dat je het koud hebt de volgende keer
logischquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry sorry sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje
Ja gelukkig wel anders had je zaterdag bij je koffie een plakje cake gekregen en was je niet de enige die bij Muck op bezoek was
No Probs
ff koffie zetten dus ff tempo omlaag mensen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Indeed.quote:
Ik heb ook bij jou gelegenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmmm iets meer drank en dan had ik het helemaal niet koud
Zie je welquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja echt hoor ... slettebakquote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ook bij jou gelegen
Eigenlijk bij iedereen die is blijven slapen, behalve Mart
Breezahslet dat ik ben
Al was het waarschijnlijk ook lachen om te horen hoe ik de eerste weken Duits moest pratenquote:
Bedoel je in deze context niet eerder 'als paaltje bij gaatje komt'?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* MPG noteert, iets meer drank erin gieten...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmmm iets meer drank en dan had ik het helemaal niet koud
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoel je in deze context niet eerder 'als paaltje bij gaatje komt'?.
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg ik ken mijn grenzen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] noteert, iets meer drank erin gieten...
[/me]![]()
Ja, want dan slaap je bij mijquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik ken mijn grenzen hoor
Het klinkt eerder als een te vroege zaadlozing, dat "oeps".quote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als de slagroomspuitbus van Trevquote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt eerder als een te vroege zaadlozing, dat "oeps".
Ik volg het even niet, maar dat komt door het missen van een meetquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als de slagroomspuitbus van Trev.
Uh oh?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want dan slaap je bij mij
De doorzichtige plastic dop die op de bus zit, was een beetje vochtig wit van binnen... alsof de bus iets te vroeg was gaan spuitenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, maar dat komt door het missen van een meet
Weet ik tochquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik ken mijn grenzen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat doe ik ook soms wel eensquote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ben je veilig hoorIk praat alleen wel in m'n slaap
KJOET!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook soms wel eensen cavia geluidjes
Ja oke ik snap dat de banktermen niet makkelijk zijn. Maar mijn god zeg mijn collega heeft het in het gesprek met de klant geen moeilijke termen gebruikt.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al was het waarschijnlijk ook lachen om te horen hoe ik de eerste weken Duits moest pratenHet standaard gaat wel, maar als je met banktermen moet gooien, mijn god
![]()
Haiquote:
Morgen zomerquote:
Wat is Koen toch mooi, die eerste fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kruimeldief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs ik sta er weer eens inquote:Op maandag 7 februari 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is er aardig wat ingehaald van zaterdag.
Heeft hij al gevraagd of hij thuis ook met de tein mag jijjen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kruimeldief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
denk dat het beperkt zal blijven tot de weekeindenquote:
Hoe is het met je dvd's Mart?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd of hij thuis ook met de tein mag jijjen?
hij weet niet dat we die treintjes hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd of hij thuis ook met de tein mag jijjen?
Was ist passiert? Boven mij!quote:
Dat is een mooi beginquote:Op maandag 7 februari 2011 09:44 schreef OA het volgende:
Ik
[..]
denk dat het beperkt zal blijven tot de weekeinden
Volgens mij staan ze nu wel weer goed... al dacht ik dat gisteren ook.... een keer of vijfquote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe is het met je dvd's Mart?
Flauwe grapjurken dat het zijn
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kruimeldief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAUWquote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij weet niet dat we die treintjes hebben
We gaan wel van de zomer naar het spoorwegmuseum ... als Thomas de trein daar ook komt
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nu wel weer goed... al dacht ik dat gisteren ook.... een keer of vijf.
Ik wil toch al minderen, dus ook voor mij een overwinningquote:
Werkzequote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef OA het volgende:
Zo, het was weer gezellig... nu weer hard aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |