Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en woar komde gij zelf vandoan ?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon Brabants in het algemeen, dus Oost-Brabants, Zuid-Brabants en West-Brabants.
quote:
quote:
bedankt, goudkuipje!quote:
studeer zequote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wiskunde doen met vaderpersoon.
Jij ook al zo'n wiskunde-held?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wiskunde doen met vaderpersoon.
Een beetje maarquote:
Ik kom uut ut skônste plekske van Broabant, Deurnequote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en woar komde gij zelf vandoan ?
Lapo hunter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oww, kendu gullie eigenlijk ok kaaibaanduh ?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom uut ut skônste plekske van Broabant, Deurne
Ik ben geen lapo-hunter
Hey Friemelquote:
Hai Martquote:
Neuh, da ken ik niequote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, kendu gullie eigenlijk ok kaaibaanduh ?
die laophunter was voor iemand anders
Ja, maar ik vind het nu ongezelligquote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Friemel
[..]
Hai Mart
Operatie bier uit huis geslaagd![]()
Heb je het huis alweer voor jezelf?
quote:NL: Dit behoort tot de mogelijkheden!
Br: Dè ken!
NL: Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden!
Br: We witten ut nie!
NL: Zou u dat nog eens willen herhalen?
Br: Wè?
NL: Zulks ben ik geenszins van plan!
Br: Denkut toch nie!
NL: Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
Br: Zu dè?
NL: Hiermee verwacht ik geen problemen te ondervinden!
Br: Hendig zat!
NL: Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren!
Br: Des sunt!
NL: Hetgeen u verteld, verbaasd mij ten zeerste!
Br: Wè zeddu nou?
NL: Deze informatie is geheel nieuw voor mij!
Br: Daor wik niks van!
NL: Het leven van een Brabander gaat niet over rozen!
Br: Tis wè!
NL: Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?
Br: Meudde gij dè wel?
NL: Kunt u mij een prognose geven van de winstcijfers?
Br: Wè schuift dè?
NL: Ik denk, dat het heel verstandig is om onze samenwerking te
beëindigen!
Br: Houdoe eej!
NL: Pardon, ik heb u niet goed verstaan; kunt u dat herhalen?
Br: Welluk?
NL: Daar zult u op generlei wijze achter kunnen komen!
Br: Witte tonnie !
NL: Weet u dat toevalligerwijs wel?
Br: Witte Gijt?
NL: Heeft u hiervan kennis genomen?
Br: Witte dè?
NL: Zou u dat niet meer willen herhalen?
Br: Bakkes!!!
NL: Zou ik een meter bier van u kunnen krijgen?
Br: Pils, en veul!
NL: U heeft drie pogingen om achter de waarheid te komen!
Br: Drie k'raaien!
NL: Indien u dat nogmaals uitvoert
Br: Agge da doe
NL: Ik zou u willen verzoeken, dit pand te verlaten!
Br: Maok da ge weg komt!
NL: Ik heb hierover een enigszins afwijkende mening
BR: Das nie!
NK: Het leven van een Brabander gaat niet altijd over rozen
Br: Tis wa
Ja, dat snap ik welquote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het nu ongezellig. Moet alleen nog even stofzuigen en dweilen zometeen.
Nu even de 'heimwee-naar-de-meet'-fase, want ik vond het weer erg gezellig.
Op naar de volgende meet.
quote:Noem eens een meubelketen met een 'd'
dunikea
Noem eens een familielid met een 'z'
zoma
Noem eens een instrument met een 'n'
nurgel
Noem eens een supermarkt met een 'n
nAldi
Ja, goed ideequote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
ST en ik hadden het er al over dat we volgende maand ofzo maar weer wat leuks moesten doen![]()
Smeerkaasquote:
des sund, dan kennu we dè alleen in tilburgquote:
quote:Nl: zou u wellicht nog een kopje koffie lusten ?
Br: Koffie?
Oeh die is inderdaad belangrijkquote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
des sund, dan kennu we dè alleen in tilburg![]()
en je was de belangrijkste vergeten
[..]
Hoiquote:
Dat ik je de hele tijd valselijk beschuldigde gisterquote:
En ik probeerde nog zo onschuldig te lijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik je de hele tijd valselijk beschuldigde gister![]()
Maar je keek zo boevig
Oh, dan zal het wel aan mij gelegen hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef OA het volgende:
En ik probeerde nog zo onschuldig te lijken
absoluut en jij danquote:
Ietsje minder, want het was steeds zo druk in bedquote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
absoluut en jij dan
Alleen was ik om 1 of andere reden vroeg opDus zit al vanaf iets over 8 ofzo spelletjes op pc te spelen. Muck ligt nog lekker te slapen.
Ben net ff gauw wezen kijken. Ligt prinsheerlijk door hele bed heen. Heb haar gezegd dat ze mag blijven pitten, dat ik wel even naar de supermarkt ga
Of aan mijn onderontwikkelde acteertalentquote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel aan mij gelegen hebben
Met wie heb je allemaal het bed gedeeld dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ietsje minder, want het was steeds zo druk in bed![]()
Wat ben je toch ook een lieverd
Nu nog in bed?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
absoluut en jij dan
Alleen was ik om 1 of andere reden vroeg opDus zit al vanaf iets over 8 ofzo spelletjes op pc te spelen. Muck ligt nog lekker te slapen.
Ben net ff gauw wezen kijken. Ligt prinsheerlijk door hele bed heen. Heb haar gezegd dat ze mag blijven pitten, dat ik wel even naar de supermarkt ga
Of je deed juist alsof je een boefje was, zodat ik je wel moest verdenken..quote:
Met iedereenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Met wie heb je allemaal het bed gedeeld dan?
Hmhm. Iets met drank en weinig slaapquote:
Ben ik nu door de mand gevallen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je deed juist alsof je een boefje was, zodat ik je wel moest verdenken..
(oh, sorry, nou doe ik het weer)
naughty naughtyquote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Iets met drank en weinig slaap
Niet met iedereenquote:
quote:
Bij wie heb je 2x gelegen, ST?quote:
Hey Koenquote:
Hai!quote:
Ja, sorryquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen![]()
Ja, super leuk, alleen wel vermoeiend![]()
Ehm...ik heb in twee verschillende bedden gelegen met vier mensen in totaal per keer..quote:
Mission accomplishedquote:
Maar je bent wel schattig als je boevig kijktquote:
QFTquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je bent wel schattig als je boevig kijkt
Veel plezier dan maar Koenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weer weg
Mijn kids zitten te zeuren
en mijn vrouw zit daardoor te zeiken dat ik moet gaan spelen
Doeisels![]()
Heeeerlijk, spelen met je kinderenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weer weg
Mijn kids zitten te zeuren
en mijn vrouw zit daardoor te zeiken dat ik moet gaan spelen
Doeisels![]()
quote:
En dat je mij doodvermoordde?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik je de hele tijd valselijk beschuldigde gister![]()
Maar je keek zo boevig
Zo druk was ik toch niet vannacht?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ietsje minder, want het was steeds zo druk in bed![]()
Ehm...wat voor topic precies?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis is weer opgeruimd en schoon. Zometeen nog even een topic openen en foto's naar de computer zetten.
Topic openen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis is weer opgeruimd en schoon. Zometeen nog even een topic openen en foto's naar de computer zetten.
Alles weer normaalquote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...wat voor topic precies?
Iets met autocorrectquote:Op zondag 6 februari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Topic openen?Maar we hadden afgesproken dat de foto's niet online zouden komen
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je bent wel schattig als je boevig kijkt
Wat heeft hij (of zij) gedaan dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef OA het volgende:
Een van onze katten heeft zichzelf een wond bezorgd in z'n nek en het zit net te laag om een kapje om te doen...
Hij is een kneusje... kan maar 1 merk voer verdragen en bij alle andere merken volgt een allergische reactie. We moesten onlangs overstappen op ander voer, omdat het geschikte voer tijdelijk niet te krijgen was. Gevolg is dus een grote wond door krabben...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heeft hij (of zij) gedaan dan?
Veel plezier danquote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
Naar de open dag van school
Ja klinkt dom hèMaar er zijn ook wat vrienden van me dus het zal wel gezellig worden
Ooh, wat sip...een gaasje en een rekverbandje (met vette zalf er onder), kan dat wel op die plek?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef OA het volgende:
Hij is een kneusje... kan maar 1 merk voer verdragen en bij alle andere merken volgt een allergische reactie. We moesten onlangs overstappen op ander voer, omdat het geschikte voer tijdelijk niet te krijgen was. Gevolg is dus een grote wond door krabben...
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo Trevquote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu in de trein naar Arnhem en om half 4 de trein naar aalten pakken
Hoi snoetjequote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Op zondag?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
Naar de open dag van school
Ja klinkt dom hèMaar er zijn ook wat vrienden van me dus het zal wel gezellig worden
Hey DMquote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo Trev.
Aalten, als ik toch eens wist waar dat wasquote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
In principe wel, maar dat krabt ie er toch weer af. Zeker als je een dag niet thuis bent, zoals maandag t/m vrijdag.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, wat sip...een gaasje en een rekverbandje (met vette zalf er onder), kan dat wel op die plek?
De autorit met MPG dus overleefd?quote:
Hey Stuquote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aalten, als ik toch eens wist waar dat was
Hoi Trev
Ehm, not really want als ik het zou willen weten is er natuurlijk Google Mapsquote:
Moet ik morgen even komen oppassen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat krabt ie er toch weer af. Zeker als je een dag niet thuis bent, zoals maandag t/m vrijdag.
Morgen maar even de dierenarts bellen. Toevallig ben ik dinsdag en woensdag thuis, dus dan kan ik het in de gaten houden.
Kom je even naar Vlaardingen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik morgen even komen oppassen?
Klopt want ik ga het je niet uitleggenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, not really want als ik het zou willen weten is er natuurlijk Google Maps
Tegen de wind in ging het niet harder dan 75 zeker?quote:
Ja hoor, voor jouw poesje welquote:
Dat klinkt wat vreemdquote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, voor jouw poesje wel
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt want ik ga het je niet uitleggen
Dat was ook de bedoelingquote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef OA het volgende:
Dat klinkt wat vreemd![]()
Maar het zal overdag wel goed gaan hoor. Als we niet thuis zijn, slapen ze heel veel. Het gaat juist mis als we wel thuis zijn
Aalten ligt ten oosten van Doetinchem, bijna in Duitsland. Geen dankquote:
Duitslandquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
Aalten ligt ten oosten van Doetinchem, bijna in Duitsland. Geen dank
Bijna...quote:
Misschien wel. Morgenavond weten we hetquote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling![]()
Oh, dus dan is het juist goed als jullie er van maandag t/m vrijdag niet zijn eigenlijk
Nou, ik vind het maar sip.quote:
Okayquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag naar een van de vuurtorens geweest hier
lekker uit gewaaid!
daarna lekker warme choco met slagroom gedronken!![]()
nu zo weer samen in het bubbelbad
Ik geef het door als ie weer wakker isquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar sip.
Kusje op je poesje dan
Je was daar toch om te werken?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag naar een van de vuurtorens geweest hier
lekker uit gewaaid!
daarna lekker warme choco met slagroom gedronken!![]()
nu zo weer samen in het bubbelbad
Ja, dat is goed.quote:
Ik heb prima geslapen hoor. Lekker in m'n warme waterbedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is goed.
Heb jij een beetje lekker geslapen?
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaal niet jaloersquote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef OA het volgende:
Ik heb prima geslapen hoor. Lekker in m'n warme waterbed![]()
Alleen komt er 's nachts altijd uitgaangstuig schreeuwend door de straat, maar das meestal met 5 minuten weer klaar
Ik vermoedde hier meteen een autocorrectfout, aangezien ik een serverfoutmelding kreegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole.
Aha, dan ben je goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm..
hier ging het eea mis.
ik deed een illegale actie
nu is m'n IP genoteerd
geen idee wat ik deed
maar OA.. ik ben niet aan het werk.. voornamelijk aan het bijkomen van het werk..
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm..
hier ging het eea mis.
ik deed een illegale actie
nu is m'n IP genoteerd
geen idee wat ik deedmaar OA.. ik ben niet aan het werk.. voornamelijk aan het bijkomen van het werk..
Even een reactie eronder gelezen:quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
Commentaar geven hoeft niet eens
http://www.telegraaf.nl/b(...)15_scholieren__.html
Whutquote:Deze jeugd wordt verpleger en verpleegster in de GGZ omdat ze geen normale baan krijgen door verkeerde karakter, en dan gaan ze door met treiteren en stelen van de GGZ-patienten, die zich niet kunnen verweren.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Even een reactie eronder gelezen:
[..]
Whut
Dat begrijp ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Even een reactie eronder gelezen:
[..]
Whut
Ja, FOK! was van slag omdat er een leuk topic was geopendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vermoedde hier meteen een autocorrectfout, aangezien ik een serverfoutmelding kreeg
Weet je hoe koud het was bij DM?quote:
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het was bij DM?
You lucky bastard!
Oh ja. Maar dat kwam omdat iemand steeds zo boevig zat te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef OA het volgende:
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toen
en je hebt ook maar meteen je onderschrift aangepastquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, FOK! was van slag omdat er een leuk topic was geopend.
Groetjes terug vanuit Londonquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Jeuj ik ben blij, de ouwe trouwe geel/oranje mobiele layout is er weer (even). Die er sinds gisteren was was voor mij onwerkbaar
Groetjes vanaf winderig pleintje
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Jeuj ik ben blij, de ouwe trouwe geel/oranje mobiele layout is er weer (even). Die er sinds gisteren was was voor mij onwerkbaar
En daarna nog meer warmte gaf, omdat ik telkens op de brandstapel eindigdequote:Op zondag 6 februari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat kwam omdat iemand steeds zo boevig zat te kijken
Buitenspelenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef OA het volgende:
En daarna nog meer warmte gaf, omdat ik telkens op de brandstapel eindigde
Telkens als ik daar ben, regent en waait het heel hardquote:
En de roosters open gezet... en het ene rooster nog een keer open toen ik het dicht wilde doen, maar iemand anders dat al had gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toen
Vergeven en vergetenquote:
ben je daar zo vaak dan??quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
Telkens als ik daar ben, regent en waait het heel hard
Hahaha nee nu 100 m van huis, koters wilden voetballen.....quote:
Nee, 2x per jaar ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je daar zo vaak dan??
volgende keer kopje koffie doen??
Ik stond donderdagavond te zwaaienquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je daar zo vaak dan??
volgende keer kopje koffie doen??
heheh.. volgende keer even smsenquote:
Wie, waar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Praten jullie daar allemaal zo leuk, trouwens?
De meeste mensen hier praten wat platter (Rotterdams)quote:
Woohooquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Trevland het volgende:
Nu in de trein sauna naar aalten, tegen 5 uur dus thuis
Have funquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, zoonlief is wakker, ik ga hem halen en dan gaan we even koei'n kiek'n![]()
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Veel plezier bij de koei'nquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Enjoy sweetiequote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Bis Later STquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Veel plezierquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
SMSed wat lastig zonder 06 nrquote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. volgende keer even smsendoen we een bakkie
pieperdquote:
Nee, waarschijnlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo leuk is dat anders niet dat het hier zo warm is
Met die hysterische Gordon erbij.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
minute to win it is echt een debiel programma![]()
en.. en.. en,,quote:
Gordonquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Met die hysterische Gordon erbij.
Ahaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb mijn jas en vest al uit
Meteen toen ik in de trein zat
Het is dat het zo hard waait anders had ik waarschijnlijk niet eens een jas meegenomen, heb nu dus ook mijn zomerjas bij mequote:
Nu al je zomerjasquote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat het zo hard waait anders had ik waarschijnlijk niet eens een jas meegenomen, heb nu dus ook mijn zomerjas bij me
Yup, die gaat meestal pas met een graad ov 5 weg en bij een graad of 8 gaat die al weer aan, winterjas is nu gewoon veel te warmquote:
Ik zit een beetje in de twijfel zone momenteel maar mijn zomerjas is echt te koud voor nuquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, die gaat meestal pas met een graad ov 5 weg en bij een graad of 8 gaat die al weer aan, winterjas is nu gewoon veel te warm
Ik ben gewoon geen koukleumquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de twijfel zone momenteel maar mijn zomerjas is echt te koud voor nu
Vind ik ook, alleen wel eens lastig als je tussen een aantal zit die de verwarming hoog hebben staanquote:
Ja, dat vind ik ook irritantquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, alleen wel eens lastig als je tussen een aantal zit die de verwarming hoog hebben staan
Zo warm ben ik nou ook weer niet aangelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom loop ik bij ons thuis bijna altijd in een t-shirt omdat mijn ma het koud heeft
Nee hoor, op zondag doe ik dat altijd en het begint altijd om dezelfde tijdquote:
Ik dus wel, het moet echt ergens koel zijn wil ik daar mijn vest aanhoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo warm ben ik nou ook weer niet aangelegen
Grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel, het moet echt ergens koel zijn wil ik daar mijn vest aanhouden
Ooooh, dat is best wel heel erg laagquote:
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat is best wel heel erg laag![]()
Dan was het proefwerk dus gewoon te moeilijkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.
Dan was de toets zeker pittigquote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was het proefwerk dus gewoon te moeilijk
Schiet niet op dusquote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenDe stof, daar gaat hij veel te snel doorheen en doet vrijwel niks aan theorie.
Dat is zeker zwaar klotequote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenDe stof, daar gaat hij veel te snel doorheen en doet vrijwel niks aan theorie.
Nee, ik was daarna een beetje in paniekquote:
Mag toch hopen dat er wat serieuzer naar wordt gekeken als de resultaten zo slecht zijn voor een hele klasquote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik was daarna een beetje in paniek, ging gelijk naar mentrix om te zeggen dat ik er mee stopte. Moet voor elk vak voldoende halen om over te mogen gaan.
Ze haalde mij over om er toch maar niet mee te stoppen, niet dat ik dit jaar over ga ofzo.
Lekker gezondquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag niet eens geluncht.
Maar goed dat er nog chips van gisteren over zijn dan.
Geen snack atack?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag niet eens geluncht.
Maar goed dat er nog chips van gisteren over zijn dan.
Hoop ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er wat serieuzer naar wordt gekeken als de resultaten zo slecht zijn voor een hele klas
Ik deed er 16 uur korter overquote:
Is ook een goede optiequote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik gooi straks de frituurpan wel aan voor het avondeten.
Morgen weer gezond eten en zo, nu even de restjes wegwerken. Weggooien is ook zondequote:
Ik heb geen lenzen, mijn ogen kijken nog goed genoegquote:
Je lens van je camera, Utlöllquote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen lenzen, mijn ogen kijken nog goed genoeg.
Daarom ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer gezond eten en zo, nu even de restjes wegwerken. Weggooien is ook zonde.
[..]
Ik heb geen lenzen, mijn ogen kijken nog goed genoeg.
Fietszequote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
Ik ben bij het station, nu naar huis fietsen.
Bis Later Lui![]()
Tot later Trevquote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Sterktequote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Smakelijk schoonouders eten Koenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Zowww naar schoonouders, daar eten. Tot vanavond
Hoop dat het eten lekker zal zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Zowww naar schoonouders, daar eten. Tot vanavond
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:34 schreef OA het volgende:
We hebben de poes een sjaaltje omgedaan, zodat ie niet meer aan z'n wond kan krabben.
Dat beest is meteen de weg kwijt, hij snapt er niets van...
Foto'squote:Op zondag 6 februari 2011 16:34 schreef OA het volgende:
We hebben de poes een sjaaltje omgedaan, zodat ie niet meer aan z'n wond kan krabben.
Dat beest is meteen de weg kwijt, hij snapt er niets van...
Ja hoorquote:
ik ben toch te vroeg naar huis gegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
Alleen bedoelde ik eigenlijk dat OA best foto's van zijn kat met sjaal om mag posten.
Jij hebt dan ook vanochtend om 7 uur de wekker gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Volgende maandquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben toch te vroeg naar huis gegaan![]()
volgende maand weer zag ik?
Volgende maandquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
ST en ik hadden het er al over dat we volgende maand ofzo maar weer wat leuks moesten doen![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook vanochtend om 7 uur de wekker gemist...
Die wekker zal me een rotzorg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat sandwichen eigenlijk ook... Ik had niet graag tussen jou en trev ingelegen
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Die wekker was zo erg, dat zelfs MPG in eerste instantie ontkende dat het zijn wekker wasquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef OA het volgende:
[..]
Die wekker zal me een rotzorg zijnen dat sandwichen eigenlijk ook... Ik had niet graag tussen jou en trev ingelegen
Helemaal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wekker was zo erg, dat zelfs MPG in eerste instantie ontkende dat het zijn wekker was.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 7 uur, luid en duidelijk uit de speakers
Standaard, ivm zwemmelenquote:
Ah, gevalletje 'vergeten uit te zetten' dus...quote:
Hmmhmmquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, gevalletje 'vergeten uit te zetten' dus...
Zet jij je wekker op 7 uur op zondagquote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 7 uur, luid en duidelijk uit de speakers
Goed ideequote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
Ik moet wel, normaliter moet ik zondags om 8.15 in het zwembad zijn, want om 8.25 moet ik zwemles gevenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zet jij je wekker op 7 uur op zondag![]()
Zo vroeg gaat de mijne nog geeneens door de week
Ruilen met collegaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee...
Maar waar haal ik de vrije dagen vandaan? En de centen voor de reis...
Ik geef het een week. Maximaalquote:
Neem een bandje opquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet wel, normaliter moet ik zondags om 8.15 in het zwembad zijn, want om 8.25 moet ik zwemles geven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee...
Maar waar haal ik de vrije dagen vandaan? En de centen voor de reis...
Beter idee. Meet bij MPG vanaf 16.00 uurquote:
Ja maar dan moet er ook een hotel geboekt worden voor de slapersquote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Beter idee. Meet bij MPG vanaf 16.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |