Ja, FOK! was van slag omdat er een leuk topic was geopendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vermoedde hier meteen een autocorrectfout, aangezien ik een serverfoutmelding kreeg
Weet je hoe koud het was bij DM?quote:
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het was bij DM?
You lucky bastard!
Oh ja. Maar dat kwam omdat iemand steeds zo boevig zat te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef OA het volgende:
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toen
en je hebt ook maar meteen je onderschrift aangepastquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, FOK! was van slag omdat er een leuk topic was geopend.
Groetjes terug vanuit Londonquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Jeuj ik ben blij, de ouwe trouwe geel/oranje mobiele layout is er weer (even). Die er sinds gisteren was was voor mij onwerkbaar
Groetjes vanaf winderig pleintje
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Jeuj ik ben blij, de ouwe trouwe geel/oranje mobiele layout is er weer (even). Die er sinds gisteren was was voor mij onwerkbaar
En daarna nog meer warmte gaf, omdat ik telkens op de brandstapel eindigdequote:Op zondag 6 februari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat kwam omdat iemand steeds zo boevig zat te kijken
Buitenspelenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef OA het volgende:
En daarna nog meer warmte gaf, omdat ik telkens op de brandstapel eindigde
Telkens als ik daar ben, regent en waait het heel hardquote:
En de roosters open gezet... en het ene rooster nog een keer open toen ik het dicht wilde doen, maar iemand anders dat al had gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toen
Vergeven en vergetenquote:
ben je daar zo vaak dan??quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
Telkens als ik daar ben, regent en waait het heel hard
Hahaha nee nu 100 m van huis, koters wilden voetballen.....quote:
Nee, 2x per jaar ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je daar zo vaak dan??
volgende keer kopje koffie doen??
Ik stond donderdagavond te zwaaienquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je daar zo vaak dan??
volgende keer kopje koffie doen??
heheh.. volgende keer even smsenquote:
Wie, waar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Praten jullie daar allemaal zo leuk, trouwens?
De meeste mensen hier praten wat platter (Rotterdams)quote:
Woohooquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Trevland het volgende:
Nu in de trein sauna naar aalten, tegen 5 uur dus thuis
Have funquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, zoonlief is wakker, ik ga hem halen en dan gaan we even koei'n kiek'n![]()
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Veel plezier bij de koei'nquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Enjoy sweetiequote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Bis Later STquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Veel plezierquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
SMSed wat lastig zonder 06 nrquote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. volgende keer even smsendoen we een bakkie
pieperdquote:
Nee, waarschijnlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo leuk is dat anders niet dat het hier zo warm is
Met die hysterische Gordon erbij.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
minute to win it is echt een debiel programma![]()
en.. en.. en,,quote:
Gordonquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Met die hysterische Gordon erbij.
Ahaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb mijn jas en vest al uit
Meteen toen ik in de trein zat
Het is dat het zo hard waait anders had ik waarschijnlijk niet eens een jas meegenomen, heb nu dus ook mijn zomerjas bij mequote:
Nu al je zomerjasquote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat het zo hard waait anders had ik waarschijnlijk niet eens een jas meegenomen, heb nu dus ook mijn zomerjas bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |