Hij is een kneusje... kan maar 1 merk voer verdragen en bij alle andere merken volgt een allergische reactie. We moesten onlangs overstappen op ander voer, omdat het geschikte voer tijdelijk niet te krijgen was. Gevolg is dus een grote wond door krabben...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heeft hij (of zij) gedaan dan?
Veel plezier danquote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
Naar de open dag van school
Ja klinkt dom hèMaar er zijn ook wat vrienden van me dus het zal wel gezellig worden
Ooh, wat sip...een gaasje en een rekverbandje (met vette zalf er onder), kan dat wel op die plek?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef OA het volgende:
Hij is een kneusje... kan maar 1 merk voer verdragen en bij alle andere merken volgt een allergische reactie. We moesten onlangs overstappen op ander voer, omdat het geschikte voer tijdelijk niet te krijgen was. Gevolg is dus een grote wond door krabben...
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo Trevquote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu in de trein naar Arnhem en om half 4 de trein naar aalten pakken
Hoi snoetjequote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Op zondag?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
Naar de open dag van school
Ja klinkt dom hèMaar er zijn ook wat vrienden van me dus het zal wel gezellig worden
Hey DMquote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo Trev.
Aalten, als ik toch eens wist waar dat wasquote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
In principe wel, maar dat krabt ie er toch weer af. Zeker als je een dag niet thuis bent, zoals maandag t/m vrijdag.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, wat sip...een gaasje en een rekverbandje (met vette zalf er onder), kan dat wel op die plek?
De autorit met MPG dus overleefd?quote:
Hey Stuquote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aalten, als ik toch eens wist waar dat was
Hoi Trev
Ehm, not really want als ik het zou willen weten is er natuurlijk Google Mapsquote:
Moet ik morgen even komen oppassen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat krabt ie er toch weer af. Zeker als je een dag niet thuis bent, zoals maandag t/m vrijdag.
Morgen maar even de dierenarts bellen. Toevallig ben ik dinsdag en woensdag thuis, dus dan kan ik het in de gaten houden.
Kom je even naar Vlaardingen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik morgen even komen oppassen?
Klopt want ik ga het je niet uitleggenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, not really want als ik het zou willen weten is er natuurlijk Google Maps
Tegen de wind in ging het niet harder dan 75 zeker?quote:
Ja hoor, voor jouw poesje welquote:
Dat klinkt wat vreemdquote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, voor jouw poesje wel
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt want ik ga het je niet uitleggen
Dat was ook de bedoelingquote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef OA het volgende:
Dat klinkt wat vreemd![]()
Maar het zal overdag wel goed gaan hoor. Als we niet thuis zijn, slapen ze heel veel. Het gaat juist mis als we wel thuis zijn
Aalten ligt ten oosten van Doetinchem, bijna in Duitsland. Geen dankquote:
Duitslandquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
Aalten ligt ten oosten van Doetinchem, bijna in Duitsland. Geen dank
Bijna...quote:
Misschien wel. Morgenavond weten we hetquote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling![]()
Oh, dus dan is het juist goed als jullie er van maandag t/m vrijdag niet zijn eigenlijk
Nou, ik vind het maar sip.quote:
Okayquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag naar een van de vuurtorens geweest hier
lekker uit gewaaid!
daarna lekker warme choco met slagroom gedronken!![]()
nu zo weer samen in het bubbelbad
Ik geef het door als ie weer wakker isquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar sip.
Kusje op je poesje dan
Je was daar toch om te werken?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag naar een van de vuurtorens geweest hier
lekker uit gewaaid!
daarna lekker warme choco met slagroom gedronken!![]()
nu zo weer samen in het bubbelbad
Ja, dat is goed.quote:
Ik heb prima geslapen hoor. Lekker in m'n warme waterbedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is goed.
Heb jij een beetje lekker geslapen?
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaal niet jaloersquote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef OA het volgende:
Ik heb prima geslapen hoor. Lekker in m'n warme waterbed![]()
Alleen komt er 's nachts altijd uitgaangstuig schreeuwend door de straat, maar das meestal met 5 minuten weer klaar
Ik vermoedde hier meteen een autocorrectfout, aangezien ik een serverfoutmelding kreegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole.
Aha, dan ben je goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm..
hier ging het eea mis.
ik deed een illegale actie
nu is m'n IP genoteerd
geen idee wat ik deed
maar OA.. ik ben niet aan het werk.. voornamelijk aan het bijkomen van het werk..
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm..
hier ging het eea mis.
ik deed een illegale actie
nu is m'n IP genoteerd
geen idee wat ik deedmaar OA.. ik ben niet aan het werk.. voornamelijk aan het bijkomen van het werk..
Even een reactie eronder gelezen:quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
Commentaar geven hoeft niet eens
http://www.telegraaf.nl/b(...)15_scholieren__.html
Whutquote:Deze jeugd wordt verpleger en verpleegster in de GGZ omdat ze geen normale baan krijgen door verkeerde karakter, en dan gaan ze door met treiteren en stelen van de GGZ-patienten, die zich niet kunnen verweren.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Even een reactie eronder gelezen:
[..]
Whut
Dat begrijp ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Even een reactie eronder gelezen:
[..]
Whut
Ja, FOK! was van slag omdat er een leuk topic was geopendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vermoedde hier meteen een autocorrectfout, aangezien ik een serverfoutmelding kreeg
Weet je hoe koud het was bij DM?quote:
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het was bij DM?
You lucky bastard!
Oh ja. Maar dat kwam omdat iemand steeds zo boevig zat te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef OA het volgende:
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toen
en je hebt ook maar meteen je onderschrift aangepastquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, FOK! was van slag omdat er een leuk topic was geopend.
Groetjes terug vanuit Londonquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Jeuj ik ben blij, de ouwe trouwe geel/oranje mobiele layout is er weer (even). Die er sinds gisteren was was voor mij onwerkbaar
Groetjes vanaf winderig pleintje
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Jeuj ik ben blij, de ouwe trouwe geel/oranje mobiele layout is er weer (even). Die er sinds gisteren was was voor mij onwerkbaar
En daarna nog meer warmte gaf, omdat ik telkens op de brandstapel eindigdequote:Op zondag 6 februari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat kwam omdat iemand steeds zo boevig zat te kijken
Buitenspelenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef OA het volgende:
En daarna nog meer warmte gaf, omdat ik telkens op de brandstapel eindigde
Telkens als ik daar ben, regent en waait het heel hardquote:
En de roosters open gezet... en het ene rooster nog een keer open toen ik het dicht wilde doen, maar iemand anders dat al had gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hij had ook stiekem de verwarming uitgezet, omdat jij het zo warm had toen
Vergeven en vergetenquote:
ben je daar zo vaak dan??quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
Telkens als ik daar ben, regent en waait het heel hard
Hahaha nee nu 100 m van huis, koters wilden voetballen.....quote:
Nee, 2x per jaar ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je daar zo vaak dan??
volgende keer kopje koffie doen??
Ik stond donderdagavond te zwaaienquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je daar zo vaak dan??
volgende keer kopje koffie doen??
heheh.. volgende keer even smsenquote:
Wie, waar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Praten jullie daar allemaal zo leuk, trouwens?
De meeste mensen hier praten wat platter (Rotterdams)quote:
Woohooquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Trevland het volgende:
Nu in de trein sauna naar aalten, tegen 5 uur dus thuis
Have funquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, zoonlief is wakker, ik ga hem halen en dan gaan we even koei'n kiek'n![]()
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Veel plezier bij de koei'nquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Enjoy sweetiequote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Bis Later STquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
Veel plezierquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot later, snoetjes![]()
En OA, aan het werk, NU
SMSed wat lastig zonder 06 nrquote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. volgende keer even smsendoen we een bakkie
pieperdquote:
Nee, waarschijnlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo leuk is dat anders niet dat het hier zo warm is
Met die hysterische Gordon erbij.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
minute to win it is echt een debiel programma![]()
en.. en.. en,,quote:
Gordonquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Met die hysterische Gordon erbij.
Ahaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb mijn jas en vest al uit
Meteen toen ik in de trein zat
Het is dat het zo hard waait anders had ik waarschijnlijk niet eens een jas meegenomen, heb nu dus ook mijn zomerjas bij mequote:
Nu al je zomerjasquote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat het zo hard waait anders had ik waarschijnlijk niet eens een jas meegenomen, heb nu dus ook mijn zomerjas bij me
Yup, die gaat meestal pas met een graad ov 5 weg en bij een graad of 8 gaat die al weer aan, winterjas is nu gewoon veel te warmquote:
Ik zit een beetje in de twijfel zone momenteel maar mijn zomerjas is echt te koud voor nuquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, die gaat meestal pas met een graad ov 5 weg en bij een graad of 8 gaat die al weer aan, winterjas is nu gewoon veel te warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |