Aalten ligt ten oosten van Doetinchem, bijna in Duitsland. Geen dankquote:
Duitslandquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
Aalten ligt ten oosten van Doetinchem, bijna in Duitsland. Geen dank
Bijna...quote:
Misschien wel. Morgenavond weten we hetquote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling![]()
Oh, dus dan is het juist goed als jullie er van maandag t/m vrijdag niet zijn eigenlijk
Nou, ik vind het maar sip.quote:
Okayquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag naar een van de vuurtorens geweest hier
lekker uit gewaaid!
daarna lekker warme choco met slagroom gedronken!![]()
nu zo weer samen in het bubbelbad
Ik geef het door als ie weer wakker isquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar sip.
Kusje op je poesje dan
Je was daar toch om te werken?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag naar een van de vuurtorens geweest hier
lekker uit gewaaid!
daarna lekker warme choco met slagroom gedronken!![]()
nu zo weer samen in het bubbelbad
Ja, dat is goed.quote:
Ik heb prima geslapen hoor. Lekker in m'n warme waterbedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is goed.
Heb jij een beetje lekker geslapen?
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaal niet jaloersquote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef OA het volgende:
Ik heb prima geslapen hoor. Lekker in m'n warme waterbed![]()
Alleen komt er 's nachts altijd uitgaangstuig schreeuwend door de straat, maar das meestal met 5 minuten weer klaar
Ik vermoedde hier meteen een autocorrectfout, aangezien ik een serverfoutmelding kreegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole.
Aha, dan ben je goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm..
hier ging het eea mis.
ik deed een illegale actie
nu is m'n IP genoteerd
geen idee wat ik deed
maar OA.. ik ben niet aan het werk.. voornamelijk aan het bijkomen van het werk..
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm..
hier ging het eea mis.
ik deed een illegale actie
nu is m'n IP genoteerd
geen idee wat ik deedmaar OA.. ik ben niet aan het werk.. voornamelijk aan het bijkomen van het werk..
Even een reactie eronder gelezen:quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
Commentaar geven hoeft niet eens
http://www.telegraaf.nl/b(...)15_scholieren__.html
Whutquote:Deze jeugd wordt verpleger en verpleegster in de GGZ omdat ze geen normale baan krijgen door verkeerde karakter, en dan gaan ze door met treiteren en stelen van de GGZ-patienten, die zich niet kunnen verweren.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Even een reactie eronder gelezen:
[..]
Whut
Dat begrijp ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Even een reactie eronder gelezen:
[..]
Whut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |