Ik ben gewoon geen koukleumquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de twijfel zone momenteel maar mijn zomerjas is echt te koud voor nu
Vind ik ook, alleen wel eens lastig als je tussen een aantal zit die de verwarming hoog hebben staanquote:
Ja, dat vind ik ook irritantquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, alleen wel eens lastig als je tussen een aantal zit die de verwarming hoog hebben staan
Zo warm ben ik nou ook weer niet aangelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom loop ik bij ons thuis bijna altijd in een t-shirt omdat mijn ma het koud heeft
Nee hoor, op zondag doe ik dat altijd en het begint altijd om dezelfde tijdquote:
Ik dus wel, het moet echt ergens koel zijn wil ik daar mijn vest aanhoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo warm ben ik nou ook weer niet aangelegen
Grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel, het moet echt ergens koel zijn wil ik daar mijn vest aanhouden
Ooooh, dat is best wel heel erg laagquote:
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat is best wel heel erg laag![]()
Dan was het proefwerk dus gewoon te moeilijkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.
Dan was de toets zeker pittigquote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was het proefwerk dus gewoon te moeilijk
Schiet niet op dusquote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenDe stof, daar gaat hij veel te snel doorheen en doet vrijwel niks aan theorie.
Dat is zeker zwaar klotequote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenDe stof, daar gaat hij veel te snel doorheen en doet vrijwel niks aan theorie.
Nee, ik was daarna een beetje in paniekquote:
Mag toch hopen dat er wat serieuzer naar wordt gekeken als de resultaten zo slecht zijn voor een hele klasquote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik was daarna een beetje in paniek, ging gelijk naar mentrix om te zeggen dat ik er mee stopte. Moet voor elk vak voldoende halen om over te mogen gaan.
Ze haalde mij over om er toch maar niet mee te stoppen, niet dat ik dit jaar over ga ofzo.
Lekker gezondquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag niet eens geluncht.
Maar goed dat er nog chips van gisteren over zijn dan.
Geen snack atack?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag niet eens geluncht.
Maar goed dat er nog chips van gisteren over zijn dan.
Hoop ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er wat serieuzer naar wordt gekeken als de resultaten zo slecht zijn voor een hele klas
Ik deed er 16 uur korter overquote:
Is ook een goede optiequote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik gooi straks de frituurpan wel aan voor het avondeten.
Morgen weer gezond eten en zo, nu even de restjes wegwerken. Weggooien is ook zondequote:
Ik heb geen lenzen, mijn ogen kijken nog goed genoegquote:
Je lens van je camera, Utlöllquote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen lenzen, mijn ogen kijken nog goed genoeg.
Daarom ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer gezond eten en zo, nu even de restjes wegwerken. Weggooien is ook zonde.
[..]
Ik heb geen lenzen, mijn ogen kijken nog goed genoeg.
Fietszequote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
Ik ben bij het station, nu naar huis fietsen.
Bis Later Lui![]()
Tot later Trevquote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Sterktequote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Smakelijk schoonouders eten Koenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Zowww naar schoonouders, daar eten. Tot vanavond
Hoop dat het eten lekker zal zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Zowww naar schoonouders, daar eten. Tot vanavond
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:34 schreef OA het volgende:
We hebben de poes een sjaaltje omgedaan, zodat ie niet meer aan z'n wond kan krabben.
Dat beest is meteen de weg kwijt, hij snapt er niets van...
Foto'squote:Op zondag 6 februari 2011 16:34 schreef OA het volgende:
We hebben de poes een sjaaltje omgedaan, zodat ie niet meer aan z'n wond kan krabben.
Dat beest is meteen de weg kwijt, hij snapt er niets van...
Ja hoorquote:
ik ben toch te vroeg naar huis gegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
Alleen bedoelde ik eigenlijk dat OA best foto's van zijn kat met sjaal om mag posten.
Jij hebt dan ook vanochtend om 7 uur de wekker gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Volgende maandquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben toch te vroeg naar huis gegaan![]()
volgende maand weer zag ik?
Volgende maandquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
ST en ik hadden het er al over dat we volgende maand ofzo maar weer wat leuks moesten doen![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook vanochtend om 7 uur de wekker gemist...
Die wekker zal me een rotzorg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat sandwichen eigenlijk ook... Ik had niet graag tussen jou en trev ingelegen
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Die wekker was zo erg, dat zelfs MPG in eerste instantie ontkende dat het zijn wekker wasquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef OA het volgende:
[..]
Die wekker zal me een rotzorg zijnen dat sandwichen eigenlijk ook... Ik had niet graag tussen jou en trev ingelegen
Helemaal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wekker was zo erg, dat zelfs MPG in eerste instantie ontkende dat het zijn wekker was.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 7 uur, luid en duidelijk uit de speakers
Standaard, ivm zwemmelenquote:
Ah, gevalletje 'vergeten uit te zetten' dus...quote:
Hmmhmmquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, gevalletje 'vergeten uit te zetten' dus...
Zet jij je wekker op 7 uur op zondagquote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 7 uur, luid en duidelijk uit de speakers
Goed ideequote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
ST en ik hadden het er al over dat we volgende maand ofzo maar weer wat leuks moesten doen![]()
Ik moet wel, normaliter moet ik zondags om 8.15 in het zwembad zijn, want om 8.25 moet ik zwemles gevenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zet jij je wekker op 7 uur op zondag![]()
Zo vroeg gaat de mijne nog geeneens door de week
Ruilen met collegaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee...
Maar waar haal ik de vrije dagen vandaan? En de centen voor de reis...
Ik geef het een week. Maximaalquote:
Neem een bandje opquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet wel, normaliter moet ik zondags om 8.15 in het zwembad zijn, want om 8.25 moet ik zwemles geven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee...
Maar waar haal ik de vrije dagen vandaan? En de centen voor de reis...
Beter idee. Meet bij MPG vanaf 16.00 uurquote:
Ja maar dan moet er ook een hotel geboekt worden voor de slapersquote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Beter idee. Meet bij MPG vanaf 16.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |