Yup, die gaat meestal pas met een graad ov 5 weg en bij een graad of 8 gaat die al weer aan, winterjas is nu gewoon veel te warmquote:
Ik zit een beetje in de twijfel zone momenteel maar mijn zomerjas is echt te koud voor nuquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, die gaat meestal pas met een graad ov 5 weg en bij een graad of 8 gaat die al weer aan, winterjas is nu gewoon veel te warm
Ik ben gewoon geen koukleumquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de twijfel zone momenteel maar mijn zomerjas is echt te koud voor nu
Vind ik ook, alleen wel eens lastig als je tussen een aantal zit die de verwarming hoog hebben staanquote:
Ja, dat vind ik ook irritantquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, alleen wel eens lastig als je tussen een aantal zit die de verwarming hoog hebben staan
Zo warm ben ik nou ook weer niet aangelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom loop ik bij ons thuis bijna altijd in een t-shirt omdat mijn ma het koud heeft
Nee hoor, op zondag doe ik dat altijd en het begint altijd om dezelfde tijdquote:
Ik dus wel, het moet echt ergens koel zijn wil ik daar mijn vest aanhoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo warm ben ik nou ook weer niet aangelegen
Grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel, het moet echt ergens koel zijn wil ik daar mijn vest aanhouden
Ooooh, dat is best wel heel erg laagquote:
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat is best wel heel erg laag![]()
Dan was het proefwerk dus gewoon te moeilijkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.
Dan was de toets zeker pittigquote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gemiddelde in de klas lag op een 2,3. Met 30 mensen zijn er 2 die net een voldoende hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |