En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was het proefwerk dus gewoon te moeilijk
Schiet niet op dusquote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenDe stof, daar gaat hij veel te snel doorheen en doet vrijwel niks aan theorie.
Dat is zeker zwaar klotequote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En, die leraar geeft ook les aan gymnasium. Hij denkt altijd dat wij ook gymnasium doenDe stof, daar gaat hij veel te snel doorheen en doet vrijwel niks aan theorie.
Nee, ik was daarna een beetje in paniekquote:
Mag toch hopen dat er wat serieuzer naar wordt gekeken als de resultaten zo slecht zijn voor een hele klasquote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik was daarna een beetje in paniek, ging gelijk naar mentrix om te zeggen dat ik er mee stopte. Moet voor elk vak voldoende halen om over te mogen gaan.
Ze haalde mij over om er toch maar niet mee te stoppen, niet dat ik dit jaar over ga ofzo.
Lekker gezondquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag niet eens geluncht.
Maar goed dat er nog chips van gisteren over zijn dan.
Geen snack atack?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag niet eens geluncht.
Maar goed dat er nog chips van gisteren over zijn dan.
Hoop ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er wat serieuzer naar wordt gekeken als de resultaten zo slecht zijn voor een hele klas
Ik deed er 16 uur korter overquote:
Is ook een goede optiequote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik gooi straks de frituurpan wel aan voor het avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |