Jij hebt dan ook vanochtend om 7 uur de wekker gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Volgende maandquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben toch te vroeg naar huis gegaan![]()
volgende maand weer zag ik?
Volgende maandquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
ST en ik hadden het er al over dat we volgende maand ofzo maar weer wat leuks moesten doen![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook vanochtend om 7 uur de wekker gemist...
Die wekker zal me een rotzorg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat sandwichen eigenlijk ook... Ik had niet graag tussen jou en trev ingelegen
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Die wekker was zo erg, dat zelfs MPG in eerste instantie ontkende dat het zijn wekker wasquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef OA het volgende:
[..]
Die wekker zal me een rotzorg zijnen dat sandwichen eigenlijk ook... Ik had niet graag tussen jou en trev ingelegen
Helemaal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wekker was zo erg, dat zelfs MPG in eerste instantie ontkende dat het zijn wekker was.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 7 uur, luid en duidelijk uit de speakers
Standaard, ivm zwemmelenquote:
Ah, gevalletje 'vergeten uit te zetten' dus...quote:
Hmmhmmquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, gevalletje 'vergeten uit te zetten' dus...
Zet jij je wekker op 7 uur op zondagquote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 7 uur, luid en duidelijk uit de speakers
Goed ideequote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
ST en ik hadden het er al over dat we volgende maand ofzo maar weer wat leuks moesten doen![]()
Ik moet wel, normaliter moet ik zondags om 8.15 in het zwembad zijn, want om 8.25 moet ik zwemles gevenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zet jij je wekker op 7 uur op zondag![]()
Zo vroeg gaat de mijne nog geeneens door de week
Ruilen met collegaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee...
Maar waar haal ik de vrije dagen vandaan? En de centen voor de reis...
Ik geef het een week. Maximaalquote:
Neem een bandje opquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet wel, normaliter moet ik zondags om 8.15 in het zwembad zijn, want om 8.25 moet ik zwemles geven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed idee...
Maar waar haal ik de vrije dagen vandaan? En de centen voor de reis...
Beter idee. Meet bij MPG vanaf 16.00 uurquote:
Ja maar dan moet er ook een hotel geboekt worden voor de slapersquote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Beter idee. Meet bij MPG vanaf 16.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |