Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
We houden elkaar in evenwichtquote:01. 081 Stuart
02. 080 Koen66
03. 080 Whiskers2009
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
Ik zat niet eens op te letten met de lapo
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Koen66 het volgende:
C_A is zeker in slaap gevallen vermoed ik zo
ze is ook niet meer in beeldquote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
Ehm, nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey knul, IK had de laatste post!!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Allemaal naar mijn topic NU, hup, hup!! EN GAAN!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Je had de lapo niet eensquote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Allemaal naar mij topic NU, hup, hup!! EN GAAN!!
Get over yourself. Je had de lapo niet anders had ik niet geopend gekkiequote:
Moeten we jou ook ff sandwichen?quote:
Gelukkig ben je een kat en heb je 9 levensquote:
Lapo dus... Damn you autocorrect.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer beter mikken met de kapot dan.
Ja, die autocorrect kan behoorlijk irritant zijnquote:
Mikken met een kapotje??quote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer beter mikken met de kapot dan.
pgr ligt hier bij de rest dus die moet nie zo zeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is pgr en waarom is hij alleen??
Dat is wel erg serieus Koenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
ik denk dat ik er maar eens een einde aan ga maken
ohnoesssss koenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
Ohnoes!!!!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik zeur heul nietquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pgr ligt hier bij de rest dus die moet nie zo zeuren
Ik postte en het topic kleurde rood.. Snert Stu!!quote:
Welterusten Trevquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het wel een mooie tijd om te gaanen mijn foon heeft honger
Trusten Lui![]()
Doe het nietquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
truste kerelquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Trevland het volgende:
Trusten Lui![]()
Okayquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik postte en het topic kleurde rood.. Snert Stu!!
Als ik het geweten had was ik niet geschrokken en was er ook niks (dubbel) geopend![]()
Weet je zeker dat jij het niet bent die honger heeft?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Trevland het volgende:
Trusten Lui![]()
Truste ST (en de rest)quote:
Heb ik ook ergensquote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef Stuart het volgende:
Ik weet nog, dat ik dit singletje kocht als kleine Stewie
Ik heb al mijn singletjes ooit weggegooidquote:
Owh noes??!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al mijn singletjes ooit weggegooid
Ik ben nogal van het snel weggooien met spullenquote:
Nee, zou toch niet weggaan zonder iets te zeggenquote:
Waar was je dan?? Ik ga wel redelijk rap hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zou toch niet weggaan zonder iets te zeggen
Ik ga ook zo hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar was je dan?? Ik ga wel redelijk rap hoor
Voor wat??quote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ook zo hoor
Ik was even een sollicitatie aan het versturen
Zelfde werk maar dan in Camden (North London)quote:
OK, succesquote:Op zondag 6 februari 2011 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfde werk maar dan in Camden (North London)
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 267 Stuart
02. 206 Whiskers2009
03. 138 Barretje80
04. 128 Koen66
05. 125 RockNijntje
06. 114 TheFamousMan
07. 078 Marijkezwolle
08. 078 Fha
09. 062 Symphonic
10. 055 Trevland
11. 053 pgrferrari
12. 044 suikertaartje
13. 040 D.Rose
14. 037 Woeste_Woerd
15. 031 Bos81
16. 030 Pheno
17. 029 friemelaar
18. 024 charmed_angel
19. 021 Toekito
20. 021 DaMart
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 5 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 374 Stuart
009. 269 Whiskers2009
020. 188 Koen66
022. 184 TheFamousMan
031. 145 Barretje80
043. 126 RockNijntje
044. 125 Marijkezwolle
083. 088 Symphonic
086. 084 suikertaartje
096. 078 Fha
ik maar mijn bezorggebied is helaas niet waar jij bentquote:Op zondag 6 februari 2011 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
klaar en klaar wakker
Wie gaat er koffie zetten?
Dat hij daar wakker van wordt is een wonder. Dat ding wil je na 1 seconde uitdrukken en vervolgens verder slapen in de hoop dat het slechts een enge droom wasquote:
Je weet waar het staat. Doe mij maar thee danquote:Op zondag 6 februari 2011 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
klaar en klaar wakker
Wie gaat er koffie zetten?
oh ik wil ook wel thee, want koud enzo...quote:Op zondag 6 februari 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet waar het staat. Doe mij maar thee dan.
En dan te bedenken dat ik daar vaak doorheen slaapquote:Op zondag 6 februari 2011 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hij daar wakker van wordt is een wonder. Dat ding wil je na 1 seconde uitdrukken en vervolgens verder slapen in de hoop dat het slechts een enge droom was.
Ja, we leven weer... vreemd genoeg blijft iedereen in bed liggen, ondanks dat de koffie klaar isquote:
lekker warmquote:Op zondag 6 februari 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we leven weer... vreemd genoeg blijft iedereen in bed liggen, ondanks dat de koffie klaar is.
Klinkt het net als jouw deurbel?quote:Op zondag 6 februari 2011 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hij daar wakker van wordt is een wonder. Dat ding wil je na 1 seconde uitdrukken en vervolgens verder slapen in de hoop dat het slechts een enge droom was.
Heeft MPG die pot nog niet naar z'n bed gesmokkeld?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we leven weer... vreemd genoeg blijft iedereen in bed liggen, ondanks dat de koffie klaar is.
is die zo irritant? Zo ja gewoon met een hamer bewerkenquote:
wat? neemt MPG een pot mee naar bed? Gaattie haar bekeren?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft MPG die pot nog niet naar z'n bed gesmokkeld?
Héééél irritantquote:Op zondag 6 februari 2011 09:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
is die zo irritant? Zo ja gewoon met een hamer bewerken
Hmmm, dan is die pot gearriveerd nadat ik ben weggegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat? neemt MPG een pot mee naar bed? Gaattie haar bekeren?
Nee, die pot staat gewoon in de woonkamer...quote:Op zondag 6 februari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft MPG die pot nog niet naar z'n bed gesmokkeld?
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op zondag 6 februari 2011 09:26 schreef OA het volgende:
Het is trouwens heel goed mogelijk dat MPG binnenkort een andere UI heeft....
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Hoax van de dag trouwens: MPG die zichzelf ergens te breed voor vindt.
Riolering, nieuwbouwproject en doorstroming volgens mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:35 schreef OA het volgende:
Waarom wordt heel de binnenstad trouwens verbouwd Mart?
Ik heb 6 rondjes gereden voordat ik zelf maar bedacht de verkeerde kant op te rijden. Toen kwam ik al snel op de juiste weg...
dan ben ik te zwaar om op een ikeabank te zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Misschien om op een koffiekopje te zitten?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Had Zandvoort dat nog niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Riolering, nieuwbouwproject en doorstroming volgens mij.
volgend jaar gaan ze kabelTV en telefoon aanleggenquote:
Om zichzelf in te begraven?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we die Duitsers kuilen laten graven op het strand.
ben er ook nooit lang want het echte leven roept me alweer , schoonmaak @ cleopatraquote:
In die piramide?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er ook nooit lang want het echte leven roept me alweer , schoonmaak @ cleopatra.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef Toekito het volgende:
heb echt zo geen zin in wat dan ook. Moet zo naar supermarkt en afwassen. Iemand die zich aanbied?
waarover?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, druk bezig met werkstukken
1. Folder Nederlands over Brabants dialectquote:
lekker vaag dusquote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1. Folder Nederlands over Brabants dialect
2. Iets over joden voor levensbeschouwing
3. Iets over bedrijven voor economie
Eerst moet 1 af, 2 en 3 daar verdiep ik me later wel inquote:
zo deed ik het ook tot school mij zat was (en ik hun)quote:Op zondag 6 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst moet 1 af, 2 en 3 daar verdiep ik me later wel in![]()
ben blij dat je je ondanks de debiele namen toch vermaaktquote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef Barretje80 het volgende:
hier is alles ook nog ok
net genoten van het ontbijt buffet met een lekker bakkie thee!
Nu weer lekker het eiland rond crossen..
cocksdorp here we come..
Wie de namen op dit eiland verzonnen heeft![]()
er is hier ook een fonteinsnol en een straat die nikadel heet ipv frikadel
Er was brand bij Mart z'n buren. Aangezien daar een meet plaatsvond, zullen zij er wel wat mee te maken hebben...quote:
TomTom laat je daar nu rondjes rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Riolering, nieuwbouwproject en doorstroming volgens mij.
ik verdenk de zogeheten KSC-chicks. Die zijn gewoon niet te vertrouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Er was brand bij Mart z'n buren. Aangezien daar een meet plaatsvond, zullen zij er wel wat mee te maken hebben...
Zeker, lekker in m'n eigen waterbed!quote:
Erge brand?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Er was brand bij Mart z'n buren. Aangezien daar een meet plaatsvond, zullen zij er wel wat mee te maken hebben...
Damart post nog, dus nee.quote:
Er is een scootmobiel in de centrale hal van die flat uitgefikt... het was dus eerder GF dan een van de meetersquote:
Whehequote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een scootmobiel in de centrale hal van die flat uitgefikt... het was dus eerder GF dan een van de meeters.
Was dat kort nadat Fles en ik vertrokken?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een scootmobiel in de centrale hal van die flat uitgefikt... het was dus eerder GF dan een van de meeters.
Goed ideequote:Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
sandwiches, brand, ik heb een hoop gemist![]()
volgende keer maar gewoon ruzie maken thuis en blijven slapen
neem je vrouw meequote:Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
HoiHoiquote:
Mag toch wel een keerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Daar wordt het hier veel te rustig van.
ga dan ookquote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Willen jullie niet weer gaan meeten trouwens?
Daar wordt het hier veel te rustig van.
Het was voor een select clubje mensen en daar hoor ik niet bij.quote:
Leuukkkkkquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
wij gaan zo raceauto's kijken op het circuit
vanwege de ruimte en eerlijk is die hier echt beperkt jaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was voor een select clubje mensen en daar hoor ik niet bij.
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Was dat kort nadat Fles en ik vertrokken?
Wij weten namelijk van niets![]()
Vergeet slapen met ST nietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
Ik wil ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
wij gaan zo raceauto's kijken op het circuit
Je ondertitel is te langquote:
Namens iedereen: ach gossie RZ....quote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was voor een select clubje mensen en daar hoor ik niet bij.
Dat balkje bij invoeren klop gewoon niet, daar paste ie wel!quote:
Verdorie!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat balkje bij invoeren klop gewoon niet, daar paste ie wel!
Jaja, dat maakt mij verdrietig, een ware omissie aan mijn zijde, als ik zo vrij mag zijn om het te verwoorden.quote:
okquote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaja, dat maakt mij verdrietig, een ware omissie aan mijn zijde, als ik zo vrij mag zijn om het te verwoorden.
Dat weet ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwege de ruimte en eerlijk is die hier echt beperkt ja
Als DaMart nou eens niet zon grote bank en zon groot bureau zou hebben was er plek zat. Zeker als je die treinbaan in de brand zetquote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwege de ruimte en eerlijk is die hier echt beperkt ja
Het kwam weer eens een beetje zieligdoend over, en we hadden het al vaak genoeg uitgelegd, waarom er een select gezelschap was.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kwam weer eens een beetje zieligdoend over, en we hadden het al vaak genoeg uitgelegd, waarom er een select gezelschap was.
De pannenkoeken meet zal ook een select gezelschap moeten zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kwam weer eens een beetje zieligdoend over, en we hadden het al vaak genoeg uitgelegd, waarom er een select gezelschap was.
Het ligt er aan waar je die doet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De pannenkoeken meet zal ook een select gezelschap moeten zijn![]()
Puur vanwege ruimte
Op m'n bootjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je die doet.
Anders zinken we?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Puur vanwege ruimte
Ik weet niet hoe zo'n grote boot jij hebt...quote:
De meet was gezellig, en er zijn foto's, maar die worden niet op het forum gepostquote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maarreh, hoe was de meet, zijn er nog nsfw-foto's en zo ja, zijn die al gepost?
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De meet was gezellig, en er zijn foto's, maar die worden niet op het forum gepost.
tietenfoto?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus die tietenfoto's worden ons ontzegd?
www.redtube.comquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus die tietenfoto's worden ons ontzegd?
Vast, ze willen de foto's immers niet op het forum posten.quote:
Daar mag jij nog helemaal niet komen.quote:
En jij ook niet.quote:
Daarom 'quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar mag jij nog helemaal niet komen.
[..]
En jij ook niet.
Ik kom alvast niet, want pannenkoekenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Puur vanwege ruimte
Mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De meet was gezellig, en er zijn foto's, maar die worden niet op het forum gepost.
Hier ook, dus ik heb de radio maar aangezetquote:
Hij heeft op je stoep gepoept?quote:
nee, heb je die stem weleens gehoord.quote:
Pino rockt ookquote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, heb je die stem weleens gehoord.
Elmo Rocks!
Die vind ik goed!quote:Ik houd altijd wat maand over aan het eind van mijn geld
Dat ziet er wel erg logisch uitquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
Ik ben uiteindelijk maar zo gereden gisteren, Mart.
het mooiste van zandvoort is de andere kant op hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
Klopt, maar het was al 23.30 uur...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
het mooiste van zandvoort is de andere kant op hoor
25 pasquote:
dan ben je alleen en kan je lekker gummen Audi S uitquote:
Zeker, want dit stuk was afgesloten en de tomtom laat je dan constant hetzelfde rondje rijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel erg logisch uit
ai, ik zal de rollator maar alvast klaar zetten als jij toek al oud vindquote:
Er stond een PI (nee geen poep incident) voorquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ai, ik zal de rollator maar alvast klaar zetten als jij toek al oud vind![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond een PI (nee geen poep incident) voor
De 4 uur van Zandvoort, om 12 uur begonnen.quote:
Dat is best omrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
Gaafquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
De 4 uur van Zandvoort, om 12 uur begonnen.
Het voordeel was wel dat er niemand reed en er geen verkeerslichten staan.quote:
maar ik welquote:
Lekker doorrijden dusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het voordeel was wel dat er niemand reed en er geen verkeerslichten staan.
Sowieso was heel Zandvoort uitgestorven, op een opgefokte Wegenwachtsukkel na.
hebben ze je niet even geholpen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker doorrijden dus.
Ik ben maar aan het opruimen geslagen.
Jawel hoor, maar ik moet nog even stofzuigen en dweilenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hebben ze je niet even geholpen?
gemeen hoor
Ok, da's niet zoveel werk gelukkigquote:Op zondag 6 februari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik moet nog even stofzuigen en dweilen.
Wat moet je maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
De bladzijde komt steeds voller te staanMisschien krijg ik het toch nog op tijd af
zeddu nauw nog mee dè brabants bezig ?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
De bladzijdes komen steeds voller te staanMisschien krijg ik het toch nog op tijd af
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialectquote:
Joa, da hedde gai heullemol goe begrepe!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zeddu nauw nog mee dè brabants bezig ?
ahh, fijns.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialect
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialect
Het moet een activerende tekst van 2 pagina's bevatten, en een informatieve tekst van 1 paginaquote:
Doar zit nogal un veschil in jehquote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijk
Gewoon Brabants in het algemeen, dus Oost-Brabants, Zuid-Brabants en West-Brabants.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |