oh ik wil ook wel thee, want koud enzo...quote:Op zondag 6 februari 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet waar het staat. Doe mij maar thee dan.
En dan te bedenken dat ik daar vaak doorheen slaapquote:Op zondag 6 februari 2011 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hij daar wakker van wordt is een wonder. Dat ding wil je na 1 seconde uitdrukken en vervolgens verder slapen in de hoop dat het slechts een enge droom was.
Ja, we leven weer... vreemd genoeg blijft iedereen in bed liggen, ondanks dat de koffie klaar isquote:
lekker warmquote:Op zondag 6 februari 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we leven weer... vreemd genoeg blijft iedereen in bed liggen, ondanks dat de koffie klaar is.
Klinkt het net als jouw deurbel?quote:Op zondag 6 februari 2011 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hij daar wakker van wordt is een wonder. Dat ding wil je na 1 seconde uitdrukken en vervolgens verder slapen in de hoop dat het slechts een enge droom was.
Heeft MPG die pot nog niet naar z'n bed gesmokkeld?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we leven weer... vreemd genoeg blijft iedereen in bed liggen, ondanks dat de koffie klaar is.
is die zo irritant? Zo ja gewoon met een hamer bewerkenquote:
wat? neemt MPG een pot mee naar bed? Gaattie haar bekeren?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft MPG die pot nog niet naar z'n bed gesmokkeld?
Héééél irritantquote:Op zondag 6 februari 2011 09:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
is die zo irritant? Zo ja gewoon met een hamer bewerken
Hmmm, dan is die pot gearriveerd nadat ik ben weggegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat? neemt MPG een pot mee naar bed? Gaattie haar bekeren?
Nee, die pot staat gewoon in de woonkamer...quote:Op zondag 6 februari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft MPG die pot nog niet naar z'n bed gesmokkeld?
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op zondag 6 februari 2011 09:26 schreef OA het volgende:
Het is trouwens heel goed mogelijk dat MPG binnenkort een andere UI heeft....
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Hoax van de dag trouwens: MPG die zichzelf ergens te breed voor vindt.
Riolering, nieuwbouwproject en doorstroming volgens mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:35 schreef OA het volgende:
Waarom wordt heel de binnenstad trouwens verbouwd Mart?
Ik heb 6 rondjes gereden voordat ik zelf maar bedacht de verkeerde kant op te rijden. Toen kwam ik al snel op de juiste weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |