Zeker, want dit stuk was afgesloten en de tomtom laat je dan constant hetzelfde rondje rijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel erg logisch uit
ai, ik zal de rollator maar alvast klaar zetten als jij toek al oud vindquote:
Er stond een PI (nee geen poep incident) voorquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ai, ik zal de rollator maar alvast klaar zetten als jij toek al oud vind![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond een PI (nee geen poep incident) voor
De 4 uur van Zandvoort, om 12 uur begonnen.quote:
Dat is best omrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
Ik ben uiteindelijk maar zo gereden gisteren, Mart.
Gaafquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
De 4 uur van Zandvoort, om 12 uur begonnen.
Het voordeel was wel dat er niemand reed en er geen verkeerslichten staan.quote:
maar ik welquote:
Lekker doorrijden dusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het voordeel was wel dat er niemand reed en er geen verkeerslichten staan.
Sowieso was heel Zandvoort uitgestorven, op een opgefokte Wegenwachtsukkel na.
hebben ze je niet even geholpen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker doorrijden dus.
Ik ben maar aan het opruimen geslagen.
Jawel hoor, maar ik moet nog even stofzuigen en dweilenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hebben ze je niet even geholpen?
gemeen hoor
Ok, da's niet zoveel werk gelukkigquote:Op zondag 6 februari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik moet nog even stofzuigen en dweilen.
Wat moet je maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
De bladzijde komt steeds voller te staanMisschien krijg ik het toch nog op tijd af
zeddu nauw nog mee dè brabants bezig ?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
De bladzijdes komen steeds voller te staanMisschien krijg ik het toch nog op tijd af
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialectquote:
Joa, da hedde gai heullemol goe begrepe!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zeddu nauw nog mee dè brabants bezig ?
ahh, fijns.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialect
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialect
Het moet een activerende tekst van 2 pagina's bevatten, en een informatieve tekst van 1 paginaquote:
Doar zit nogal un veschil in jehquote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijk
Gewoon Brabants in het algemeen, dus Oost-Brabants, Zuid-Brabants en West-Brabants.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |