vanwege de ruimte en eerlijk is die hier echt beperkt jaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was voor een select clubje mensen en daar hoor ik niet bij.
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Was dat kort nadat Fles en ik vertrokken?
Wij weten namelijk van niets![]()
Vergeet slapen met ST nietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
sandwiches, brand, ik heb een hoop gemist![]()
volgende keer maar gewoon ruzie maken thuis en blijven slapen
Ik wil ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
wij gaan zo raceauto's kijken op het circuit
Je ondertitel is te langquote:
Namens iedereen: ach gossie RZ....quote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was voor een select clubje mensen en daar hoor ik niet bij.
Dat balkje bij invoeren klop gewoon niet, daar paste ie wel!quote:
Verdorie!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat balkje bij invoeren klop gewoon niet, daar paste ie wel!
Jaja, dat maakt mij verdrietig, een ware omissie aan mijn zijde, als ik zo vrij mag zijn om het te verwoorden.quote:
okquote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaja, dat maakt mij verdrietig, een ware omissie aan mijn zijde, als ik zo vrij mag zijn om het te verwoorden.
Dat weet ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwege de ruimte en eerlijk is die hier echt beperkt ja
Als DaMart nou eens niet zon grote bank en zon groot bureau zou hebben was er plek zat. Zeker als je die treinbaan in de brand zetquote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwege de ruimte en eerlijk is die hier echt beperkt ja
Het kwam weer eens een beetje zieligdoend over, en we hadden het al vaak genoeg uitgelegd, waarom er een select gezelschap was.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kwam weer eens een beetje zieligdoend over, en we hadden het al vaak genoeg uitgelegd, waarom er een select gezelschap was.
De pannenkoeken meet zal ook een select gezelschap moeten zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kwam weer eens een beetje zieligdoend over, en we hadden het al vaak genoeg uitgelegd, waarom er een select gezelschap was.
Het ligt er aan waar je die doet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De pannenkoeken meet zal ook een select gezelschap moeten zijn![]()
Puur vanwege ruimte
Op m'n bootjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je die doet.
Anders zinken we?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Puur vanwege ruimte
Ik weet niet hoe zo'n grote boot jij hebt...quote:
De meet was gezellig, en er zijn foto's, maar die worden niet op het forum gepostquote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maarreh, hoe was de meet, zijn er nog nsfw-foto's en zo ja, zijn die al gepost?
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De meet was gezellig, en er zijn foto's, maar die worden niet op het forum gepost.
tietenfoto?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus die tietenfoto's worden ons ontzegd?
www.redtube.comquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus die tietenfoto's worden ons ontzegd?
Vast, ze willen de foto's immers niet op het forum posten.quote:
Daar mag jij nog helemaal niet komen.quote:
En jij ook niet.quote:
Daarom 'quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar mag jij nog helemaal niet komen.
[..]
En jij ook niet.
Ik kom alvast niet, want pannenkoekenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Puur vanwege ruimte
Mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De meet was gezellig, en er zijn foto's, maar die worden niet op het forum gepost.
Hier ook, dus ik heb de radio maar aangezetquote:
Hij heeft op je stoep gepoept?quote:
nee, heb je die stem weleens gehoord.quote:
Pino rockt ookquote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, heb je die stem weleens gehoord.
Elmo Rocks!
Die vind ik goed!quote:Ik houd altijd wat maand over aan het eind van mijn geld
Dat ziet er wel erg logisch uitquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
Ik ben uiteindelijk maar zo gereden gisteren, Mart.
het mooiste van zandvoort is de andere kant op hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
Klopt, maar het was al 23.30 uur...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
het mooiste van zandvoort is de andere kant op hoor
25 pasquote:
dan ben je alleen en kan je lekker gummen Audi S uitquote:
Zeker, want dit stuk was afgesloten en de tomtom laat je dan constant hetzelfde rondje rijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel erg logisch uit
ai, ik zal de rollator maar alvast klaar zetten als jij toek al oud vindquote:
Er stond een PI (nee geen poep incident) voorquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ai, ik zal de rollator maar alvast klaar zetten als jij toek al oud vind![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond een PI (nee geen poep incident) voor
De 4 uur van Zandvoort, om 12 uur begonnen.quote:
Dat is best omrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
Gaafquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
De 4 uur van Zandvoort, om 12 uur begonnen.
Het voordeel was wel dat er niemand reed en er geen verkeerslichten staan.quote:
maar ik welquote:
Lekker doorrijden dusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het voordeel was wel dat er niemand reed en er geen verkeerslichten staan.
Sowieso was heel Zandvoort uitgestorven, op een opgefokte Wegenwachtsukkel na.
hebben ze je niet even geholpen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker doorrijden dus.
Ik ben maar aan het opruimen geslagen.
Jawel hoor, maar ik moet nog even stofzuigen en dweilenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hebben ze je niet even geholpen?
gemeen hoor
Ok, da's niet zoveel werk gelukkigquote:Op zondag 6 februari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik moet nog even stofzuigen en dweilen.
Wat moet je maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
De bladzijde komt steeds voller te staanMisschien krijg ik het toch nog op tijd af
zeddu nauw nog mee dè brabants bezig ?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
De bladzijdes komen steeds voller te staanMisschien krijg ik het toch nog op tijd af
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialectquote:
Joa, da hedde gai heullemol goe begrepe!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zeddu nauw nog mee dè brabants bezig ?
ahh, fijns.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialect
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een folder voor Nederlands over het Brabants dialect
Het moet een activerende tekst van 2 pagina's bevatten, en een informatieve tekst van 1 paginaquote:
Doar zit nogal un veschil in jehquote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijk
Gewoon Brabants in het algemeen, dus Oost-Brabants, Zuid-Brabants en West-Brabants.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk Brabants dialect?. In Tilburg praten ze anders dan in Helmond namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |