dan ben ik te zwaar om op een ikeabank te zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Hoax van de dag trouwens: MPG die zichzelf ergens te breed voor vindt.
Misschien om op een koffiekopje te zitten?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Hoax van de dag trouwens: MPG die zichzelf ergens te breed voor vindt.
Had Zandvoort dat nog niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Riolering, nieuwbouwproject en doorstroming volgens mij.
volgend jaar gaan ze kabelTV en telefoon aanleggenquote:
Om zichzelf in te begraven?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we die Duitsers kuilen laten graven op het strand.
ben er ook nooit lang want het echte leven roept me alweer , schoonmaak @ cleopatraquote:
In die piramide?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er ook nooit lang want het echte leven roept me alweer , schoonmaak @ cleopatra.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef Toekito het volgende:
heb echt zo geen zin in wat dan ook. Moet zo naar supermarkt en afwassen. Iemand die zich aanbied?
waarover?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, druk bezig met werkstukken
1. Folder Nederlands over Brabants dialectquote:
lekker vaag dusquote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1. Folder Nederlands over Brabants dialect
2. Iets over joden voor levensbeschouwing
3. Iets over bedrijven voor economie
Eerst moet 1 af, 2 en 3 daar verdiep ik me later wel inquote:
zo deed ik het ook tot school mij zat was (en ik hun)quote:Op zondag 6 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst moet 1 af, 2 en 3 daar verdiep ik me later wel in![]()
ben blij dat je je ondanks de debiele namen toch vermaaktquote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef Barretje80 het volgende:
hier is alles ook nog ok
net genoten van het ontbijt buffet met een lekker bakkie thee!
Nu weer lekker het eiland rond crossen..
cocksdorp here we come..
Wie de namen op dit eiland verzonnen heeft![]()
er is hier ook een fonteinsnol en een straat die nikadel heet ipv frikadel
Er was brand bij Mart z'n buren. Aangezien daar een meet plaatsvond, zullen zij er wel wat mee te maken hebben...quote:
TomTom laat je daar nu rondjes rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Riolering, nieuwbouwproject en doorstroming volgens mij.
ik verdenk de zogeheten KSC-chicks. Die zijn gewoon niet te vertrouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Er was brand bij Mart z'n buren. Aangezien daar een meet plaatsvond, zullen zij er wel wat mee te maken hebben...
Zeker, lekker in m'n eigen waterbed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |