quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben er weer bij, half maart weer een mlb.tv abbo nemen plus de @bat app voor iPhone en ik kan weer een seizoen door.
Young lijkt idd buiten de boot te vallen op veel posities. Die kan nog van veel waarde zijn voor andere teams.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Rangers en Rockies zijn bezig met een Michael Young-trade.
Hij heeft natuurlijk ook een dik contract ($48 million). Dat is een groot obstakel bij een trade.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Young lijkt idd buiten de boot te vallen op veel posities. Die kan nog van veel waarde zijn voor andere teams.
Dar word nog interessant. Al kan ik me niet voorstellen dat Pujols niet in St.Louis zal blijven. Maar je weet maar nooit.....quote:FOX Sports' Ken Rosenthal reports that the Cardinals are balking at Albert Pujols' asking price, with sources painting "an increasingly pessimistic view of the negotiations."
Rosenthal said Pujols wants a deal that reflects his status as the games best player, which means he's likely asking for more, at least on an annual basis, than Alex Rodriguez's 10-year, $275 million contract. While Rosenthal correctly points out that a breakthrough in negotiations could be just a phone call away, things are looking bleak at this point. The St. Louis Post-Dispatch's Joe Strauss has backed up Rosenthal's pessimistic report, saying the talks are "going nowhere." Pujols and his agent, Dan Lozano, have set the beginning of spring training as the deadline for extension talks, so the two sides don't have much time to close the gap.
Nee, wacht anders totdat Popo de Rounders League weer renewed. Dan kan alle informatie mbt de league in de OP.quote:
Is Primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Version2 het volgende:
[..]
Nee, wacht anders totdat Popo de Rounders League weer renewed. Dan kan alle informatie mbt de league in de OP.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Slomy het volgende:
Nog 7 dagen 'countdown' te gaan voordat we weten wat Pujols gaat doen. Ik zie het toch somber in momenteel voor de Cardinals.
Dat worden Lebron taferelen voor de tradedeadline en/of in het volgende offseasonquote:Superstar Albert Pujols and the Cardinals are so far apart in negotiations that people familiar with the talks say there is virtually no chance for a deal before the three-time NL MVP reports to spring camp Feb. 16.
Pujols, who will be a free-agent at season's end, has set his reporting date as the deadline for a contract to be done with the Cardinals, but sources indicate that the sides are far apart across the board, meaning on term as well as dollars. Pujols has made it clear talks will cease when he reports, only to be resumed after the season.
Ik gooi 'm dit weekend wel online. Wel wat vroeg maar goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Version2 het volgende:
[..]
Nee, wacht anders totdat Popo de Rounders League weer renewed. Dan kan alle informatie mbt de league in de OP.
Ik ben er zeker weer bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik gooi 'm dit weekend wel online. Wel wat vroeg maar goed.
Hoeveel teams kunnen Pujols zo'n contract aanbieden? Niet veel. De Yankees maar die hebben Teixeira al als 1B. Ze gaan Pujols niet zo'n contract aanbieden om al DH te gaan spelen. Hij kan niet als outfielder spelen en ze hebben A-Rod al als 3B. De BoSox zouden het kunnen maar dat hangt af wat ze met Gonzalez gaan doen. Pujols heeft aangegeven alleen naar een contender te willen dus dan blijven er niet veel teams over. Misschien Texas, Anaheim of LA.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
[..]
Dat worden Lebron taferelen voor de tradedeadline en/of in het volgende offseason. Maar op de een of andere manier kan ik me Pujols niet voorstellen in een ander team.
Ach, Yankees kunnen toch ook met Teixera als DH spelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:18 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hoeveel teams kunnen Pujols zo'n contract aanbieden? Niet veel. De Yankees maar die hebben Teixeira al als 1B. Ze gaan Pujols niet zo'n contract aanbieden om al DH te gaan spelen. Hij kan niet als outfielder spelen en ze hebben A-Rod al als 3B. De BoSox zouden het kunnen maar dat hangt af wat ze met Gonzalez gaan doen. Pujols heeft aangegeven alleen naar een contender te willen dus dan blijven er niet veel teams over. Misschien Texas, Anaheim of LA.
Je weet natuurlijk nooit, maar Teix is verdedigend beter dan Pujols. Als je kijkt naar het contract dat hij wil dan zou een team uit de AL voor de hand liggen. Dan kan hij naarmate hij ouder word als DH spelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach, Yankees kunnen toch ook met Teixera als DH spelen. De Yankees verrassen mij nooit
En waarom is dat? Ik beproef hier een lichte vorm van afgunst en jaloezie..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Terreros85 het volgende:
Ach, Yankees kunnen toch ook met Teixera als DH spelen.
De Yankees verrassen mij nooit
D'r lagen hier weer wat jaargidsen 2011 in de winkel (Lindy's - en Athlon Sports). Altijd weer een teken dat het weer gaat beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Yeah, het seizoen gaat eindelijk weer van start!
Dat zou een big blow voor de Cards zijn.....quote:Adam Wainwright is heading back to St. Louis to have his right elbow examined, and right now the team expects the worst. "I can say just based on the initial evaluation from our training staff, things do not look encouraging," said GM John Mozeliak according to Derrick Goold of The St. Louis Post-Dispatch. ESPN's Buster Olney says (on Twitter) that it appears the team is expecting their ace to have Tommy John surgery, which would keep him out for all of 2011.
Dat zou inderdaad mooi klote zijn. Hopen dat het meevalt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat zou een big blow voor de Cards zijn.....
Hmm, MLB 10 The Show vond ik nog steeds veel fijner spelen dan MLB2k10.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb het dus verkeerd gelezen. Ik zit te wachten op MLB 2k11 en niet op The Show
De nieuwe besturing is wel even wennen hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Maravilla het volgende:
Voor de liefhebber, van MLB The Show 11 is de demo uit. Te vinden in de Playstation Store uiteraard.Ben 'm nu aan het downloaden, dus ben benieuwd!
Meteen einde seizoen eigenlijk voor de Cardinals. Nu Pujols ook maar snel shoppen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat zou een big blow voor de Cards zijn.....
quote:At 7-foot-1, flamethrowing Loek van Mil would be the tallest big leaguer ever if he makes the Angels' roster.
MLB The Show is realistischer, MLB 2K11 wordt meer arcade ik ben meer een arcade speler denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hmm, MLB 10 The Show vond ik nog steeds veel fijner spelen dan MLB2k10.
Maar goed, 2k11 heeft Doc op de cover
Qua pitching vind ik het nog wel relaxt, qua batting bak ik er niks van dus heb ik het uitgezet, en fielding is een drama.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De nieuwe besturing is wel even wennen hoor.
Voor het einde van deze maand zeggen ze in de App zelf.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Iemand trouwens al ergens gelezen of gehoord wanneer de nieuwe At Bat te downloaden is?
quote:St Louis Cardinals general manager John Mozeliak confirmed Thursday that Adam Wainwright will undergo Tommy John surgery.
Tommy John surgery usually requires 12 to 18 months of rehabilitation, so Wainwright won't be back on a major league mound until the first half of next season, at the earliest. The Cardinals plan to look at a number of internal options to replace him in the starting rotation, including Kyle McClellan, Ian Snell, Lance Lynn, Brian Tallet and Miguel Batista, but they could also be in the mix for free agents Kevin Millwood and Jeremy Bonderman.
Bah wat klote. Als Cards fan zie ik dit seizoen nu al bijna als verloren, ookal hebben ze nog steeds wel een redelijke rotation staan. Als je alleen een 20-game winner en je ace verliest dan ziet dat er opeens ook wat minder uit.quote:
MLB at Bat 2011 is uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Voor het einde van deze maand zeggen ze in de App zelf.
Helaas alleen geluid op MLB.tv, die beginnen morgen pas met uitzenden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef maartena het volgende:
De aller-aller-aller-eerste Springtraining wedstrijd is NU aan de gang.
Dat is meer omdat ik blij ben dat het seizoen weer gaat beginnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Je gaat serieus juichen voor een spring training game?
Gewoon de wiki (en alle pagina's die daar weer op gelinkt staan) uit je hoofd leren, en dan wedstrijden gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef STGU het volgende:
Nice. De MLB kwam ik al tegen en ook e.e.a. over de opzet. (National/Amercian, East-Central-West, playoffs in juli, AllStars, Worldseries)
Ik denk dat ik eerst het geheel ga proberen te begrijpen, ken de regels een beetje, voordat ik voor clubs/teams ga. Wedstrijden kijken dus.
De Nationals zijn ook een goede optie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Als je geen gloryhunter wil zijn dan moet je voor de Mets worden
Werthquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:12 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De Nationals zijn ook een goede optie.![]()
Zimmerman
Hij deed het inderdaad, als een van de weinige Mets, leuk afgelopen jaar, maar er bestaat een behoorlijke kans dat het een 'fluke' was. Hij had namelijk veruit zijn laagste FIP ooit in de majors en was bovendien redelijk gelukkig, getuige zijn BABIP van .276 en een strand rate van ruim 77 %.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Terreros85 het volgende:
Leuk verhaal op SI.com over R.A Dickey, pitcher van de Mets. Vorig jaar als eerste teruggestuurd naar de Minors in training camp. Had daarna wel een ERA in het seizoen van 2.84. 36 jaar en voor het eerst een meerjarig contract. Een van de leukste verhalen in de majors.
quote:PHOENIX -- Zack Greinke's friends warned him against playing basketball but he didn't listen, and now the Brewers' biggest offseason acquisition will begin the season on the disabled list.
An MRI scan on Monday revealed the right-hander cracked a rib on his left side when he went up to grab a rebound and fell to the hardwood in a pickup game during the first week of Spring Training. Club officials expect Greinke to miss at least his first two or three starts of a regular season that begins March 31 in Cincinnati.
Ik zit nog een beetje te dubben of ik het ook ga doen. Prijs voor de abo en de app vallen mij reuze mee ($119,99 + ¤11,99). De prijs per game is in elk geval een stuk lager dan bij de NFL.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben er weer bij, half maart weer een mlb.tv abbo nemen plus de @bat app voor iPhone en ik kan weer een seizoen door.
Idd de verwachte finale, maar zoals altijd loopt het anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik maakte maar een geintje
De Phillies tegen de Red Sox lijkt me wel de verwachte finale.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:47 schreef Delmar78 het volgende:
Anders ga ik gewoon lekker thuis baseball kijken. Biertje, baseball... aaahhh... Spring is in the air!
Ben benieuwd.quote:Nederland wil Amerikaans tophonkbal in 2014
Uitgegeven: 21 maart 2011 18:23
Laatst gewijzigd: 21 maart 2011 18:54
HOOFDDORP – Als alles goed gaat, zal er in 2014 Amerikaans tophonkbal te zien zijn in Hoofddorp. De gemeentes Haarlemmermeer en Amsterdam dienen daartoe dit jaar een voorstel in bij de Major League Baseball (MLB).
Tijdens een persconferentie in het gemeentehuis van Haarlemmermeer mocht een “trotse en blije” technisch directeur Robert Eenhoorn van de Nederlandse Honkbalbond KNBSB maandag het goede nieuws als eerste melden.
Een Nederlandse delegatie zal in juli in het Amerikaanse Arizona persoonlijk een bid overhandigen aan de MLB.
De bedoeling is dat er een serie van drie officiële competitiewedstrijden zal worden gespeeld in het nog te bouwen stadion van de Pioniers uit Hoofddorp.
Poleposition
Dat nieuwe bouwwerk is een belangrijke reden waarom dit bid volgens Eenhoorn “een uitstekende kans van slagen” heeft. De MLB wil al jaren honkbalwedstrijden organiseren in Europa, maar kon nooit geschikte faciliteiten vinden.
Volgens MLB-directeur voor Europa Clive Russell staat Nederland nu “op poleposition” om als eerste Europese land een officiële wedstrijd op het allerhoogste Amerikaanse niveau te organiseren.
Het nieuwe stadion wordt zo gebouwd, dat er in 2014 tijdelijk ruimte is voor minimaal 30.000 toeschouwers. Russell heeft geen enkele twijfel dat alle wedstrijden uitverkocht zullen zijn.
“Dat zal binnen uren of misschien wel minuten gebeuren.” Dit zal een groot deel van de kosten moeten dekken.
Uitverkocht
Dat optimisme komt ook voort uit het goede voorbeeld dat de andere drie grote Amerikaanse sportbonden al gegeven hebben.
Zo speelt de NFL al seizoenenlang jaarlijks eenmalig het Londense Wembley vol voor een competitiewedstrijd en waren recent ook twee NBA-wedstrijden in de Engelse hoofdstad uitverkocht.
Volgens Ronald Buijs, namens het externe bedrijf AYBBP verantwoordelijk voor het bid, kan dat ook in Nederland. “Er zullen fans uit heel Europa of dit evenement afkomen. Samen met de MLB zullen we hier een succes van maken.”
Yankees
De wedstrijden zullen óf begin april óf in juli gespeeld worden. Welke twee clubs naar Hoofddorp zullen afreizen, is nog niet bekend. “Dat ligt eraan welke clubeigenaar ’t het liefste wil,” zei Russell.
De kans dat grootmacht New York Yankees zal komen, lijkt klein. Eenhoorn: “Ik heb laatst een half uurtje met (Yankees-ster) Derek Jeter gesproken in Amerika en hem gevraagd een goed woordje voor ons te doen. Maar dat wordt lastig.”
© NUsport/Daan de Ridder
Zijn de stadions hier niet veel te klein voor dit soort wedstrijden. Hoeveel bezoekers zouden er kunnen komen dan? 10-15.000 met wat extra tribunes? Meer is het toch niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:49 schreef Guard het volgende:
In Europa is veel meer te winnen qua markt, als ze alleen maar een volle bak zouden willen kunnen ze beter gewoon weer naar Japan kunnen gaan.
Ik moet ook nog bestellen wacht nog even dan zit het sowieso eind april pas in de factuurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef Slomy het volgende:
Zou erg leuk zijn als ze het waar kunnen maken!
Bij de Cards staat die McClellan goed te pitchen, dat zal dus wel de no. 5 starter gaan worden na het wegvallen van Waino.
Nu het seizoen zo nadert begin ik er weer aardig zin in te krijgen! Wel nog even mlb.tv aanschaffen, toen ik dat vorig jaar deed was er nog een leuke actie dat er 20% off ging wanneer je met mastercard betaalde, hopelijk is zoiets er nu weer.
Het gaat om meer bekendheid, niet om zo veel mogelijk mensen in een stadion te proppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:37 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zijn de stadions hier niet veel te klein voor dit soort wedstrijden. Hoeveel bezoekers zouden er kunnen komen dan? 10-15.000 met wat extra tribunes? Meer is het toch niet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:04 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga ook zeker heen als het zover is. En misschien hebben de Royals dan net de WS gewonnen
De Royals hebben een aantal goede jonge spelers die dan al zullen spelen: Moustakas, Hosmer, Myers, Montgomery, Lamb, Odorizzi, Duffy. Sommige "kenners" noemen het één van de beste lichtingen in jaren. De toekomst ziet er niet slecht uit voor de Royals.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:04 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga ook zeker heen als het zover is. En misschien hebben de Royals dan net de WS gewonnen
Leuke post om over een paar jaar weer eens te bekijken. Ik heb het namelijk ook gehoord. Een team kan vanuit het niets ineens een goed seizoen draaien. Kijk maar naar de Padres. Die deden tot het laatst mee om de playoffs. En ik had ook niet verwacht dat de Reds de NL Central zouden winnen. Wellicht zit het dus binnenkort ook eens mee voor de Royals. Rebuilden moet uiteindelijk ook eens ergens toe leiden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De Royals hebben een aantal goede jonge spelers die dan al zullen spelen: Moustakas, Hosmer, Myers, Montgomery, Lamb, Odorizzi, Duffy. Sommige "kenners" noemen het één van de beste lichtingen in jaren. De toekomst ziet er niet slecht uit voor de Royals.
Klopt. Zie bijvoorbeeld de Indians in de jaren '90. Die stelden tot dan ook niks voor en hadden ineens een hele goede lichting jonge spelers en gingen twee keer naar de World Series. Zie de Tampa Bay Rays met hun jonge spelers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Leuke post om over een paar jaar weer eens te bekijken. Ik heb het namelijk ook gehoord. Een team kan vanuit het niets ineens een goed seizoen draaien. Kijk maar naar de Padres. Die deden tot het laatst mee om de playoffs. En ik had ook niet verwacht dat de Reds de NL Central zouden winnen. Wellicht zit het dus binnenkort ook eens mee voor de Royals. Rebuilden moet uiteindelijk ook eens ergens toe leiden.
Loek van Mil gaat het ook niet redden:quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef JimboSlice het volgende:
Van den Hurk gaat het major league roster waarschijnlijk niet redden en ook voor Bernadina ziet het er erg slecht uit. Begrijp daar helemaal niks van, aangezien ze Ankiel willen aanwijzen als starting CF. Nog meer slecht nieuws: Jurrjens is net na een inning van de heuvel gestapt met een kleine blessure.
Niet eens dat geloof ik.... In het grootste stadion van Nederland - Neptunus in Rotterdam - kan standaard 2500 man in.... en met extra tribunes aan de zijkanten en achter het outfield is dat uit te breiden tot ongeveer 8,000. Ze gaan de hoogte niet in, zoals bij de grotere stadions.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:37 schreef Colplay het volgende:
Zijn de stadions hier niet veel te klein voor dit soort wedstrijden. Hoeveel bezoekers zouden er kunnen komen dan? 10-15.000 met wat extra tribunes? Meer is het toch niet?
Van Den Hurk had natuurlijk ook een slechte spring training. 8 BB in 6 IP, tja...dan word het moeilijk. Dat Ankiel boven Bernadina word verkozen is al vreemd maar hij krijgt ook de voorkeur boven Nyjer Morgan. Ankiel teert op één goed seizoen in St.Louis en is defensief helemaal een labiliteit. Maar goed, Ankiel's slechte defense en zéér beperkte OBP-skills moeten het mogelijk maken voor Bernadina om zich terug in de lineup te vechten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef JimboSlice het volgende:
Van den Hurk gaat het major league roster waarschijnlijk niet redden en ook voor Bernadina ziet het er erg slecht uit. Begrijp daar helemaal niks van, aangezien ze Ankiel willen aanwijzen als starting CF. Nog meer slecht nieuws: Jurrjens is net na een inning van de heuvel gestapt met een kleine blessure.
quote:PHOENIX -- The Brewers have added some intrigue to their center-field situation by trading for Nyjer Morgan, a speedster who had fallen out of favor with the Nationals.
Milwaukee sent Minor League infielder Cutter Dykstra and cash considerations to Washington for Morgan, a left-handed hitter who offers an interesting foil for incumbent Brewers center fielder Carlos Gomez, who hits right-handed.
quote:Righty Rick VandenHurk has been cut by the Baltimore Orioles. Since the Dutchman is out of options, he'll have to clear waivers to remain with the organization. The O's snagged VandenHurk at last year's trade deadline in the Will Ohman deal.
Morgen is het pas woensdag 30 maart.quote:
Zonder Strasburg, en met een Zimmermann die eerst maar eens boven de 100 innings in een seizoen moet uitkomen. Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Maravilla het volgende:
Opening Day 2011
De Nationals dit jaar een winning record.
Heel misschien einde van de zomer of later maar ze zullen het rustig aandoen met hem en zeker niet rushen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef Dos37 het volgende:
Komt Strasburg dit seizoen nog weer in actie?
September op zijn vroegst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef Dos37 het volgende:
Komt Strasburg dit seizoen nog weer in actie?
Dat zie ik met hun pitching staff niet gebeuren. Hun starting pitchers zijn niet goeg genoeg (Zimmerman heeft een IP cap van 160) en de closer situation is vrij shaky. Hun offense is wel verbeterd maar ze zitten in een divisie met sterke starting pitching. Ze mogen blij zijn als ze 70 games winnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Maravilla het volgende:
Opening Day 2011
De Nationals dit jaar een winning record.
Bijna net zo oud als Jamie Moyer, wanneer hij volgend jaar weer staat te pitchen na zijn Tommy John surgery.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef Terreros85 het volgende:
Pitcher en catcher bij de Nats op opening day. Samen 74 jaar
In Anaheim is ook iemand wakker gewordenquote:
Grappig was dat Granderson de homerun sloeg die Phil Coke gooide. Austin Jackson en Phil Coke werden twee jaar terug getrade voor Granderson.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen nummer één dankzij oud yankee Phile Choke. Mariano met Save nummer 1
quote:Matt Holliday has appendectomy
Associated Press
ST. LOUIS -- Cardinals outfielder Matt Holliday was having an appendectomy Friday and the team is unsure how long he will be out.
General manager John Mozeliak said the surgery in St. Louis is not an emergency procedure and that he'll have an idea on Saturday how long the 31-year-old will be sidelined.
Holliday was 3-for-4 and hit a go-ahead home run in the eighth inning of Thursday's 5-3 11-inning loss to the San Diego Padres. Holliday left Busch Stadium complaining of stomach discomfort.
"I think they caught it early, so I think that's good news," Mozeliak said. "I don't think it's that bad of a blow to the team."
The home run was the first of Holliday's career on Opening Day, and he also matched a career best with three hits on Opening Day.
While Holliday is out, Jon Jay and Allen Craig are likely to share playing time in left field and Lance Berkman could move down one spot into Holliday's cleanup role. Mozeliak said no roster move had been made.
The Cardinals were off Friday before resuming a three-game series against the Padres.
Both Jay and Craig are coming off strong springs. Jay made the opening day roster for the first time after tying for the team lead with 14 RBIs, and Craig led the team with 23 hits while batting .359 with three homers and 11 RBIs.
"We have some protection there," Mozeliak said.
Holliday is entering the second season of a seven-year, $120 million free-agent deal. He batted .312 with 28 homers, 103 RBIs and a .390 on-base percentage last year while playing 158 games.
Tuurlijk. Maar iemand als Howard heeft alleen waarde als er mensen op base staan en als hij een big bat achter zich heeft. Niemand is bang voor een solo HR. Werth en Utley waren goed voor 50/60 HR , 200 R en héél veel BB. Veel succes met het proberen te vervangen van die cijfers.quote:
Ik denk dat dat wel duidelijk is dat als een speler als Utley wegvalt dat het hele team dat gaat voelen, zeker jongens als Howard. Werth is zeker te vervangen door wat leuke spelers, dat loopt wel los. Utley is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar iemand als Howard heeft alleen waarde als er mensen op base staan en als hij een big bat achter zich heeft. Niemand is bang voor een solo HR. Werth en Utley waren goed voor 50/60 HR , 200 R en héél veel BB. Veel succes met het proberen te vervangen van die cijfers.
Vergeet niet dat Werth en Utley verdedigend goede spelers zijn. Dat is iets wat je niet in de stats terugziet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel duidelijk is dat als een speler als Utley wegvalt dat het hele team dat gaat voelen, zeker jongens als Howard. Werth is zeker te vervangen door wat leuke spelers, dat loopt wel los. Utley is natuurlijk een ander verhaal.
Ik hoop het niet, heb Lyon net in een trade gekregen (samen met votto) in mijn fantasy leaguequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef Dos37 het volgende:
Spannende laatste inning. Phillies gaan terugkomen.
Hij geeft al één run op nu. 4-3quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, heb Lyon net in een trade gekregen (samen met votto) in mijn fantasy league
Ik heb de hoop al opgegeven :p Ben allang blij met de outing van Lowe van gisteren, die had ik nog ff snel opgepikt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij geeft al één run op nu. 4-3
Bases loaded 1 out
Z'n vrouw?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef JimboSlice het volgende:
Die oetlul gooit alleen maar beach balls en meloenen. Er gaat het een en ander sneuvelen rond de locker van Brett Myers denk ik.
Ik ook vandaar heb ik een bovengemiddeld respect voor Rivera maar ook andere succesvolle closers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik sta er telkens weer van te kijken hoe moeilijk het is om die laatste 3 outs te krijgen. Gisteren Axford en nu Lyon. Eigenlijk te belachelijk voor woorden.
De Royals hebben tot nu toe ALLE gespeelde wedstrijden verloren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben bang dat het een heel lang seizoen gaat worden voor Cleveland. Geen pitching, geen lineup. Ben benieuwd of ze de Royals achter zich weten te houden of dat ze met de Mariners gaan strijden om de worst record in baseball.
Gaat lekker daar in Cleveland qua sportteamsquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben bang dat het een heel lang seizoen gaat worden voor Cleveland. Geen pitching, geen lineup. Ben benieuwd of ze de Royals achter zich weten te houden of dat ze met de Mariners gaan strijden om de worst record in baseball.
En ze hebben nog 3 innings te gaan.quote:
Ik weet niet of je het kunt downloaden maar 'ESPN Baseball Tonight' is echt mijn avondprogramma elke avond: Een uur lang baseball in de samenvatting. Ik ben zo blij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef Dos37 het volgende:
Wat een geniale wedstrijden vandaag ik kom ogen te kort.
mlb.tv is alles wat je nodig hebt hier in Nederlandquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het kunt downloaden maar 'ESPN Baseball Tonight' is echt mijn avondprogramma elke avond: Een uur lang baseball in de samenvatting. Ik ben zo blij.
Het komt ook op ESPNA, fijne roundup iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het kunt downloaden maar 'ESPN Baseball Tonight' is echt mijn avondprogramma elke avond: Een uur lang baseball in de samenvatting. Ik ben zo blij.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Het komt ook op ESPNA, fijne roundup idd
Kijk eens aan, de 2e winst is daar: 5-2 @ A's.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:57 schreef fanneke het volgende:
6-2![]()
Met een complete game van King Felix.
Een fly ball pitcher in Yankee Stadium = héél veel HR's.quote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef Dos37 het volgende:
En met Hughes gaat het ook niet lang meer duren. Geeft weer een HR aan Cabrera
Samen met JRoll doet hij het eindelijk weer eens lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 20:29 schreef popolon het volgende:
Ryan Howard is ook aardig bezig de eerste paar games.
mlb.tv is vandaag wel redelijk kut aan het doen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Slomy het volgende:
Padres - Cards is gratis op mlb.tv te kijken (geen subscription nodig).
Dan zie je gelijk wat je mist als je geen mlb.tv hebt, zoveel beter dan crappy streams
Via welk device?quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Valandil het volgende:
Oh apart, ik heb er geen last van, kijk al vanaf 19:05 zonder enig probleem.
Heb je NextDef aanstaan of niet?quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Terreros85 het volgende:
Red Sox - Rangers doet het bij mij ook prima op de pc. Wedstrijd is helaas wat minder. Buchholz drie homers tegen op 4 hits.
PS3 is inderdaad een groot drama bij mij. Schiet de hele tijd terug, stottert als een Erben en wordt bij vlagen alle kleuren van de regenboog.quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Op de PC gaat het nu wel goed.
Er was (en is) een probleem met NextDef.
Op de PS3 en Boxee is het nog steeds kut namelijk.
Er zou aan gewerkt worden.quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
PS3 is inderdaad een groot drama bij mij. Schiet de hele tijd terug, stottert als een Erben en wordt bij vlagen alle kleuren van de regenboog.
Dat verzacht de slechte start van Hughes in mijn fantasy team een beetjequote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef Slomy het volgende:
Garcia met een complete game shut-out en Cards winnen hun eerste wedstrijd
Obama ookquote:
Bush is een Texas Rangers fan, en Rudy Guilliani een New York Yankees fan.quote:
Dat was een lange slumpquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:00 schreef Colplay het volgende:
Teixeira zit in een slump. Vannacht geen HR.
Vrijdag verlaten ze Yankee-stadium, dus zullen de HR's wel af gaan nemen lijkt me zo. Baltimore gewoon aan kop in de AL East. Denk niet dat iemand had verwacht zo laat in het seizoen nog bovenaan te staan...quote:
Dat sowieso, als ie in dit tempo doorgaat zou ie er aan het eind van het seizoen 129 hebben...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vrijdag verlaten ze Yankee-stadium, dus zullen de HR's wel af gaan nemen lijkt me zo.
De meeste grote namen laten tot nu toe sowieso bar weinig zien. Hanley, Pujols, Crawford, Youk, Fielder, Mauer, Tulo....ze moeten nog echt warm draaien.quote:Op woensdag 6 april 2011 05:10 schreef popolon het volgende:
En de 'kleine' teams doen het erg goed: Orioles, Pittsburgh, Kansas. Begin vh seizoen, altijd wispelturig.
BoSox ook nog zonder winst en dan gaan ze Crawford nu al twee keer verplaatsen in de line up.Laat ze gewoon een week of twee staan. Paniekvoetbal.
En dat zou raar zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat sowieso, als ie in dit tempo doorgaat zou ie er aan het eind van het seizoen 129 hebben...
quote:Adam Dunn will miss up to five days following an emergency appendectomy early Wednesday morning.
Dunn had White Sox head trainer Herm Schneider drive him to a Kansas City emergency room following Tuesday's extra-inning loss to the Royals. It's a tough break for the big slugger, but similar to Matt Holliday, hopefully he'll be able to avoid a stint on the disabled list.
Het zijn wel twee clowns. Maar heb jij een mailtje grestuurd?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Guard het volgende:
Die gasten van Foxsports weten ook niet wat hen overkomt, allerlei vragen uit Europa op website-wednesday..
Ikke niet... Ik ben niet zo van de vragen of de beard van de benchcoach de schuld is van de awfull offensive start van de Rays...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het zijn wel twee clowns. Maar heb jij een mailtje grestuurd?
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ikke niet... Ik ben niet zo van de vragen of de beard van de benchcoach de schuld is van de awfull offensive start van de Rays...
Was te verwachten. Paar goede jaren gehad en nu komt er weer een mindere periode aan. 0 offense ook atm.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel erg matig die lineup van de Rays op dit moment.
Pff, ik heb een hele lijst met spelers die het opfucken voor mijn Fantasy team.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Crawford fucked het wel redelijk up voor mijn fantasy team
Crawford will be just fine.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Crawford fucked het wel redelijk up voor mijn fantasy team
266 games (1146 AB) leadoff hitter,quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Jacoby Ellsbury als leadoff hitter: .277/ .320 OBP
Jacoby Ellsbury als 7/8/9 hitter: .359/ .425 OBP
Dan ben je dus geen echte leadoff hitter.
Tuurlijk. Maar SB's komen alleen van pas als je on base kunt komen. Hij heeft daar als leadoff hitter toch veel meer moeite mee. Als leadoff hitter moet je ook veel geduldiger zijn en ik vraag me af of hij dat wel kan. 81 BB als leadoff hitter in dik 260 games is middelmatig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Valandil het volgende:
[..]
266 games (1146 AB) leadoff hitter,
57 games als 7/8/9 batter (189 AB).
Is wel een groot verschil om gemiddelden te vergelijken.
En die SB komen over t algemeen beter tot hun recht vanaf leadoff.
Laatst nog 1 jersey gehaald toen er 40% korting wasquote:
Ik doelde natuurlijk op een andere Mo, maar met je eens dat het een fijne winkel isquote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laatst nog 1 jersey gehaald toen er 40% korting was
Ja, de Yankees boeien me niet zoveelquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op een andere Mo, maar met je eens dat het een fijne winkel is
Paar kansjes gehad, 1x bases loaded, daar moet je een run uithalen en pak je t momentum. Die kans wordt niet benut, er scoren een paar runs en de druk wordt hoger voor Niese, lager voor Doc.quote:
Ach, gisteren lukte het ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Valandil het volgende:
[..]
Paar kansjes gehad, 1x bases loaded, daar moet je een run uithalen en pak je t momentum. Die kans wordt niet benut, er scoren een paar runs en de druk wordt hoger voor Niese, lager voor Doc.
Als er nog kansjes komen zullen dat er ws niet genoeg zijn voor een comeback.
Morse komt er achter dat spring training pitching toch wel een stukkie makkelijker te slaan is. Morgan is weg en Ankiel......tja......quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef JimboSlice het volgende:
Zit even rond te neuzen op milb.com, gek genoeg staat Bernadina ook bij de AAA affiliate van de Nats niet in de basis. Kan op een paar dingen duiden, hopelijk betekent het een snelle promotie. Zijn concurrenten in de MLB doen het namelijk niet zo best.
Hier kon Swisher weinig aan doen. Nishioka staat in vergelijking met andere 2B positioneel anders opgesteld bij het uitvoeren van double plays. Dat is hij nog gewend uit Japan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat die slidings naar honken zomaar mogen. Vandaag breekt Swisher de benen van tweede honkman van de Twins bijna.
Maar dat was niet tegen Docquote:
Haal dat bijna maar weg.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat die slidings naar honken zomaar mogen. Vandaag breekt Swisher de benen van tweede honkman van de Twins bijna.
Lackey gooit nou ook niet echt met scherp, eigenlijk de hele Red Sox Pitching staff zuigt so far (ok Lester valt wel mee).quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Hughes is echt wederom batting practice balls aan het gooien. Die begint echt rampzalig aan dit seizoen.
Lackey doet niet veel voor hem onderquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Hughes is echt wederom batting practice balls aan het gooien. Die begint echt rampzalig aan dit seizoen.
Volgens mij heeft Hughes al vanaf spring training velocity problemen met zijn pitches. Dan kun je je afvragen of je iemand dan wel moet laten pitchen. Het is dan gewoon batting practice voor de tegenpartij. Het zou me niks verbazen als hij zijn volgende start gaat missen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Lackey gooit nou ook niet echt met scherp, eigenlijk de hele Red Sox Pitching staff zuigt so far (ok Lester valt wel mee).
Echt....quote:
Good riddance. Ik zal em niet missen eigenlijk.... hij had in 2008 al met pensioen moeten gaan eigenlijk.quote:
Ik heb het gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef maartena het volgende:
De Angels hebben nu trouwens de eer om het laatste team dat tegen Manny speelde te zijn, en Angels closer Jordan Walden was dus inderdaad de laatste pitcher die Manny een strike-out bezorgde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |