Hier kon Swisher weinig aan doen. Nishioka staat in vergelijking met andere 2B positioneel anders opgesteld bij het uitvoeren van double plays. Dat is hij nog gewend uit Japan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat die slidings naar honken zomaar mogen. Vandaag breekt Swisher de benen van tweede honkman van de Twins bijna.
Maar dat was niet tegen Docquote:
Haal dat bijna maar weg.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat die slidings naar honken zomaar mogen. Vandaag breekt Swisher de benen van tweede honkman van de Twins bijna.
Lackey gooit nou ook niet echt met scherp, eigenlijk de hele Red Sox Pitching staff zuigt so far (ok Lester valt wel mee).quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Hughes is echt wederom batting practice balls aan het gooien. Die begint echt rampzalig aan dit seizoen.
Lackey doet niet veel voor hem onderquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Hughes is echt wederom batting practice balls aan het gooien. Die begint echt rampzalig aan dit seizoen.
Volgens mij heeft Hughes al vanaf spring training velocity problemen met zijn pitches. Dan kun je je afvragen of je iemand dan wel moet laten pitchen. Het is dan gewoon batting practice voor de tegenpartij. Het zou me niks verbazen als hij zijn volgende start gaat missen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Lackey gooit nou ook niet echt met scherp, eigenlijk de hele Red Sox Pitching staff zuigt so far (ok Lester valt wel mee).
Echt....quote:
Good riddance. Ik zal em niet missen eigenlijk.... hij had in 2008 al met pensioen moeten gaan eigenlijk.quote:
Ik heb het gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef maartena het volgende:
De Angels hebben nu trouwens de eer om het laatste team dat tegen Manny speelde te zijn, en Angels closer Jordan Walden was dus inderdaad de laatste pitcher die Manny een strike-out bezorgde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |