Pff, ik heb een hele lijst met spelers die het opfucken voor mijn Fantasy team.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Crawford fucked het wel redelijk up voor mijn fantasy team
Crawford will be just fine.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Crawford fucked het wel redelijk up voor mijn fantasy team
266 games (1146 AB) leadoff hitter,quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Jacoby Ellsbury als leadoff hitter: .277/ .320 OBP
Jacoby Ellsbury als 7/8/9 hitter: .359/ .425 OBP
Dan ben je dus geen echte leadoff hitter.
Tuurlijk. Maar SB's komen alleen van pas als je on base kunt komen. Hij heeft daar als leadoff hitter toch veel meer moeite mee. Als leadoff hitter moet je ook veel geduldiger zijn en ik vraag me af of hij dat wel kan. 81 BB als leadoff hitter in dik 260 games is middelmatig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Valandil het volgende:
[..]
266 games (1146 AB) leadoff hitter,
57 games als 7/8/9 batter (189 AB).
Is wel een groot verschil om gemiddelden te vergelijken.
En die SB komen over t algemeen beter tot hun recht vanaf leadoff.
Laatst nog 1 jersey gehaald toen er 40% korting wasquote:
Ik doelde natuurlijk op een andere Mo, maar met je eens dat het een fijne winkel isquote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laatst nog 1 jersey gehaald toen er 40% korting was
Ja, de Yankees boeien me niet zoveelquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op een andere Mo, maar met je eens dat het een fijne winkel is
Paar kansjes gehad, 1x bases loaded, daar moet je een run uithalen en pak je t momentum. Die kans wordt niet benut, er scoren een paar runs en de druk wordt hoger voor Niese, lager voor Doc.quote:
Ach, gisteren lukte het ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Valandil het volgende:
[..]
Paar kansjes gehad, 1x bases loaded, daar moet je een run uithalen en pak je t momentum. Die kans wordt niet benut, er scoren een paar runs en de druk wordt hoger voor Niese, lager voor Doc.
Als er nog kansjes komen zullen dat er ws niet genoeg zijn voor een comeback.
Morse komt er achter dat spring training pitching toch wel een stukkie makkelijker te slaan is. Morgan is weg en Ankiel......tja......quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef JimboSlice het volgende:
Zit even rond te neuzen op milb.com, gek genoeg staat Bernadina ook bij de AAA affiliate van de Nats niet in de basis. Kan op een paar dingen duiden, hopelijk betekent het een snelle promotie. Zijn concurrenten in de MLB doen het namelijk niet zo best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |