Heb je NextDef aanstaan of niet?quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Terreros85 het volgende:
Red Sox - Rangers doet het bij mij ook prima op de pc. Wedstrijd is helaas wat minder. Buchholz drie homers tegen op 4 hits.
PS3 is inderdaad een groot drama bij mij. Schiet de hele tijd terug, stottert als een Erben en wordt bij vlagen alle kleuren van de regenboog.quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Op de PC gaat het nu wel goed.
Er was (en is) een probleem met NextDef.
Op de PS3 en Boxee is het nog steeds kut namelijk.
Er zou aan gewerkt worden.quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
PS3 is inderdaad een groot drama bij mij. Schiet de hele tijd terug, stottert als een Erben en wordt bij vlagen alle kleuren van de regenboog.
Dat verzacht de slechte start van Hughes in mijn fantasy team een beetjequote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef Slomy het volgende:
Garcia met een complete game shut-out en Cards winnen hun eerste wedstrijd
Obama ookquote:
Bush is een Texas Rangers fan, en Rudy Guilliani een New York Yankees fan.quote:
Dat was een lange slumpquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:00 schreef Colplay het volgende:
Teixeira zit in een slump. Vannacht geen HR.
Vrijdag verlaten ze Yankee-stadium, dus zullen de HR's wel af gaan nemen lijkt me zo. Baltimore gewoon aan kop in de AL East. Denk niet dat iemand had verwacht zo laat in het seizoen nog bovenaan te staan...quote:
Dat sowieso, als ie in dit tempo doorgaat zou ie er aan het eind van het seizoen 129 hebben...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vrijdag verlaten ze Yankee-stadium, dus zullen de HR's wel af gaan nemen lijkt me zo.
De meeste grote namen laten tot nu toe sowieso bar weinig zien. Hanley, Pujols, Crawford, Youk, Fielder, Mauer, Tulo....ze moeten nog echt warm draaien.quote:Op woensdag 6 april 2011 05:10 schreef popolon het volgende:
En de 'kleine' teams doen het erg goed: Orioles, Pittsburgh, Kansas. Begin vh seizoen, altijd wispelturig.
BoSox ook nog zonder winst en dan gaan ze Crawford nu al twee keer verplaatsen in de line up.Laat ze gewoon een week of twee staan. Paniekvoetbal.
En dat zou raar zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat sowieso, als ie in dit tempo doorgaat zou ie er aan het eind van het seizoen 129 hebben...
quote:Adam Dunn will miss up to five days following an emergency appendectomy early Wednesday morning.
Dunn had White Sox head trainer Herm Schneider drive him to a Kansas City emergency room following Tuesday's extra-inning loss to the Royals. It's a tough break for the big slugger, but similar to Matt Holliday, hopefully he'll be able to avoid a stint on the disabled list.
Het zijn wel twee clowns. Maar heb jij een mailtje grestuurd?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Guard het volgende:
Die gasten van Foxsports weten ook niet wat hen overkomt, allerlei vragen uit Europa op website-wednesday..
Ikke niet... Ik ben niet zo van de vragen of de beard van de benchcoach de schuld is van de awfull offensive start van de Rays...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het zijn wel twee clowns. Maar heb jij een mailtje grestuurd?
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ikke niet... Ik ben niet zo van de vragen of de beard van de benchcoach de schuld is van de awfull offensive start van de Rays...
Was te verwachten. Paar goede jaren gehad en nu komt er weer een mindere periode aan. 0 offense ook atm.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel erg matig die lineup van de Rays op dit moment.
Pff, ik heb een hele lijst met spelers die het opfucken voor mijn Fantasy team.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Crawford fucked het wel redelijk up voor mijn fantasy team
Crawford will be just fine.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Crawford fucked het wel redelijk up voor mijn fantasy team
266 games (1146 AB) leadoff hitter,quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Jacoby Ellsbury als leadoff hitter: .277/ .320 OBP
Jacoby Ellsbury als 7/8/9 hitter: .359/ .425 OBP
Dan ben je dus geen echte leadoff hitter.
Tuurlijk. Maar SB's komen alleen van pas als je on base kunt komen. Hij heeft daar als leadoff hitter toch veel meer moeite mee. Als leadoff hitter moet je ook veel geduldiger zijn en ik vraag me af of hij dat wel kan. 81 BB als leadoff hitter in dik 260 games is middelmatig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Valandil het volgende:
[..]
266 games (1146 AB) leadoff hitter,
57 games als 7/8/9 batter (189 AB).
Is wel een groot verschil om gemiddelden te vergelijken.
En die SB komen over t algemeen beter tot hun recht vanaf leadoff.
Laatst nog 1 jersey gehaald toen er 40% korting wasquote:
Ik doelde natuurlijk op een andere Mo, maar met je eens dat het een fijne winkel isquote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laatst nog 1 jersey gehaald toen er 40% korting was
Ja, de Yankees boeien me niet zoveelquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op een andere Mo, maar met je eens dat het een fijne winkel is
Paar kansjes gehad, 1x bases loaded, daar moet je een run uithalen en pak je t momentum. Die kans wordt niet benut, er scoren een paar runs en de druk wordt hoger voor Niese, lager voor Doc.quote:
Ach, gisteren lukte het ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Valandil het volgende:
[..]
Paar kansjes gehad, 1x bases loaded, daar moet je een run uithalen en pak je t momentum. Die kans wordt niet benut, er scoren een paar runs en de druk wordt hoger voor Niese, lager voor Doc.
Als er nog kansjes komen zullen dat er ws niet genoeg zijn voor een comeback.
Morse komt er achter dat spring training pitching toch wel een stukkie makkelijker te slaan is. Morgan is weg en Ankiel......tja......quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef JimboSlice het volgende:
Zit even rond te neuzen op milb.com, gek genoeg staat Bernadina ook bij de AAA affiliate van de Nats niet in de basis. Kan op een paar dingen duiden, hopelijk betekent het een snelle promotie. Zijn concurrenten in de MLB doen het namelijk niet zo best.
Hier kon Swisher weinig aan doen. Nishioka staat in vergelijking met andere 2B positioneel anders opgesteld bij het uitvoeren van double plays. Dat is hij nog gewend uit Japan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat die slidings naar honken zomaar mogen. Vandaag breekt Swisher de benen van tweede honkman van de Twins bijna.
Maar dat was niet tegen Docquote:
Haal dat bijna maar weg.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat die slidings naar honken zomaar mogen. Vandaag breekt Swisher de benen van tweede honkman van de Twins bijna.
Lackey gooit nou ook niet echt met scherp, eigenlijk de hele Red Sox Pitching staff zuigt so far (ok Lester valt wel mee).quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Hughes is echt wederom batting practice balls aan het gooien. Die begint echt rampzalig aan dit seizoen.
Lackey doet niet veel voor hem onderquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Hughes is echt wederom batting practice balls aan het gooien. Die begint echt rampzalig aan dit seizoen.
Volgens mij heeft Hughes al vanaf spring training velocity problemen met zijn pitches. Dan kun je je afvragen of je iemand dan wel moet laten pitchen. Het is dan gewoon batting practice voor de tegenpartij. Het zou me niks verbazen als hij zijn volgende start gaat missen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Lackey gooit nou ook niet echt met scherp, eigenlijk de hele Red Sox Pitching staff zuigt so far (ok Lester valt wel mee).
Echt....quote:
Good riddance. Ik zal em niet missen eigenlijk.... hij had in 2008 al met pensioen moeten gaan eigenlijk.quote:
Ik heb het gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef maartena het volgende:
De Angels hebben nu trouwens de eer om het laatste team dat tegen Manny speelde te zijn, en Angels closer Jordan Walden was dus inderdaad de laatste pitcher die Manny een strike-out bezorgde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |