Ik hoop het niet, heb Lyon net in een trade gekregen (samen met votto) in mijn fantasy leaguequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef Dos37 het volgende:
Spannende laatste inning. Phillies gaan terugkomen.
Hij geeft al één run op nu. 4-3quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, heb Lyon net in een trade gekregen (samen met votto) in mijn fantasy league
Ik heb de hoop al opgegeven :p Ben allang blij met de outing van Lowe van gisteren, die had ik nog ff snel opgepikt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij geeft al één run op nu. 4-3
Bases loaded 1 out
Z'n vrouw?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef JimboSlice het volgende:
Die oetlul gooit alleen maar beach balls en meloenen. Er gaat het een en ander sneuvelen rond de locker van Brett Myers denk ik.
Ik ook vandaar heb ik een bovengemiddeld respect voor Rivera maar ook andere succesvolle closers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik sta er telkens weer van te kijken hoe moeilijk het is om die laatste 3 outs te krijgen. Gisteren Axford en nu Lyon. Eigenlijk te belachelijk voor woorden.
De Royals hebben tot nu toe ALLE gespeelde wedstrijden verloren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben bang dat het een heel lang seizoen gaat worden voor Cleveland. Geen pitching, geen lineup. Ben benieuwd of ze de Royals achter zich weten te houden of dat ze met de Mariners gaan strijden om de worst record in baseball.
Gaat lekker daar in Cleveland qua sportteamsquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben bang dat het een heel lang seizoen gaat worden voor Cleveland. Geen pitching, geen lineup. Ben benieuwd of ze de Royals achter zich weten te houden of dat ze met de Mariners gaan strijden om de worst record in baseball.
En ze hebben nog 3 innings te gaan.quote:
Ik weet niet of je het kunt downloaden maar 'ESPN Baseball Tonight' is echt mijn avondprogramma elke avond: Een uur lang baseball in de samenvatting. Ik ben zo blij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef Dos37 het volgende:
Wat een geniale wedstrijden vandaag ik kom ogen te kort.
mlb.tv is alles wat je nodig hebt hier in Nederlandquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het kunt downloaden maar 'ESPN Baseball Tonight' is echt mijn avondprogramma elke avond: Een uur lang baseball in de samenvatting. Ik ben zo blij.
Het komt ook op ESPNA, fijne roundup iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het kunt downloaden maar 'ESPN Baseball Tonight' is echt mijn avondprogramma elke avond: Een uur lang baseball in de samenvatting. Ik ben zo blij.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Het komt ook op ESPNA, fijne roundup idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |