Dat is meer omdat ik blij ben dat het seizoen weer gaat beginnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Je gaat serieus juichen voor een spring training game?
Gewoon de wiki (en alle pagina's die daar weer op gelinkt staan) uit je hoofd leren, en dan wedstrijden gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef STGU het volgende:
Nice. De MLB kwam ik al tegen en ook e.e.a. over de opzet. (National/Amercian, East-Central-West, playoffs in juli, AllStars, Worldseries)
Ik denk dat ik eerst het geheel ga proberen te begrijpen, ken de regels een beetje, voordat ik voor clubs/teams ga. Wedstrijden kijken dus.
De Nationals zijn ook een goede optie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Als je geen gloryhunter wil zijn dan moet je voor de Mets worden
Werthquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:12 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De Nationals zijn ook een goede optie.![]()
Zimmerman
Hij deed het inderdaad, als een van de weinige Mets, leuk afgelopen jaar, maar er bestaat een behoorlijke kans dat het een 'fluke' was. Hij had namelijk veruit zijn laagste FIP ooit in de majors en was bovendien redelijk gelukkig, getuige zijn BABIP van .276 en een strand rate van ruim 77 %.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Terreros85 het volgende:
Leuk verhaal op SI.com over R.A Dickey, pitcher van de Mets. Vorig jaar als eerste teruggestuurd naar de Minors in training camp. Had daarna wel een ERA in het seizoen van 2.84. 36 jaar en voor het eerst een meerjarig contract. Een van de leukste verhalen in de majors.
quote:PHOENIX -- Zack Greinke's friends warned him against playing basketball but he didn't listen, and now the Brewers' biggest offseason acquisition will begin the season on the disabled list.
An MRI scan on Monday revealed the right-hander cracked a rib on his left side when he went up to grab a rebound and fell to the hardwood in a pickup game during the first week of Spring Training. Club officials expect Greinke to miss at least his first two or three starts of a regular season that begins March 31 in Cincinnati.
Ik zit nog een beetje te dubben of ik het ook ga doen. Prijs voor de abo en de app vallen mij reuze mee ($119,99 + ¤11,99). De prijs per game is in elk geval een stuk lager dan bij de NFL.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben er weer bij, half maart weer een mlb.tv abbo nemen plus de @bat app voor iPhone en ik kan weer een seizoen door.
Idd de verwachte finale, maar zoals altijd loopt het anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik maakte maar een geintje
De Phillies tegen de Red Sox lijkt me wel de verwachte finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |