D'r lagen hier weer wat jaargidsen 2011 in de winkel (Lindy's - en Athlon Sports). Altijd weer een teken dat het weer gaat beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Yeah, het seizoen gaat eindelijk weer van start!
Dat zou een big blow voor de Cards zijn.....quote:Adam Wainwright is heading back to St. Louis to have his right elbow examined, and right now the team expects the worst. "I can say just based on the initial evaluation from our training staff, things do not look encouraging," said GM John Mozeliak according to Derrick Goold of The St. Louis Post-Dispatch. ESPN's Buster Olney says (on Twitter) that it appears the team is expecting their ace to have Tommy John surgery, which would keep him out for all of 2011.
Dat zou inderdaad mooi klote zijn. Hopen dat het meevalt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat zou een big blow voor de Cards zijn.....
Hmm, MLB 10 The Show vond ik nog steeds veel fijner spelen dan MLB2k10.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb het dus verkeerd gelezen. Ik zit te wachten op MLB 2k11 en niet op The Show
De nieuwe besturing is wel even wennen hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Maravilla het volgende:
Voor de liefhebber, van MLB The Show 11 is de demo uit. Te vinden in de Playstation Store uiteraard.Ben 'm nu aan het downloaden, dus ben benieuwd!
Meteen einde seizoen eigenlijk voor de Cardinals. Nu Pujols ook maar snel shoppen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat zou een big blow voor de Cards zijn.....
quote:At 7-foot-1, flamethrowing Loek van Mil would be the tallest big leaguer ever if he makes the Angels' roster.
MLB The Show is realistischer, MLB 2K11 wordt meer arcade ik ben meer een arcade speler denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hmm, MLB 10 The Show vond ik nog steeds veel fijner spelen dan MLB2k10.
Maar goed, 2k11 heeft Doc op de cover
Qua pitching vind ik het nog wel relaxt, qua batting bak ik er niks van dus heb ik het uitgezet, en fielding is een drama.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De nieuwe besturing is wel even wennen hoor.
Voor het einde van deze maand zeggen ze in de App zelf.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Iemand trouwens al ergens gelezen of gehoord wanneer de nieuwe At Bat te downloaden is?
quote:St Louis Cardinals general manager John Mozeliak confirmed Thursday that Adam Wainwright will undergo Tommy John surgery.
Tommy John surgery usually requires 12 to 18 months of rehabilitation, so Wainwright won't be back on a major league mound until the first half of next season, at the earliest. The Cardinals plan to look at a number of internal options to replace him in the starting rotation, including Kyle McClellan, Ian Snell, Lance Lynn, Brian Tallet and Miguel Batista, but they could also be in the mix for free agents Kevin Millwood and Jeremy Bonderman.
Bah wat klote. Als Cards fan zie ik dit seizoen nu al bijna als verloren, ookal hebben ze nog steeds wel een redelijke rotation staan. Als je alleen een 20-game winner en je ace verliest dan ziet dat er opeens ook wat minder uit.quote:
MLB at Bat 2011 is uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Voor het einde van deze maand zeggen ze in de App zelf.
Helaas alleen geluid op MLB.tv, die beginnen morgen pas met uitzenden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef maartena het volgende:
De aller-aller-aller-eerste Springtraining wedstrijd is NU aan de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |