Ja! Wat iemand in het vorige topic ook al zei: volgens mij ben jij veel te fanatiek in allles wat je doet, en is het daarom ook lastiger vol te houden. Als je dat wat modereert, is het ook langer vol te houden, denk ik!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofdmaar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!
Wil me eigenlijk voor de Marikenloop inschrijven, maar wil dan meteen 10km doen natuurlijkdus ik denk dat ik maar begin met 5 weer....
Toch kan het schelen, bij mij althans, om het doel expliciet te houden bij conditie. Afvallen is een bij-effect, een gevolg, een leuke bijkomstigheid etc. Maar ik méét vooruitgang (en achteruitgang) in termen van conditie, niet in kilo's.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofdmaar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!
Wil me eigenlijk voor de Marikenloop inschrijven, maar wil dan meteen 10km doen natuurlijkdus ik denk dat ik maar begin met 5 weer....
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Volgens mij push jij je zelf veel te hard, álles moet perfect zijn. En dat kan nou eenmaal niet (hoe graag ik het zelf ķķk zou willen).
Stel met betrekking tot alles realistische doelen en geloof er ook echt in, ik denk dat dat al heel veel scheelt.
Voor de 5 kilometerquote:nschrijfformulier
Marikenloop 15 mei 2011
Bedankt voor het inschrijven
Wij hebben de volgende gegevens van je binnen gekregen. Ter bevestiging ontvang je op het opgegeven emailadres nog een e-mail met je inschrijfgegevens. Je kunt deze pagina ook printen en bewaren.
Setje van Lise Charmel met extra broekje, paar kousen en nog een losse italian brief bij een ander setje.quote:
Als het je de energie niet waard is, moet je het zeker niet doen voor die paar centen. Af laten glijden en lekker doorgaan met iets nieuws vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
700 euro aan vakantiegeld en eindejaarsuitkering gehad van m'n vorige werkgever. Hoef ik daar iig niet meer achteraan te zitten / voor te procederen.
Ik denk dat ik het er verder bij laat zitten. Volgens de advocaat valt niet te voorspellen wat eruit gehaald kan worden en in het slechtste geval mag ik hun proceskosten nog betalen ook. Ik neem nog wel even contact op met de OR om te vragen of zij nog iets verder zijn gekomen. Misschien dat ik er zonder al teveel gedoe nog een maandsalaris uit kan halen, maar meer dan dat lijkt me onwaarschijnlijk en of een maandsalaris al die stress en het evt financiële risico waard is... nah. Voelt wel fijn om dit te gaan afsluiten.
Ja, maar dan wordt het een beetje een vicieuze cirkel. Want je versloft nu al omdat je niet gaat omdát je bang bent te versloffen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
het is dus niet het niet 'kunnen', want ja, ik kan makkelijk 3 keer per week hardlopen, een rondje, maar 't durven en bang zijn om weer te versloffen/falen
maargoed, voilá:
[..]
Voor de 5 kilometer![]()
Ik ga dus nog even contact opnemen met de OR om te vragen of ik volgens hun nog kan rekenen op een extra maandsalaris. Daar moeten ze nu toch wel duidelijkheid over hebben. En als ze zeggen dat ik ervan uit moet gaan van niet, dan laat ik het idd zitten verder en beschouw ik dit als een goeie levenslesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je de energie niet waard is, moet je het zeker niet doen voor die paar centen. Af laten glijden en lekker doorgaan met iets nieuws vinden.
ja, dat moet ook gewoon, én het gaat makkelijker als het straks langer licht is (weet ik uit ervaring), omdat ik nogal nachtblind benquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het een beetje een vicieuze cirkel. Want je versloft nu al omdat je niet gaat omdát je bang bent te versloffen.![]()
Wanneer mogelijk, pik dan vaste momenten waarop je gaat rennen. Ik heb nu vaste lesjes in de sportschool waar ik heen ga en dat helpt wel met de frequentie dat ik ga, want het zit nu gewoon in mijn systeem dat ik op op die avonden ga.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga dus nog even contact opnemen met de OR om te vragen of ik volgens hun nog kan rekenen op een extra maandsalaris. Daar moeten ze nu toch wel duidelijkheid over hebben. En als ze zeggen dat ik ervan uit moet gaan van niet, dan laat ik het idd zitten verder en beschouw ik dit als een goeie levensles.
Ooohhh en ik dacht nog wel dat je niet deed aan optutten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ga me maar 's optutten, zo lekker met Mr.Mo uit eten
Ja, het zeggen is ook makkelijker dan het doen. Zelf heb ik het ook wel eens, dat ik gewoon niet van de bank af kan komen. Bezig blijven scheelt een hele hoop daar inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat moet ook gewoon, én het gaat makkelijker als het straks langer licht is (weet ik uit ervaring), omdat ik nogal nachtblind benis in het donker in m'n favoriete park lopen niet echt hendig
maar als ik 't vrijdag, zondag en dinsdag doe, dan hoef ik maar één keer 's avonds te lopen
![]()
maar vind 't wel eng weer.. als ik in de spiegel kijk denk ik: ja, leuk, maar kan beteren dan denk ik weer 'het was ook beter!'
en dan doe ik weer
![]()
![]()
wat ik optutten noem is voor vele dames slechts 'als je alleen even naar de supermarkt hoeft'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooohhh en ik dacht nog wel dat je niet deed aan optutten?
Heeft die trouwerij nou wat aan je veranderd?
Absoluut. Ik word chagrijnig als ik in de spiegel kijk en lelijke, onflatteuze kleding aanheb en mijn haar niet zit en ik wallen van hier tot Tokio heb.quote:
Tube Sperti kopen? Of, iets minder drastisch, ijsblokjes op je wallen. Of een lepel die in de vriezer heeft gelegen. iig iets kouds.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Eens met Ewelina! *Razztwizzle is opgetut en wel klaar om straks naar Jeans te gaan met collega*.
Trouwens, over wallen, ik heb sinds deze week voor het eerst wallenhoe kom ik daar nou weer van af, ik vind ze lelijk
.
Ja, oude modellentruc. Niet te vaak doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Spertiecht? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Spertiecht? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
Dat ging ik sowieso al proberen dit weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Blurred86 het volgende:
wie o wie stuurt me Merel's PM door? ik ben nieuwsgierig!
als je toch al bezig bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doen
ja! Ik zou maar tot een uur of 3 werken, maar ik zat er zo lekker in dat ik tot 5 uur doorgewerkt heb, maar nu is het echt weekeind. Heerlijk.quote:
bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
oh ja...daar zou ik ook moe van worden. Waarom moet jij vroeg naar bed als dat helemaal niet nodig is? Avonden zijn soms zo lekker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Volgend weekend is vriend vrij maar dan heb ik vroege. dienst.
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
Soms word ik daar wel eens moe van
Kan ik me voorstellen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Volgend weekend is vriend vrij maar dan heb ik vroege. dienst.
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
Soms word ik daar wel eens moe van
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Cali is toch ook masseuse? Kan die je niet even onderhanden nemen loveli? Als slankies krijgen we vast beetje korting
Hoezo heeft het geen zin? Wat zouden jullie kunnen gaan doen zodat het wel zin heeft/waar heb je zin in?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen...
Ben ongelofelijk hormonaal en dat is stomWe hadden afgesproken dat ik dit weekend één nachtje naar lief zou gaan, zodat hij genoeg tijd heeft om z'n tentamen te leren ook.
Nu is het zo ver en heb ik geen zin en voel ik me stom en vind ik dat het weinig zin heeft enzo.. Terwijl het daarna pas weer donderdag wordt...
Nog geen 20 minuten met de treinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik dat zeker gewoon even hebben gedaan!
Oh ik heb Den Haag in mijn hoofd, maar das niet zo he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog geen 20 minuten met de trein.
Wil je niet naar mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook naar XM en D, da's maar 3 uurtjes ofzo
Neequote:
ohja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werk in Den Haag Cali, maar woon in Gouda he.
Zie je wel, niemand vind mij leuk. Ik ben stom en zal alleen en zielig eindigenquote:
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohja!
Nou in dat geval... ik doe het zo hoorzo impulsief ben ik wel
Zal ik zal ik zal ik...???quote:
Ja eh, jij wilde wat sociaals doen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zal ik zal ik zal ik...???
maar ik moet nog eten koken...![]()
Zal ik een keertje na mijn werk langskomen? Op dinsdag of woensdag? Dan reis ik toch langs gouda
Oke!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja eh, jij wilde wat sociaals doen!Heb hier lekker wijntjes en biertjes, chippies
.
Ssst, spelbreker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En Duvel is wel een beetje eng, dat dan wel weer
Prima, doen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke!![]()
Zal ik dan de trein van 20.30 nemen?
Da's lastig, het waait wel...quote:(alleen 1 klein dingetje, floris is weer buiten op stap en ik heb geen katteluikje,.. zal ik die gewoon buiten kunnen laten voor paar uur?? Hij heeft nog geen eten gehad..
Als je dit leest zonder dat je weet dat het over een kat gaat is het best vaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef _Calimero_ het volgende:
okay, mijn buurman gaat over een uurtje nog eens roepen, dan kan ie dan evt naar binnen.
als er een bus gaat is dat geen probleem (of als het op loopafstand is)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan ben je om 21:00 hier denk ik zo'n beetje! We kunnen je wel ván het station halen, maar brengen wordt lastiger denk ik.
Mensen die vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat spannend, een minimeet.
Ik word nooit uitgenodigd voor wijn en chippies bij XM en ik woon ook maar 20 minuten bij haar vandaan.
Nee, ik verwacht nu dat XM zegt: Maar jij mag ook wel een keer komen hoor!quote:
Je mag hier best een wijntje komen drinken hoorquote:
Have fun!quote:
Minimeet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ook maar moet nu naar bed,
Fijne avond slankies!
Dat was wel gezellig iig ^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook zelden mini-meets hoor. Ja, laatst met Chico, toen ze het jurkje kwam passen
ik heb ook wijn! Hier is iedereen ook welkom!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat was wel gezellig iig ^^
Ik heb wijn, iedereen is welkom vanavond.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik kom eraan hoor, Jägar
* spant arreslee in
Ook proost!quote:
more then welcome! Dan binden we de schaatsen onder!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik kom eraan hoor, Jägar
* spant arreslee in
Neuh ik ben moe en niet in de stemming voor bezoekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Keuken ontploft? Of net zo'n hormonster als ik
Kroket naar de maan!quote:
klopt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs!
Ja dat klopt. Retour is 30-40 euro voor je koffer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij igng slapen!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali is weer huiswaarts! Was gezellig!
Vond het supergezellig!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali is weer huiswaarts! Was gezellig!
Klopt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vond het supergezellig!!
Voor herhaling vatbaar!
Wijn drinken of studeren, wat een keuze...!quote:Thanks voor de gastvrijheid. Anders had ik de hele avond niks gedaan, met het idee dat ik aan mijn studie moest en niet alleen wilde zijn![]()
De held... Mooi dat ie er weer is, slaap lekker!quote:floris was nog niet thuis! Dus ik zoeken en roepen... hoor ik 'm miauwen vanuit een andere tuin (tuinen komen uit op een pleintje) dus toen heb ik 'm gered (hij kon schijnbaar niet over de schutting.. terwijl ik ;m regelmatig over die van mij zie klimmen) door een stoeptegel uit de grond te slopen en toen kon hij ķnder de schutting door![]()
Zijn die er nog dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.
Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt.
Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Ja!quote:
9 uur is voor mij ook de max. Nu even een banaantje eten, en dan hardlopen..Snel de deur uit want de zon schijnt! Dat was gistermorgen ook zo, maar om 10 uur was er toen een rare sneeuwstorm....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet meer echt uitslapen.. ritme zuigt
goedemorgen!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Met de terugkeer van een zeker persoon?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister!!
Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken
Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Met de terugkeer van een zeker persoon?
Dat zei je gisteren ook al. Loopt het niet lekker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister!!
Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken
Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsen, tijd voor havermoutpap!
PM?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.
M'n brakheid viel zodanig mee dat ik ben gegaan inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbeten
Eensch. Overweeg om mijn master in Antwerpen te gaan doen. Meer aandacht voor onderwijs, en bovendien is daar voorlopig toch geen regering die het onderwijs om zeep kan helpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.
Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt.
Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Ik vind het wel heel goed dat je toch altijd zo gedisciplineerd bent, want de verleiding lijkt mij best groot om te zeggen: ach ik ben toch eigen baas, ik neem vandaag lekker vrijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet zo gaan werken. Ik heb daar heeeeeeeeel geen zin in, want ik zag mezelf best een dagje lezen binnen, terwijl buiten de wind om het huis giert.
Ja, maar dan kan die zaak toch niet open grapjas!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel goed dat je toch altijd zo gedisciplineerd bent, want de verleiding lijkt mij best groot om te zeggen: ach ik ben toch eigen baas, ik neem vandaag lekker vrij.
Oh ja, het atelier is er ook nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan die zaak toch niet open grapjas!![]()
Leuk! Ik ga vanavond El labirinto del fauno zien. Is het plan, want waarschijnlijk wordt het OZNZ en daarna is het wel weer bedtijdquote:Ik ga vandaag lekker filmpjes kijken in de bioscoop
hoe was de murakami film?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, het atelier is er ook nog.
[..]
Leuk! Ik ga vanavond El labirinto del fauno zien. Is het plan, want waarschijnlijk wordt het OZNZ en daarna is het wel weer bedtijd.
Nog niet gezienquote:
Draait er ook een film die hij wil zien en jij liever niet? Of je doet alsof je een bepaalde film niet wilt zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan mijn vriend niet overhalen om naar Black Swan te gaan
Gaat niet lukken, hij is veel beter in die spelletjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Draait er ook een film die hij wil zien en jij liever niet? Of je doet alsof je een bepaalde film niet wilt zienen zo kun je een dealtje maken
.
Dan ga je toch met een vriendin?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Oh jammerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, hij is veel beter in die spelletjesEn sowieso ben ik niet zo moeilijk qua films!
Ja, das ook geen probleem. Maar ik ga vandáág naar de bios met mn vriend en had hem dus wel graag vandaag gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan ga je toch met een vriendin?
Ik ga as vrijdag!!! Zin in! Lange tijd geleden dat ik uitzag naar een film!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Oh myquote:In Vlaanderen betalen alle studenten uit de Europese Unie een collegebijdrage van 570 euro per jaar. Vertragingsboetes worden alleen in uitzonderlijke gevallen opgelegd.
Dat wist je nog niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh my. Op naar België, (aankomende) studenten!
.
in zweden is het gratis!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nee, dat wist ik niet neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?Maar in Belgie krijgen ze volgens mij geen studiefinanciering, dus wie onvertraagd zijn bachelor kan halen is in NL nog voordeliger uit.
Ja maar in Zweden is het zo koud!quote:
Volgens mij krijgen Belgen zelf ook geen stufi. Voor je master naar Belgie gaan (of voor een tweede studie) wordt idd steeds interessanter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet nee. Dus als je als Ned student in België studeert krijg je geen stufi?
Je kunt ook de eerste 3 jaar in Ned doen en op het moment dat je je master gaat doen naar België gaan.
als je wacht tot 1 maart met invullen kun je dus een vooringevulde krijgen, hoef je alleen maar te checkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh belastingaangifte, ik moet er ook aan geloven nu.
En ik heb géén idee hoe dat allemaal werkt, dus dat moet ik ook nog eens gaan uitzoeken.
Als je ziek wordt weet je wie je kunt aanklagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Chicolate het volgende:
@mo: Ok dan gebruik ik hem gewoon.
Ok, dan wacht ik even, denk ik. Scheelt weerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je wacht tot 1 maart met invullen kun je dus een vooringevulde krijgen, hoef je alleen maar te checken![]()
maar ik heb 't al zo vaak zonder vooringevuld gedaan dat ik 't maar gewoon zelf gedaan heb
Waarom denk je dat ik naar België zit te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar jij ben toch al bijna klaar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar België zit te kijkenAlleen nog werk vinden daar
Ik moet werk hebben om mijn huur ed te betalen. Ik geloof niet dat ik in Zweden makkelijk een baan zal vinden. Al was het maar omdat ik de taal niet machtig ben.quote:
Ik moet nog een MAquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij ben toch al bijna klaar?
De winter!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar in Zweden is het zo koud!.
En als het gratis is, dan is er ook in Zweden iets wat niet goed geregeld is. Wat zou dat kunnen zijn volgens jou? (ik heb overigens wel eens gehoord dat het Zweden het beste land te wereld is om in te wonen)
Jaah, bij mij ook! Maak er 1 met ui, paprika, mozzarella en chorizo. en eentje met tonijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Pizzadeegje (ja alweer) staat te rijzen
Dank! Heeft het vele wandelen en hometrainen toch nut gehad, mijn conditie is sinds dien behoorlijk gestegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik kom met 10.8 km in 1.15 uur toch echt op 9.4 km/u hoor? oh of bedoel je 1 uur en 15 minuten? ah ja dan kom ik ook op 8.64
maar hoe dan ook: heel netjes! dat doen de meeste mensen je niet na hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je ziek wordt weet je wie je kunt aanklagen.
In mijn beide brugklassen zitten dertig leerlingen. Per stuk dus ja.quote:
Nope, moet je zelf doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik even, denk ik. Scheelt weer.
Maar ik moet het dus wel zelf aanvragen? Ik dacht altijd dat ik alle post van de Belastingdienst wel automatisch thuis zou krijgen.
M'n exquote:
ja, het is echt easy als je niet al te ingewikkeld werkt/allerlei neven-dingen hebt, maargoed, met de vooringevulde hoef je écht bijna niets meer zelf te doen, alleen te controlerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Vizor heb je een eigen bedrijf dat je de aangifte laat doen? Het is zo weinig werk en zo makkelijk, ik snap nooit waarom mensen dat niet zelf doen
Ik krijg dit jaar ook vanalles terug
Volgens mij heeft ie het nu over zijn ex.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Vizor heb je een eigen bedrijf dat je de aangifte laat doen? Het is zo weinig werk en zo makkelijk, ik snap nooit waarom mensen dat niet zelf doen
Ik krijg dit jaar ook vanalles terug
Voor mij was december ook een leuke maandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Mei en juni zijn altijd leuke maandenDan bedenk je dat 8% eigenlijk best wel een leuk bedrag is...
Alleen betaal je er nog wel vette belasting overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Mei en juni zijn altijd leuke maandenDan bedenk je dat 8% eigenlijk best wel een leuk bedrag is...
Van mij zou die per 1 maart in moeten gaan. Maar dat is dan wel weer 2%.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb 1,5% loonsverhoging gehad m.i.v. 1 januari![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb 1,5% loonsverhoging gehad m.i.v. 1 januari![]()
The rich are getting richer!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van mij zou die per 1 maart in moeten gaan. Maar dat is dan wel weer 2%.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Zit je bij een vakbond? Die kunnen helpen namelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef _Calimero_ het volgende:
ohja belasting aangifte.. die van mij is ingewikkeld dit jaar.
Enkele inkomsten uit freelancen, 3 baantjes, een studie + overige studiekosten, goede doelen gesteund...
Wie kan je daarbij helpen als je er zelf niet uitkomt?
Bang dat je in het water waaide?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Brr, belasting, veel bijbetalen...
V1zOr, dat was ook de bedoeling 25 km wandelen maar het waait zo hard! Dat zag ik niet zitten zo aan het water
Heb jij nog iemand bezwangerd de afgelopen weken?
Vakbond?? nee, ik denk het niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit je bij een vakbond? Die kunnen helpen namelijk.
Daarnaast heb je op internet vast wel mensen die hun diensten daarvoor aanbieden.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
De pizza is op en het vriendje is weer naar huis.
Een crosspost uit het pizzatopic dus.
Voila, poging 3![]()
[ afbeelding ]
Op freelance forum Lancelots zitten er wel een aantal. Alleen weet ik niet of die er op zitten te wachten om een newbie daar meteen uit de brand te helpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vakbond?? nee, ik denk het niet...
Tips over hoe ik die mensen kan vinden?
die van mij was sinaasappels, appels, peren, sla, broccoli, sugarsnaps, prei, gember, yoghurt, melk, griekse yoghurt, rode peper, amandelen, worstjes, linzen, ovenfrietjes, appelmoes, tampons, allesreiniger.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff wat heerlijk!!
Hopelijk lukt die van mij vanavond ook zo goed, al maak ik hem denk ik niet rond, bakblik is ook niet rond
Mijn boodschappenlijstje voor het weekend was: appels, peren, bananen, ijsbergsla, tomaten, komkommer, volk. brood, achterham, zuurkool, ananas, paprika, champignons, kwark, zak chipito's en beschuit...
Hoezo gezond?
ik ook. Maar, ik heb een vrij vegetarische week voor de boeg, geloof ik....Oh, ik heb ook muesli gekocht. Volgens mij eet ik echth eel veel muesli 's morgens, ik doe 7/8 dagen met een pak van 750 gram....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, ook al zo gezond!
Vlees, enzo heb ik nog in de vriezer
Ik heb nooit een muntjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
daarom neem ik meestal gewoon een karretje![]()
Dat is direct wat ik tegen heb op dat soort ontbijten. Op mijn pak fruit 'n fibre staat dat een normale portie 40 gram is. Nou mijn holle kies is daar nog niet eens mee gevuld. Als ik daarvan eet tot ik genoeg heb, heb ik ook zeker 75 gram op en dan ineens heeft het behoorlijk wat kcals. dat ontbijt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. Maar, ik heb een vrij vegetarische week voor de boeg, geloof ik....Oh, ik heb ook muesli gekocht. Volgens mij eet ik echth eel veel muesli 's morgens, ik doe 7/8 dagen met een pak van 750 gram....
Idd, daarom neem ik dus gewoon boterhammen. Zit ook niet zoveel suiker in als in bv cruesli.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is direct wat ik tegen heb op dat soort ontbijten. Op mijn pak fruit 'n fibre staat dat een normale portie 40 gram is. Nou mijn holle kies is daar nog niet eens mee gevuld. Als ik daarvan eet tot ik genoeg heb, heb ik ook zeker 75 gram op en dan ineens heeft het behoorlijk wat kcals. dat ontbijt.
ik heb een speciale munt MET MIJN NAAM OPquote:
Ja, maar ik eet muesli. Deze zegt dat in 100 gram 300 kcal zitten. Dat vind ik best okay..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd, daarom neem ik dus gewoon boterhammen. Zit ook niet zoveel suiker in als in bv cruesli.
o.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een speciale munt MET MIJN NAAM OP
btw, ik snak naar een tussendoortje maar ben nog bij m'n ouders.
Daarom zei ik ook cruesliquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, maar ik eet muesli. Deze zegt dat in 100 gram 300 kcal zitten. Dat vind ik best okay..
quote:
Meer werk maakt me inet zo uit. Maar ik vind 's morgens alleen hagelslag of verwanten lekker op brood. Kaas of ham of iets anders hartigs en gezonders vind ik 's morgens echt niet lekker!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook cruesliMaar 2 boterhammen en een bak yoghurt is alsnog minder kcal (maar weer meer werk om klaar te maken).
Oh nee, ik hou van komkommersalade en filet americain.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Meer werk maakt me inet zo uit. Maar ik vind 's morgens alleen hagelslag of verwanten lekker op brood. Kaas of ham of iets anders hartigs en gezonders vind ik 's morgens echt niet lekker!
Brinta of havermout ook niet..
Ik ben het gewoon volledig eens met mo.quote:
quote:
Mijn nieuwe banketbakkersboek rept over amandelspijs als bodemkrokanthouder!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
morgen mag ik trouwens weer appeltaart bakken.. en ik vroeg me af, hoe goed neemt havermout vocht op?
wellicht dat ik een bodempje havermout op de bodem gooi?
havermout neemt heel goed vocht op! ik zou het alleen eerder door het appelmengsel heen mixen dan over de bodem strooien denk ik..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
morgen mag ik trouwens weer appeltaart bakken.. en ik vroeg me af, hoe goed neemt havermout vocht op?
Ik heb een recept waarin ze broodkruimels of verkruimelde beschuit gebruiken. Dat proef je niet verder, maar de bodem blijft droog.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Pas als je boven een bepaalde grens zit (en die zul je waarschijnlijk niet halen).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Kun je je studiekosten niet opgeven als je nog recht heb op stufi/lening?
ja, dat gebruik ik normaal idd, maar heb een hele zak havermout waar ik niet zo veel mee doequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een recept waarin ze broodkruimels of verkruimelde beschuit gebruiken. Dat proef je niet verder, maar de bodem blijft droog.
Ik kan je dit recept aanraden: Zo maak je een appelplaatkoek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat gebruik ik normaal idd, maar heb een hele zak havermout waar ik niet zo veel mee doe
Gewoon appeltaart én appelplaatkoek kan toch primaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
is een leuk idee voor mijn verjaardag![]()
Maar 't is Mr.Mo's verjaardag, en die wil 'gewoon appeltaart'
Stom is dat he!? Al helemaal gewend aan je foon en dan pas gaat de abbo in..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Mijn abbo is er! Maar ik word pas 1 maart geporteerd
Het maakt nu niet zoveel uit, want ik zit nu dus op wifi en kan gewoon alles doen wat ik wilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Stom is dat he!? Al helemaal gewend aan je foon en dan pas gaat de abbo in..
Doe ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Thuis op je mobiel internetten, omdat het kan!
Ja die had ik ook gelezen! Ziet er best vies uit, maar zo te zien is iedereen er erg over te spreken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan je dit recept aanraden: Zo maak je een appelplaatkoek.
Als je toch appeltaart aan het maken bent en havermout teveel hebt..
Hehe, maar eigenlijk heb ik te weinig geduld om mobiel te fokken vooral als ik ergens boos over ben en daar op wil reagerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Goh!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
in mijn WC heb ik geen verbinding met Wifi op de iPod.
wel heb ik meestal last van rook
Waarom?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Xbox - check
Wodka - check
Kaas en cashews - check
Relaxed in de korte broek op de bank - check
Gamen maar!
Al mn servies, pannen, bakblikken en glazen etc stonden er. Tussendoor wel bestek en dingen die ik nodig had afgewassen, maar nooit helemaal weggewerkt. Ik geloof dat het een maand geleden was dat ik voor het laatst een leeg aanrecht had. En nu ga ik het bijhouden, elke avond alles wegwerkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:48 schreef Rituals het volgende:
Wat moet jij een enorme afwas gehad hebben!Wanneer had je het voor het laatst gedaan?
![]()
Pannenkoeken. Smakelijk alvast!
Suiker? In de pannenkoeken of erop? Ik eet ze iig met stroop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef sararaats het volgende:
Pannenkoeken zijn heerlijk met bloemsuiker
eropquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Suiker? In de pannenkoeken of erop? Ik eet ze iig met stroop.
Je MOEST dus wel afwassenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al mn servies, pannen, bakblikken en glazen etc stonden er. Tussendoor wel bestek en dingen die ik nodig had afgewassen, maar nooit helemaal weggewerkt. Ik geloof dat het een maand geleden was dat ik voor het laatst een leeg aanrecht had. En nu ga ik het bijhouden, elke avond alles wegwerken. En ik ben maar 1x schimmel tegengekomen
(in een pannetje waar nog eten in zat, toen ik het neerzette was het idee dat ik het nog eens zou opeten).
Krijg je nooit onverwacht bezoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Chicolate het volgende:
@rituals: nee hoor, ik had nog weken door kunnen gaan met elke dag 1 bordje, mes en vork afwassen. Alleen dat koken, dat schoot er zo wel een beetje bij in.
Wij? Heb je een nieuwe liefde?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je MOEST dus wel afwassen. Wij krijgen het hier soms zelfs voor elkaar om een aanrecht vol afwas te hebben terwijl we een afwasmachine hebben
. Dan zijn we te lui om hem uit te ruimen als hij klaar.
Ik ben een beetje aan het 'daten' met iemand, maar 'wij' zijn de medestudenten die hier wonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |