abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92333887

Het vorige deel:Slank #1325 - to valentine or not to valentine
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92333916
fipo!

Met een lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: 2 volkorenknackebrod met roomkaas
L: restje zuurkoolovenschotel
T: sinaasappel
t: pure chocoladebounty
D: gevulde salade met spekjes, rode ui en feta, biefstuk, stuk brood met boter.
B: 2 x 30 minuten wandelen....
pi_92334026
Zou het helpen om niet te sporten om af te vallen, maar te sporten om conditie op te bouwen? Dat is een beter doel (vind ik), en vooral: het is veel makkelijker te accepteren wanneer het schommelt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92334113
Ja hoi. Plaatje in de OP is op het moment wel van toepassing op mij. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92334125
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofd (de gezondheid) :) maar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (voor m'n gezondheid) (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!

Wil me eigenlijk voor de Marikenloop inschrijven, maar wil dan meteen 10km doen natuurlijk :') dus ik denk dat ik maar begin met 5 weer....
Ja doei.
pi_92334197
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofd :) maar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!

Wil me eigenlijk voor de Marikenloop inschrijven, maar wil dan meteen 10km doen natuurlijk :') dus ik denk dat ik maar begin met 5 weer....
Ja! Wat iemand in het vorige topic ook al zei: volgens mij ben jij veel te fanatiek in allles wat je doet, en is het daarom ook lastiger vol te houden. Als je dat wat modereert, is het ook langer vol te houden, denk ik!
pi_92334210
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofd :) maar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!

Toch kan het schelen, bij mij althans, om het doel expliciet te houden bij conditie. Afvallen is een bij-effect, een gevolg, een leuke bijkomstigheid etc. Maar ik méét vooruitgang (en achteruitgang) in termen van conditie, niet in kilo's.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92334331
Eens met sigme, goodbye, en jagär :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:15:06 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92334394
700 euro aan vakantiegeld en eindejaarsuitkering gehad van m'n vorige werkgever *O*. Hoef ik daar iig niet meer achteraan te zitten / voor te procederen.
Ik denk dat ik het er verder bij laat zitten. Volgens de advocaat valt niet te voorspellen wat eruit gehaald kan worden en in het slechtste geval mag ik hun proceskosten nog betalen ook. Ik neem nog wel even contact op met de OR om te vragen of zij nog iets verder zijn gekomen. Misschien dat ik er zonder al teveel gedoe nog een maandsalaris uit kan halen, maar meer dan dat lijkt me onwaarschijnlijk en of een maandsalaris al die stress en het evt financiële risico waard is... nah. Voelt wel fijn om dit te gaan afsluiten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92334410
Nog even op herhaling

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En hoe komt dat? Volgens mij push jij je zelf veel te hard, álles moet perfect zijn. En dat kan nou eenmaal niet (hoe graag ik het zelf ķķk zou willen :P ).

Stel met betrekking tot alles realistische doelen en geloof er ook echt in, ik denk dat dat al heel veel scheelt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:17:18 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92334503
Eens met GB. Voor jou is het alles of niets, Mo, en dat valt gewoon niet op te brengen (niet als je dat op alle vlakken wilt realiseren iig). Je kunt toch ook 2 á 3 keer per week sporten? :). Rondje hardlopen kost helemaal niet zoveel tijd :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92334546
het is dus niet het niet 'kunnen', want ja, ik kan makkelijk 3 keer per week hardlopen, een rondje, maar 't durven en bang zijn om weer te versloffen/falen :{

maargoed, voilá:
quote:
nschrijfformulier
Marikenloop 15 mei 2011

Bedankt voor het inschrijven
Wij hebben de volgende gegevens van je binnen gekregen. Ter bevestiging ontvang je op het opgegeven emailadres nog een e-mail met je inschrijfgegevens. Je kunt deze pagina ook printen en bewaren.
Voor de 5 kilometer :) 8-) Als dat geen drijfveer is weet ik 't ook niet meer... :)
Ja doei.
pi_92334555
@V1z0r: die NL-site lijkt mij wel echte spullen verkopen, aangezien ze stukken duurder zijn dan de officiele site.

Ik heb al vaak besteld via de officiele site en je hebt het binnen een week binnen. Als je onder de 150 euro blijft, hoef je ook nog eens geen invoerrechten te betalen, alleen btw.

Abercrombie & Fitch #30
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 18:18:47 #14
70532 loveli
N
pi_92334567
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef _aurum_ het volgende:
wat heb je gehaald?
Setje van Lise Charmel met extra broekje, paar kousen en nog een losse italian brief bij een ander setje.

(8>

Wat betreft masseuse op werk, ben ik voor En Cali woont niet dicht genoeg in de buurt om langs te gaan helaas.

Proba (hoe wil je afgekort worden?), wat was er met jou up? Ving pas iets op over gekrenkte trots ofzo?
crap in = crap out
pi_92334590
Mo ik denk dat de andere slankies een goed punt hebben: jij wil dingen graag meteen perfect doen en stelt hoge eisen aan jezelf. Maar bijna niemand zou daar de tijd en energie voor hebben. Sporten voor conditie zou motiverender kunnen zijn, ook daarbij kan je een off-day hebben, maar je ziet de vooruitgang beter (persoonlijk heb ik al opgegeven dat ik op dit moment afval met het sporten, ondanks het grote aantal uren, maar ik word wel mooi leniger en hou het steeds langer vol, dus hou er wel een voldaan gevoel aan over).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 18:19:26 #16
70532 loveli
N
pi_92334603
Gelukkig heb ik niets met A&F, anders zou ik daar ook nog geld aan moeten uitgeven.
crap in = crap out
pi_92334618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
700 euro aan vakantiegeld en eindejaarsuitkering gehad van m'n vorige werkgever *O*. Hoef ik daar iig niet meer achteraan te zitten / voor te procederen.
Ik denk dat ik het er verder bij laat zitten. Volgens de advocaat valt niet te voorspellen wat eruit gehaald kan worden en in het slechtste geval mag ik hun proceskosten nog betalen ook. Ik neem nog wel even contact op met de OR om te vragen of zij nog iets verder zijn gekomen. Misschien dat ik er zonder al teveel gedoe nog een maandsalaris uit kan halen, maar meer dan dat lijkt me onwaarschijnlijk en of een maandsalaris al die stress en het evt financiële risico waard is... nah. Voelt wel fijn om dit te gaan afsluiten :).
Als het je de energie niet waard is, moet je het zeker niet doen voor die paar centen. Af laten glijden en lekker doorgaan met iets nieuws vinden ^O^.
pi_92334667
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
het is dus niet het niet 'kunnen', want ja, ik kan makkelijk 3 keer per week hardlopen, een rondje, maar 't durven en bang zijn om weer te versloffen/falen :{

maargoed, voilá:

[..]

Voor de 5 kilometer :) 8-)
Ja, maar dan wordt het een beetje een vicieuze cirkel. Want je versloft nu al omdat je niet gaat omdát je bang bent te versloffen. :P

Wanneer mogelijk, pik dan vaste momenten waarop je gaat rennen. Ik heb nu vaste lesjes in de sportschool waar ik heen ga en dat helpt wel met de frequentie dat ik ga, want het zit nu gewoon in mijn systeem dat ik op op die avonden ga.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:23:04 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92334775
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het je de energie niet waard is, moet je het zeker niet doen voor die paar centen. Af laten glijden en lekker doorgaan met iets nieuws vinden ^O^.
Ik ga dus nog even contact opnemen met de OR om te vragen of ik volgens hun nog kan rekenen op een extra maandsalaris. Daar moeten ze nu toch wel duidelijkheid over hebben. En als ze zeggen dat ik ervan uit moet gaan van niet, dan laat ik het idd zitten verder en beschouw ik dit als een goeie levensles :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92334907
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dan wordt het een beetje een vicieuze cirkel. Want je versloft nu al omdat je niet gaat omdát je bang bent te versloffen. :P

Wanneer mogelijk, pik dan vaste momenten waarop je gaat rennen. Ik heb nu vaste lesjes in de sportschool waar ik heen ga en dat helpt wel met de frequentie dat ik ga, want het zit nu gewoon in mijn systeem dat ik op op die avonden ga.
ja, dat moet ook gewoon, én het gaat makkelijker als het straks langer licht is (weet ik uit ervaring), omdat ik nogal nachtblind ben :') is in het donker in m'n favoriete park lopen niet echt hendig :') maar als ik 't vrijdag, zondag en dinsdag doe, dan hoef ik maar één keer 's avonds te lopen ^O^

maar vind 't wel eng weer.. als ik in de spiegel kijk denk ik: ja, leuk, maar kan beter :) en dan denk ik weer 'het was ook beter!' :') en dan doe ik weer ;( -O- :P
Ja doei.
pi_92334926
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga dus nog even contact opnemen met de OR om te vragen of ik volgens hun nog kan rekenen op een extra maandsalaris. Daar moeten ze nu toch wel duidelijkheid over hebben. En als ze zeggen dat ik ervan uit moet gaan van niet, dan laat ik het idd zitten verder en beschouw ik dit als een goeie levensles :).
:) Het bespaart je veel energie op deze manier ^O^
pi_92334972
oh, en ik ga me maar 's optutten, zo lekker met Mr.Mo uit eten O+
Ja doei.
pi_92335023
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ga me maar 's optutten, zo lekker met Mr.Mo uit eten O+
Ooohhh en ik dacht nog wel dat je niet deed aan optutten?
Heeft die trouwerij nou wat aan je veranderd? ;)
pi_92335037
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dat moet ook gewoon, én het gaat makkelijker als het straks langer licht is (weet ik uit ervaring), omdat ik nogal nachtblind ben :') is in het donker in m'n favoriete park lopen niet echt hendig :') maar als ik 't vrijdag, zondag en dinsdag doe, dan hoef ik maar één keer 's avonds te lopen ^O^

maar vind 't wel eng weer.. als ik in de spiegel kijk denk ik: ja, leuk, maar kan beter :) en dan denk ik weer 'het was ook beter!' :') en dan doe ik weer ;( -O- :P
Ja, het zeggen is ook makkelijker dan het doen. Zelf heb ik het ook wel eens, dat ik gewoon niet van de bank af kan komen. Bezig blijven scheelt een hele hoop daar in ;)

En van dat doemdenken moet je af, maar geen idee hoe je dat moet gaan doen. Hopelijk helpt je vent je daar een beetje bij :Y

Oh, en je wil niet weten hoeveel kleding doet voor je gevoel over je uiterlijk! ^O^
pi_92335468
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ooohhh en ik dacht nog wel dat je niet deed aan optutten?
Heeft die trouwerij nou wat aan je veranderd? ;)
wat ik optutten noem is voor vele dames slechts 'als je alleen even naar de supermarkt hoeft' :P
Ja doei.
pi_92335498
Optutten is ook goed voor je ego! w/
pi_92335659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Optutten is ook goed voor je ego! w/
Absoluut. Ik word chagrijnig als ik in de spiegel kijk en lelijke, onflatteuze kleding aanheb en mijn haar niet zit en ik wallen van hier tot Tokio heb.
pi_92335743
Eens met Ewelina! *Razztwizzle is opgetut en wel klaar om straks naar Jeans te gaan met collega*.

Trouwens, over wallen, ik heb sinds deze week voor het eerst wallen :o hoe kom ik daar nou weer van af, ik vind ze lelijk :{.
pi_92335931
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Eens met Ewelina! *Razztwizzle is opgetut en wel klaar om straks naar Jeans te gaan met collega*.

Trouwens, over wallen, ik heb sinds deze week voor het eerst wallen :o hoe kom ik daar nou weer van af, ik vind ze lelijk :{.
Tube Sperti kopen? Of, iets minder drastisch, ijsblokjes op je wallen. Of een lepel die in de vriezer heeft gelegen. iig iets kouds.

Anders gewoon concealer.
pi_92336056
Sperti :o echt? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
pi_92336073
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Sperti :o echt? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
Ja, oude modellentruc. Niet te vaak doen.

Als je alleen kringen hebt, gewoon concealer gebruiken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:52:22 #32
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92336221
wie o wie stuurt me Merel's PM door? ik ben nieuwsgierig!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92336363
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..
pi_92336445
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..
Dat ging ik sowieso al proberen dit weekend ;) don't worry.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:04:23 #35
331 Merel
Be here now.
pi_92336902
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Blurred86 het volgende:
wie o wie stuurt me Merel's PM door? ik ben nieuwsgierig!
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doen :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:07:16 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92337065
Fijn dat je eerlijk bent Mo :Y
Jij bent op je gelukkigst als je wat tevreden bent met het leven.
Tuurlik moet je dromen houden maar je mag ook wel eens tevreden zijn. Snap jou helemaal hoor daar niet van...
Eet smakelijk zometeen!!

Knolselderij in hutspot kan wel maar volgende keer half aard. half knol.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92337281
Weekend O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92337384
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:

[..]

als je toch al bezig bent O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92337438
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef progje het volgende:
Weekend O+
ja! Ik zou maar tot een uur of 3 werken, maar ik zat er zo lekker in dat ik tot 5 uur doorgewerkt heb, maar nu is het echt weekeind. Heerlijk.

En, zondag nog een week, en dan komt de Duutser hier!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:15:30 #40
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92337479
quote:

[..]

bedankt *; ik reageer er straks wel even op, ben nu aan het fokken en koken en bellen tegelijk en dit is wel zo'n beetje de max van mijn multitaskcapaciteiten :7
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:27:13 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92338057
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Volgend weekend is vriend vrij maar dan heb ik vroege. dienst.
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
Soms word ik daar wel eens moe van
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92338129
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
oh ja...daar zou ik ook moe van worden. Waarom moet jij vroeg naar bed als dat helemaal niet nodig is? Avonden zijn soms zo lekker!

Ik kan dat sowieso niet, in een relatie altijd alles samen moeten doen. Dat is waarschijnlijk ook waarom onze lange afstandsrelatie meestal zo goed gaat!
pi_92338136
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik me voorstellen...

Ben ongelofelijk hormonaal en dat is stom :( We hadden afgesproken dat ik dit weekend één nachtje naar lief zou gaan, zodat hij genoeg tijd heeft om z'n tentamen te leren ook.
Nu is het zo ver en heb ik geen zin en voel ik me stom en vind ik dat het weinig zin heeft enzo.. Terwijl het daarna pas weer donderdag wordt... :{
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:38:01 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92338587
:O
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:52:32 #45
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92339316
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Cali is toch ook masseuse? Kan die je niet even onderhanden nemen loveli? Als slankies krijgen we vast beetje korting :D
:D ik kan veel, maar masseren hoort niet in dat rijtje. Kan mij echter wel heel goed láten masseren :+

Enne ik wil ook de PM van Merel gaarne :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:53:19 #46
277802 _Calimero_
pi_92339353
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen...

Ben ongelofelijk hormonaal en dat is stom :( We hadden afgesproken dat ik dit weekend één nachtje naar lief zou gaan, zodat hij genoeg tijd heeft om z'n tentamen te leren ook.
Nu is het zo ver en heb ik geen zin en voel ik me stom en vind ik dat het weinig zin heeft enzo.. Terwijl het daarna pas weer donderdag wordt... :{
Hoezo heeft het geen zin? Wat zouden jullie kunnen gaan doen zodat het wel zin heeft/waar heb je zin in?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:53:47 #47
277802 _Calimero_
pi_92339373
hmmz ik heb niks meer gepland vanavond, moet eigenljik nog een verslag uitwerken, maar heb er geen zin in en wil liever wat sociaals gaan doen... }:|
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:54:50 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92339431
Kom wijn drinken bij ons! :D
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:56:59 #49
277802 _Calimero_
pi_92339555
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik dat zeker gewoon even hebben gedaan!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:57:43 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92339602
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik dat zeker gewoon even hebben gedaan!
Nog geen 20 minuten met de trein ;(.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:58:11 #51
277802 _Calimero_
pi_92339621
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nog geen 20 minuten met de trein ;(.
Oh ik heb Den Haag in mijn hoofd, maar das niet zo he?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:01:37 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92339806
Wil ook naar XM en D, da's maar 3 uurtjes ofzo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:02:23 #53
277802 _Calimero_
pi_92339844
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook naar XM en D, da's maar 3 uurtjes ofzo
Wil je niet naar mij ;(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:03:03 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92339883
Ik werk in Den Haag Cali, maar woon in Gouda he ;).
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:03:09 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92339896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wil je niet naar mij ;(
Nee
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:03:33 #56
277802 _Calimero_
pi_92339916
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werk in Den Haag Cali, maar woon in Gouda he ;).
ohja!
Nou in dat geval... ik doe het zo hoor :P zo impulsief ben ik wel :+
pi_92339935
Gr...er zou een james bond op televisie komen, maar nu is er een of andere film met sarah jessica parker en kerstmis gestart, en daar heb ik zoooo geen zin in....
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:04:17 #58
277802 _Calimero_
pi_92339960
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee
Zie je wel, niemand vind mij leuk. Ik ben stom en zal alleen en zielig eindigen :'(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:05:22 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92340024
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ohja!
Nou in dat geval... ik doe het zo hoor :P zo impulsief ben ik wel :+
Je bent welkom hoor :).
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:06:56 #60
277802 _Calimero_
pi_92340122
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je bent welkom hoor :).
Zal ik zal ik zal ik...???
maar ik moet nog eten koken... :Y)
Zal ik een keertje na mijn werk langskomen? Op dinsdag of woensdag? Dan reis ik toch langs gouda *O*
pi_92340262
Ik verveel me. Genoeg te doen, daar niet van, maar heb opeens nergens zin in en zit een beetje suffig voor mn pc te bedenken dat dit iig niet interessant genoeg is :'). Misschien moet ik even op bed gaan liggen en daarna beginnen mn huis aan kant te maken. Om het gevoel te hebben dat ik nog wat nuttigs gedaan heb.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:09:19 #62
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92340283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Terugkrabbelaar! :D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:10:09 #63
277802 _Calimero_
pi_92340333
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

Terugkrabbelaar! :D
Okee ik ben ook een beetje bang van jou :o
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:10:22 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92340346
Cali, was er ooit geweest maar ze hebben heus nog wel eten :D

En Duvel is wel een beetje eng, dat dan wel weer
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:11:39 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92340414
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Zal ik zal ik zal ik...???
Zal ik een keertje na mijn werk langskomen? Op dinsdag of woensdag? Dan reis ik toch langs gouda *O*
Ja eh, jij wilde wat sociaals doen! :D Heb hier lekker wijntjes en biertjes, chippies O+.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:12:30 #66
277802 _Calimero_
pi_92340465
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja eh, jij wilde wat sociaals doen! :D Heb hier lekker wijntjes en biertjes, chippies O+.
Oke! :D
Zal ik dan de trein van 20.30 nemen?

(alleen 1 klein dingetje, floris is weer buiten op stap en ik heb geen katteluikje,.. zal ik die gewoon buiten kunnen laten voor paar uur?? Hij heeft nog geen eten gehad..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:14:00 #67
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92340530
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:

En Duvel is wel een beetje eng, dat dan wel weer
Ssst, spelbreker!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:15:59 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92340618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oke! :D
Zal ik dan de trein van 20.30 nemen?
Prima, doen! ^O^
quote:
(alleen 1 klein dingetje, floris is weer buiten op stap en ik heb geen katteluikje,.. zal ik die gewoon buiten kunnen laten voor paar uur?? Hij heeft nog geen eten gehad..
Da's lastig, het waait wel...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_92341041
Wat is m'n vriendje toch lief.
Door m'n PMS hormoon gedoe en verdrietigheid komt lief nu naar mij ipv ik naar hem...
Kan ik lekker stomme spelletjes blijven spelen en daarna gewoon kroelen *;
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:25:22 #70
277802 _Calimero_
pi_92341121
okay, mijn buurman gaat over een uurtje nog eens roepen, dan kan ie dan evt naar binnen.

Ik kan de trein van 20.43 wel halen, zal ik dat doen?

Heb ik een nummer enzo van jullie nodig denk ik?
En adres :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:27:48 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92341243
Dan ben je om 21:00 hier denk ik zo'n beetje! We kunnen je wel ván het station halen, maar brengen wordt lastiger denk ik :').
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 20:28:43 #72
70532 loveli
N
pi_92341293
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef _Calimero_ het volgende:
okay, mijn buurman gaat over een uurtje nog eens roepen, dan kan ie dan evt naar binnen.
Als je dit leest zonder dat je weet dat het over een kat gaat is het best vaag.
crap in = crap out
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:28:45 #73
277802 _Calimero_
pi_92341298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan ben je om 21:00 hier denk ik zo'n beetje! We kunnen je wel ván het station halen, maar brengen wordt lastiger denk ik :').
als er een bus gaat is dat geen probleem (of als het op loopafstand is)

Ik heb jouw nr trouwens, als dat niet is veranderd. laatste cijfers 04?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:29:36 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92341332
Ja, nummer is onveranderd. En 't is loopafstand van het station. Klein kwartiertje.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:30:24 #75
277802 _Calimero_
pi_92341381
Ok, dan ga ik nu weg! :W
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:34:06 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92341587
*O*
pi_92342309
Een spontane mini-meet :D

Veel plezier!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:47:47 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92342433
Oeh wat spannend, een minimeet :P.

Ik word nooit uitgenodigd voor wijn en chippies bij XM en ik woon ook maar 20 minuten bij haar vandaan :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_92342504
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat spannend, een minimeet :P.

Ik word nooit uitgenodigd voor wijn en chippies bij XM en ik woon ook maar 20 minuten bij haar vandaan :{w.
Mensen die vragen ;) ...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:50:34 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92342628
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mensen die vragen ;) ...
Nee, ik verwacht nu dat XM zegt: Maar jij mag ook wel een keer komen hoor! :).

:P.

Ik zou al een eeuwigheid een hapje gaan eten met XM, maar op de eoa manier wordt er maar nooit een afspraak gemaakt :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92342713
Zo zou ik ook wijntjes gaan drinken met XM, maar we hadden allebei een te volle agenda steeds :')

Maar wel geinig zo, in dit topic. :D
pi_92342797
Ik heb ook zelden mini-meets hoor. Ja, laatst met Chico, toen ze het jurkje kwam passen ;)
pi_92342816
Ik heb nooit minimeets!
pi_92342842
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb nooit minimeets!
Je mag hier best een wijntje komen drinken hoor :7
pi_92342928
Ik wil ook een mini meeet!!!! :{
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:48 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92342964
Ik ook maar moet nu naar bed,

Fijne avond slankies!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:52 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92342968
Wij gaan ff Cali halen! :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:56 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92342974
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb nooit minimeets!
Moet je maar niet zo ver weg wonen :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_92342993
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan ff Cali halen! :D
Have fun! *O*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:57:46 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92343021
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ook maar moet nu naar bed,

Fijne avond slankies!
Minimeet? :9.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:58:09 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92343045
Have fun en niet teveel drinken, dames en heer.
Niet meer actief op Fok!
pi_92343135
Altijd leuk die spontane acties! O+
pi_92343265
Have fun! *O*
pi_92343352
Veel plezier *O*
pi_92343377
have fun!

Een gewone meet dan? leuker nog dan allemaal minimeets? :P of gaat het jullie om de exclusiviteit :Y)
pi_92343489
Gewone meet is ook leuk :Y
pi_92343535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook zelden mini-meets hoor. Ja, laatst met Chico, toen ze het jurkje kwam passen ;)
Dat was wel gezellig iig ^^

Ik heb wijn, iedereen is welkom vanavond :+.
pi_92343778
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat was wel gezellig iig ^^

Ik heb wijn, iedereen is welkom vanavond :+.
ik heb ook wijn! Hier is iedereen ook welkom!
pi_92343807
Hier niet vanavond, anders had ik allang gezellig gedaan met lief.
Na de tijd van de maand weer :+
pi_92343810
Ik heb geen wijn en niemand is welkom! Lekker avondje met mezelf. :6 ;)
pi_92343831
Nou, ik kom eraan hoor, Jägar
* spant arreslee in
pi_92343888
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
* spant arreslee in
:D

@jagar: proost! dan maar.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:21:08 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92344404
Hier is niemand welkom vanavond }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_92344497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

:D

@jagar: proost! dan maar.
Ook proost!
pi_92344621
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier is niemand welkom vanavond }:|.
Keuken ontploft? Of net zo'n hormonster als ik :@
pi_92344632
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
* spant arreslee in
more then welcome! Dan binden we de schaatsen onder! :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:25:00 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92344674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Keuken ontploft? Of net zo'n hormonster als ik :@
Neuh ik ben moe en niet in de stemming voor bezoek :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92345340
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Door Biereco geverherknipt?
Kroket naar de maan!

En ja, wat zou ik graag nog schaatsen dit jaar :'( Maar het lijkt er niet meer van te komen, alleen nog maar storm hier aan zee de komende tijd.
pi_92345522
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs :o !
pi_92345572
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs :o !
klopt!
Dus vooral geschikt voor handtasreizen :)
pi_92345617
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
Ja dat klopt. Retour is 30-40 euro voor je koffer.
pi_92345723
Liep net @ ander topic op fok te klagen of het nog steeds niet werken van spoilers op mobiele layout. Zegt er 1 als je zo quote kun je zo gewoon lezen. Doh! Waarom heb ik daar niet zelf aan gedacht.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:48:46 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92346293

_O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:49:09 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92346319
Als Mo nou op bezoek was geweest bij XM en Duuf had ze al even laten weten of het gezellig is :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:58:28 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92346979
Nu net op Ned 3: uitschrijven bij een kerk :P.

En Beavis en Butthead terug *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:34:54 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92349424
Nou jullie zijn maar saai, ik ga slapen :) :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_92350366
weltrusten vik!

Ik heb m'n weekmenu voor de komende week uitgestippeld! Daar ben ik bijna de hele avond mee zoet geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92350603
nom O+

dat indiase restaurant was echt lekker, althans, hun eten ;)! En zit ook echt vol. Blij dat ik niet zo veel gegeten heb overdag :@

En nu lekker slapen, met stormgeluid op de achtergrond O+

O+ storm O+
Ja doei.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:02:00 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92350986
Hier is het altijd doodstil :p
Niet meer actief op Fok!
pi_92351205
Ik woon in een soort windtunnel, het stormt hier echt. En zit tegenover de vuilnisbakken, ik hoor vanalles klapperen en herrie maken. Hoop dat ik vanavond kan slapen. Ga nu maar vast poging doen :P.
pi_92351327
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het altijd doodstil :p
Jij igng slapen!

Ik hou ook van storm! Heerlijk! Lekker een uur door een storm wandelen..binnen zitten, slapen met het geluid van de wind om je heen.

Net zoals slapen in een tent met het geluid van de regen op je tent. (1 nacht. de rest van de vakantie moet het gewoon goed weer zijn!)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:07:47 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92351365
Jaja ik ga al.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:46:23 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92353456
Cali is weer huiswaarts! Was gezellig! O+
pi_92354075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
O+ echt leuk zo'n spontane actie
pi_92354525
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef progje het volgende:

[..]

O+ echt leuk zo'n spontane actie
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:39:11 #126
277802 _Calimero_
pi_92356093
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vond het supergezellig!!
Voor herhaling vatbaar!

Thanks voor de gastvrijheid. Anders had ik de hele avond niks gedaan, met het idee dat ik aan mijn studie moest en niet alleen wilde zijn :+

floris was nog niet thuis! Dus ik zoeken en roepen... hoor ik 'm miauwen vanuit een andere tuin (tuinen komen uit op een pleintje) dus toen heb ik 'm gered (hij kon schijnbaar niet over de schutting.. terwijl ik ;m regelmatig over die van mij zie klimmen) door een stoeptegel uit de grond te slopen en toen kon hij ķnder de schutting door O+ *O*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:45:28 #127
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92356348
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Vond het supergezellig!!
Voor herhaling vatbaar!
Klopt! ^O^

quote:
Thanks voor de gastvrijheid. Anders had ik de hele avond niks gedaan, met het idee dat ik aan mijn studie moest en niet alleen wilde zijn :+
Wijn drinken of studeren, wat een keuze...!

quote:
floris was nog niet thuis! Dus ik zoeken en roepen... hoor ik 'm miauwen vanuit een andere tuin (tuinen komen uit op een pleintje) dus toen heb ik 'm gered (hij kon schijnbaar niet over de schutting.. terwijl ik ;m regelmatig over die van mij zie klimmen) door een stoeptegel uit de grond te slopen en toen kon hij ķnder de schutting door O+ *O*
De held... Mooi dat ie er weer is, slaap lekker!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_92359695
Niet veel teruggelezen!

Had grag willen reageren lau, maar geen verstand van...

Verder eens met de *O* van Vik! B&B ^O^

Daarnaast: Exen :r En maar denken dat je er vanaf bent...
Nee, nu net dat ik het zelf leuk heb komen ze even de goede bui verstoren...
Dat zij de slet uithing na de breuk is in ene mijn schuld :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92360992
Mogge!
V1z0r, is het nog dat babygedoe?
Laat het je geluk niet verstoren :Y
pi_92361410
Morgen! Zo op weg om een Fokker te meeten, leuk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92361448
Goedemorgen :) Veel plezier DaD :)

Ik ga zo naar school om te helpen bij de Open dag. :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:01:32 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361632
Hoi :W.

Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.

Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt :N.

Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Niet meer actief op Fok!
pi_92361671
ik kan gewoon niet meer echt uitslapen.. ritme zuigt :')

goedemorgen! :W
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 5 februari 2011 @ 09:08:12 #134
70532 loveli
N
pi_92361702
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:

Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.

Zijn die er nog dan?
crap in = crap out
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:10:01 #135
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92361718
goedemorgen! leuk, zo'n spontane minimeet O+

ik blijf nog even lekker in bed liggen met de nieuwe greys anatomy en thee en daarna maar eens opstaan, opruimen, ontbijten en dan aan de scriptie!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:10:50 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361726
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Zijn die er nog dan?
Ja!

En ook klassen van 25 zijn nog teveel.

Wil je echt goed individuele begeleiding kunnen geven, dan moet je je beperken tot max 10 leerlingen per klas en dat is niet haalbaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_92361748
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet meer echt uitslapen.. ritme zuigt :')

goedemorgen! :W
9 uur is voor mij ook de max. Nu even een banaantje eten, en dan hardlopen..Snel de deur uit want de zon schijnt! Dat was gistermorgen ook zo, maar om 10 uur was er toen een rare sneeuwstorm....
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:17:21 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361814
Ik was ook om half 7 al wakker :P. En ik ga zo ook hardlopen dus!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:19:11 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361837
Oh :o volgens mijn schema heb ik vandaag een extra rustdag! :o.

Of zal ik toch gewoon gaan? :@. Wel 6x4 en dat is kut :r.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:21:17 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361861
Als ik ga loop ik maandag 30 minuten achtereen *O*. Dus ik ga gewoon :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92361876
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister :9~!!

Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_92361882
Ja doei.
pi_92361901
quote:

[..]

O-)?!
pi_92361910
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:

Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken :s)
Met de terugkeer van een zeker persoon? :*
pi_92361930
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Met de terugkeer van een zeker persoon? :*
Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:51:59 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92362237
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:

Dat zei je gisteren ook al. Loopt het niet lekker?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:07:35 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92362479
Zo, terug van fietsen, tijd voor havermoutpap!
pi_92362510
Zo, terug van lopen in het zonnetje, tijd voor een douche en muesli!
pi_92362588
Mogguh
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:22:07 #150
277802 _Calimero_
pi_92362700
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsen, tijd voor havermoutpap!
Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbeten :O
pi_92362706
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.
PM?

Ik moet zo gaan werken. Ik heb daar heeeeeeeeel geen zin in, want ik zag mezelf best een dagje lezen binnen, terwijl buiten de wind om het huis giert.

Het is nu wel wetenschappelijk bewezen: iedere keer als ik rijst eet, kom ik 500 gram aan. Dat is niet echt aankomen natuurlijk, want mijn theorie is, dat zolang de rijst je lichaam niet heeft verlaten het heel veel vocht opneemt wat je anders zou uitplassen. Ach ja. Ik en mijn theorietjes altijd. :+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:22:32 #152
277802 _Calimero_
pi_92362709
Wat een fanatiekeling hier weer allemaal in de ochtend!!
pi_92362808
Mogge!
Pizzadeegje (ja alweer) staat te rijzen :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:31:21 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92362856
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbeten :O
M'n brakheid viel zodanig mee dat ik ben gegaan inderdaad :D. Ging nog wel lekker ook :).
pi_92362930
Hey Prob gaat het wel goed met je? :*
pi_92363089
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:

Eensch. Overweeg om mijn master in Antwerpen te gaan doen. Meer aandacht voor onderwijs, en bovendien is daar voorlopig toch geen regering die het onderwijs om zeep kan helpen :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:48:57 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92363154
Bleh, hardlopen ging kut. Constant op m'n iPod moeten kijken of de 4 minuten al om waren, harde wind, takken op de weg. Ik moet onder de 6:25 blijven, maar dit keer was het 6:27, dus die telt niet mee op de Nike+-site ;(. Volgende week dus 30 minuten achtereen en dan ga ik met Nike+ én Runningkeeper lopen. Ben benieuwd of er verschillen zijn en zo ja, hoe groot! :).

Sowieso moet ik maar met Runningkeeper gaan lopen (sorry Cali en Mo), want die uploadt mijn gegevens automatisch naar de site :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:49:56 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92363172
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik moet zo gaan werken. Ik heb daar heeeeeeeeel geen zin in, want ik zag mezelf best een dagje lezen binnen, terwijl buiten de wind om het huis giert.

Ik vind het wel heel goed dat je toch altijd zo gedisciplineerd bent, want de verleiding lijkt mij best groot om te zeggen: ach ik ben toch eigen baas, ik neem vandaag lekker vrij :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_92363200
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het wel heel goed dat je toch altijd zo gedisciplineerd bent, want de verleiding lijkt mij best groot om te zeggen: ach ik ben toch eigen baas, ik neem vandaag lekker vrij :7.
Ja, maar dan kan die zaak toch niet open grapjas! :D

Ik ga vandaag lekker filmpjes kijken in de bioscoop O+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:52:46 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92363233
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan die zaak toch niet open grapjas! :D

Oh ja, het atelier is er ook nog :').

quote:
Ik ga vandaag lekker filmpjes kijken in de bioscoop O+
Leuk! Ik ga vanavond El labirinto del fauno zien. Is het plan, want waarschijnlijk wordt het OZNZ en daarna is het wel weer bedtijd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92363256
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, het atelier is er ook nog :').

[..]

Leuk! Ik ga vanavond El labirinto del fauno zien. Is het plan, want waarschijnlijk wordt het OZNZ en daarna is het wel weer bedtijd :').
hoe was de murakami film?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:55:02 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92363285
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe was de murakami film?
Nog niet gezien :'). Ik zou er met iemand naartoe, maar die was ziek en vervolgens is het er niet meer van gekomen. Ik ben verder niet zo van het bioscoopbezoek momenteel, dus ws wacht ik op de dvd :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92363310
Ik kan mijn vriend niet overhalen om naar Black Swan te gaan }:|
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:57:54 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92363335
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Draait er ook een film die hij wil zien en jij liever niet? Of je doet alsof je een bepaalde film niet wilt zien :7 en zo kun je een dealtje maken :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92363385
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Draait er ook een film die hij wil zien en jij liever niet? Of je doet alsof je een bepaalde film niet wilt zien :7 en zo kun je een dealtje maken :P.
Gaat niet lukken, hij is veel beter in die spelletjes _O- En sowieso ben ik niet zo moeilijk qua films!
pi_92363390
quote:
Dan ga je toch met een vriendin?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:01:06 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92363426
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gaat niet lukken, hij is veel beter in die spelletjes _O- En sowieso ben ik niet zo moeilijk qua films!
Oh jammer :P. Met Nachtwacht kan ik meestal wel een dealtje sluiten: "Als jij naar de winkel gaat, ga ik afwassen." Maar uiteindelijk komt het erop neer dat ik dan altijd de verliezer ben, want ik ben altijd langer bezig dan Nachtwacht :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92363427
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan ga je toch met een vriendin?
Ja, das ook geen probleem. Maar ik ga vandáág naar de bios met mn vriend en had hem dus wel graag vandaag gezien :P
pi_92363664
quote:
Ik ga as vrijdag!!! Zin in! Lange tijd geleden dat ik uitzag naar een film! *O*

En inderdaad, de galerie moet open. Dus ik moest wel. Prima stok achter de deur hoor, want zo heel veel zelfdiscipline heb ik nu ook weer niet. :+

Maar goed, nu ik er eenmaal zit is het ook wel prima. Heb de eerste mailtjes al weer de deur uit. :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:31:59 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92364088
quote:
In Vlaanderen betalen alle studenten uit de Europese Unie een collegebijdrage van 570 euro per jaar. Vertragingsboetes worden alleen in uitzonderlijke gevallen opgelegd.
Oh my :o. Op naar België, (aankomende) studenten! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92364130
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat wist je nog niet? :P Maar in Belgie krijgen ze volgens mij geen studiefinanciering, dus wie onvertraagd zijn bachelor kan halen is in NL nog voordeliger uit.
pi_92364132
quote:

[..]

in zweden is het gratis!
pi_92364221
Belastingaangifte gedaan O+ dit jaar krijg ik wčl terug O+ *O*
Ja doei.
pi_92364229
Ik heb een ei dat 3 dagen over de datum is. Het ruikt nog prima en zinkt naar de bodem als ik hem in een glas water doe. Gebruiken of niet? (in pannenkoeken, dus hij wordt verhit)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:38:47 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92364247
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat wist je nog niet? :P Maar in Belgie krijgen ze volgens mij geen studiefinanciering, dus wie onvertraagd zijn bachelor kan halen is in NL nog voordeliger uit.
Nee, dat wist ik niet nee :). Dus als je als Ned student in België studeert krijg je geen stufi?
Je kunt ook de eerste 3 jaar in Ned doen en op het moment dat je je master gaat doen naar België gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_92364251
gewoon gebruiken :) :Y
Ja doei.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:39:50 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92364265
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in zweden is het gratis!
Ja maar in Zweden is het zo koud! :'(.

En als het gratis is, dan is er ook in Zweden iets wat niet goed geregeld is :). Wat zou dat kunnen zijn volgens jou? (ik heb overigens wel eens gehoord dat het Zweden het beste land te wereld is om in te wonen)
Niet meer actief op Fok!
pi_92364285
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik niet nee :). Dus als je als Ned student in België studeert krijg je geen stufi?
Je kunt ook de eerste 3 jaar in Ned doen en op het moment dat je je master gaat doen naar België gaan.
Volgens mij krijgen Belgen zelf ook geen stufi. Voor je master naar Belgie gaan (of voor een tweede studie) wordt idd steeds interessanter.

@mo: Ok dan gebruik ik hem gewoon :P.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:40:42 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92364288
Zweden O+

Het is dat de kou zo slecht voor m'n lijf is, anders had ik er al gewoond :Y.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:40:53 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92364291
Oh belastingaangifte, ik moet er ook aan geloven nu :').
En ik heb géén idee hoe dat allemaal werkt, dus dat moet ik ook nog eens gaan uitzoeken :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_92364306
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh belastingaangifte, ik moet er ook aan geloven nu :').
En ik heb géén idee hoe dat allemaal werkt, dus dat moet ik ook nog eens gaan uitzoeken :@.
als je wacht tot 1 maart met invullen kun je dus een vooringevulde krijgen, hoef je alleen maar te checken :P :) maar ik heb 't al zo vaak zonder vooringevuld gedaan dat ik 't maar gewoon zelf gedaan heb :P
Ja doei.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:41:42 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92364310
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Chicolate het volgende:

@mo: Ok dan gebruik ik hem gewoon :P.
Als je ziek wordt weet je wie je kunt aanklagen :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:42:42 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92364333
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je wacht tot 1 maart met invullen kun je dus een vooringevulde krijgen, hoef je alleen maar te checken :P :) maar ik heb 't al zo vaak zonder vooringevuld gedaan dat ik 't maar gewoon zelf gedaan heb :P
Ok, dan wacht ik even, denk ik. Scheelt weer :).
Maar ik moet het dus wel zelf aanvragen? Ik dacht altijd dat ik alle post van de Belastingdienst wel automatisch thuis zou krijgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_92364349
quote:

[..]

Waarom denk je dat ik naar België zit te kijken :') Alleen nog werk vinden daar :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:43:55 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92364362
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik naar België zit te kijken :') Alleen nog werk vinden daar :P
Maar jij ben toch al bijna klaar?
Niet meer actief op Fok!
pi_92364364
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in zweden is het gratis!
Ik moet werk hebben om mijn huur ed te betalen. Ik geloof niet dat ik in Zweden makkelijk een baan zal vinden. Al was het maar omdat ik de taal niet machtig ben.
pi_92364372
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar jij ben toch al bijna klaar?
Ik moet nog een MA :) Ben wel bijna klaar met de 1e BA. Of ik die 2e BA ooit af kan maken weet ik niet (moet nog 35 ECTs + scriptie) ... dankzij mijn grote vrienden Halbe Zijlstra en Marja Verbijsterveldt. |:(

En die boete bijlenen gaat niet, ik kan dus niet meer lenen. Ik voel me heel hard genaaid. Want die vertraging heb ik dus deels opgelopen omdat ik een tweede studie deed en ik dit niet vantevoren had kunnen voorzien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ewelina op 05-02-2011 11:49:18 ]
pi_92364949
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar in Zweden is het zo koud! :'(.

En als het gratis is, dan is er ook in Zweden iets wat niet goed geregeld is :). Wat zou dat kunnen zijn volgens jou? (ik heb overigens wel eens gehoord dat het Zweden het beste land te wereld is om in te wonen)
De winter!

Ik vind Zweden soms lastig om mee om te gaan. Maar qua systemen en regels loop ik hier tegen weinig dingen aan, dat is allemaal heel erg goed geregeld!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:10:29 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92365087
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Pizzadeegje (ja alweer) staat te rijzen :)
Jaah, bij mij ook! Maak er 1 met ui, paprika, mozzarella en chorizo. en eentje met tonijn.

Zonet 1.15 uur gedaan over 11.8 km... hoeveel km in het uur is dat?
Huh? 9.4 km/uur? Dat kan toch nooit?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:13:49 #190
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92365191
wow Uniek, dat is 10.26 km/u! ^O^ aan een stuk door hardgelopen?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:15:03 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92365231
Nee, wacht ik lieg!! het is 10.8 km...Sorry, vond het ook wel erg snel :')
Da's dan 8.64 km/uur waarvan 50 min. hardlopen en 25 min. wandelen want de wind was te sterk.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:18:49 #192
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92365345
ik kom met 10.8 km in 1.15 uur toch echt op 9.4 km/u hoor? oh of bedoel je 1 uur en 15 minuten? ah ja dan kom ik ook op 8.64 :P

maar hoe dan ook: heel netjes! dat doen de meeste mensen je niet na hoor ^O^
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:23:09 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92365471
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik kom met 10.8 km in 1.15 uur toch echt op 9.4 km/u hoor? oh of bedoel je 1 uur en 15 minuten? ah ja dan kom ik ook op 8.64 :P

maar hoe dan ook: heel netjes! dat doen de meeste mensen je niet na hoor ^O^
Dank! Heeft het vele wandelen en hometrainen toch nut gehad, mijn conditie is sinds dien behoorlijk gestegen.

Nu naar de winkel, lekker vers brood halen :9
pi_92365635
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je ziek wordt weet je wie je kunt aanklagen :P.
>:) Dan kom ik hier de hele dag klagen.
pi_92365911
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 09:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Zijn die er nog dan?
In mijn beide brugklassen zitten dertig leerlingen. Per stuk dus ja.

Verder, enorme ns-faal. Maar wel wifi.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92366921
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok, dan wacht ik even, denk ik. Scheelt weer :).
Maar ik moet het dus wel zelf aanvragen? Ik dacht altijd dat ik alle post van de Belastingdienst wel automatisch thuis zou krijgen.
Nope, moet je zelf doen ^O^

www.belastingdienst.nl

--> aangifte 2010

gaat via een downloadbaar programma en je digID als bevestiging :)
Ja doei.
pi_92367200
Morning!

Ik moet ook administratie doen vandaag. En heb speltmeel gekocht, dus ga straks iets lekkers bakken! En boodschappen doen, mits het niet zo hard meer waait straks...
pi_92367249
O: niets
L: boterham met martino en achteraf een banaan
T: waarschijnlijk Special K mini breaks ;)

kleine toevoeging: ik heb vandaag achter m'n vlieger moeten vliegen. die was namelijk weggewaaid ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Pinnenmutske op 05-02-2011 13:31:57 ]
Werewolf
pi_92367260
ga zo door ^O^
Ja doei.
pi_92367469
Wat een lijstje sara, petje af _O_ .

Mijn lijstje gisteren:

O: 2x gebakken ei, tomaat
T: 1/3e komkommer
L: pistoletje bruin + kroket, bouillon, 100 gr rauwkost
T: 2 kleine bonbons, 250 ml magere kwark
B: 40 minuten fietsen
D: zalm, groenten, aardappels uit de oven
T: halve zak popcorn

1700 kcal.

En ik wil ook naar Black Swan!
pi_92367515
Middag! :W

Puff, yup, maar ik hou het er even op dat de hormonen opspelen. M'n ma zei al dat zwangere vrouwen soms extreem hormonaal worden... Dus laat het maar even links liggen, was gisteren gewoon even pissed-off.

Belastingaangifte laat ik altijd door de accountant van m'n ma doen, kost mij 50euro en krijg altijd een leuk bedrag terug.

Uniek, dacht dat jij vandaag 25Km ging wandelen in lauwersoog? Netjes van je hardlopen hoor ^O^

DaD, NS = fail :')

Goed bezig parkietje :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92367562
Wie is er zwanger?
pi_92367588
Van paskamer naar dikke buik????? :o
pi_92367592
waait het bij jullie ook zo hard?
Werewolf
pi_92367593
Vizor heb je een eigen bedrijf dat je de aangifte laat doen? Het is zo weinig werk en zo makkelijk, ik snap nooit waarom mensen dat niet zelf doen :P

Ik krijg dit jaar ook vanalles terug *O*
pi_92367594
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:
Wie is er zwanger?
M'n ex :)

Via die accountant krijg ik zo'n 200 extra terug dan wanneer ik het zelf invul, daarom doe ik het zelf niet.
pi_92367608
Lijstje hier:

Brunch: 3 afbakbroodjes met beleg
T: mandarijntjes
T: cracotte met pindakaas
D: halve kip met patatjes
T: wijntjes en hapjes: Mr.Mo viert z'n verjaardag voor vrienden
Ja doei.
pi_92367642
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Vizor heb je een eigen bedrijf dat je de aangifte laat doen? Het is zo weinig werk en zo makkelijk, ik snap nooit waarom mensen dat niet zelf doen :P

ja, het is echt easy als je niet al te ingewikkeld werkt/allerlei neven-dingen hebt, maargoed, met de vooringevulde hoef je écht bijna niets meer zelf te doen, alleen te controleren :P
Ja doei.
pi_92367717
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef conleche het volgende:
Van paskamer naar dikke buik????? :o
Volgens mij heeft ie het nu over zijn ex.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:35:08 #210
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92367817
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:

*O* me too! wanneer krijg je het ookalweer terug eigenlijk?
pi_92367835
als je het voor 31 maart doet zo ergens rond juni :)
Ja doei.
pi_92367896
Mei en juni zijn altijd leuke maanden :D Dan bedenk je dat 8% eigenlijk best wel een leuk bedrag is...
pi_92367919
vakantiegeld O+
Ja doei.
pi_92367927
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Mei en juni zijn altijd leuke maanden :D Dan bedenk je dat 8% eigenlijk best wel een leuk bedrag is...
Voor mij was december ook een leuke maand O+ 4 % is ook best wat.
pi_92367936
Aangifte, ohja. Ik geloof dat ik dit jaar wel terugkrijg en al mn jaaroverzichten zijn al wel binnen ondertussen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:37:47 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92367938
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Alleen betaal je er nog wel vette belasting over ;(. Ik heb mijn geld al gehad ;(. Maar ik heb gauw een nieuwe baan en dan krijg ik weer geld *O* :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92367950
oh, en ik heb 1,5% loonsverhoging gehad m.i.v. 1 januari :+ *)
Ja doei.
pi_92367996
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Van mij zou die per 1 maart in moeten gaan. Maar dat is dan wel weer 2%. :)
pi_92368042
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_92368074
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Van mij zou die per 1 maart in moeten gaan. Maar dat is dan wel weer 2%. :)
The rich are getting richer! :D Netjes hoor ^O^

Die belastingdienst ben ik nu wel gewend Vik, kan mij er eigenlijk niet meer druk om maken...
Mo heeft geluk dat ze student is, lekker terugharken die belastingcenten!
pi_92368096
ik kan mijn studiekosten niet opgeven hoor :)

heb nog recht op lening :)
Ja doei.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:43:15 #222
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92368146
Wat is het toch heerlijk om een vrij weekend te hebben aan het einde van een blok O+. Ik werd vanmorgen naar de stad geblazen, hoefde amper te trappen :P. De terugweg was een minder groot succes met twee grote boodschappentassen/shoppers vol met spullen :+.

Ik ga woensdag naar Black Swan. Ben benieuwd, heb er zin in.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92368393
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Nee hoor :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:55:25 #224
277802 _Calimero_
pi_92368666
ohja belasting aangifte.. die van mij is ingewikkeld dit jaar.
Enkele inkomsten uit freelancen, 3 baantjes, een studie + overige studiekosten, goede doelen gesteund...
Wie kan je daarbij helpen als je er zelf niet uitkomt?
pi_92368683
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef _Calimero_ het volgende:
ohja belasting aangifte.. die van mij is ingewikkeld dit jaar.
Enkele inkomsten uit freelancen, 3 baantjes, een studie + overige studiekosten, goede doelen gesteund...
Wie kan je daarbij helpen als je er zelf niet uitkomt?
Zit je bij een vakbond? Die kunnen helpen namelijk.
Daarnaast heb je op internet vast wel mensen die hun diensten daarvoor aanbieden.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:56:47 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92368712
Brr, belasting, veel bijbetalen...

V1zOr, dat was ook de bedoeling 25 km wandelen maar het waait zo hard! Dat zag ik niet zitten zo aan het water :P
Heb jij nog iemand bezwangerd de afgelopen weken? :P
pi_92368815
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Brr, belasting, veel bijbetalen...

V1zOr, dat was ook de bedoeling 25 km wandelen maar het waait zo hard! Dat zag ik niet zitten zo aan het water :P
Heb jij nog iemand bezwangerd de afgelopen weken? :P
Bang dat je in het water waaide? :P
:D Nee, ik gelukkig niet! Ik wacht wel tot ik 30+ ben ofzo :')
pi_92369076
zo...veeeel boodschappen gedaan zonet zeg! Boh. En terug geglibberd over het ijs!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:09:46 #229
277802 _Calimero_
pi_92369188
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zit je bij een vakbond? Die kunnen helpen namelijk.
Daarnaast heb je op internet vast wel mensen die hun diensten daarvoor aanbieden.
Vakbond?? nee, ik denk het niet...
Tips over hoe ik die mensen kan vinden? :+
pi_92369337
De pizza is op en het vriendje is weer naar huis.
Een crosspost uit het pizzatopic dus.

Voila, poging 3 :)

:9
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:14:57 #231
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92369357
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
De pizza is op en het vriendje is weer naar huis.
Een crosspost uit het pizzatopic dus.

Voila, poging 3 :)
[ afbeelding ]
pi_92369398
Ziet er lekker uit Puff :9~

Cali, hier bijvoorbeeld http://www.belastingaangifteservice.nl/particulier/
Anders gewoon even googlen...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:18:42 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92369506
Puff wat heerlijk!!
Hopelijk lukt die van mij vanavond ook zo goed, al maak ik hem denk ik niet rond, bakblik is ook niet rond :')

Mijn boodschappenlijstje voor het weekend was: appels, peren, bananen, ijsbergsla, tomaten, komkommer, volk. brood, achterham, zuurkool, ananas, paprika, champignons, kwark, zak chipito's en beschuit...
Hoezo gezond? :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:22:02 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92369632
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Vakbond?? nee, ik denk het niet...
Tips over hoe ik die mensen kan vinden? :+
Op freelance forum Lancelots zitten er wel een aantal. Alleen weet ik niet of die er op zitten te wachten om een newbie daar meteen uit de brand te helpen :P. Dan moet je volgens mij toch al een beetje incrowd zijn ;). Maar je kunt het proberen :Y. Ze kunnen iig advies geven!
Niet meer actief op Fok!
pi_92369666
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff wat heerlijk!!
Hopelijk lukt die van mij vanavond ook zo goed, al maak ik hem denk ik niet rond, bakblik is ook niet rond :')

Mijn boodschappenlijstje voor het weekend was: appels, peren, bananen, ijsbergsla, tomaten, komkommer, volk. brood, achterham, zuurkool, ananas, paprika, champignons, kwark, zak chipito's en beschuit...
Hoezo gezond? :P
die van mij was sinaasappels, appels, peren, sla, broccoli, sugarsnaps, prei, gember, yoghurt, melk, griekse yoghurt, rode peper, amandelen, worstjes, linzen, ovenfrietjes, appelmoes, tampons, allesreiniger.

En ik heb een klein bakje pringles gekocht, maar de B&J die in de aanbieding was (2 pakken voor 7 euro!) laten staan...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:26:09 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92369804
:D Jeager, ook al zo gezond!

Vlees, enzo heb ik nog in de vriezer
pi_92369850
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
:D Jeager, ook al zo gezond!

Vlees, enzo heb ik nog in de vriezer
ik ook. Maar, ik heb een vrij vegetarische week voor de boeg, geloof ik....Oh, ik heb ook muesli gekocht. Volgens mij eet ik echth eel veel muesli 's morgens, ik doe 7/8 dagen met een pak van 750 gram....
pi_92369924
Ik vind supermarkten trouwens zo onhandig! Fruit en groente zijn vaak het meeste kwetsbare spul wat je in je mandje gooit, en het lichtste. Dat is altijd als eerste in een supermarkt, dus je pakt ook als eerste al dat spul. Dan moet je vervolgens steeds je mandje herorganiseren, omdat je er bijvoorbeeld een 2 kilo pak meel, pakken melk en yoghurt en whatsoever bij wilt doen, en die niet bovenop het fruit wilt gooien... 8)7
pi_92369967
daarom neem ik meestal gewoon een karretje O-) :P
Ja doei.
pi_92369992
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
daarom neem ik meestal gewoon een karretje O-) :P
Ik heb nooit een muntje :').
pi_92370052
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ook. Maar, ik heb een vrij vegetarische week voor de boeg, geloof ik....Oh, ik heb ook muesli gekocht. Volgens mij eet ik echth eel veel muesli 's morgens, ik doe 7/8 dagen met een pak van 750 gram....
Dat is direct wat ik tegen heb op dat soort ontbijten. Op mijn pak fruit 'n fibre staat dat een normale portie 40 gram is. Nou mijn holle kies is daar nog niet eens mee gevuld. Als ik daarvan eet tot ik genoeg heb, heb ik ook zeker 75 gram op en dan ineens heeft het behoorlijk wat kcals. dat ontbijt.
pi_92370079
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is direct wat ik tegen heb op dat soort ontbijten. Op mijn pak fruit 'n fibre staat dat een normale portie 40 gram is. Nou mijn holle kies is daar nog niet eens mee gevuld. Als ik daarvan eet tot ik genoeg heb, heb ik ook zeker 75 gram op en dan ineens heeft het behoorlijk wat kcals. dat ontbijt.
Idd, daarom neem ik dus gewoon boterhammen. Zit ook niet zoveel suiker in als in bv cruesli.
pi_92370092
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

heb in beide jaszakken en in beide tassen een muntje van 50 cent zitten, standaard *)
Ja doei.
pi_92370147
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

ik heb een speciale munt MET MIJN NAAM OP ;)

btw, ik snak naar een tussendoortje maar ben nog bij m'n ouders.
Werewolf
pi_92370163
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Idd, daarom neem ik dus gewoon boterhammen. Zit ook niet zoveel suiker in als in bv cruesli.
Ja, maar ik eet muesli. Deze zegt dat in 100 gram 300 kcal zitten. Dat vind ik best okay..
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:36:06 #246
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92370179
havermout! mijn ontbijt (havermout met banaan en lijnzaad) zit rond de 200kcal, en het vult echt enorm goed :9
pi_92370185
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb een speciale munt MET MIJN NAAM OP ;)

btw, ik snak naar een tussendoortje maar ben nog bij m'n ouders.
o.
Ja doei.
pi_92370201
Zo, m'n hele shitload aan troep en essentiele zaken is gebackupped! *)

zo laptop formatteren en dan even XP er op pleuren, hopelijk is hij dan wat sneller :o
Ja doei.
pi_92370206
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, maar ik eet muesli. Deze zegt dat in 100 gram 300 kcal zitten. Dat vind ik best okay..
Daarom zei ik ook cruesli ;) Maar 2 boterhammen en een bak yoghurt is alsnog minder kcal (maar weer meer werk om klaar te maken).

Maar van dat soort spul heb ik echt heel veel nodig om vol te zitten. Zeker 100 gram, en dan wordt zo'n ontbijt best hoog in de kcal. En ik heb daarna heel snel weer honger.
pi_92370214
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

o.
O+
pi_92370243
Ik mis iets ofzo :').
pi_92370262
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook cruesli ;) Maar 2 boterhammen en een bak yoghurt is alsnog minder kcal (maar weer meer werk om klaar te maken).
Meer werk maakt me inet zo uit. Maar ik vind 's morgens alleen hagelslag of verwanten lekker op brood. Kaas of ham of iets anders hartigs en gezonders vind ik 's morgens echt niet lekker!

Brinta of havermout ook niet..
pi_92370286
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik mis iets ofzo :').
dit.
pi_92370314
morgen mag ik trouwens weer appeltaart bakken.. en ik vroeg me af, hoe goed neemt havermout vocht op? :?

wellicht dat ik een bodempje havermout op de bodem gooi? :)
Ja doei.
pi_92370321
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Meer werk maakt me inet zo uit. Maar ik vind 's morgens alleen hagelslag of verwanten lekker op brood. Kaas of ham of iets anders hartigs en gezonders vind ik 's morgens echt niet lekker!

Brinta of havermout ook niet..
Oh nee, ik hou van komkommersalade en filet americain.

Misschien moet ik weer eens smoothies gaan maken, vult ook enorm en ik heb die blender toch niet voor niks.
pi_92370331
T: stukje fruit
Werewolf
pi_92370354
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

dit.
Ik ben het gewoon volledig eens met mo.
pi_92370372
nee, met o.

:')
Ja doei.
pi_92370383
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
nee, met o.

pi_92370467
Mijn map voor mijn studie bevat maar 58MB, wow :') ik dacht dat 't wel meer zou zijn :X
Ja doei.
pi_92370470
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
morgen mag ik trouwens weer appeltaart bakken.. en ik vroeg me af, hoe goed neemt havermout vocht op? :?

Mijn nieuwe banketbakkersboek rept over amandelspijs als bodemkrokanthouder!
pi_92370502
:@ dat vind ik niet zo lekker... :@
Ja doei.
pi_92370539
Ik ben sinds eind vorig jaar bijna 4 centimeter kwijt bij heupen, benen en taille (dat loopt meestal bij mij overal wel gelijk op), ondanks kerst/oud & nieuw enzo. Jeej voor sporten :D
pi_92370639
Kun je je studiekosten niet opgeven als je nog recht heb op stufi/lening?
pi_92370794
Er is een topic vol tips, raad en vragen over de inkomstenbelasting:
Het grote "aangifte Inkomstenbelasting 2010 topic" - #2
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:54:46 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92370813
quote:

havermout neemt heel goed vocht op! ik zou het alleen eerder door het appelmengsel heen mixen dan over de bodem strooien denk ik..
pi_92370840
quote:

Ik heb een recept waarin ze broodkruimels of verkruimelde beschuit gebruiken. Dat proef je niet verder, maar de bodem blijft droog.
pi_92370875
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Kun je je studiekosten niet opgeven als je nog recht heb op stufi/lening?
Pas als je boven een bepaalde grens zit (en die zul je waarschijnlijk niet halen).
pi_92370891
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb een recept waarin ze broodkruimels of verkruimelde beschuit gebruiken. Dat proef je niet verder, maar de bodem blijft droog.
ja, dat gebruik ik normaal idd, maar heb een hele zak havermout waar ik niet zo veel mee doe :')
Ja doei.
pi_92371047
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dat gebruik ik normaal idd, maar heb een hele zak havermout waar ik niet zo veel mee doe :')
Ik kan je dit recept aanraden: Zo maak je een appelplaatkoek.
Als je toch appeltaart aan het maken bent en havermout teveel hebt..
pi_92371084
is een leuk idee voor mijn verjaardag :P

Maar 't is Mr.Mo's verjaardag, en die wil 'gewoon appeltaart' :P
Ja doei.
pi_92371171
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
is een leuk idee voor mijn verjaardag :P

Maar 't is Mr.Mo's verjaardag, en die wil 'gewoon appeltaart' :P
Gewoon appeltaart én appelplaatkoek kan toch prima ;). Maar onthou 'm, voor die zak havermout, want het is echt erg lekker!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:16:39 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92371414
Mijn abbo is er! Maar ik word pas 1 maart geporteerd ;(
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:17:59 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92371444
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Mijn abbo is er! Maar ik word pas 1 maart geporteerd ;(
Stom is dat he!? Al helemaal gewend aan je foon en dan pas gaat de abbo in..
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:21:58 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92371549
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Stom is dat he!? Al helemaal gewend aan je foon en dan pas gaat de abbo in..
Het maakt nu niet zoveel uit, want ik zit nu dus op wifi en kan gewoon alles doen wat ik wil ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:22:13 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92371552
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
nee, met o.

Die snap ik niet :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_92371770
Thuis op je mobiel internetten, omdat het kan! ^O^

Xbox - check
Wodka - check
Kaas en cashews - check
Relaxed in de korte broek op de bank - check
Gamen maar! :7
pi_92371842
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Doe ik ook regelmatig :@
pi_92371864
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan je dit recept aanraden: Zo maak je een appelplaatkoek.
Als je toch appeltaart aan het maken bent en havermout teveel hebt..
Ja die had ik ook gelezen! Ziet er best vies uit, maar zo te zien is iedereen er erg over te spreken! :D
pi_92371878
Klinkt goed V1z0r! *O*

Zo.. ik ben kapot. Moest meehelpen op de Open dag. 1000000x dezelfde vragen beantwoord en dezelfde opmerkingen gehoord maar het was wel gezellig. ^O^
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:34:04 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92371902
quote:

Hehe, maar eigenlijk heb ik te weinig geduld om mobiel te fokken vooral als ik ergens boos over ben en daar op wil reageren :P. M'n hersenen werken veel sneller dan m'n vingers :').

Maar op de wc is het wel handig! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92372096
in mijn WC heb ik geen verbinding met Wifi op de iPod.

wel heb ik meestal last van rook ;)
Werewolf
pi_92372137
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
in mijn WC heb ik geen verbinding met Wifi op de iPod.

wel heb ik meestal last van rook ;)
Goh!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2011 15:43:03 ]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:44:47 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92372201
quote:

Xbox - check
Wodka - check
Kaas en cashews - check
Relaxed in de korte broek op de bank - check
Gamen maar! :7
Waarom? :D

Klinkt goed inderdaad!

Chocolade, cola-berenburg, checkerdecheck.
Straks fijn de keuken in, salade maken en ingredienten voor pizza snijden.
Meneer moet weer vroeg naar bed dus ga maar weer mee, dus vroeg eten.
pi_92372236
Ik heb eindelijk de afwas gedaan (sinds vanmorgen 11 uur mee bezig, moet steeds tussendoor even pauze want saai en afwaswater vies) en nu bak ik pannenkoeken O+. Maarja, dit was natuurlijk niet het plan, ik moest dingen leren.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:48:34 #286
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92372312
Wat moet jij een enorme afwas gehad hebben! :o Wanneer had je het voor het laatst gedaan? :P

Pannenkoeken :9. Smakelijk alvast!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:49:13 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92372327
:D Chico
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:52:28 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92372434
O hai :7
pi_92372455
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:48 schreef Rituals het volgende:
Wat moet jij een enorme afwas gehad hebben! :o Wanneer had je het voor het laatst gedaan? :P

Pannenkoeken :9. Smakelijk alvast!
Al mn servies, pannen, bakblikken en glazen etc stonden er. Tussendoor wel bestek en dingen die ik nodig had afgewassen, maar nooit helemaal weggewerkt. Ik geloof dat het een maand geleden was dat ik voor het laatst een leeg aanrecht had. En nu ga ik het bijhouden, elke avond alles wegwerken :). En ik ben maar 1x schimmel tegengekomen :D (in een pannetje waar nog eten in zat, toen ik het neerzette was het idee dat ik het nog eens zou opeten).

Edit: oh en ik ben gewoon langzaam. Ik heb een gloeiende hekel aan de afwas.
pi_92372469
Pannenkoeken zijn heerlijk met bloemsuiker :9
Werewolf
pi_92372484
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef sararaats het volgende:
Pannenkoeken zijn heerlijk met bloemsuiker :9
Suiker? In de pannenkoeken of erop? Ik eet ze iig met stroop.
pi_92372558
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Suiker? In de pannenkoeken of erop? Ik eet ze iig met stroop.
erop ;)
Werewolf
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:57:41 #293
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92372633
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Al mn servies, pannen, bakblikken en glazen etc stonden er. Tussendoor wel bestek en dingen die ik nodig had afgewassen, maar nooit helemaal weggewerkt. Ik geloof dat het een maand geleden was dat ik voor het laatst een leeg aanrecht had. En nu ga ik het bijhouden, elke avond alles wegwerken :). En ik ben maar 1x schimmel tegengekomen :D (in een pannetje waar nog eten in zat, toen ik het neerzette was het idee dat ik het nog eens zou opeten).
Je MOEST dus wel afwassen :+. Wij krijgen het hier soms zelfs voor elkaar om een aanrecht vol afwas te hebben terwijl we een afwasmachine hebben :'). Dan zijn we te lui om hem uit te ruimen als hij klaar.
pi_92372755
@rituals: nee hoor, ik had nog weken door kunnen gaan met elke dag 1 bordje, mes en vork afwassen :+. Alleen dat koken, dat schoot er zo wel een beetje bij in.
pi_92372785
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Chicolate het volgende:
@rituals: nee hoor, ik had nog weken door kunnen gaan met elke dag 1 bordje, mes en vork afwassen :+. Alleen dat koken, dat schoot er zo wel een beetje bij in.
Krijg je nooit onverwacht bezoek :P
pi_92372786
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef Rituals het volgende:

[..]

Je MOEST dus wel afwassen :+. Wij krijgen het hier soms zelfs voor elkaar om een aanrecht vol afwas te hebben terwijl we een afwasmachine hebben :'). Dan zijn we te lui om hem uit te ruimen als hij klaar.
Wij? Heb je een nieuwe liefde?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:05:01 #297
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92372899
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Wij? Heb je een nieuwe liefde?
Ik ben een beetje aan het 'daten' met iemand, maar 'wij' zijn de medestudenten die hier wonen :P. Ik woon hier met drie andere meisjes.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:06:37 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92372951
Do tell...

Soms ben ik het kwijt met liefdes :@ ... mag ik Merels pm ook nog trouwens?
pi_92372968
Batterijen leeg :( Gelukkig nog 1 kunnen vinden :D

Uniek, ik heb gewoon graag een korte broek aan :D Zal wel raar trekje zijn, zelfde als op m'n blote voeten lopen...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:07:56 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92372995
Ah blote voeten vind ik ook fijn O+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:08:41 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92373023
vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')