Doe ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Thuis op je mobiel internetten, omdat het kan!
Ja die had ik ook gelezen! Ziet er best vies uit, maar zo te zien is iedereen er erg over te spreken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan je dit recept aanraden: Zo maak je een appelplaatkoek.
Als je toch appeltaart aan het maken bent en havermout teveel hebt..
Hehe, maar eigenlijk heb ik te weinig geduld om mobiel te fokken vooral als ik ergens boos over ben en daar op wil reagerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Goh!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
in mijn WC heb ik geen verbinding met Wifi op de iPod.
wel heb ik meestal last van rook
Waarom?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Xbox - check
Wodka - check
Kaas en cashews - check
Relaxed in de korte broek op de bank - check
Gamen maar!
Al mn servies, pannen, bakblikken en glazen etc stonden er. Tussendoor wel bestek en dingen die ik nodig had afgewassen, maar nooit helemaal weggewerkt. Ik geloof dat het een maand geleden was dat ik voor het laatst een leeg aanrecht had. En nu ga ik het bijhouden, elke avond alles wegwerkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:48 schreef Rituals het volgende:
Wat moet jij een enorme afwas gehad hebben!Wanneer had je het voor het laatst gedaan?
![]()
Pannenkoeken. Smakelijk alvast!
Suiker? In de pannenkoeken of erop? Ik eet ze iig met stroop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef sararaats het volgende:
Pannenkoeken zijn heerlijk met bloemsuiker
eropquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Suiker? In de pannenkoeken of erop? Ik eet ze iig met stroop.
Je MOEST dus wel afwassenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al mn servies, pannen, bakblikken en glazen etc stonden er. Tussendoor wel bestek en dingen die ik nodig had afgewassen, maar nooit helemaal weggewerkt. Ik geloof dat het een maand geleden was dat ik voor het laatst een leeg aanrecht had. En nu ga ik het bijhouden, elke avond alles wegwerken. En ik ben maar 1x schimmel tegengekomen
(in een pannetje waar nog eten in zat, toen ik het neerzette was het idee dat ik het nog eens zou opeten).
Krijg je nooit onverwacht bezoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Chicolate het volgende:
@rituals: nee hoor, ik had nog weken door kunnen gaan met elke dag 1 bordje, mes en vork afwassen. Alleen dat koken, dat schoot er zo wel een beetje bij in.
Wij? Heb je een nieuwe liefde?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je MOEST dus wel afwassen. Wij krijgen het hier soms zelfs voor elkaar om een aanrecht vol afwas te hebben terwijl we een afwasmachine hebben
. Dan zijn we te lui om hem uit te ruimen als hij klaar.
Ik ben een beetje aan het 'daten' met iemand, maar 'wij' zijn de medestudenten die hier wonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |