Door Biereco geverherknipt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geknipt / verknipt. Doorhalen wat niet van toepassing is.voor Tink en Merel. Ik heb helaas niet echt zinnig advies voor je, maar als 'ie nu al twijfelt.. hmja
.
Heeft de kappert je haar verpest?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geknipt / verknipt. Doorhalen wat niet van toepassing is.voor Tink en Merel. Ik heb helaas niet echt zinnig advies voor je, maar als 'ie nu al twijfelt.. hmja
.
ja, hij vond het heel leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef sigme het volgende:
Jagar, heeft je Duutser je cryptische mail nog ontcijferd?
Wie?quote:
quote:
Weet niet. Zo'n Sinéad O'Connorkapsel zou je best staan, denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie?
Nee, het zit goed hoor. Het verknipt sloeg meer op mijzelf dan op m'n haar.
Hoewel ik deze kapster wel moest bedwingen in haar uitdun-drang. Ik heb al geen bos hout, dus laat me in ieder geval m'n bos haar houden.
quote:
He gets, nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Zo'n Sinéad O'Connorkapsel zou je best staan, denk ik.
Die is er ook niet op vooruitgegaan trouwens. Schrok me rot laatst
.
quote:Esmée Denters is voorzichtig in het aangaan van een relatie. De 22-jarige zangeres vreest namelijk dat het een jongen vooral te doen is om haar sterrenstatus.
Over de tickets die ik geboekt had voor z'n verjaardag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:
*nieuwsgierig* Welke cryptische e-mail?
Ik vind buitenlanders die Nederlands proberen te praten trouwens superschattig. Ik heb in mijn Twitter-volgelingen een Amerikaanse schrijver die ook Nederlands aan het leren is en die schrijft dingen als "Ik dacht dat dit foto was heel grappig. Ik lachte."
.
Best wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Esmee Denters voorzichtig in de liefde
[..]_!
En ik val niet eens op kort haarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Was gisteren een vrouw in de sportschool ~35jr heel kort haar, lichaam als Sigme (iets meer kont) en dacht direct, das wel iemand voor Vikje
Maar toen bedacht ik me dat het wel erg vooringenomen was dat iemand met zo'n kapsel automatisch lesbisch is...
Of geld, dat doen ze bij mij in de familie altijd, dan kan ze helemaal zelf beslissen wat ze koopt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Co, doe een boekenbon, als ze niet leest kan ze die gewoon weer doorgeven als kadootje
Ik las 'boterham' ipv boekenbon. Tijd om te eten dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Co, doe een boekenbon, als ze niet leest kan ze die gewoon weer doorgeven als kadootje
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sportenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik val niet eens op kort haar.
Het is wel iets wat meer mannen automatisch denken bij kort haar. Heb het ook een tijdje kort gehad (grote fout in m'n leven, maar goed) en dat was de enige periode dat me gevraagd werd of ik op mannen of vrouwen vielquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sporten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tekenen en boeken lezen. Het eerste kon en kan ik niet en het 2e kan je geen droog brood mee verdienen.
Mja.
Vanwege die kont zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Co, pillenbakje misschien een goed idee? Of een menglepel...
[..]
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sporten
Ik heb op mijn 14e de computer van m'n broer gemold door met de software te klotenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook. En later prutsen aan de kepjoeter
(software, niet hardware).
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwege die kont zeker.
Mja, wb kort haar: ik denk niet per se dat een vrouw lesbisch is als ze kort haar heeft. Het heeft meer te maken met de manier waarop het geknipt is, haar manier van bewegen en de kleren die ze draagt. Het totaalplaatje dus eigenlijk.
tsja, ik zie er vast ook niet appetijtelijk uit in mn sportkleren, maar minder strak zittende sportbroeken zíjn er niet, krijg altijd autobandeffect van broeken met een band. soit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M-m-m-maar.. dan moeten ze ook niet zulke strakke broeken aantrekken en voor m'n neus buikspieroefeningen gaan doen!
Was wel een leuke afwisseling op de nog aanwezige 'goede voornemens'-moederkloeken!
Waarom trekken die trouwens strakke broeken aan? Hebben ze niet door dat die strakke band hun buik omtovert tot 2 op elkaar gestapelde autobanden?
Op m'n 14e had ik m'n eerste regels HTML geschreven!*kuch* *nerd*
toen ik 8 was programmeerde ik alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op m'n 14e had ik m'n eerste regels HTML geschreven!*kuch* *nerd*
Amen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga niet naar de sportschool om er leuk uit te zien voor een of andere kerel die daar toevallig rondloopt...
Nee oke, maar neem aan dat jij daar gewoon een wat ruimer zittende t-shirt over aan hebt!?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, ik zie er vast ook niet appetijtelijk uit in mn sportkleren, maar minder strak zittende sportbroeken zíjn er niet, krijg altijd autobandeffect van broeken met een band. soit.
ik ga niet naar de sportschool om er leuk uit te zien voor een of andere kerel die daar toevallig rondloopt...
nope, wijdzittende shirts zitten niet lekker- dan moet ik een veel te groot mannenshirt aan. dus ik draag gewoon een strakzittend zwart shirtje. kan mn vetrollen wel gaan verhullen, maar ze zitten er toch, en met een wijd mannenshirt eromheen weet iedereen net zo goed wel dat ik vet ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee oke, maar neem aan dat jij daar gewoon een wat ruimer zittende t-shirt over aan hebt!?
Deze madammen lopen met verve rond in een t-shirt die ze bij hun dochter uit de kast hebben geplukt lijkt het wel.
En terecht. Een wijd shirt zit niet lekker en verhullend is niet altijd mooier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee oke, maar neem aan dat jij daar gewoon een wat ruimer zittende t-shirt over aan hebt!?
Deze madammen lopen met verve rond in een t-shirt die ze bij hun dochter uit de kast hebben geplukt lijkt het wel.
Eens! [/flauw]quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
Eigenlijk best wel, dus ging er van uit dat iedereen dat wel vond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Als jij dat lekker vind zitten.
ik vind t ook niet mooi, maar dat rode zweethoofd erbij is nog lelijker dus dat relativeert weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef conleche het volgende:
Ik doe alleen maar strak spul aan als ik geen enkel vetrolletje heb. Anders sport ik in aansluitend doch niet strakke kledij. Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten, maar als ik dat van mezelf zie vind ik het echt lelijk.
quote:
Ja..een zwak shirtje..Als het maar niet sterk is!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tijdens het hardlopen een hoodie aan. No way dat ik in een strak shirtje ga lopen! En als het zomer is, loop ik wel 's avonds met reflecterend hoesje, zodat ik wel in een zwak shirtje kan lopen, maar niet iedereen alles ziet bewegen.
Dan hou jij gewoon niet van fantasy!! Ik las het ook op mijn tiende of zo hoor, wel gewoon in het Nederlands, maar ik vond het fantastisch en als je iets leuk vindt, dan word je erin meegezogen en is het voor jou niet moeilijk. Ik kom bv weer niet door de Slinger van Foucault heen. Met geen mogelijkheid. Maar voor iemand anders is dat weer zijn lievelingsboek en dat moet ik dan maar aannemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]hoe oud ben jij dan?
Ik ken iemand die beweert op z'n 8e LOTR in het Engels te hebben gelezen. Yeah right. Ik vind de vertaling op mijn 27e nog niet om doorheen te komen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |