Door Biereco geverherknipt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geknipt / verknipt. Doorhalen wat niet van toepassing is.voor Tink en Merel. Ik heb helaas niet echt zinnig advies voor je, maar als 'ie nu al twijfelt.. hmja
.
Heeft de kappert je haar verpest?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geknipt / verknipt. Doorhalen wat niet van toepassing is.voor Tink en Merel. Ik heb helaas niet echt zinnig advies voor je, maar als 'ie nu al twijfelt.. hmja
.
ja, hij vond het heel leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef sigme het volgende:
Jagar, heeft je Duutser je cryptische mail nog ontcijferd?
Wie?quote:
quote:
Weet niet. Zo'n Sinéad O'Connorkapsel zou je best staan, denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie?
Nee, het zit goed hoor. Het verknipt sloeg meer op mijzelf dan op m'n haar.
Hoewel ik deze kapster wel moest bedwingen in haar uitdun-drang. Ik heb al geen bos hout, dus laat me in ieder geval m'n bos haar houden.
quote:
He gets, nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Zo'n Sinéad O'Connorkapsel zou je best staan, denk ik.
Die is er ook niet op vooruitgegaan trouwens. Schrok me rot laatst
.
quote:Esmée Denters is voorzichtig in het aangaan van een relatie. De 22-jarige zangeres vreest namelijk dat het een jongen vooral te doen is om haar sterrenstatus.
Over de tickets die ik geboekt had voor z'n verjaardag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:
*nieuwsgierig* Welke cryptische e-mail?
Ik vind buitenlanders die Nederlands proberen te praten trouwens superschattig. Ik heb in mijn Twitter-volgelingen een Amerikaanse schrijver die ook Nederlands aan het leren is en die schrijft dingen als "Ik dacht dat dit foto was heel grappig. Ik lachte."
.
Best wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Esmee Denters voorzichtig in de liefde
[..]_!
En ik val niet eens op kort haarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Was gisteren een vrouw in de sportschool ~35jr heel kort haar, lichaam als Sigme (iets meer kont) en dacht direct, das wel iemand voor Vikje
Maar toen bedacht ik me dat het wel erg vooringenomen was dat iemand met zo'n kapsel automatisch lesbisch is...
Of geld, dat doen ze bij mij in de familie altijd, dan kan ze helemaal zelf beslissen wat ze koopt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Co, doe een boekenbon, als ze niet leest kan ze die gewoon weer doorgeven als kadootje
Ik las 'boterham' ipv boekenbon. Tijd om te eten dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Co, doe een boekenbon, als ze niet leest kan ze die gewoon weer doorgeven als kadootje
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sportenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik val niet eens op kort haar.
Het is wel iets wat meer mannen automatisch denken bij kort haar. Heb het ook een tijdje kort gehad (grote fout in m'n leven, maar goed) en dat was de enige periode dat me gevraagd werd of ik op mannen of vrouwen vielquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |