Oh ik heb Den Haag in mijn hoofd, maar das niet zo he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog geen 20 minuten met de trein.
Wil je niet naar mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook naar XM en D, da's maar 3 uurtjes ofzo
Neequote:
ohja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werk in Den Haag Cali, maar woon in Gouda he.
Zie je wel, niemand vind mij leuk. Ik ben stom en zal alleen en zielig eindigenquote:
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohja!
Nou in dat geval... ik doe het zo hoorzo impulsief ben ik wel
Zal ik zal ik zal ik...???quote:
Ja eh, jij wilde wat sociaals doen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zal ik zal ik zal ik...???
maar ik moet nog eten koken...![]()
Zal ik een keertje na mijn werk langskomen? Op dinsdag of woensdag? Dan reis ik toch langs gouda
Oke!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja eh, jij wilde wat sociaals doen!Heb hier lekker wijntjes en biertjes, chippies
.
Ssst, spelbreker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En Duvel is wel een beetje eng, dat dan wel weer
Prima, doen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke!![]()
Zal ik dan de trein van 20.30 nemen?
Da's lastig, het waait wel...quote:(alleen 1 klein dingetje, floris is weer buiten op stap en ik heb geen katteluikje,.. zal ik die gewoon buiten kunnen laten voor paar uur?? Hij heeft nog geen eten gehad..
Als je dit leest zonder dat je weet dat het over een kat gaat is het best vaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef _Calimero_ het volgende:
okay, mijn buurman gaat over een uurtje nog eens roepen, dan kan ie dan evt naar binnen.
als er een bus gaat is dat geen probleem (of als het op loopafstand is)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan ben je om 21:00 hier denk ik zo'n beetje! We kunnen je wel ván het station halen, maar brengen wordt lastiger denk ik.
Mensen die vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat spannend, een minimeet.
Ik word nooit uitgenodigd voor wijn en chippies bij XM en ik woon ook maar 20 minuten bij haar vandaan.
Nee, ik verwacht nu dat XM zegt: Maar jij mag ook wel een keer komen hoor!quote:
Je mag hier best een wijntje komen drinken hoorquote:
Have fun!quote:
Minimeet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ook maar moet nu naar bed,
Fijne avond slankies!
Dat was wel gezellig iig ^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook zelden mini-meets hoor. Ja, laatst met Chico, toen ze het jurkje kwam passen
ik heb ook wijn! Hier is iedereen ook welkom!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat was wel gezellig iig ^^
Ik heb wijn, iedereen is welkom vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |